Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Eikös Tempura sanonut ennen julkaisua, että rankkarikisasta riittää sitten hupia kun on kaikki joukkueet jos muu peli tuntuu paskalta? ; ) joo en viitsi kiusata enempää.

Tässä alkaa nyt jo olla vähän mietittävää, että kannattaako tätä sittenkään ostaa. Olen kuitenkin loppujen lopuksi jaksanut tahkota jopa NHL 06:sta vaikka jokaisessa pelissä kirosin niitä samoja puolustuksenvirheitä ja varmoja maalikikkoja paskoine maalivahtineen. Tässä pelissä ollaan nyt kuitenkin menty eteenpäin, ja ymmärtääkseni aika paljonkin vaikka tekoäly kusee edelleen. En sitten tiedä olisiko se tuo luistelunmallinnus se joka minun peli-iloni pilaisi, koska tuossa edellisessä versiossahan luistelu oli aika hyvä.

Niin eihän tässä nyt tiedä, olenko minäkin sitten se joka ei tästä pelistä pysty nauttimaan. Tuota peliä täytyisi tietysti itse päästä kokeilemaan ennen kuin voi mitään sanoa. Jos tuo peli tulisi pitkään näiden XO-pakettien mukana niin silloin tämä peli olisi nyt ainakin hyvä hankinta kiekko-fanille ja tällöin rahatkin voisi säästää tuohon seuraavaan 2K-peliin (jos tulee ennen tammikuuta, edellistä en julkaisun takia viitsinyt ostaa). Tässäkin on puhuttu niistä one-timer maaleista mitä tulisi tuossa pelissä paljon ja tuohan on juuri EA:n lätkäpeleissä viime aikoina ärsyttänyt. Toivotaan nyt kuitenkin, että tuo peli saataisiin valmiiksi, ettei tämä next-gen hypetys menisi kokonaan kiekkofaneilla päin p:tä
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Eikös Tempura sanonut ennen julkaisua, että rankkarikisasta riittää sitten hupia kun on kaikki joukkueet jos muu peli tuntuu paskalta? ; ) joo en viitsi kiusata enempää.

Tässä alkaa nyt jo olla vähän mietittävää, että kannattaako tätä sittenkään ostaa. Olen kuitenkin loppujen lopuksi jaksanut tahkota jopa NHL 06:sta vaikka jokaisessa pelissä kirosin niitä samoja puolustuksenvirheitä ja varmoja maalikikkoja paskoine maalivahtineen. Tässä pelissä ollaan nyt kuitenkin menty eteenpäin, ja ymmärtääkseni aika paljonkin vaikka tekoäly kusee edelleen. En sitten tiedä olisiko se tuo luistelunmallinnus se joka minun peli-iloni pilaisi, koska tuossa edellisessä versiossahan luistelu oli aika hyvä.

Joo. Rankkarit on minulle pelin parasta antia. Ja se yksi soundtrackin biisi, en vaan tiedä mikä se on se esittäjä.

Kyllä mä luulen että sinä voit nauttia. Minä olen katsos ylikriittinen ja sairas mieleltäni. Olen pyhällä vihalla inhonnut kaikkia kiekkopelejä enemmän tai vähemmän 95:n jälkeen. 2k3 ja NHL2004 hetkittäin tuntuivat mukavilta ja toivat elämääni normaaliuden tuulahduksen. Se meni kuitenkin ohi. Koitappa huoletta vain, jos 06 upposi, niin ei taida olla syytä huoleen.

(koitin muuten PC:llä EHM2007:n demoa yöllä. uppoaa ku muna voihin. elämäni on pelastettu)
 
Vastaus: Nhl 07

Snydenthur sanoi:
Ohhoh, onpas buginen peli. Ensimmäinen ottelu alkoi hyvin, mutta toisessa erässä keskushyökkääjät jäivät jumittamaan aloituspaikalle. Nooh, jos ne saivat kiekon, niin niitä pystyi taas liikuttamaan, joten en siitä vielä mitään kauheeta stressiä ottanut. Viimeisessä erässä johdin sitten 2-1 ja viimeisen 10 sekunnin aikana pääsin hyökkäykseen. Vastustajan maalivahti oli poissa, joten sain helposti tyhjiin. Ei se sitten maali ollutkaan, vaan uusintana näytettiin, että mokke olikin torjumassa siellä tyhjällä maalilla. Toivottavasti tulee jotain patchia nopeesti ulos.

