Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Hittolainen että noi äijät (erityisesti pakit) on luonnottoman kankeita / kontrollit huonot. Turhauttavaa puolustaa ainakin tietokonetta vastaan kun tuntuu että kun ottaa pakin haltuun niin pakki vetelee ihan päin helvettiä ja taas on tietokone yksin koittamassa maalivahtia...

Samoin poke check ja karvaaminen yleensäkin on aikamoista kangertelua kun äijä sörkkää kankeasti mailalla ja kun tökkimiseen yhdistetään muutenkin kankeat pelaajat niin ei siitä hyvää tule.

Eli yhteenvetona pelaajien kontrollointi kiekottomana on kankeaa ja epätarkkaa (turhauttavaa). Toki fysiikan lakeja pitää noudattaa, mutta eivät ne pelaajat oikeasti taida tuollaisia kivirekiä olla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Tänä vuonna EA on saanut aikaseksi harvinaisen huonon manuskan. Ei kerrota kaikkia kontrolleja. Esim. aiemmin mainitut aloitukset on jääneet ohjekirjasta pois, ellen sitten ole sokea kuin myyrä. Muuten, miten maalivahdilla saa peitettyä kiekon räpylän alle, jos se jää seisoa öhöttämään kiekko lavassa?

downfall: Ainakaan minulla ei muistaakseni gameplay-asetukset päivittyneet yksittäisiä otteluita pelatessa, vaan asetusruudussa, joka tulee vielä ennen ottelua piti säätää asetukset vielä uudelleen haluamikseen. En tiedä oliko se sitten joku hetkellinen bugi vai mikä, mutta näin kävi. Katsoppas, että onko sinulla siinä kohdassa samat pelinopeudet yms. kuin mitä olet settingseissä vääntänyt.

Käsittääkseni jos sulla on autosave päällä pelinaikaset muutokset jää voimaan.

Tuota pakkien toiminnasta itkemistä en täysin lähtis allekirjottamaan... Kyllä, kontrollit on tehty hieno hyökkäyspeli mielessä mutta kyllä mielestäni annetuilla aseilla myös puolustaminen onnistuu jahka ei lähde itse höntyilemään.

Suosittelisin porukkaa myös pelaamaan eri joukkueilla eri joukkueita vastaan koska vihdoin on saatu tarpeeks selkeitä eroja pelityyleille ja joukkueille. Esim. Tampaa vastaan pääsee helpommin läpiajoihin ja itse asiassa myös maaleja tulee koska Denis on seula. Monen vuoden tuskailun jälkeen tätäkin sarjaa on taas hauska pelata :)

Saa muuten lisäillä kaverilistaan: m00se79 (nollia m:n ja s:n välissä)
 
Vastaus: Nhl 07

Voi voi, jyväskylässä näyttää tilanne suht' nihkeältä pelin suhteen. Peli on loppuunmyyty jokaisessa paikassa missä sitä on ollutkin ja 75% liikkeistä sitä ei ole edes vielä tullut..
 
Vastaus: Nhl 07

Noi voihan v*ittu!

360 ei saavukkaan viikonlopuksi. :(

VPD ei ole saanut NHL07 + 360-bundlea maahantuojalta.
Huomenna muka lähtisi postissa kulkemaan, jos silloinkaan.

Täytyy viikonloppuna ryypätä rankasti niin ei muistakkaan että tuollainen paketti olisi tulossa.:D
Onneksi on tuo toinenkin harrastus:D
 
Vastaus: Nhl 07

Noniin peliä on pelattu noin 10 peliä compuutteria vastaan. Ekan pelin voitin 8-5 Pro tasolla siirryin heti All-Star vaikeuteen. Se on toiminut ihan hyvin kummankin joukkueen laukaukset on samalla tasolla tuossa eikä maalikarkeloita tule yhtä helposti. 2-3- 1-0 2-6 tyylisiä lukemia voi odottaa näkevän riipuen joukkueesta jolla pelaa ja miten hyvin saa pelattua väärinpäin(alaspäin) pelattaessa jolloin kontrolleihin on hankala tottua, pitää kuvitella pelaavansa lätkää väärinpäin tai jotain tosi hankalaa on (sekin vielä että alaspäin pelattaessa kuitenkin tähtäys pysyy samana kuin ylöspäin pelattaessa) olisi luontevaa että tähtäys kääntyisi myös pelisuunnan mukana!.

