Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Fakesonic sanoi:
Mikähän mahtaa olla todennäköisyys, että fps on ryssitty PAL-käännökseen jollain ilveellä? Tuskin näin on tapahtunut, heräsipähän vain ilkeä epäilys kun en muista muiden tuosta valittaneen.

Sitäpaitsi minulla on aina vaikeuksia luottaa puutteellisesti englantia artikuloivien väitöksiin, tiedä mistä sekin johtuu sitten ;)
Frameratesta ei kannata olla huolissaan. Jenkit ja kanukitkin valittelivat frameratesta, joka on kuulemma alhainen. Toisaalta moni on sanonut, että ei ole mitään ongelmaa. Ilmeisesti joillakin on vain kovat vaatimukset ja tarkat silmät.
 
Vastaus: Nhl 07

Laittakaahan tietoja joko peliä alkaa löytymään kauppojen hyllyiltä. Itse odotan, odotan ja vielä kerran odotan ja toivon että tänään mulle soitetaan peliliikkeestä että saan noutaa omani.
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Laittakaahan tietoja joko peliä alkaa löytymään kauppojen hyllyiltä. Itse odotan, odotan ja vielä kerran odotan ja toivon että tänään mulle soitetaan peliliikkeestä että saan noutaa omani.

Pelin julkaisupäivähän on vasta huomenna, joten tänään ei pitäisi ainakaan noutamalla niitä saada ostettua. Postin kautta sitä saa lähetellä pari päivää ennen julkaisua, jos kauppa sitä vain on maahantuojalta saanut.
Ja tietääkseni maahantuoja sai niitä vasta tänään, joten huomenissa taitaapi olla kauppojen hyllyllä.
 
Vastaus: Nhl 07

trigger sanoi:
Pelin julkaisupäivähän on vasta huomenna, joten tänään ei pitäisi ainakaan noutamalla niitä saada ostettua. Postin kautta sitä saa lähetellä pari päivää ennen julkaisua, jos kauppa sitä vain on maahantuojalta saanut.
Ja tietääkseni maahantuoja sai niitä vasta tänään, joten huomenissa taitaapi olla kauppojen hyllyllä.

Jos julkaisupäivä on huomenna niin eikö olisi loogista, että peliä alkaa pikkuhiljaa varastojen puolelle tippumaan ? Kyselemällä liikkeistä varmasti tänään jo peliä saatavilla.
 
Vastaus: Nhl 07

En laita päätäni pantiksi mutta esim. Pro Evo-sarjan pelit olen aina saanut vähintään päivää aikaisemmin kuin virallinen julkaisu on. Koska julkaisu on jo huomenna niin uskoisin että tavara saapuu kauppoihin jo tänään kuten Stockmannin myyjäkin sanoin. Puolenkuunpelifirma ilmoitti jo eilen saaneensa peliä ja lähetykset ovat lähteneet tilaajille joten toivotaan parasta että peliä saa jo tänään.

Tässä yksi arvostelu lisää
http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=728045
 
Vastaus: Nhl 07

No niin, juuri kun olin edellisen viestin kirjoittanut niin paikallisesta peliliikkeestä soitettiin että voin noutaa oman Xbox360-verion pelistä:D Ei muuta kuin pyörällä hakemaan ja nyt on peli käsissäni ja enään täytyy odotella että pääsen töistä kotiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Ja mikä se ainoa oikea peliliike on?

No toisaalta... Ei tässä kyllä nyt ihan Ouluun asti täältä jaksa ajaa... :D
 
Vastaus: Nhl 07

Pelaa nyt ihminen sitä vähän. Pakko saada kuulla siitä edes jotain :D Täytyy kyllä myöntää, että XO:ta en ole vieläkään kotiin saanut.
 
Vastaus: Nhl 07

Tampereen tilanne soitettuna:

Player One: "Meillä on sitä täällä, mutta emme myy sitä tänään. Huomenna 10:00 alkaen sitä voi tulla noutamaan. EA:lta on luvassa 25 000€ sanktio, jos peliä myy etukäteen ja jos joku pelifirma haluaa sellaisen riskin ottaa, niin se on heidän asiansa. Me emme ota. Tervetuloa huomenna ostoksille."

Gigantti: "Meille tulee maanantaisin ja keskiviikkoisin kuormat ja tämän päivän kuormaa ei ole vielä purettu. Voit koittaa tänään 17:00 aikoihin uudelleen tai käymällä liikkeessä. Silloin on lisää tietoa, että onko kyseisestä peliä tullut tämän päivän kuormassa vai tuleeko se vasta ensi maanantaina."

Puolenkuunpelit @ Lahti: "Ei ole näkynyt. Mutta huomennahan vasta sen julkkarit on."

Stockmann @ Tampere: "Voi voi. Ei näyttäisi saapuneen vielä tämän päivän postissa. Enkä usko, että huomiseksikaan sitten saamme, vaikka koneelta näyttäisi siltä, että huomenna on sen virallinen julkaisupäivä."