Kyllä, muutamia ärsyttäviä bugeja olen huomannut. Itse asiassa menin häviämään yhden matsin tuollaisen takia. Vastustaja kurvasi sivulta maalille ja yritin puolustajalla antaa niittiä sivuttaisliikkeessä olleelle hyökkääjälle. Noh, hyökkääjähän sujahti nätisti pakkini läpi. Ei siis mitään pientä clippingiä, vaan yksinkertaisesti suoraan läpi. Tuli tuota vielä replaysta looppailtua :rolleyes:

Ja kuten sanottu, peli ei yllä ennakko-odotusten tasolle mitenkään. Samalta vanhalta paskalta se pohjimmiltaan tuntuu. Mahdotonta sähellystä - varsinkin siellä puolustuksessa. Tuntuu, ettei pelaajia saa liikkumaan sinne minne tahtoo. Tiedä sitten onko kyse puutteellisista taidoista. Tuskin.

Noh, ei tämä nyt täysin huono peli kuitenkaan ole ja toivottavasti saan vähän enemmän tolkkua slidereita säätämällä. Joku oli postannutkin jo slider-asetuksia. Niitä kokeilen tänään. Kyllä tästä hupia riittää PES6:n julkaisuun asti ainakin :)
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Tässä alkaa nyt jo olla vähän mietittävää, että kannattaako tätä sittenkään ostaa.

Sellainen vinkki, että vuokraa peli hubihubista, ja jos tykkäät niin ostat niiltä omaksi. :)

Ps. Ei, en ole töissä tuolla :)
 
Vastaus: Nhl 07

Huomenta vaan kaikille. Kylläpäs on tullut viestejä tänne sitten eilisen illan jälkeen,hyvä niin.
Pelasin eilisen illan sekä tämän aamun ennen kuin tulin duuniin ja hyvältä tuntuu edelleen.
Heti alkuun laitan sliderit joilla itse pelaan ja joista tykkään todella paljon.

SUPER STAR SLIDERS

PERIOD LENGTH 5min

Camera Classic
Offsides-On
Icing-On
2 Line Pass-On
Injuries-On
Penalties-MAXED
Fighting-MAXED


GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-2
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-0
Player Acceleration-6

CHECKING
Hit Power-0
Aggression-6
Poke Check Effectiveness-6

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-0
Pass Interceptions-6
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuarcy-2
Shot Power-2

DEFENSE
Shot Blocking-6**
Hook Effectiveness-4
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Frequency-6

Näillä olen pelannut ja toimii aivan loistavasti. Konetta vastaan pelit ovat päättyneet tyyliin 3-3, 4-6, 2-0 ja jopa 0-0
Itsellä kone tekee todellakin muitakin maaleja kuin rystyllä längistä ja omatkin maalit ovat hyvin monipuolisia.
Jotkut puhuivat ylivoimapelin huonosta toteutuksesta. Tässä vinkki eli ylivoimalla kun menet alueelle päästä vasen tikku vapaaksi jolloin pelaaja liukuu hiljaa alueelle ja saat rauhoitettua pelin. Itse olen saanut kunnon ylivoimakuviotkin pelittämään joka vaatii tietysti joukkueen asetuksista ylivoimakuvioindensäätämisen haluamaansa.

Yksi tärkeä asia minkä itse huomasin ja muutin oli tuo kamerakulma. Pelasin ennen sillä Ice-kameralla mutta kun vaihdoin Classic-kameraa niin johan tuli pelistä hauskempaa. Jotenkin Classic-kameralla pelattaessa tietysti kenttä ja pelaajat näkyy paremmin mutta muutenkin peli on paljon selvempää.

On hyvä että peli jakaa mielipiteitä koska tyytyväisyyshän on kehityksen pysähdys mutta meille jotka pelistä tykkää niin kokeilkaa kyseisiä slidereita tai laittakaa omia hyviä vinkkejä kehiin.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Kyllä mä luulen että sinä voit nauttia. Minä olen katsos ylikriittinen ja sairas mieleltäni. Olen pyhällä vihalla inhonnut kaikkia kiekkopelejä enemmän tai vähemmän 95:n jälkeen. 2k3 ja NHL2004 hetkittäin tuntuivat mukavilta ja toivat elämääni normaaliuden tuulahduksen. Se meni kuitenkin ohi. Koitappa huoletta vain, jos 06 upposi, niin ei taida olla syytä huoleen.

