Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kyllä sitä on arvosteluissa ainaki kovin kehuttu.
Askelmittari menee päälle, kun kone on sleep modessa eli ei kokonaan pois päältä. Sit vaan taskuun ja kävelemään. Askeleita se aina välillä näyttää, et tiedät paljonko olet kävellyt koneen kanssa.Kuinkas tuo askelmittari pitäisi saada rullailemaan? 0 askelta näyttää, vaikka konsolin kanssa kävelee. Kuluttaako tuo paljon virtaa jos laitan näytön esimerkiksi 3-asteen kirkkaudelle? Häiritsee, kun kirkkaus vaihtelee itseksiään, mutta säästänee melkoisesti akkua?
Bravely defaultissa alimman näytön oikeassa alakulmassa on piilotettu asetukset josta voi poistaa tallennuksia.Pelit vissiin tallentuvat näille pelikaseteille eikä koneen muistikortille? Ostin pelin käytettynä ja täällä näyttäisi olevan tallenus ainakin valmiina? Saako nuo pelit ns. formatoitua? Kyseessä Bravery Default, ei ollut ainakaan vaihtoehtoa "Delete savegame" tj.
Laitoin kannen kiinni ja kävelen konsolin kanssa, askeleita ei kerry. Pitääkö asetus kytkeä päälle? Vasemman yläkulman vieressä olevan Internet-kuvakkeen oikealla puolella näkyy 0 ja jalan kuvat.
Kuluuko akku paljonkin enemmän, jos jätät pelin auki ja suljet konsolin kannen vai kannattaako suoraan totutella siihen, että peli sammutetaan ja samoin konsoli?
Lataatteko akun vasta, kun se on täysin tyhjä vai aloitatteko latailun, kun se on lähes tyhjä?
ShockingAlberto sanoi:Alright, testing it under different situations, here's my final analysis on what works:
- Different frame types have different calibrations. Further in one extreme doesn't necessarily mean better. My smaller glasses needed a different number (-0.3) than my thicker ones (-0.7). Neither one worked well at numbers higher or lower than that. One major problem is you don't get access to this calibration at setup and can only get to it through the Manual Setting in the 3DS menu, so the initial setup just makes it seem like it doesn't work.
- Light sources matter, even light sources that seem like they shouldn't. It seems complete darkness suffers as much as lots of light, too.
- It works better when you're calibrating it from a completely stationary position, i.e. putting it on a desk or table while looking at it from a 45 degree angle.
So it seems like they did put measures in to just make it work, but there's still a lot of niggling issues and, more importantly, very little of this is ever explained to you. But whatever, I am just glad it eventually works. I'll put this post in the OP as an update.
I still can't get Donkey Kong returns 3d or Luigi's Mansion to "work" correctly, especially the latter, no matter how I hold my console it just looks blurry and awful. Does anyone else have similar issues?
The eye tracking does indeed work
Its pretty damn stable. However it still has that "hologram effect" that just bothers me and my eyes.
Its cool tech but just not for me. I ended up turning it off just like before :/
I have trouble with the Super Stable 3D. When I try to calibrate it, I keep getting the message, Super-stable 3D is not functioning correctly, whenever I move my head.
Still looks like you are looking at the game through a glass of water sometimes.
Certainly strains the eyes until they completely adjust. Aside from the cool novelty of it I could not get on board playing a full game with it on
The question I have about 3D is; should I even turn it on? Reason being that I've read that on some games, it kills performance (at least I remember reading something like that).
Depends on game. Some games have a sort of AA when 3D is off while others will just half framerate when 3D is on.
The 3D looks exactly the same, it just doesn't get lost when you move your head as easily, just as you said,at least that's my experience.
I got headaches on the old model, and still do on the new one. I still think it looks cool on many games, but it strains my eyes in such a way that I will always limit how much I use it.
Anyone actually feel nauseous when using 3D sometimes?
When I pop up the slider in some games I feel instantly unwell.
Tuon 3D-efektin kanssa kannattaa muistaa se, että se ei yksinkertaisesti sovi kaikille.
Ihmisiä on tässä maailmassa sen verran paljon, että pelaajien keskuudessa on varmasti paljon sellaisia, joille tuo 3d ei vain sovi, ja sillehän Nintendo tai mikään muukaan firma ei mahda yhtään mitään. Noissa tapauksissa ongelman voi ratkaista ainoastaan sillä, ettei sitä 3d:tä käytä.
Valitettavasti se 3D-kytkiminen siirtäminen alas ei oikein riitä. Tämän näkee myös elokuvissa: niihin nykyään tehdään efektejä, joiden ainoa tarkoitus on "näyttää 3D:tä". Kun sitten katselee näitä elokuvia normaaleilta ruuduilta, niin nämä 3D:n ehdoilla tehdyt ratkaisut erottuvat yhä, ja eivät todellakaan edukseen. Vaikutelma on lähinnä koominen, ja vähentää immersiota ja kokemuksen laatua. Sama toteutuu 3DS-peleissä: niihin tehdään ratkaisuja efekteissä, kuvakulmissa ja jopa pelattavuudessa 3D:n ehdoilla, ja se on valitettavasti pois niiden pelien laadusta. Samalla 2DS:n pelaajat ja ne monet 3D-kytkimen pois päältä laittaneet 3DS-pelaajat eivät kuitenkaan saa näistä ratkaisuista edes sitä 3D-hyötyä, vaan ne ovat pelkäksi haitaksi. 3DS-malleilla se vielä nostaa laitteen hintaa vaikka ominaisuutta ei koskaan käyttäisi.
Omasta näkökulmasta 3D on turha ja tarpeeton kikka, joka ei tuo pelaamiseen ja peleihin yhtään mitään lisäarvoa eikä lisäsisältöä. Siitä on päinvastoin haittaa. Nintendo on eri mieltä, ja yrittää väenväkisin tuputtaa ominaisuutta kuluttajille jotka olisivat enemmän kiinnostuneita pelillisistä arvoista. On se vähän harmillista katsella firman 3D-pakkomiellettä.