Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Aika päivittää itsensä vuoden 2006 teknologialle siitä varhais-histroriallisesta mustasta tiiliskivestä. Kerran se kirpasee vaan tai no joka kerta kun ostaa pelin. ;) Tuli taas väännettyä pari matsia NviperO vastaan, on se vaan prkleen hyvä tämä uusin tuotos. Vielä jos olisi online leaguet mutta ei ole, mutta sinänsä jännä ominaisuus on peliin ympätty että saa sähköpostiin pelitulokset jos haluaa. Tavallaan tätä kautta voisi koodata jonkun näköisen nettileiskan missä pidettäisiin liiga yllä. Kaikki osallistujat asettaisivat sähköpostin mihin tulokset lähetetään palvelun sähköpostiksi ja sitten kootusti kerättäisiin tulokset tällälailla. Voi jos olisi enemmän aikaa olisin jo koodaamassa :D
 
Vastaus: Nhl 07

xlt sanoi:
Mitä eroa nyt siis Xboxin ja X360:n versioissa on, sillä ainakin oma boxin versio on ihan turha... nappeja vaan siirretty eikä muuta... uskomatonta rahastusta,

Onhan tästä jo puhuttu monesti, mutta nämä kaksihan ovat täysin eri pelejä.
360 on tehty koko moottori ja pelirakenne uusiksi, Xbox, Ps2 ja PC tyytyvät vaan päivitettyihin grafiikoihin '06 ja mainitsemaasi pieneen sälään. Ja rahastusta. Sitäpä juuri.
 
Vastaus: Nhl 07

Pistäkää nyt kunnon pitkää settiä ja fiiliksiä, kun itse joudun odottelemaan peliä vielä 23 vuotta.
 
Vastaus: Nhl 07

Huomenta vaan kaikillle lätkäfaneille. Nyt on sitten yksi ilta takana ja pelattua on tullut aika helvetisti sekä tietysti tänä aamuna ennen duunia:D Tässä hieman mun mielipiteitä pelistä.
Ensimmäinen matsi kaverin kanssa meni kyllä täysin ihasteluksi ja ohjaimen toiminnot oli aivan sekaisin. Muutamana erä sähellettiin kunnes kaverin voitti aloituksen suoraan pakille joka tälläs hirvittävän pommin suoraan alakulmaan. Nyt jos koskaan audiopuoli on kunnossa,sen verran kotiyleisö ja koko halli rähähti että tunnelma lätkäpelissä ei voi olla parempi. Peli meni rankkareihin jossa olikin opettelemista ja onhan se suoraan sanottuna täysi 10 toteutus.
Illan kuluessa ohjaintoiminnot tuli tutummaksi ja sen myötä peli tarjosi lukuisia hienoja tilanteita: one timer,läpiajoa ja uskomattomia torjuntoja:D Mitä enemmän peliä pelaa ja oppii sitä enemmän siitä saa irti ja pelinautinto on huipussaan.
Aamulla pelasin muutaman pelin vaikeimmalla tasolla ja turpaan tuli 1-3 sekä 2-5 Vaikka kone olikin aika ylivoimainen, oli todella mahtava seurata koneen tekemiä kuvioita ja maaleja. Tuosta tekoälystä sen verran että ainakin itse olen siihen tyytyväinen, slidereistä kun säätää agresiivisuutta niin hyvä tulee.

Ai niin, onhan minulla muutama kysymyskin eli
1. Joku mainitsikin siitä että alaspäin pelattaessa ranne ja lämäri toiminnot vaihtavat suuntaa joka ainakin itsellä välillä unohtuu:( onko siis mahdollisista muuttaa siten että rannari lähtee aina kun oikeaa analogia työntää eteenpäin ja lämäri alas-ylös?
2. Yritin tallentaa slidereita ym asetuksia niin tulee teksti " en muista tarkaan" jossa käsketään tehdä joku profiili tai jotain sellaista. Eli mitäs mun pitää tehdä ja miten että saan asetukset tallennettua?

