Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Niin, no kukaan ei oo tainnu kieltää säätöihin koskemista! Sitä paitsi kuka näin hyvää peliä padilla pelais?? Mun tietääkseni tän pelin tarkoitus ei oo olla romuralli, mutta jos ei osaa ajaa nin tietenkin voi laitoja pitkinkin vedellä.. Ja kyllä se auton ohjattavuuskin kärsii, kun tarpeeks kolaroit.
Asetukset Prolla ja samanlaista tuubaa kuin Casual asetuksilla. Ja auton ohjattavuus ei kärsinyt kuin vähän, jos menin kolaroimaan kunnolla.
Huh, kokeilin demoa äsken ja kyllä pelin nimi pitäisi olla ennemminkin NFS Shit kuin mitään muuta. Ajettavuus aivan kammottava, äänet jotakin ihan käsittämättömän kamalaa vonkunaa. Ei tuota kyllä pelaa erkkikään. 15 minuuttia sitä kestin ja sitten oli pakko lyödä hanskat naulaan...
Tämä siis minun mielipide tästä pelistä...
Nyt löyty aika saatanan hyvät säädöt G25:lle (ja miksei muillekki rateille)! 1-5-5-5-75-10-10-50-100-10-300-off-normal. Tier 2 sarjan Lotus Elise on yksi hauskimmista autoista pitkään aikaan missään pelissä. Kannattaa kokeilla, varsinkin noilla säädöillä. Niin, ja se paljon parjattu driftingkin on sikahauskaa.
Miinukset:
-Jarrutusmerkit todella pienet ja suttuiset.Saa etsiä suurennuslasilla.Iso miinus näistä.
- Ohjaus todella herkkä eli autot hakusessa lähes koko ajan tatilla ajettaessa eli myös suorilla puhumattakaan mutkista jos ajolinjalla haluaisi pysyä ja tästä todella suuri miinus.
Onkos tässä pelissä minkäänlaista "ura moodia" tai jotai vastaavaa. Voisko joku kertoo minkälainen se on???
Jaahas, että siellä radalla ennen mutkaa pitäisi olla ladon korkuisilla kirjaimilla: KURVI, ALAPPAS JO JARRUTTAMAAN Mä en oo ees aatellu koko jarrutusmerkkejä, toimii mulle nääs.
Kyllä toi ohjaus ihan hyvä mun mielestä on tatillakin, riippuu autosta ja säädöistä. Ja kun ratin saan, niin voi olla, että jossain vaiheessa alkaa peli ehkäpäs helpottumaan