Itsekin olin ennen kauhean kriittinen, mutta jostain syystä minun kriittisyys on laskenut jonkin verran. Perkule ku EA ja 2K:n tekijät ihmeen kaupalla lopettaisivat ajattelemasta bisnestä, ja päättäisivät ihan meidän pelaajien iloksi yhdistää parhaat puolet molemmista peleistä. Siinä olisi varmastikin se kauan kaivattu jääkiekkopelien Pro Evolution Soccer. Ja tosiaan, Tragedy, jos pidit NHL 06:sta, niin tulet kyllä pitämään tästäkin. On tämä selvästi siitä parempi! :)
 
Vastaus: Nhl 07

Onhan siitä pelaajan märästä päiväunesta puhuttu jo vuosia; EA:n ja 2K:n parhaat ominaisuudet yhdistettynä veisi nämä lätkäpelit pro evon tasolle. Tietysti on vaikee verrata pelejä, kun lätkän tempo on niin paljon futista korkeampi, ja täytyyhän se ero jotenkin näkyä pelissäkin ilman ettämenee säheltämiseksi. Olen kyllä samaa mieltä siitä, että pelin parasta antia on se rankkukisa; siinä skill stick pääsee todella oikeuksiinsa, kun aikaa on enemmän ja pelaajan liikkeet on helpommin hallittavissa. Ilmankos EA julkaisi demonsa siinä muodossa...tulikin aikanaan ihmeteltyä.

Piti ihan polkasta 06 käyntiin PC:llä, että näki onko siinä luistelumallissa niin suuri ero, vai onko aivot lopullisesti pehmenneet kesän helteissä. Ja onhan siinä eroa; se hyvältä näyttävä ja tuntuva "painava" fiilis mikä luistelussa on 06:ssa, loistaa kyllä poissaolollaan. 07:aa PC:llä en ole edes nähnyt, että lienekö siinä fiilis säilytetty. Itse asiassa 06:n luistelumallinnus yhdistettynä tähän 07:n skill stickiin + veskareihin ei kuulostaisi ollenkaan pahalta.

Sen sanon vielä, että jos esim N2K5:n Thorne/Clement selostus/kommentointi olisi päivitetyssä muodossa tässä, niin olisi aika juhlaa. Nyt se joukkueiden/pelaajien analysointi on täysin minimaalista, nostaa N2K5:ssa kivasti fiilistä. Kyllähän tässä pelin viimeistelyssä joko kiire(?) tai välinpitämättömyys(?) paistaa pitkälle.
 
Vastaus: Nhl 07

ARgh... muuten olisin nyt ihan kohtalaisen tyytyväinen tuohon peliin, mutta en tajua miksi tietokone tekee yhdeksän maalia kymmenestä längeistä. Väkisellä alkaa pistää silmään tuollainen.. Mikähän asetus tuohon vaikuttaisi. Pelaan All-Star -tasolla ja laukaustarkkuus on 1 ja laukausvoima 2.
 
Vastaus: Nhl 07

Onkos se nyt niin että "omia" pelaajia ei voi tossa luoda kuin 10kpl?? ihmettelin vain kun tuossa tuon Hauhtosen tein Columbukseen niin siinä tallentaessa on vain 10 niitä muistipaikkoja!
jos näin on niin toivottavasti rosteri päivitys tulossa
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Tässä alkaa nyt jo olla vähän mietittävää, että kannattaako tätä sittenkään ostaa. Olen kuitenkin loppujen lopuksi jaksanut tahkota jopa NHL 06:sta vaikka jokaisessa pelissä kirosin niitä samoja puolustuksenvirheitä ja varmoja maalikikkoja paskoine maalivahtineen. Tässä pelissä ollaan nyt kuitenkin menty eteenpäin, ja ymmärtääkseni aika paljonkin vaikka tekoäly kusee edelleen. En sitten tiedä olisiko se tuo luistelunmallinnus se joka minun peli-iloni pilaisi, koska tuossa edellisessä versiossahan luistelu oli aika hyvä.

