Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Itse petyin myös hieman NHL 07:aan, mutten ihan niin totaalisesti kuin te kaksi. Ehkä minulla oli hiukan realistisemmat odotukset? :) Varmaankin tulee myös 2K7 hommattua, mutta pelailen tuota ny ainaki siihen asti. Ihan semmosta mukavan rentoa pelattavaa, ja tietokonekin saa laukauksia aikaiseksi (joka on EA:n lätkältä saavutus sinänsä). Eniten tähän mennessä pistäneet silmään ne asiat mitkä mainitsen aiemmin.
 
Vastaus: Nhl 07

Ohhoh, onpas porukka pettynyt. Itse olen aika tyytyväinen. Mielestäni puolustuspelaaminen sujuu hyvin, ja uusien kontrollien takia on pelaaminen taas haasteellista ja mukavaa. Eli harmin paikka, mutta onneksi itselleni sentään pelaaminen maistuu :)
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Itse petyin myös hieman NHL 07:aan, mutten ihan niin totaalisesti kuin te kaksi. Ehkä minulla oli hiukan realistisemmat odotukset? :) Varmaankin tulee myös 2K7 hommattua, mutta pelailen tuota ny ainaki siihen asti. Ihan semmosta mukavan rentoa pelattavaa, ja tietokonekin saa laukauksia aikaiseksi (joka on EA:n lätkältä saavutus sinänsä). Eniten tähän mennessä pistäneet silmään ne asiat mitkä mainitsen aiemmin.

Tottakai se saa laukauksia, kun pakit säntäilevät miten sattuu.

Vastoin sanojani koitin vielä antaa pelille mahdollisuuden, mutta ei mitään peli-iloa minulla olemassa. Yhtään. Peruskuvioitakin kun yrittää, niin äijät on missä sattuu. Huoooooh. En koske tähän paskaan enää ikinä. Imutan 2k7:n demon ja suutun sille seuraavaksi. Sitten puran Saints Row:lla vihaani.
 
Vastaus: Nhl 07

Nyt kun Tempura on purkanut vihaansa 200:ssa viestissään ja julistanut vihaavansa tätä peliä niin et tahtoisi sitä sitten suoraan myydä minulle ;) vai onko se oikeasti noin huono? :D Kun muut tuntuvat olevan niin tyytyväisiä. Vai oletko vain muita kriittisempi näissä elämää suuremmissa asioissa? :D
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Nyt kun Tempura on purkanut vihaansa 200:ssa viestissään ja julistanut vihaavansa tätä peliä niin et tahtoisi sitä sitten suoraan myydä minulle ;) vai onko se oikeasti noin huono? :D Kun muut tuntuvat olevan niin tyytyväisiä. Vai oletko vain muita kriittisempi näissä elämää suuremmissa asioissa? :D

Sekä että. Tottakai olen huono, mutta on asioita joita minun huonoutenikaan ei selitä. Hyvä jos muille kelpaa. Olen katkera siitä heille ja maailmalle.

E: koitampa piruuttani editoida pelaajia. raa'alla kädellä, nähdäkseni miten eroja saa näkyviin ja saako tuohon pukkoiluun mitään tolkkua.

Katsotaan pari viikkoa. Jos ei ole kivaa kaverienkaan kanssa, myyn tämän halvalla vittuun.
 
Vastaus: Nhl 07

Kolme viime vuotta tuli pelattua 2k-kiekkoa, mutta nyt paluu EA:lle maistui makealta. Uudet kontrollit on kerta kaikkiaan mahtavat. Pelinopeus on nollassa, mutta silti ensimmäiset matsit tuntuivat liian nopeilta. Nyt meno tuntuu jo ihan sopivalta. Alkuun ihmettelin myös pelaajien singahtelua varsinkin puolustaessa, mutta mielestäni vika löytyy enemmänkin ohjaimen ja sohvan välistä. Kun rauhoitin liikkumista ja pyrin välttämään fysiikan lakien vastaista säntäilyä puolelta toiselle niin pelaajat alkoivat pysymään paremmin hanskassa. Jääkiekkohan on enemmän kaartelua kuin äkkinäisiä suunnanmuutoksia. Myös analogisten tattien hyödyntäminen auttaa. Aina ei tarvitse painaa tattia pohjaan asti.

Ongelmallisinta on tällä hetkellä aloittamiset. Ennätys on 2 voitettua aloitusta yhdessä pelissä :D
 
Vastaus: Nhl 07

Koitin editoimalla. Ei auttanut.

