Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Fakesonic sanoi:
Voi kehno jos tuo varastokämmi pitää paikkansa. Konsolinetistä tilasin ja ei vielä ainakaan ole postitusmailia kuulunut. Noh, toivottavasti tulisi perjantaiksi edes.

Hmm, vpd:stä saapui iltapäivällä postitettu maili. Eli huomenna pitäisi olla kotona peli :D
 
Vastaus: Nhl 07

Olipas tullut VPD:stä tilausvahvistus joskus klo 12 jälkeen.. huomenna siis perillä. Harmi vaan ku on huomenna viikon pisin päivä koulussa. Pitäsköhä ottaa omin luvin vapaaksi aamun enkut, niin pääsis ennen koulua jo varmaan testaamaan ihan pikkasen. :D
 
Vastaus: Nhl 07

Patovaht sanoi:
Pelikaupassa tänään kuultua:

GNT:llä (EA:n tukku Suomessa) on jonkin sortin "automaattivarasto" ja osa varaston hisseistä oli hajonnut eilen ja sen takia osa NHL-lähetyksistä jäänyt lähtemättä.

Itse käynyt joskus Keskon varastolla, joten veikkaan että varmaan joku samanlainen systeemi. Eli valtavan korkee teollisuushalli, jossa trukin näköiset vehkeet menee kiskoilla aina yhdessä hyllyvälissä ylös-alas-oikealle-vasemmalle ja kerää kamaa joko automaattisesti tai ihmisen toimesta.

-PV-

Onkohan jo kymmenes kerta kun kuulen tämän selityksen GNT:ltä. Todennäköisesti heillä on vain lähettämössä liian vähän väkeä. Samaa selitystä olen muiden tuotteiden osalta saanut kuulla usein. Tai sitten he eivät yksinkertaisesti saaneet julkaisupäivämäärään menneessä tarpeeksi pelejä toimitettavaksi, ja tästä tämä selitys.
 
Vastaus: Nhl 07

kloever sanoi:
Onkohan jo kymmenes kerta kun kuulen tämän selityksen GNT:ltä. Todennäköisesti heillä on vain lähettämössä liian vähän väkeä. Samaa selitystä olen muiden tuotteiden osalta saanut kuulla usein. Tai sitten he eivät yksinkertaisesti saaneet julkaisupäivämäärään menneessä tarpeeksi pelejä toimitettavaksi, ja tästä tämä selitys.

Tai paskat vehkeet :D

-PV-
 
Vastaus: Nhl 07

Nero-olo. XBOX360 napsahti tänään postista ja pääsee kohta kokeilemaan NHL 07 rankkeja ja huomenna sitten itse peliä :) Odotukset suht' korkealla. XBOX360 konsolilla en ole aikaisemmin pelannut MITÄÄN. Viimeisin konsoli mikä käytössä on ollut on taval. xbox.
 
Vastaus: Nhl 07

Ei voi kuin sanoa yhdellä sanalla: loistavaa!

Vasta neljä peliä kaverin kanssa netissä takana, mutta silti voi todeta, ettei tälläistä jääkiekkopeliä ole vielä tehty aikaisemmin. EA on uudistanut koko tavan miten itse ymmärrän hyvät jääkiekkopelin kontrollit. Peli muistuttaa paljon enemmän jääkiekkoa kuin entiset nappikikkailut.

Ottelut pysyy myös tasaisina (4-1, 2-4, 3-2, 2-0). Vaikka alussa onkin paljon arpomista kontrollien kanssa ja suurin osa maaleista on ns. räkämaaleja eli runnotaan kiekot sisään reboundeista, alkaa jo onetimerit sujua ja läpiajoissakin tulee jo vaarallisia tilanteita. Eniten päänvaivaa on tähän mennessä aiheuttanut alaspäin hyökkääminen, kun rannari ja lämäri vaihtaa ohjaimessa "suuntaa", mutta tämän pystyy ilmeisesti muuttamaan asetuksista. Ei ole vielä innostuksissaan kerinnyt tarkistamaan.

Onetimeritkin on entistä realistisempia, kun vapaata pelaajaa pitää oikeasti hakea, eikä vain pistää koko alueen poikki liukuvia ihmesyöttöjä. Veskat pelaa eniten kropallaan, eikä kiekot mystisesti teleporttaa räpylään, joten irtokiekkoja on luvassa paljon. Välillä tulee helppoja, välillä veskat venyy televisiovenytyksiin.