Pitkä työpäivä edessä ennen kuin pääsen taas jäälle.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Onhan tästä jo puhuttu monesti, mutta nämä kaksihan ovat täysin eri pelejä.
360 on tehty koko moottori ja pelirakenne uusiksi, Xbox, Ps2 ja PC tyytyvät vaan päivitettyihin grafiikoihin '06 ja mainitsemaasi pieneen sälään. Ja rahastusta. Sitäpä juuri.

Miksiköhän tämä on näin... onko nyt siis pelifirmat vaan hylkäämässä vanhat koneet ja keskittää kaiken rahoituksen ja keskittymisen nextgeniin? Rasismia jumazuikka...
Mikä pankki on helpoin ryöstää että sais 360:iin rahaa? Ehdotuksia, kokemuksia?
 
Vastaus: Nhl 07

xlt sanoi:
Miksiköhän tämä on näin... onko nyt siis pelifirmat vaan hylkäämässä vanhat koneet ja keskittää kaiken rahoituksen ja keskittymisen nextgeniin? Rasismia jumazuikka...
Mikä pankki on helpoin ryöstää että sais 360:iin rahaa? Ehdotuksia, kokemuksia?

Ei pankkeja kannata enää nykyään ryöstää. Suurin osa rahaliikenteestä pyörii sähkösesti ja turvallisuus puoli on aika hyvällä mallilla kuitenkin. Liian riskialtista.

Käy rullaamassa joku kyläkauppa. Saat tarvittavat rahat helpommin eikä riski oo niin kova.
Voidaan muut sit lueskella jälkeenpäin, kun jäät kiinni, kuinka pelit on pahasta ja turmelee nykyajan nuoret :D


edit: Ei nyt sentään. Älä käy ryöstämässä mitään. Tee töitä ja ansaitse rahat laillisin keinoin. (oli pakko lisätä ettei tuu yllytyksestä syytettä :D)
 
Vastaus: Nhl 07

1. Joku mainitsikin siitä että alaspäin pelattaessa ranne ja lämäri toiminnot vaihtavat suuntaa joka ainakin itsellä välillä unohtuu onko siis mahdollisista muuttaa siten että rannari lähtee aina kun oikeaa analogia työntää eteenpäin ja lämäri alas-ylös?

2. Yritin tallentaa slidereita ym asetuksia niin tulee teksti " en muista tarkaan" jossa käsketään tehdä joku profiili tai jotain sellaista. Eli mitäs mun pitää tehdä ja miten että saan asetukset tallennettua?

saiskos apuja näihin?:)
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
1. Joku mainitsikin siitä että alaspäin pelattaessa ranne ja lämäri toiminnot vaihtavat suuntaa joka ainakin itsellä välillä unohtuu onko siis mahdollisista muuttaa siten että rannari lähtee aina kun oikeaa analogia työntää eteenpäin ja lämäri alas-ylös?

2. Yritin tallentaa slidereita ym asetuksia niin tulee teksti " en muista tarkaan" jossa käsketään tehdä joku profiili tai jotain sellaista. Eli mitäs mun pitää tehdä ja miten että saan asetukset tallennettua?

saiskos apuja näihin?:)
Eikö pelin ohjekirjassa ole noita mainittu? Luulis että sieltä sais nopeammin vastauksen kun tuota peliä ei kait vielä kovin monella ole...
 
Vastaus: Nhl 07

Luo itselles profiili... ainakin itse kun ensimmäistä kertaa pelin laitoin koneeseen oli tuollainen vaihtoehto.

Asetuksista kontrollit ja sieltä saat valittua vaihtuuko kikkatikun suuntaa pelisuunnan mukaan vai ei.
 
Vastaus: Nhl 07

Ai niin, onhan minulla muutama kysymyskin eli
1. Joku mainitsikin siitä että alaspäin pelattaessa ranne ja lämäri toiminnot vaihtavat suuntaa joka ainakin itsellä välillä unohtuu:( onko siis mahdollisista muuttaa siten että rannari lähtee aina kun oikeaa analogia työntää eteenpäin ja lämäri alas-ylös?
2. Yritin tallentaa slidereita ym asetuksia niin tulee teksti " en muista tarkaan" jossa käsketään tehdä joku profiili tai jotain sellaista. Eli mitäs mun pitää tehdä ja miten että saan asetukset tallennettua?