Itsekin olen Tempuran kanssa samaa mieltä, että jos pidit edes jokseenkin 06:sta, niin saat varmasti tästä uudestakin jotain irti. Itse lähes vihasin 06:sta naurettavuutensa ja surkean tekoälyn ja päättömän roskan suon takia + tietokoneet kusetti maalinsa lähes alvariinsa ja kiri kiinni väkisin viimeisellä minuutilla kolmenkin maalin johdot. Tässä en ole huomannut samaa, vaan maalit syntyvät suht' järkevästi. Luistelu muutoin on ihan siedettävää tässäkin, mutta eniten vituttaa moneen kertaan mainittu takaperinluistelu, sekä justiin tuo sinkoilu ja nihkeä tatsi ukkoihin. Ja tietysti koko tekoäly=homma ei ole hauskaa, eikä tosipelaamisen tuntuista. Vähän sama olo, kun ajelisi maailmanpyörällä. Ihan kivaa joo, muttei toista kertaa jaksa enää.
Mutta kokeile, vaikka eka vuokrata.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Kirjoitan nyt vielä, kun tuossa oli vähän liikaa "jos ei miellytä, et vaan osaa"-asennetta...Enää en inise, ettei ketään vituta, jonka johdosta joku sanoo jotain, joka minua vituttaa.

En mä Tempura sun kimppuun käyny.. ainakaan ei ollu tarkotus :D
..tosin sun tekstissä oli muutama kommentointia kaivannu kohta ;)

Kuitenkin loppujen lopuks peleistä pitäs pystyä nauttia ees jollain tasolla ja jos näin ei tosiaan oo niin ei kai sitä kukaan itseään huvikseen kiduta :D
 
Arvio

Noniin, eilen peli tuli postissa ja pääsin ottamaan useamman tunnin peliä. Tässä pieni arvio...

Lätkäpelejä on tullut tahkottua NHL94:stä asti ja voin rehellisesti sanoa, että tämä on kaikkien aikojen paras konsolikiekkoviritys. Peli on oikeilla slidereilla lähellä simulaatiota ja ennenkaikkea erittäin viihdyttävä. Otin itse eilen aluksi tunnin pro-tasolla, jonka jälkeen siirryin SuperStar-tasolle johon laitoin OperationSportsin Superstar-tason sliderit. Default räpellys muuttui mahtavaksi kiekkosimulaatioksi.

Pelasin Habseilla superstarilla yksittäisiä matseja ja hävisin kaikki pelit (2-5, 1-4, 3-7). Tietokone osasi pyörittää pieniä kuvioita, dumpata kiekkoa ja jopa jäädyttää peliä. Ennenkaikkea tietokone rokotti virheistäni. Viimeksi 94:sta pelatessa on ollut yhtä nautittavaa konsolikiekkoa. 2k3 pääsi lähelle, mutta ei ollut yhtä mukaansatempaava...NHL07 kellisti pitkään hallinneen kuninkaan.

Voin sydämeni pohjasta suositella peliä realistisesta kiekkoelämyksestä pitäville. Kun peliin löytää oikeat asetukset, tulee pelistä realisminhajuinen, default slidereilla ei kannata matsata. Vaikka pelissä on virheitäkin, se lyö viihdyttävyydellään ja koukuttavuudellaan 2k-sarjan kanveesiin.

Lopuksi vielä plussat ja miinukset mitä nyt tulee mieleen:

Plussat
+ Maalivahdit. Parhaat ikinä.
+ Tekoäly. Jopa parempi kuin 2k3:ssa.
+ Maalivariaatio = koukuttaa
+ Äänet.
+ Grafiikat.
+ Hyvät ja selkeät valikot

Miinukset
- Perussyöttö liian nopea nollallakin.
- Lättysyöttö randomina.
- Tappelut surkeita.
- Liian lyhyet introt peleissä.

Numerona antaisin 9/10
 
Vastaus: Nhl 07

TÄYSIN SAMAA MIELTÄ PAULUKSEN KANSSA!!

IT'S IN THE GAME

P.S Onko kukaan löytänyt hyviä asetuksia human vs. human matseihin?
 
Vastaus: Nhl 07

Miten tässä oikeesti aloitetaan? 5 ottelussa oon voittanut korkeintaan 3 aloitusta. Oon kokeillut tyylejä, joita oon täältä tai jostain muualta lukenut: oikeella tikulla eteen ja taakse -> ei toimi, vasen "ylänappi" -> ei toimi yms.

Miksi muuten kaikki ylistää noita maalivahteja? Jokainen niistä tuntuu olevan ihan seula räpyläpuolelta ja eivät tunnu saavan kiekkoa haltuunsa millään.
 