Muuten peli on kyllä loistava puolustus ja nurkissa tappelu on haastavaa kun ei tiedä mitä kannattais tehdä, huitoa mailaa sitoa vai taklata oikealla tatilla. Se vähän riippuu millä äijällä nurkissa vääntää nimittäin Suomen joukkue osaa tuon homman aika hyvin tässä puhumattakaan Rangersin tähti joukkueesta. Haastetta riittä konrollien opettelussa että saa mahdollisimman erillaisia tilanteita luotua.

Aloitukset on hankalia taaksepäin nyt jotenkin saa aloitettua mutta sivuille aloittaminen on vielä hakusessa. Joku selitys miten aloittaminen toimii olis paikallaan manuaalissa.

Tökkimistä en havainnut muulloin kuin silloin kun välipätkä näky eli kun pelaajat menee pois areenalta pelin jälkeen siinä vähän framerate putosi mutta ei minua häiritsevälle tasolle asti. itse pelissä en havainnut mitään suurenpaa pätkimistä. Suurin pätkiminen tuli omassa päässä kun pähkäili konrolleja :)
 
Vastaus: Nhl 07

eka 5 min peli takana, rookie tasolla.
Aika kökkö, eritoten ukkojen kankea liike oudoksuttaa.
Tuntuma lähellä 06, jota tuli jonkiverran PC:llä pelattua.

Nämä siis vannoutuneen 2k3 pelaajan, ja uuden 360 omistajan mietteitä.

Kontrolleri ei sovi käteen.
 
Vastaus: Nhl 07

Sellainen tuli huomattua, kun pistin rostereita kuntoon, että jos luo esim. enforcerin nelosketjuun ja äijän overall on 65 niin käytettäessä ketjujen "auto adjust" toimintoa kaikkitietävä kone lykkää ukon ykkösketjun laitaan. Ongelmana on nyt se, että jos itse laitan äijiä oikeisiin ketjuihin eri joukkueissa niin mitäs sitten kun dynastya pelatessa tällainen joukkue tulee vastaan. Ovatko äijät missä pitääkin vai heittääkö kone niitä minne sattuu? Rosteripäivitystä odotellessa....
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
downfall: Ainakaan minulla ei muistaakseni gameplay-asetukset päivittyneet yksittäisiä otteluita pelatessa, vaan asetusruudussa, joka tulee vielä ennen ottelua piti säätää asetukset vielä uudelleen haluamikseen. En tiedä oliko se sitten joku hetkellinen bugi vai mikä, mutta näin kävi. Katsoppas, että onko sinulla siinä kohdassa samat pelinopeudet yms. kuin mitä olet settingseissä vääntänyt.

Joo, kyllä ne uusiks säätää pitää joka matsia ennen, ja aina olen sieltä speediä vetäny alaspäin. Ei se vaan tunnu vaikuttavan. Jotenkin kiekon liike on myös hieman turhan nopea omaan makuun.
 
Vastaus: Nhl 07

Muutama tunti takana. Ei ole paluuta entiseen. :cool: Kontrollit alkavat toimia vasta parin tunnin pelaamisen jälkeen jotenkin joten ei kannata hermostua.
 
Vastaus: Nhl 07

Toivottavasti huomenna saan pelin, joten eiköhän sitä jonkin sortin videota viikonloppuna pukkaa ulos =)
 
Vastaus: Nhl 07

Saatunan elukat. Oli tänään tullut ilmoitus jotta peli on noudettavissa, mutta eipä ole saatana rahaa. Kai sitä tiliä pitää jumalauta kytätä iltaan asti. Ja sitten pitääkin mennä nukkumaan että pääsee viikonlopuksi saatana töihin.
 
