Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need for Speed: Unbound

Saatiin myös vahvistus että sarjakuva efektejä ei ole pakko edes nähdä pelissä.
Hyvä uutinen, koska alkanut jo nyt vähän epäilyttämään. Paras ratkaisu että pelaaja saa itse valita haluaako käyttää niitä vai ei. Kunnon pelivideoo odotellessa.
 
Vedetääs vähän takaisin, herra twitter korjas sanojaan.


Hyvä kyllä kun saa valita mitkä efektit on päällä ja mitkä pois. Ja onneksi nämä kaksi BASIC efektiä ovat varmasti ne kaikista harmittomimmat. Loput sitten oman maun mukaan.

Näiden pienien klippien perusteella innostus pikemminkin nousee kuin laskee. Loistavaa.
 
Näkee sitten kuinka paljon efektejä saa haltuunsa pelaamalla peliä normaalisti ja monestako pitää maksaa oikealla rahalla tai jollain premium valuutalla, jota ei helposti pelistä irtoa.
 
Ainakin nfs heatis oli tasan 0 microtransactionia mikä oli mulle yllätys näin niiku EA peliltä, mut ei se varmaa poista sitä faktaa että ne voidaan tuoda takas. Onks muuten NFS pelien tekijät aina eri tyylii mitä codeis? Efectit on hauska idea mut mitä katoin nii jotenki alkoi häiritsee, ainaki jos niitä lykkää roppakaupalla ruutuu, ehkä jotain pieniä efektejä voiski olla ihan hienoa, mut hyvä et ne saa pois näin epävarmat kuten minä voi pelata perinteistä need for speediä.
 
Ainakin nfs heatis oli tasan 0 microtransactionia mikä oli mulle yllätys näin niiku EA peliltä, mut ei se varmaa poista sitä faktaa että ne voidaan tuoda takas. Onks muuten NFS pelien tekijät aina eri tyylii mitä codeis? Efectit on hauska idea mut mitä katoin nii jotenki alkoi häiritsee, ainaki jos niitä lykkää roppakaupalla ruutuu, ehkä jotain pieniä efektejä voiski olla ihan hienoa, mut hyvä et ne saa pois näin epävarmat kuten minä voi pelata perinteistä need for speediä.

Need for speedin kehittäjätiimi on vaihtunut vuosien mittaan mutta ei se joka vuosi vaihdu kuten CoDissa.

Criterion teki viimeksi sarjan pelin 2013 most wantedin. Sen jälkeen Ghost Games teki 4 seuraavaa ja nyt Criterion tekee paluun.

Criterionin tekemiä pelejä ovat

2010 Hot Pursuit
2012 Most Wanted

Sekä Auttoi Ghost Gamesia 2013 Need for Speed Rivalsissa.
 
Studioiden vaihtuminen ei ole ollut niin dramaattista, koska suurin osa Criterionin silloisista työntekijöistä siirtyi Ghostille, kun NFS:n studio vaihtui ja iso osa Ghostin työntekijöistä siirtyi takaisin Criterionille, kun NFS siirtyi takaisin. Iso muutos on, että Codemasterseilta siirtyi yksi studio avustamaan tämän tulevan pelin kehitystä.
 
Criterion teki muistaakseni burnout pelit jotka on omasta mielestä parhaita arcade kaahailuja. Myös hot Pursuit remastered oli kova. Ehkäpä tää toimii mutta vielä ei ole hypeä herättänyt. Pelikuvan kertoo sitten kun sitä näkee enemmän.
 
Lakeshore City. Chicagossa on samanniminen paikka. Minulle Chicago on yksi parhaista kaupungeista autopelin inspiraatioksi.
 
Todella paljon näyttää Heatin pohjalta kasatulta. Sehän ei ole paha asia, jos sisältöä riittää. Eniten tykkäsin siitä, että poliisit eivät tunnu voittamattomilta.
 
Heatis alkuu kytät vaikutti täysin mahottomilta, kunnes muisti missä hypyt on. Sen jälkee kytistä eroon pääseminen olikin aivan naurettavan helppoa, oli heat taso sit mikä tahansa. Hypyt oli kytille krpytoniittia, mut sit ilman hyppyjä taas tuntui et niistä ei millää päässy eroon, ainakaan pelin paskemmil autoil. Toivottavasti täs on nyt löydetty joku kultainen keskitie. Muuten vaikuttaa just hyvältä aivot narikkaan arcadelta, mut tuskin nyt ihan täys hintaan.
 
Ei dynaamista päivä/yö rotaatiota. Vaan aloitat päivällä ja aina kun menet talliin se vaihtuu vuorotellen jompaan kumpaan. Eli ei saa valita kuten Heatissä.

 
Dynaaminen vuorokaudenajan vaihtelu on always online autopelien kirous. NFS:n malli on paljon parempi ja säästää monelta harmistukselta. Ehkä Heatissa oli vielä parempi, kun sai valita, mutta päivä kävi nopeasti tylsäksi.
 
Bensa asemiin hyvä muutos. Nyt niitä voi käyttää loputtomasti mutta pitää odottaa ennenkuin voi käyttää uudestaan. Heatissä niiden käyttö oli rajoitettu.

 
Linkistä löytyy 4 pätkää muokkauksesta, ei kyllä sais hypettyä tästä pelistä mutta kokoajan vaan näyttää paremmalta ja paremmalta. Perjantaina tulee enemmän tietoa.

 
Linkistä löytyy 4 pätkää muokkauksesta, ei kyllä sais hypettyä tästä pelistä mutta kokoajan vaan näyttää paremmalta ja paremmalta. Perjantaina tulee enemmän tietoa.

Näyttää kyllä saamerin hyvältä, mutta noista lyhyistä pätkistä ei vielä ota selvää miten laajat ja yksittäiset kustamointimahdollisuudet on, eli onko vain valmiita bodykit sarjoja vai löytyykö UG2 tyyppisesti kymmenittäin erilaisia puskureita, helmoja, spoilereita ja ledejä pohjaan.

Sanoinko jo että näyttää saamerin hyvälle? toi graafinen ilme iskee kyllä meikäläiseen. Tulee vähän mieleen Spiderman into the spider verse
 
Ylös Bottom