Verkkokauppa @ Tampere: Varastosaldo: (tietoa varastosaldoista), Helsingin päävarastossa 0 kpl, joista yli 25 kpl tilattu. Ei yhtään vapaana, yli 25 kpl tilattu. Maahantuojalla tai valmistajalla saatavuus: 0 kpl - tulossa 22.09.2006

Bulldog.netstore @ Tampere: Ei vastaa puhelimeen.

Gamelife @ Tampere: "Ei ole tänään tullut. Kannattaa kysellä huomenna uudelleen. Silloinhan sen pelin virallinen julkaisupäivä onkin. Mutta meillä ei änäreitä vielä tänään ole tullut."

Epätoivoista. Iso mies ja jaksaa olla kärsimätön. Katso nyt EA mitä teit? ;)

Hetken jo ajattelin sanoa Player Oneen, että "Tänään illalla mun ainut poikani kuolee leukemiaan ja sen viimeinen toive oli saada pelata NHL 07 peliä." Mutta sitten tulin toisiin ajatuksiin ja odottaa huomiseen... vai soitanko sittenkin 17:00 Giganttiin uudelleen ja kysyn, että tuliko se tämän päivän kuormassa...

Ei ole helppoa olla orja. Pelin orja. Alistettu. Addiktoitunut. Yhyy. ;)
 
Vastaus: Nhl 07

Juoksen töistä kotiin ja laitan kommentteja heti testaamisen jälkeen. Onko peliä näkynyt muualla?
 
Vastaus: Nhl 07

Konsolinetistä ennakkotilasin ei ole vahvistusta tullut vielä eli ainakin huomiseen menee pelin tulo. Noh huomennahan se vasta julkaisu on. Helppoahan se on hakea pelikaupasta jos asuis lähellä mutta kun ne tuppaa olemaan vähän kauempana .
 
Vastaus: Nhl 07

Genz sanoi:
Verkkokauppa @ Tampere: Varastosaldo: (tietoa varastosaldoista), Helsingin päävarastossa 0 kpl, joista yli 25 kpl tilattu. Ei yhtään vapaana, yli 25 kpl tilattu. Maahantuojalla tai valmistajalla saatavuus: 0 kpl - tulossa 22.09.2006
Toivottavasti verkkokauppa pitää pintansa ja bundlen voi noutaa huomenna Pirkkalasta. Ainakin sen kohdalla sivuilla lukee "Alustava julkaisu 21.9.2006.". Tosin perjantaina riittäisi, kun laitoin "hallitukselle" "anomuksen" vetämään että koko viikonloppu on pyhitetty tälle sekä nestemäiselle ravinnolle...
Ei ole helppoa olla orja. Pelin orja. Alistettu. Addiktoitunut. Yhyy. ;)
Mä oon vaan mielissäni, vuosikausiin ensimmäinen peli mitä on oikeasti odottanut - joka syksyisten Football Managerin tai PESin uusien versioiden lisäksi. :D
 
Vastaus: Nhl 07

Pelikaupassa tänään kuultua:

GNT:llä (EA:n tukku Suomessa) on jonkin sortin "automaattivarasto" ja osa varaston hisseistä oli hajonnut eilen ja sen takia osa NHL-lähetyksistä jäänyt lähtemättä.

Itse käynyt joskus Keskon varastolla, joten veikkaan että varmaan joku samanlainen systeemi. Eli valtavan korkee teollisuushalli, jossa trukin näköiset vehkeet menee kiskoilla aina yhdessä hyllyvälissä ylös-alas-oikealle-vasemmalle ja kerää kamaa joko automaattisesti tai ihmisen toimesta.

-PV-
 
Vastaus: Nhl 07

Patovaht sanoi:
Pelikaupassa tänään kuultua:

GNT:llä (EA:n tukku Suomessa) on jonkin sortin "automaattivarasto" ja osa varaston hisseistä oli hajonnut eilen ja sen takia osa NHL-lähetyksistä jäänyt lähtemättä.

Itse käynyt joskus Keskon varastolla, joten veikkaan että varmaan joku samanlainen systeemi. Eli valtavan korkee teollisuushalli, jossa trukin näköiset vehkeet menee kiskoilla aina yhdessä hyllyvälissä ylös-alas-oikealle-vasemmalle ja kerää kamaa joko automaattisesti tai ihmisen toimesta.
-PV-
Joo, semmosethan ne juurikin on. Voi saatanan saatana sentään...
 
Vastaus: Nhl 07

Huomenna pitäisi postissa tulla minulle nollaseiska, jos homma ei jostain syystä kuse. Tilasin suosikkipelikaupastani, kun en muita kauppoja tue.

Huomenna siis luvassa ankara säätö.
 
Vastaus: Nhl 07

Voi kehno jos tuo varastokämmi pitää paikkansa. Konsolinetistä tilasin ja ei vielä ainakaan ole postitusmailia kuulunut. Noh, toivottavasti tulisi perjantaiksi edes.
 
Ylös Bottom