Ja myönnän, etten ole paras jätkä tuon controllerin kanssa. Se ei ennen ole ollut näin suuri ongelma. Ei tuon skill stickin kanssa mitään, se toimii ihan mainiosti. Nuo äijät vaan warppailevat ja tekevät elämästä vaikeaa. Lisäksi kiekon fysikkaa toimii oudosti. Ainostaan maalia kohti laukauksissa siinä on jotain järkeä. Muuten meneekin ihan miten sattuu, ilman järkeä.

Koitan tätä ehkä ensi viikolla kaverin kanssa. Jos vituttaa silloinkin, niin aika halvalla saa joku tästä änärin. Jotain 30 euroa ja postikulut ehkä. Tai vaikka vaihtokauppa kusen tahrimaan kondomiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Huoh...on pitkä ja hikinen ilta takana, taas kymmenkunta vääntöä fiksumpi 07:n suhteen. Alustuksena täytyy sanoa, että kaiken sen skill stick/next generation hypen jälkeen odotukset oli todella korkealla tuoreen nhl:n suhteen.

Just nyt olo on vähän kuin loppuun ajetun mopon ostaneella, paljon luvattiin, mutta paljon jäi saamatta. Pelkäsin eniten kuinka kymmenen vuoden nappien hakkaamisen jälkeen oikean käden peukalo taipuu tatille, mutta se pelko oli aiheeton; skill stick on askel oikeeseen suuntaan ja paluuta vanhaan on vaikea enää kuvitella. Valitettavasti skill stick on lähes ainut asia, joka tästä pelistä kannattaa mainita; kyllä peruspelattavuus on aika kuralla. Kovasti olen itselleni yrittänyt vakuuttaa, että kyllä se tästä, mutta eipä se taida muuksi muuttua.

Kuten mainittua, ongelma juontunee siitä parjatusta luistelumallista yhdistettynä EA:n katastrofaalisen huonoon puolustustekoälyyn. Äijien ajoittainen päätön säntäily kentällä tekee organisoidusta puolustamisesta käytännössä mahdotonta; yhtä puolustajaa voi toki liikuttaa tilannetta korjaamaan, mutta viisikkopuolusta ei tämä peli tunne. Siihen kun lisätään hyökkäyspään säntäilyt ja pakkien viivalla sekoilu, niin soppa on valmis. Toistoa tämäkin, mutta ylivoimapelillä ei tässä pelissä paljonkaan merkitystä ole, menee maku hyvin nopeesti. .

Jotain outoa kontrolleissa on, kun ainakin itselle tulee välillä varsinkin oman pään painetilanteissa olo, että pelitilanteeseen ei hetkeen saa mitään kontrollia. Sama melkein kuin pudottaisi padin hetkeksi käsistään ja katsoisi mitä tapahtuu. Itse kaipaisin vieläkin napsun hitaamman pelinopeuden (game speed ja player. accel. on jo nollassa), se varmaan auttaisi hallitsemaan säntäileviä pelaajia paremmin.

Onhan pelissä paljon asioita, joista voisi marista (kauden/playoffsien puuttuminen, maalivahtien omaan maaliin siipaisut, kiekon "superpalloefekti", itseään toistava selostus jne.), mutta ne ovat toisarvoisia, jos itse pelattavuus on rautaa. Valitettavasti näin ei mun mielestä ole.

Pirunmoinen sääli sinänsä, kun kontrolliuudistus + kiekon fysiikkamallinnus on tehnyt maalin tekemiselle todella hyvää. Maaleja tulee hurjasti useammalla tavalla kuin tähän asti (pomminvarmat one-timerit historiaa), ja pelit pysyvät itsellä tasaisina ja tiukkoina. En all-star tasolla ole edes pitänyt konetta kovin epäreiluna. Graafisesti EA on aina ollut omalla tasollaan, ja eihän tuota kauneutta voi kuin ihastella. Moni kakku päältä kaunis, näinhän se on. Ei vastannu niihin koviin odotuksiin, mitä itsellä oli. Ei tänäkään vuonna.

N2K7:n demoa pelanneena pelkään, että pelistä tulee taas one-timer show, mutta voihan se olla että final release on sen suhteen hiotumpi. Tää nhl07 kokemus on siis vain konetta vastaan, varmaankin astetta parempi ihmispelaajaa vastaan. Saati rostereilla, joissa luistelunopeutta on pudotettu muutama napsu...
 
