Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Need For Speed Underground

Sanokaas, PS2-version omistajat, tukeeko peli laajakuvaa ja/tai 60hz-kuvaa?

Hot Pursuit 2:ssa ei näitä ominaisuuksia ollut, mutta kyllä se sen verta hyvin pyöri, että eiköhän tuo Undergroundikin ole suhteellisen nopea. Kiinnostaa tietää silti etukäteen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman
Miksi jäisi tulliin kun kauppa sijaitsee UK:ssa?

Eikös cd-wow sijaitse Hong Kongissa? Tähän asti paketit on kierrätetty Ruotsin kautta joten veroilta on välttynyt mutta nyt on vissiin _taas_ ollu jotain ongelmia ja paketteja on lähetetty Singaporen kautta. Väittävät että ei ole vaikutus tulleihin, mutta millähän perusteella.

Sori offtopicista.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Play.com on sitten juttu erikseen, ja sieltälään ei jää alle 45e paketit mihinkään kiinni, kun se sattuu olemaan se raja.
Tullilla ei ole mitään tarkkaa 45 euron rajaa.
Tulli ei vaan kirjoita alle 10 euron laskuja (ei oo pikkurahasta pulaa) eli jos pelin 22% ALV jää alle 10 euron, ei sitä peritä.
Valuuttakurssit voivat siis aiheuttaa ikäviä tai myönteisiäkin ylläreitä. Yleensä ovat tullissa myös sen verran joustavia, että muutaman sentin ylitykset pääsevät läpi maksutta.

Back to topic:

Tulihan käytyä mokaamassa itsensä verkossa. :D
Juuri saanut about spoilerit kiinni Civicciin ja heti otin haasteen vastaan joltain Subaru-kuskilta. Eipä ollut paljon jakoa...
Noh, kolmeen asti aamulla tahkoin ura-moodia ja nyt on itsellänikin siisti Impreza. Meikäläisellä menee kyllä tuhottomasti aikaa osia ja värejä vaihdellessa.
Pelin ajotuntuma taitaa kyllä olla arcadempaa kuin edellisen Need for Speedin, mutta ihan hubaa, kun ottaa ajo-avut pois päältä. DRIFT!
Vaikeustaso ei kyllä taaskaan ole mikään huimaava. Hardilla olen vetänyt kaikki ja viimeistään tokalla yrityksellä on voitto aina tullut. Tosin ura-moodi on vasta jossain 28/111-vaiheessa, joten haastetta lienee luvassa jatkossa.
Lauantai-iltana pitäisi keritä taas verkkoon ja toivottavasti Subaru (tai joku muu) on silloin entistä tiukemmassa vireessä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Oliver
Vaikeustaso ei kyllä taaskaan ole mikään huimaava. Hardilla olen vetänyt kaikki ja viimeistään tokalla yrityksellä on voitto aina tullut. Tosin ura-moodi on vasta jossain 28/111-vaiheessa, joten haastetta lienee luvassa jatkossa.
Lauantai-iltana pitäisi keritä taas verkkoon ja toivottavasti Subaru (tai joku muu) on silloin entistä tiukemmassa vireessä. [/B]

Joo ite oon jossaki 50/111-vaiheess, ja kyllä on joutunu meikä ainaki vaihtaa hardin mediumille välillä. Joskus jopa joutui pelaamaan DRIFT-modia easyllä :D :p

*OfftopiC* kysyisin vielä, ku mulla on koneessa 10mb netti, nii onko siinä pleikkarissa jotaki kuinka nopee se yhteys voi olla:confused: :D

*edit*
siis ylärajaa
*edit*
 
Peli maksoi Kuopion Prismassa 49 euroa. Valtavasti järkeä tilata ulkomailta jonkun 4 euron takia?

Eipä ole tullut näin hyvä tunnelma minkään peliin kanssa aikoihin. Vaikken mitään tyyning -autoa tai viiksiä omistakaan niin kyllä iskee. Menossa vasta 11/111 vaiheessa Peugeotilla ja niin karmeet vieroitusoireet että papanat meinaa räpsähtää housuun!

Nyt tuli oikea hetki ostaa se verkkoadapteri :) .
 
Joo ite tullu tahkuttua johonki 90/111 asti, ja kyllä se netti on tähän pleikkariin hankittava :D tähän peliin jää kyllä niin helposti koukkuun, että huhhuh :p

Milläs autolla pelaatte?? ja paljo on huippunopeus dragissa ollu?? ;)

Itellä Acura RSX ja nopeus jotaki 320km/h parhaimillaan..
 
Mulla on Mazda MX-5 alla ja huiput n. 280-290 km/h. 70/111 On tullu jo tahkottua. :)
Kylllä addiktoi tämä peli. Aina miettii tyyliin no jospa ajan vielä tuon ja otan pari upgradea ja sitten lopetan, ai no tonkin vois vielä ajaa....
Mahtava peli.
 
Tällä hetkellä alla Acura RSX ja pelattuna 48/111. Eihän tuo vielä mihinkään kulje. Koko viime yö tuli pelattua, on tämä vaan loistava peli. Haastetta piisaa, ne perhanan valkoiset pakettiautot tuntuvat lipuvan aina suoraan eteen joka risteyksessä. Medium tuntuu olevan varsin sopiva taso, dragissa ja driftissä olen vaihtanut välillä hardille. Takaisin pelaamaan.

edit: Nyt 58/111 ja kulkeehan tuo NOS:illa sen 320km/h. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
No on tossa amerikan miehille ainakin toi Chrysler Neon :) . Enempää ei voi sanoa kun ei tiedä, pari ylimääräistä autoo vasta auki.
 