Vastaus: Nhl 07

Tuli haettua peli. Nyt kaveria vastaan keskioluen voimalla ollaan väännetty ja ainakaan vielä ei ole mitään ärsyttävää piirrettä oo tullu vastaan. Ainut mitä ollaan mietitty buustataanko kotijoukkuetta aloituksissa jotenkin. Onko muilla samanlaisia kokemuksia. On tietenkin täysin mahdollista että olen vain surkea aloittaja. Ei muuta kuin tiukkoja pelejä kaikille sekä konsolilla että oikeassa elämässä....;)
 
Vastaus: Nhl 07

Aivan uskomaton peli.

Paras uudistus on ehkä se, että turbonappia ei enään ole. Pitää oikeasti luistella ja syötellä, ehkä myös harhautella itsensä hyökkäysalueelle ja luoda maalipaikkoja.

Skill stick toimii loistavasti. Tosin sillä ei hirveästi pakkeja jallittele, tai sitten mulla on vaan toi vastustajan kiekonriisto-asetus tai vastaava liian korkea, koska joka kerta kun vastustaja tulee lähelle, kiekko lähtee lavasta.

Ehkä vaikeinta pelissä on ylhäältä alas hyökkääminen.
 
Vastaus: Nhl 07

Onkos kukaan muuten ehtinyt testaamaan noita Operation Sportsin "Superstar"-tason settingsejä, jotka aiemmin postasin? Itselle peli saapuu tänään postiin ja olisi mukava kuulla ennakkoon vähän mietteitä. Ainakin rapakon takana settingsit olivat toimineet, mutta makunsa kullakin.
 
Vastaus: Nhl 07

Moi vaan kaikille.Taas on yksi pelipäivä takana ja peli tuntuu entistä paremmalta;) :D
Mä olen pelaillut noilla Operation Sportsin "Superstar"-tason settingeillä ja ihan hyvältä ne tuntuu vaikka turpaan tuleekin koneelta aikalailla. Itse säädän asetuksista taklaus ja ronkkimiset nollille jotta peli ei mene aivan painimiseksi.

Milläs kuvakulmalla muuten pelaatte? Itse olen vaihdellut Ice ja Classicin välillä enkä oikein osaa päättää kumpi olisi parempi.
 
Vastaus: Nhl 07

Ei kenelläkään ole hajua milloin peli oikeasti on kaupan hyllyllä (erityisesti Keski-Suomen alueella)? Pari kertaa Anttilasta ja muista paikallisista peliliikkeistä kysellyt ja joka paikasta tullut sama vastaus: "peli on loppu, eikä varmaa tietoa lisäsatsista ole".. Katkeroituuhan tässä kun lukee hehkutuksia pelin tiimoilta, eikä itse pääse opastamaan pientä mustaa katiskaan.. :(
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Ei kenelläkään ole hajua milloin peli oikeasti on kaupan hyllyllä (erityisesti Keski-Suomen alueella)? Pari kertaa Anttilasta ja muista paikallisista peliliikkeistä kysellyt ja joka paikasta tullut sama vastaus: "peli on loppu, eikä varmaa tietoa lisäsatsista ole".. Katkeroituuhan tässä kun lukee hehkutuksia pelin tiimoilta, eikä itse pääse opastamaan pientä mustaa katiskaan.. :(

Eikö olisi helpompaa tilata postitse, vaikkapa vpd:stä? Tuli itselleni eilen postissa oma tilaus...
 
Vastaus: Nhl 07

Juu, pitää vielä tänään käydä nuo liikkeet läpi ja jos ei tärppää niin pistää tilaukseen niin ainakin pääsee ennen seuraavaa vkloppua pelailemaan :) Siihen asti voi hioa rankkarikykyjä.
 
Ylös Bottom