Vastaus: Nhl 07

Noniin taas on pelattu lisää muokkaillen niin slidereita kuin kameroita ja konrollereja. Peli on hyvä, turha sitä on muuta väittää, joksikin aika vaikea. Tulee tosiaankin Pro evo mieleen koska jos ei pelaa kuten oikeasti niin ei pärjää joissakin peleissä yrittää vain jotain tiettyä kuviota mutta eipäs se onnistu ja sitten muistaa että tässähän pitää pelata kunnolla.

Aloitukset ovat siksi hankalia että ei näe tarkasti milloin kiekko putoaa, sen huomasin kun vaihtoi kameraa muuhun kuin classic tai overheadiin niin jo alkoi aloitus voittoja napsahtaa. Mutta kuitenkin classic on minusta ainoa kamera josta näkee pelata jotenkin edes. NHL 2k7 on hyvä se uusi kamera, näkee pelaajat ja ei kuitenkaan liian kaukana. jonkin näköistä aloituskameraa toivoisi sivultapäin ihan tyyliin 2k. se auttaisi paljon.

Slidereita on tullut säädeltyä ja kyllä minusta pelinopeus on oltava nollassa, siltikin se on liian nopeaa. Sekin lisää hosumisen tunnetta kun aikaa tehdä kaikkea on niin vähän. Mutta jos jaksaa ajatella mitä tekee niin silloin sujuu pelikin. Hieman kuten Pro evossa. Hieman toivoisi isompia vaikutuksia slidereiden eri päihin joissakin tapauksissa .

Konrolleista vaihdoin sen että vaikka pelisuunta vaihtuu niin vedot lähtee samoilla liikkeillä eli Always Up, ja se on nyt pikkuhiljaa iskustunut päähän ja ei enää ole niin vaikeaa.
Harmittaa vähän vaikka ohjausmekanismi on mahtava niin enää ei varmaan voi pelailla kavereitten kanssa jotka ei ole pelannu peliä montaa viikkoa. Tosin voihan ne pelata vanhoilla kontrolleilla.

Puolustus on aika hankalaa totta tosiaan. mutta ei se niin susi minusta ole. Slidereista ensinnäkin poke effectiveness täysille niin saa kiekon paremmin pois. Sen olen kanssa huomannut että jos hakkaa vasenta tattia suuntaan jos toiseen niin silloin on jossain laidassa pois tilanteesta. Haastetta pelissä on ja se on hyvä.
 
Vastaus: Nhl 07

APX sanoi:
Noniin taas on pelattu lisää muokkaillen niin slidereita kuin kameroita ja konrollereja. Peli on hyvä, turha sitä on muuta väittää, joksikin aika vaikea. Tulee tosiaankin Pro evo mieleen koska jos ei pelaa kuten oikeasti niin ei pärjää joissakin peleissä yrittää vain jotain tiettyä kuviota mutta eipäs se onnistu ja sitten muistaa että tässähän pitää pelata kunnolla.
.

Hienoa jos pidät, mutta tuo on loukkaus pro evoa kohtaan.

ITselläni meneekin hermo juuri siinä, kun normaalisti on mahdoton pelata.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Hienoa jos pidät, mutta tuo on loukkaus pro evoa kohtaan.

ITselläni meneekin hermo juuri siinä, kun normaalisti on mahdoton pelata.

No eihän näitä voi verrata eri lajeja kun ovat. Mutta suunta on sama eli realismi. Tosin puolustus on ehkä liian hankalaa 07ssa, ehkä sitten ensi vuonna saavat senkin kuntoon. Kyllä se 2K7 pitää ostaa tai ainakin vuokrata ei sitä tiedä jos se on parempi loppujen lopulta. Mutta makuasioista on turha kiistellä. Itse olen kyllä sillä kannalla että mitä yksinkertaisempi peliä on pelata niin sitä parempi, silti realismista tinkimättä. NHL 07 on siinä mielessä huono koska sitä on aika hankala pelata.
 
Vastaus: Nhl 07

APX sanoi:
No eihän näitä voi verrata eri lajeja kun ovat. Mutta suunta on sama eli realismi. Tosin puolustus on ehkä liian hankalaa 07ssa, ehkä sitten ensi vuonna saavat senkin kuntoon. Kyllä se 2K7 pitää ostaa tai ainakin vuokrata ei sitä tiedä jos se on parempi loppujen lopulta. Mutta makuasioista on turha kiistellä.