Kehujen myötä alkaa kiinnostus heräämään tätä peliä kohtaan... minkämoinen tuo ajettavuus tässä on? onko täysin arcademainen kuten esim. burnoutissa?
 
No on tullu pelattua toi Underground osio sitte läpi :D
Nyt sitte säätää muitaki autoja, ku tota RSX:ää..

Kyllähän toi Acura RSX loppupeleissä semmosta 348km/h sai menemään :p

No peli ei musta oo niin arcademainen ku burnout, mutta ei tätä ihan realistisimmaksikaan voi sanoo
Todella hyvä peli joka alueella ;)
 
Minä olen nyt pelannut 50/111 ja täytyy sanoa että on hemmetin addiktoiva peli! Nyt alla Ford Focus, huiput med NOS 315km/h.

Nettiin olen kerinnyt vasta kerran itseni nolaamaan. Pitää eka vähän viritellä ja harjotella ja kattoa josko sitä sitten uskaltaisi.
Netissä jää kyllä puheyhteyden ja näppiksen käytön puuttuminen kaivelemaan.

Ajotuntuma ei realistisuudessaan ole ihan niin arcade kuin Burnoutissa mutta ei toisaalta mitään GT3-tasoakaan. Ajonvakautusjärjestelmä pilaa tässäkin pelissä kaiken ilon, joten se kannattaa ottaa ensimmäisenä pois, niinkuin joku taisi jo mainitakin.
 
Alla S2000 Honda, helvetin siisti ja kulkee mutta menee mutkiin raskaasti. 70/111.

Supran saa puolivälin paikkeilla.
 
Joo tilasin omani Verkkokauppa.comista, kun oli out of stock ulkomailla. Neljän egen takia en ulkomailta tilaa, yleensä hintaero on lähempänä 20 euroa...

Mutta tuskin maltan odottaa, aika hauska peli lienee kyseessä tällaiselle tyhjäpäälle!

OFFTOPIC: Pistetääs nyt nämä ulkomaajutut tähän tuolta FAQista, play.com/USA tarkka raja on 45,50 euroa Tullin omien valuutanvaihtokurssien mukaan, jotka vaihtuvat kuukausittain.

---------

Miten pelien tilaaminen ulkomailta oikein sujuu?

Tullin neuvonnasta kerrottiin seuraavaa videopelien osalta:

Toisesta EU-maasta tilattaessa ylimääräisiä veroja ja tulleja ei mene.

EU:n ulkopuolelta tilattaessa videopeleistä ei peritä tullia, mutta tullausarvoltaan yli 22 hintaisista paketeista peritään 22% suuruinen arvonlisävero.
Tullausarvo = pelien hinta + postikulut Suomeen.

Arvonlisäveroa ei tarvitse kuitenkaan maksaa, jos sen määrä on alle 10. Käytännössä voit siis tilata USAsta tai vaikkapa play.comista alle 45,50 maksavia pelipaketteja ilman pelkoa tullin puuttumisesta asiaan.

Tuota kalliimmmista paketeista vero peritään. Eli jos peli maksaa 40 ja postikulut 10 (40+10=50=yli 45,50), perii tulli ALVia 11, joten pelin kokonaishinnaksi tulee 61.

Tullin neuvonta 09-614 3800

-----------
 
Jos täältä löytyy pelaajia, jotka ovat tahkonneet GT3:sta ja NFS Hot Pursuit 2:sta, niin olisiko mahdollista saada kommentteja ja arvioita tästä uutukaisesta ja nimenomaan verrattuna noihin kahteen mainittuun peliin.

Verkkopeliominaisuudesta ei ole niin väliä ... vielä. Mutta kunhan GT4 tulee...

Mahd. pian, kiitos, koska meillä alkaa kohta kova vääntö pojan kanssa, koska tämä "pitäisi saada nimpparilahjaksi" (kun jouluksi pitäisi saada vielä Jak & Daxter 2 :p ).

Hoh hoijaa ... :rolleyes:
 
SP on läpi ja onlinessa oon vääntäny nyt jonkin verran ja hubaahan se on, tosin mulla on pelin pc versio. circuit ajossa tällä hetkellä top4:s joten kyllä muutama rata on tutuksi tullu ;I

Ilman onlinea pelin arvo kyllä laskee melko paljon.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Alavilla
Jos täältä löytyy pelaajia, jotka ovat tahkonneet GT3:sta ja NFS Hot Pursuit 2:sta, niin olisiko mahdollista saada kommentteja ja arvioita tästä uutukaisesta ja nimenomaan verrattuna noihin kahteen mainittuun peliin.

Verkkopeliominaisuudesta ei ole niin väliä ... vielä.

No itellä on kummatki noista mainitsemista peleistä.
Underground on pikkasen uudistunut Hot Pursuitista ajettavuuden ja grafiikan kohalta.(omasta mielestä:p )
GT3 on hiukkasen realistisempi kuin Underground.
Kyllä verkkopeli löytyy Undergroundista, mutten ite ole kokeillu ku ei vielä sitä nettiä pleikkarista löydy :rolleyes:
voivoi.. väsyttää...
 
Ylös Bottom