Tätä voi hyvällä syyllä suositella kaikille lätkäfaneille. :)

---

Pienenä hauskana knoppitietona muuten tämä on ensimmäinen peli sen jälkeen kun PEGI-järjestelmä otettiin käyttöön, jossa olen kotelossa nähnyt vain Valtion Elokuvatarkastamon ikärajaleiman. EA:ta taisi kyllästyttää se, että PEGI antaa jääkiekkopeleille nykyään 15+ (16+ muissa Euroopan maissa). VET antoi ikärajaksi jo hieman järkevämmän 7-vuoden merkinnän. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Täälläkin löytyy jo :) hain tänään paketin, jossa tuli '07 ja xbox, hintaan 398,-.
En oo vielä ehtiny testata, tulin vasta treeneistä joihin menin suoraan haettuani ton aarteen :)
Kohta testailemaan ja sit kommenttia kehiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Nyt tahtoo saada hän varmistuksen, että siinä ei ole normaalia kausi-moodia? vaan pelkkä dynasty, näytösmatsi ja rankkarit?
 
Vastaus: Nhl 07

Prhana... Tarkistin mailit pari tuntia sitten eikä mitään ollut tullut.

Lähdin kauppareissulle ja äsken huomasin että n. puoltoista tuntia sitten eli hetki sen jälkeen kun olin lähteny oli tullut postia jotta pelin saa noutaa. Nyt pitäis ehtiä 20 minuutissa 30 minuutin reissu julkisilla. Ei paljon naurata :mad:
Kauankohan taksilla menee...
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Prhana... Tarkistin mailit pari tuntia sitten eikä mitään ollut tullut.

Lähdin kauppareissulle ja äsken huomasin että n. puoltoista tuntia sitten eli hetki sen jälkeen kun olin lähteny oli tullut postia jotta pelin saa noutaa. Nyt pitäis ehtiä 20 minuutissa 30 minuutin reissu julkisilla. Ei paljon naurata :mad:
Kauankohan taksilla menee...
Fillari alle ja mutkat suoriksi! Onnea matkaan.
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Nyt tahtoo saada hän varmistuksen, että siinä ei ole normaalia kausi-moodia? vaan pelkkä dynasty, näytösmatsi ja rankkarit?

Näytösmatsi, kansainvälinen turnaus, näytösmatsi, rankkarit ja online. Ainakin näin olen kuullut.

EDIT: Joten enpä voi siis varmaksi sanoa :D .
 
Vastaus: Nhl 07

NviperO sanoi:
Ei voi kuin sanoa yhdellä sanalla: loistavaa!

Vasta neljä peliä kaverin kanssa netissä takana, mutta silti voi todeta, ettei tälläistä jääkiekkopeliä ole vielä tehty aikaisemmin. EA on uudistanut koko tavan miten itse ymmärrän hyvät jääkiekkopelin kontrollit. Peli muistuttaa paljon enemmän jääkiekkoa kuin entiset nappikikkailut.

Ottelut pysyy myös tasaisina (4-1, 2-4, 3-2, 2-0). Vaikka alussa onkin paljon arpomista kontrollien kanssa ja suurin osa maaleista on ns. räkämaaleja eli runnotaan kiekot sisään reboundeista, alkaa jo onetimerit sujua ja läpiajoissakin tulee jo vaarallisia tilanteita. Eniten päänvaivaa on tähän mennessä aiheuttanut alaspäin hyökkääminen, kun rannari ja lämäri vaihtaa ohjaimessa "suuntaa", mutta tämän pystyy ilmeisesti muuttamaan asetuksista. Ei ole vielä innostuksissaan kerinnyt tarkistamaan.

Onetimeritkin on entistä realistisempia, kun vapaata pelaajaa pitää oikeasti hakea, eikä vain pistää koko alueen poikki liukuvia ihmesyöttöjä. Veskat pelaa eniten kropallaan, eikä kiekot mystisesti teleporttaa räpylään, joten irtokiekkoja on luvassa paljon. Välillä tulee helppoja, välillä veskat venyy televisiovenytyksiin.

Tätä voi hyvällä syyllä suositella kaikille lätkäfaneille. :)

---

Pienenä hauskana knoppitietona muuten tämä on ensimmäinen peli sen jälkeen kun PEGI-järjestelmä otettiin käyttöön, jossa olen kotelossa nähnyt vain Valtion Elokuvatarkastamon ikärajaleiman. EA:ta taisi kyllästyttää se, että PEGI antaa jääkiekkopeleille nykyään 15+ (16+ muissa Euroopan maissa). VET antoi ikärajaksi jo hieman järkevämmän 7-vuoden merkinnän. :)

Täytyy yhtyä taistelukumppanin näkymykseen EA:n uudesta tuotoksesta, pitkästä aikaa täyttä kultaa! Mitä tuota Dynasty modea tuli tutkittua niin siinäkin näyttäisi siltä että ollaan menty syvämmälle simulaation maailmaan kuin koskaan aikaisemmin, löytyy ties mitä säädettävää. Ei kerrota ihan kaikkea kun ei edes ole vielä "julkaistu" :rolleyes: Todellakin ensimmäiset pelit menee puhtaasti ihastellessa kiekon fysiikkaa ja maalivahtejen torjuntoja. Kokemus tähän mennessä on täysi 10!
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Näytösmatsi, kansainvälinen turnaus, näytösmatsi, rankkarit ja online. Ainakin näin olen kuullut.