Juu ei ole makuasioista tappeleminen. Mielestäni vain tuo on realismista kaukana. Potentiaalia o lisi ollut kyllä. Tosin askel parempaan kuintenkin, ei ole kiistäminen. Ensi vuonna sitten olisi parempi olla perusasiat kunnossa kyllä.

Pro evo taitaa tulla tänä vuonna. Sen ostan ainakin. Tällähetkellä imutan muuten pc:lle EHM2007:aa. Odotan isoja.
 
Vastaus: Nhl 07

Kun näitä kommenntteja on lukenut ympäri nettiä, niin osa haukkuu täysin ja osa ylistää. Mutta jos ei ole pelannut jääkiekkopelejä noin kuuteen vuoteen, niin onko tää sit hyvä? Pitäs kyl ladata se Nhl2k7 demo, mut ku boxi on kai täl hetkel jossain Saksan tienoilla.
 
Vastaus: Nhl 07

Mitä vaikeammalla tasolla pelaa sitä realistisemmaksi menee touhu. Silloin on vedettävä kun on paikka eikä siellä kannata neppailla. :) Mahtava peli ja kaveritkin ovat tykänneet valtavasti.
 
Vastaus: Nhl 07

Z-Dogg sanoi:
Kun näitä kommenntteja on lukenut ympäri nettiä, niin osa haukkuu täysin ja osa ylistää. Mutta jos ei ole pelannut jääkiekkopelejä noin kuuteen vuoteen, niin onko tää sit hyvä? Pitäs kyl ladata se Nhl2k7 demo, mut ku boxi on kai täl hetkel jossain Saksan tienoilla.

Voipi olla. Itse runnoin helvetinmoisella vimmalla viimeksi NHL 2004:ää. Lähinnä tosin suurin aika meni editoidessa. Ei tämä susipaska minun mielestäni ole, pettymys vain oli itselleni kova. Mutta tuntuu moni tykkäävän ainakin.
 
Vastaus: Nhl 07

Pari päivää tullut tahkottua ja ainakin minulle homma maistuu niinkuin keitto huomenna. (ok ei nyt sentään, ei voi verrata :D)

Slidereihin en ole vielä kajonnut koska haluan oppia pelaamaan. Pro-tasolla aloitin ja kohta alkaa seuraavalla tasolla tahkoaminen. Skill stick homma pelittää todella hyvin. One-timerit napsuu näppärästi ja syötöt lähtee minne tähtää eli ei voi syyttää kuin itseään jos menee metsään. Sama pätee myös muuten taklauspeliin jossa pelaajan liike ja taklauksen suunta määräävät taklauksen voiman. Puolustussuunnan luistelu ja muut vinkunaa aiheuttaneet ovat työn takana mutta sujuvat peli peliltä paremmin. Hommaan pitää vaan keskittyä enemmän.

Täällä tykätään. Tosin voi johtua myös siitä että olen aika pitkälti "jalat maassa"-tyyppinen realisti eikä hypet juuri vaikuta.

Olis muuten mukava ottaa matsia Suomalaisia vastaan default-kontrolleilla kun Kanukkeja vastaan viikon etumatka ja suht kova lagi näkyy tuloksissa. Online puolesta en siis ainakaan vielä oo innostunu (tosin yksinpelikshän tää on tehtykin)
 
Vastaus: Nhl 07

Lezlie sanoi:
Mitä vaikeammalla tasolla pelaa sitä realistisemmaksi menee touhu. Silloin on vedettävä kun on paikka eikä siellä kannata neppailla. :) Mahtava peli ja kaveritkin ovat tykänneet valtavasti.
Todella. Tähän asti pelannut prolla, mutta tänään pari matsia all-starilla (toiseksi vaikein). Ekassa matsissa tuli turpaan 5-1, vaikka matsi pysyikin pitkään tasaisena. Eka erä oli 0-0, pakka pysyi kasassa. Tokan erän alkuun koitin kovasti painaa kun pääsin ylivoimallekin, mutta toisin kävi kun jäähy loppui ja Atlantan mies karkasi läpiajoon -> 0-1. Vain minuutti ja taas oma moka, läpiajo ja 0-2. Sitten sain taas jotain ryhtiä peliini ja kolmannen alussa pääsin ylivoimalla rankaisemaan pakin rannarilla ylänurkkaan. Taistelun katkaisi kuitenkin Atlantan kolmas läpiajomaali, jota seurasi vielä pari tuurimaalia.