1. On mahdollista. Ainakin kesken ottelun kun meni joihinkin controller settingseihin, niin siellä oli joku semmonen vaihtoehto. Sen pystynee muuttamaan varmaan myös perusvalikoista jostain ohjainasetuksista.
 
Vastaus: Nhl 07

Kiitos neuvoista. Mitäs mieltä olette itse tuosta kikkatikun muutoksista pelisuunnan vaihtuessa, kummin on paras vai onko se vain tottumus kysymys?
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Kiitos neuvoista. Mitäs mieltä olette itse tuosta kikkatikun muutoksista pelisuunnan vaihtuessa, kummin on paras vai onko se vain tottumus kysymys?
Aluksi en osannut millään kun suunta vaihtui erästä toiseen, mutta sitten kun menin sen asetuksista vaihtamaan, en osannutkaan enää totutella toisinpäin. Joten nyt pidän sitä kikkatikkua niin, että aina maalia kohti lähtee rannari ja poispäin lämäri. Samapa tuo mitenpäin sitä pitää, kunhan jaksaa totutella. :)

xlt sanoi:
Miksiköhän tämä on näin... onko nyt siis pelifirmat vaan hylkäämässä vanhat koneet ja keskittää kaiken rahoituksen ja keskittymisen nextgeniin? Rasismia jumazuikka...

Eiköhän syy ollut lopulta siinä, että tämänkin tekemiseen meni 2 vuotta. Jos olisivat viime jouluna jättäneet julkaisematta 06:n ja tehneet vain 07:aa, olisi ensimmäisenä suuttuneet sijoittajat ja sitten pelaajat. Jälkimmäisistä viis, mutta ensimmäisten kanssa olisi voinut tulla hieman ongelmia. Toisaalta 360:n kohdalla oli hyvä panostaa 2 vuotta, koska ekana jouluna laitekantakin oli vielä todella pieni, jolloin tälläisen marginaalilajin julkaisematta jättäminen ei tuntunut missään. Toisin kuin esimerkiksi Maddenin kanssa, mikä takoo EA:lle varmasti enemmän rahaa kuin kaikki muut urheilupelit yhteensä ja myy koneita. NHL 06:n puuttumista 360:n pelivalikoimasta ei huomannut oikeastaan kukaan ja se mahdollisti hyvin aikaa kehittää 07:aa kunnolla.
 
Vastaus: Nhl 07

No kertokaas pelin hankkineet, vähän muustakin kun tuosta kikkatikusta. Itteäni ainakin kiinnostais kuulla tekoälystä. Erityisesti siitä saako se kone jo enemmän kuin 5-10 laukausta per peli maalia kohti ja saakos ne maalivahdit muuta kiinni kuin rantapallon? Osaako kone puolustaa edes yhtään? Tuo kikkatikku hieman houkuttais ostamaan, mutta sysipaskat -05 ja -06 kyllä romautti uskon easportsin kykyyn tehdä edes jääkiekolle haiskahtavaa peliä.
 
Vastaus: Nhl 07

si1ma sanoi:
No kertokaas pelin hankkineet, vähän muustakin kun tuosta kikkatikusta. Itteäni ainakin kiinnostais kuulla tekoälystä. Erityisesti siitä saako se kone jo enemmän kuin 5-10 laukausta per peli maalia kohti ja saakos ne maalivahdit muuta kiinni kuin rantapallon? Osaako kone puolustaa edes yhtään? Tuo kikkatikku hieman houkuttais ostamaan, mutta sysipaskat -05 ja -06 kyllä romautti uskon easportsin kykyyn tehdä edes jääkiekolle haiskahtavaa peliä.

Ainakin prosta seuraavalla vaikeustasolla kone rankaisi omista mogista (kiekon menetys oman maalin edessä) hyvällä prosentilla, Vetoja kone sai 5 minuutin erillä enemmän kuin itse. Tosin tuntuu homma aika vaikealta vielä, että paha mennä syvempää analyysiä kirjoittamaan. Maalivahdit torjuvat luonnollisen oloisesti, välillä lipsahtaa veto kilven kautta maaliin. Mutta usein jää räpylään/torjuvat kulmiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Huoh. Mistä tossa pelissä oikein aloitetaan. Siis aloituksissa. Faceoff. Mistä napista voi vaan syöttää omalle pelaajalle. Oikealla tikulla kun hamuaa, niin lähtee syöttö ja veto? Ohjekirjassa kun ei puhuta asiasta mitään.
 