Vastaus: Nhl 07

Snydenthur sanoi:
Miten tässä oikeesti aloitetaan? 5 ottelussa oon voittanut korkeintaan 3 aloitusta. Oon kokeillut tyylejä, joita oon täältä tai jostain muualta lukenut: oikeella tikulla eteen ja taakse -> ei toimi, vasen "ylänappi" -> ei toimi yms.

Miksi muuten kaikki ylistää noita maalivahteja? Jokainen niistä tuntuu olevan ihan seula räpyläpuolelta ja eivät tunnu saavan kiekkoa haltuunsa millään.

Aloituksia vien yksinkertaisesti oikean tikun nykäisyllä poispäin vastustajasta.Ajoitus on se tärkein homma ja se ettet höntyile liian aikasin. ts. odota (tekemättä mitään) että dumari oikeesti tiputtaa sen kiekon ja sitten "vedät" kiekon pois vastakkaiseen suuntaan vastustajaan nähden. Näillä on toiminu ja tullu myös muutama aloitusvoitto-syöttö-lämäri-kädet kettoon ja nimi lehteen

..ja mitä taas tulee veskareihin niin vaihda vaikeustasoa jos on liian helppoa ;)
 
Vastaus: Arvio

paulus sanoi:
pauluksen teksti

Montaa pelin omistajaa varmaan kiinnostaisi nuo sinun sliderisäädöt, joten jos millään kehtaat niin pistä toki näkyville että muutkin pelin jo omistavat pääsevät kokeilemaan :)
 
Vastaus: Arvio

henkari sanoi:
Montaa pelin omistajaa varmaan kiinnostaisi nuo sinun sliderisäädöt, joten jos millään kehtaat niin pistä toki näkyville että muutkin pelin jo omistavat pääsevät kokeilemaan :)
Joo ois hyvä jos joku pistäis vaik jotain linkkejä mist sais noit slidereit!Vaik mahdollisimman simulaatio pitoiset!Kiitos jo valmiiksi!:o
 
Vastaus: Nhl 07

Ääh, nyt kun on kertynyt monta ottelua alle, niin alan olemaan samaa mieltä kuin Tempura. Surkea peli, joten nhl2k7:aan pitää sitten panostaa rahaa. Pitää yrittää vaan selvitä siihen asti nhl2k6:n kausibugin kanssa.
 
Vastaus: Nhl 07

Tässä pauluksen eräs viesti joltain sivulta 13 liittyen näihin pelin säätöihin

Tässä muuten lainaus eräältä RealmK nimikerkiltä, joka oli onkinut OperationSportsin sivuilta toimivat, realismiin tähtäävät sliderit. Ajattelin jo nyt postata, ettei unohdu.

Lainaus:
Here's some slider settings that I found over on Operation Sports that help get the game to a much more sim oriented level, IE more cpu cycling and shot selection, more blocked shots etc. Its not perfect but after one game on these settings I'm even more happy with 07 than I was previously

Credit for these sliders goes to Playmaker from OperationSports.com

DIFFICULT LEVEL-SUPER-STAR
RULES
Offsides-Delayed
Icing-On
2 Line Pass-Off
Injuries-On
Penalties-MAXED
Fighting-MAXED

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-2
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-0
Player Acceleration-2

CHECKING
Hit Power-6
Aggression-6
Poke Check Effectiveness-6

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-0
Pass Interceptions-6
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuarcy-2............(You can lower this to 1 if CPU is too accurate)
Shot Power-4

DEFENSE
Shot Blocking-6
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Frequency-6


Things I noticed on these after 1 game, shots go wide or flat out miss the net ALOT, players both cpu and human ai are better positionally on both sides of the puck, lots of blocked shots, etc. Cpu cycles and sets up in the off zone more if not open for a shot. Amount of penalties for both teams seems pretty even, which I liked alot.

Gonna stick with these for a while I think.

Not sure how many are OS regulars so I figured I'd post them here for those who aren't to try out. Note these are for 360
 
Vastaus: Nhl 07

Hyvät settarit. Päänvaivaa aiheuttaa kuitenkin se, että miten nuo tallentuvat skill level super- starilla (tai all-starilla)? Meikäläisellä NHL 07 muistaa asetukset vain kun pro on valittuna (vakio) yksittäisissä matseissa, heti kun vaihtaa skill leveliä se iskee gameplay settareihin niitä defaultteja kehiin. Todella ärsyttävää vaihtaa kaikki uudelleen noihin em. asetuksiin...
 
Ylös Bottom