Toinen all-star -tason matsi sitten menikin jo voitoksi 3-0. Kerran erässä pääsin rankaisemaan. Ekassa Edmontonin pakki pisti pahan harhasyötön ja vedin nopeasti rannarin "sinne päin". Veska jäässä ja kiekko ylös. 2-0 oli puolestaan p-pistealoitus, pakki laukoo ja sentteri siivoaa reboundin sisään. 3-0 taas tuli aivan lopussa kun Edmonton hiillosti hullun lailla. 2-1 hyökkäys päätettiin kovaan lämäriin, joka pomppasi veskan olkapäästä verkkoon. Tähän väliin pistettiin sitten lukuisia Edmontonin paikkoja, joissa osassa kävi tuurikin. 2-3 tolppaa saivat, joskin itsekin kilautin putkeen kahdesti. Veskani keräsi nollapelissään kiitettävät 46 torjuntaa. (ei nyt niinkään epärealistisia lukemia enää kun esim. Ilveksen Rask otti SM-Liigan avauskierroksella 40 koppia).

Itse nautin eniten näistä duunimaaleista (reboundit, maskivedot, nopeat vastahyökkäykset) joissa ei ole oikeastaan mitään kaunista, mutta kun saat limpun verkkoon niin tiedät ansainneesi sen.

Mitäs vielä... ohjaussysteemi alkaa osua nyt aivolohkoon, ja taklailu tuntuu maistuvan hyvältä. Ylivoimalla on oikeasti merkitystä, ainakin itse olen rankaissut konetta vastaan yv:llä suht hyvällä prosentilla. Jäähyillä on aina merkitystä, pelin painopiste kun voi hetkessä kääntyä niiden seurauksena. Keskialueella vietetään paljon aikaa ja kiekon heittäminen päätyyn on oikeasti kannattava taktiikka paineen siirtämiseksi vastustajan puolelle. Kunhan muistaa ajaa perään laidat ryskyen. Puollustuksessa on paljon parannettavaa, mutta kuten tosiaan kun pitää linjat selkeinä eikä säntäile, pääsee jo pitkälle. Parasta on vaan ohjata hyökkäjät pois keskeltä pienempiin vetosektoreihin.
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Itse petyin myös hieman NHL 07:aan, mutten ihan niin totaalisesti kuin te kaksi. Ehkä minulla oli hiukan realistisemmat odotukset? :) .

Joo, siis en mä maatani tässä myynyt, vaikkakin oli vähän tyhmä olo sen jälkeen, kun tajusi että tässäkö se nyt sitten oli. :) Oli mulla pieni ennakkovarauksellisuus jo Ea:n teosta kohtaan, ottaen historian huomioon. Sen takia päätinkin jo ennen julkaisua, että molemmat pelit ilmestyvät hyllyyn. Ja kyllähän tuota Ea:n tekelettä vaikkapa kännissä takoo kaveria vastaan, on tuosta ilotikusta sen verran hupia kuitenkin, vaikkei tässä kyllä tule koskaan Dynastiaa aloitettuakaan. Pelaillaan (nimenomaan, PELAILLAAN.) ja veivataan vaikka rankkuja 2k7 saakka :). Yksi lisähuomio vielä, mitä mieleen tuli, tosin... voi johtua slidereistakin (vähensin kyllä ukkojen palautumisefektiä melkein nolliin) mutta silti tuntui, että ihan yhtä kovaa ne jätkät menee, vaikka kentät huutaa punaisella. Meni maku siihenkin, kun tollaisetkin ominaisuudet on duunattu justiin niin hälläväliä-asenteella, että ne ovat mukana, mutta that's it. Muuta iloa/vaikutusta ei sitten olekaan. Samaa sarjaa tuon takaperinluistelun kanssa, joka saa varmasti pelin isoimman miinuksen. Pauluksen (ja toki muidenkin 2k-pelureiden) mielipiteen haluaisin kyllä itse 2k-"veteraanina" kuulla tästä pelistä ja nimenomaan näistä pikkuisista ominaisuuksista, jotka kuitenkin sen pelin sydämen muodostavat. Kuten juuri puolustus, tekoäly sekä takaperinluistelu.
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Slidereihin en ole vielä kajonnut koska haluan oppia pelaamaan. Pro-tasolla aloitin ja kohta alkaa seuraavalla tasolla tahkoaminen. Skill stick homma pelittää todella hyvin. One-timerit napsuu näppärästi ja syötöt lähtee minne tähtää eli ei voi syyttää kuin itseään jos menee metsään. Sama pätee myös muuten taklauspeliin jossa pelaajan liike ja taklauksen suunta määräävät taklauksen voiman. Puolustussuunnan luistelu ja muut vinkunaa aiheuttaneet ovat työn takana mutta sujuvat peli peliltä paremmin. Hommaan pitää vaan keskittyä enemmän.