Vastaus: Nhl 07

Niille, jotka eivät ole vielä omaa Änäriään hankkineet:

Ainakin Helsingin keskustan Anttilassa (luultavasti siis kaikkialla muuallakin) saa plussakorttia vilauttamalla 10€ pelin hinnasta pois, eli 64,90 - 10 = 54,90€. Varsin halvalla siis.

Edit: Niin no, olisihan tämän voinut tuonne pelitarjousketjuunkin laittaa, mutta menköön nyt. Kohta pääsen kokeilemaan muuten ekaa kertaa. Viimeksi olen pelannut kokonaisen kauden muistaakseni NHL97:lla, joten vähän jännittää. :)
 
Vastaus: Nhl 07

si1ma sanoi:
No kertokaas pelin hankkineet, vähän muustakin kun tuosta kikkatikusta. Itteäni ainakin kiinnostais kuulla tekoälystä. Erityisesti siitä saako se kone jo enemmän kuin 5-10 laukausta per peli maalia kohti ja saakos ne maalivahdit muuta kiinni kuin rantapallon? Osaako kone puolustaa edes yhtään? Tuo kikkatikku hieman houkuttais ostamaan, mutta sysipaskat -05 ja -06 kyllä romautti uskon easportsin kykyyn tehdä edes jääkiekolle haiskahtavaa peliä.

Kompuutteri laukoo ihan kiitettävästi ja tekee hyvällä prosentilla maaleja.
Itse en vain pidä tuosta omien pakkien toiminnasta hirveästi, etenkään sijoittumisesta.
Monta paikkaa tuli peleissä, joissa pakit ovat aivan liian reunassa, ja kun vaihdat itsesti puolustamaan, tietokone on jo käytännössä rinnalla ja ohi. Samoin takaperinluistelu on heikommin toteutettu kuin 2k-sarjassa, samoin tuo poke check. Maalivahdit toimivat hyvin ja todella hyvin animoituna, pari lillua meni lähes joka pelissä, mutta ei häirinnyt juurikaan. Pitää vissiin alkaa vähän tutustumaan noihin slidereihin, josko pelikokemusta saisi vielä vähän parannettua. Jostain syystä itsestäni tuntuu, että vaikka vääntää vauhtisäätimen nolliin, niin vauhti ei putoa mihinkään. Mutta edelleen, testimielellä pelataan ja analysoidaan :)
 
Vastaus: Nhl 07

Juksu sanoi:
Huoh. Mistä tossa pelissä oikein aloitetaan. Siis aloituksissa. Faceoff. Mistä napista voi vaan syöttää omalle pelaajalle. Oikealla tikulla kun hamuaa, niin lähtee syöttö ja veto? Ohjekirjassa kun ei puhuta asiasta mitään.

Jaa-a.. Itse oon alottanu oikeella tikulla. Tarvii ajottaa oikein putoovaan kiekkoon ja suunnata minne sen haluaa. Onko muilla muita aloitusjippoja?
 
Vastaus: Nhl 07

Tänä vuonna EA on saanut aikaseksi harvinaisen huonon manuskan. Ei kerrota kaikkia kontrolleja. Esim. aiemmin mainitut aloitukset on jääneet ohjekirjasta pois, ellen sitten ole sokea kuin myyrä. Muuten, miten maalivahdilla saa peitettyä kiekon räpylän alle, jos se jää seisoa öhöttämään kiekko lavassa?

downfall: Ainakaan minulla ei muistaakseni gameplay-asetukset päivittyneet yksittäisiä otteluita pelatessa, vaan asetusruudussa, joka tulee vielä ennen ottelua piti säätää asetukset vielä uudelleen haluamikseen. En tiedä oliko se sitten joku hetkellinen bugi vai mikä, mutta näin kävi. Katsoppas, että onko sinulla siinä kohdassa samat pelinopeudet yms. kuin mitä olet settingseissä vääntänyt.
 
Ylös Bottom