EDIT: Joten enpä voi siis varmaksi sanoa :D .
Asia on juurikin näin, Dynasty, Turnaus ja Shootoutti + quick game
 
Vastaus: Nhl 07

Anteuz sanoi:
Asia on juurikin näin, Dynasty, Turnaus ja Shootoutti + quick game

Vahvistan. Mutta aivan VITUN hyvä tuntuma. Siis voi jeesus. Enpä ole ennen nauttinu lätkästä tällai. Pelasin muutaman rankkiskaban alkuun, ja onhan tossa ilotikussa opettelemisensa. Mut heti vaan kokeilemaan miten Philadelphialla homma toimii Anaheimia vastaan. Huhhuh, panen sit itse pelistä palautetta, kunhan muutaman tahkoan läpi.
 
Vastaus: Nhl 07

Perhanan Viperi kun pelin jo sait. Itse todennäköisesti huomenna tai ylihuomenna, ja hyvällä säkällä on varaa rahastaa se vasta maanantaina.

No, saatte nörtteillä täällä minunkin puolesta. Hyvä ainakin jos ensivaikutelma on hyvä.
 
Vastaus: Nhl 07

Noni. Ensimmäinen peli takana. Sen mukaisesti kannattaa lukea tämä.
Enivei. Toi ruudunpäivityshitaus ei ole ihan paskapuhetta. Parantamista olisi siinä. Vähän on aika ajoin semmonen puuromainen tunnelma. Mulla on päällä siis Pal 60-asetus. Animaatiot on hienoja, mailasysteemi loistava. Silti tässä on PIKKUISEN vanhan Ea:n tuntua säntäilyineen ja semmoisineen. Syötöt osuvat ainakin perusasetuksilla liian hyvin lapaan. Puolustajien tekoälystä en sano vielä mitään, koska aloitin pro-tasolla. Siinä en ainakaan järin kehuisi. Laukaushommassa paljon opeteltavaa, monta varmaa maalia missasin, kun sähelsin tikun kanssa :). Kokonaisuus hyvä, mutta silti. Silti jäi PIKKUISEN pettyny olo ekaan peliin. Mutta tämä oli vasta eka peli. Eniten ehkä harmittaa toi frameraten huonous. Olisi luullut, että tolla tekniikalla ton pienenkin nykimisen ois saanu pois.
Vaan kun ei. Kenen silmää se sitten häiritsee, on asia erikseen. No, lisää vaan pelejä alle, katsotaan sitten :) Säätelen vähän noita slidereita jo.
Mielenkiinnolla odotan kyllä 2k7 vastausta tälle framerate-systemaattistouhulle (lue: sähläykselle), joka nyt vähän jätti kysymysmerkkiä Ea:lle. Sanoisin ENSIarvioksi 8/10p.
 
Vastaus: Nhl 07

Onko tietoa tuleeko rosteri päivityksiä jälkikäteen?


XSATA Xbox 360 laite löytyy ainakin VPD:stä, varmaan joutuu hankkimaan jo PES6 silmällä pitäen??
 
Vastaus: Nhl 07

ollio sanoi:
Onko tietoa tuleeko rosteri päivityksiä jälkikäteen?
Pitäisi olla tulossa Liven kautta ladattavaksi, kun ainakin tuki noille on peliin rakennettu. Myös omia rostereita voi rakennella joten kaipa tuon XSATA-systeemin käytön pitäisi toimia, mutta en tiedä kun en ole moiseen koskaan tutustunut.
 
Vastaus: Nhl 07

Mitä eroa nyt siis Xboxin ja X360:n versioissa on, sillä ainakin oma boxin versio on ihan turha... nappeja vaan siirretty eikä muuta... uskomatonta rahastusta,
Erot 06:

Maalivahti ei enää syöksy joka torjuntaan
Vähän eri spiikkejä kommentaattoreilta.
Eri soundtrack
Ja vähän eriväriset valikot.
Niin ja napit on pantu aivan päin persettä.
uskomatonta miten huijattu olo on. No huomenna palautan pelin!

pelkkä päivitys jossa korjattu bugeja ja pilattu hyvä pelituntuma.
 
Ylös Bottom