Kirjoitan nyt vielä, kun tuossa oli vähän liikaa "jos ei miellytä, et vaan osaa"-asennetta.

Hienoa, jos tykkäät. Itse en näe tapahtumissa puoliakaan siitä logiikasta, jota odotin. En minä tuon controllerin kanssa käsi ole, hyvin istuu käteen. Äijät todellakin liikkuvat vallan omituisesti, eikä se ole mikään kontrollikysymys vaan koodia ei ole viilattu. Se on vaan sitä, että jotkut eivät siitä välitä, ja esim. minua se vituttaa. Opin väkisinrunnomalla saamaan hieman normaalia puolustamista muistuttavaa peliä, mutta oli se niin tuskaisaa että saa jäädä muille.
Olisin ottanut tähän mieluusti jonkun 5 vuotta vanhan luistelumallinnuksen, enkä tätä töksähtelevää nykyversiota.

Slidereita olen räplännyt vaikka kuinka, ja editoinutkin jo äijiä. Syöttöjen tarkkuudessa ei edelleenkään ole logiikkaa. Huonomman syöttäjän pitäisi epäonnistua todennäköisemmin vaikeissa syöttötilanteissa, nyt menee itseasiassa ihan miten sattuu. Maaleja saa nollakulmasta jatkuvalla syötöllä. Pakit säntäilevät viivan väärällä puolella ylivoimalla.
Sliderit ovat tuttua EA:ta, eli vaikuttavat vähän jos ollenkaan. Joihinkin säätö toimii, joihinkin ei. Jos esim. pelinopeudessa on 7 eri vaihtoehtoa, ja hitain niistä on vielä suhteellisen nopea, niin ei se järki vieläkään pelaa.

m00se sanoi:
Täällä tykätään. Tosin voi johtua myös siitä että olen aika pitkälti "jalat maassa"-tyyppinen realisti eikä hypet juuri vaikuta.

Olis muuten mukava ottaa matsia Suomalaisia vastaan default-kontrolleilla kun Kanukkeja vastaan viikon etumatka ja suht kova lagi näkyy tuloksissa. Online puolesta en siis ainakaan vielä oo innostunu (tosin yksinpelikshän tää on tehtykin)

Itse sorruin siihen, että aloin odottamaan tältä liikoja. Muutenkin otan kiekkopelit turhan vakavasti, joten ei ihme että pettymyksiä tulee.

Vähän ärsytti, kun tulee semmoinen olo, että pointtini ovat vaan jotain osaamattoman nurinaa. Kyllä minä semmoinen nörtti olen, että olen uhrannut turhankin paljon elämääni kiekkopeleille aina ensimmäisestä änäristä asti. Editointia ja muuta paskaa tehnyt lisäksi erittäin paljon. Olen vaan semmoinen, että tulen vuosi vuodelta katkeremmaksi, kun perusasiat kusee joka kerta. Ja kun vielä olisivat kovin helposti korjattavissa. Minulle itseasiassa riittäisi NHL95, jossa olisi vähän muokkauksia maalivahtien ja syöttöpelin suhteen.

Minä olen vaan pettynyt. Enkä koe niin, että peli olisi minua älykkäämpi, jos en tuntienkaan runnomisen jälkeen saa siitä pätkääkään iloa. Se on vaan niin, että kyseessä on pulla josta joku tykkää ja joku ei. Kaikki me tähän suhtaudutaan omalla tavalla.

Enää en inise, ettei ketään vituta, jonka johdosta joku sanoo jotain, joka minua vituttaa.
 
Vastaus: Nhl 07

On täälläkin päässä tahkottu 2K sarjaa siitä asti kun Roenick sen kannessa toljotti. 2K sarjan takeparinluistelun ja kulmaväännöt kyllä ottaisin mieluusti tähän peliin muitten mainioitten ominaisuuksien lisäksi. Tai paremminkin laittaisin skill sticking ja maalivahdit EAn 07sta 2K versioon, siinä olis jo aika mielenkiintoinen soppa. Siihen vielä SM-liiga kaupan päälle, hyvät editorit ja turhat ooppera musiikit ym huurut pois jäältä. Sitten testauttaisin sitä niin kauan että se ei jumittuisi ja sekoilisi joka välissä :)
 
Ylös Bottom