Vastaus: Need for Speed: Shift [PS3]
Salolla tai kellään muulla tähän ratkaisua? Prolossa ainakin ratti on myös suorilla hyvin reagoiva, tässä se on aivan löysä. Olen kokeillut tuota Speed Sensitivya satasessa ja nollassa ja oikeastaan ihan samanlainen suorilla. En tiedä onko se sitten tarkoituksella. Peli on kyllä ihan ok, etenkin radat ja niiden korkeuserot ovat mukavat, oikeastaan ensimmäistä kertaa ne oikein huomaa vaikka demossa on vain London ja Spa jotka tuskin ovat kaikkista mäkisimpiä/pomppusimpia maastoja.
Mitäköhän säätöä pitäs säätää, kun semmonen ongelma tossa omassa DFP GT ratissa Shiftin demossa tällä hetkellä, että suoralla "katoaa" tunne rattiin. Eli kurveissa jne. tuntuu hyvältä, mutta suoralla katoaa täysin tunne ratista ja se alkaa heilumaan, kun ei ole mitään tunnetta siinä keskellä. Forcet täysillä ja samat asetukset, kun tuossa Salolla. Tai Elisella ajo tuntu ihan kivalta, mutta BMW:lla Spassa tapahtuu tuo kuvailemani. Pitää kokeilla vielä muilla autoilla ja radat läpi.
Salolla tai kellään muulla tähän ratkaisua? Prolossa ainakin ratti on myös suorilla hyvin reagoiva, tässä se on aivan löysä. Olen kokeillut tuota Speed Sensitivya satasessa ja nollassa ja oikeastaan ihan samanlainen suorilla. En tiedä onko se sitten tarkoituksella. Peli on kyllä ihan ok, etenkin radat ja niiden korkeuserot ovat mukavat, oikeastaan ensimmäistä kertaa ne oikein huomaa vaikka demossa on vain London ja Spa jotka tuskin ovat kaikkista mäkisimpiä/pomppusimpia maastoja.