Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Itse pelasin juuri Dynastiassa (pelaan Anaheimilla) aivan mahtavan ottelun. Voitin 3-2 jatkoajalla Phoenixin. Jatkoajalleki selvisin Selänteen viime hetkellä tekemällä tahtomaalilla. Pikkusenko tuuletin! :D Ainut mikä taas häiritsi, oli se, että tietokone teki taas molemmat maalinsa längeistä. Olen kuitenki saanu väänneltyä slidereitani jo vähä parempaan suuntaan, ja tietokonekin on tehnyt hieman vaihtelevampia maalejakin välillä. Ei ne muut puutteet ole niin kauheana pistäneet silmään, ja peliä on ollu hauska pelata.

Tulokset on vaihdelleet ihan kivasti. Jos nyt ihan oikein muistan, niin kolme viimeisintä peliä meni näin: Bluesilta otin 7-2 turpaan, Rangersin voitin 5-1 ja nyt tosiaan voitin Kojootit tuossa huikeassa ottelussa 3-2 jatkoajan jälkeen. Pelaan All-Star -tasolla (Superstarilla en saa maaleja oikei millään), ja tietokone laukoo yleensä minua enemmän. Jotenkin tuntuu, että henkilökohtaisesti tätä on hauskempi pelata kuin tulevaa 2K7:aa, mutta enpä minä mikään ennustaja ole. Sittenhän sen näkee.
 
Vastaus: Nhl 07

Nurinaa... Oikeastaan suurin murheenkryyni mitä vastaan tullut tämän pelin kanssa (asetusten tallennusta ja valikoiden kankeutta lukuunottamatta) pelatessa on se että kiekko liukuu aivan liian lujaa jäällä jopa pienistä tökkäisyistä. Tähän kun lisää vielä sen että kun kiekko osuu laitaan esim 45 asteen kulmassa se jatkaa matkaansa laitaa pitkin. Tuloksena liian monta turhaa pitkää kiekkoa/kiekon menetystä. Näistä huolimatta homma pelittää. Rosterit kuntoon jotta saadaan dynasty käyntiin :)

NHL2k7 demo ei kyllä muuten vakuuttanut.Kankeat maalivahdit. Karikatyyrimäiset pelaajat ja luistelumalli hanurista. Kundeiila on laakerit jalassa terien sijasta!!! Täysin turha teatraalisuus ärsytti yllättävän vähän loppujen lopuks. Turhaa se silti on.
 
Vastaus: Nhl 07

Voi kiesus,

super star- säädöillä dynastiaa pelaan, ja mitä tapahtuu, pakki pakki syöttöä tehdessä omalla alueella b- pisteen yläkaarelta kohti toisen puolen nurkaa, kiekko ohjautuukin lirumaan kohti maalia, ja maalivahti VÄISTÄÄ kiekon vetämällä länget patjoilla kiinni.

Että osaa repiä huumorilla tämmösiä.... NOT.
 
Vastaus: Nhl 07

Huhhei! Peliä pari päivää tässä intensiivisesti pelanneena voin ensimmäistä kertaa EA lätkähistorian aikana sanoa, että peli lunasti odotukset (lukuunottamatta NHL 95).

PLUSSAT:

+ Grafiikka (no shit)
+ Pelattavuus uudella tasolla , skill stick toimii erinomaisesti
+ Maalivahtien tekoäly
+ One-timer maaleja vähemmän kuin aikaisemmissa versioissa
+ Salary cap

MIINUKSET:

- Räkämaaleja tulee ja niitä tulee PALJON, maalivahtien heikkokohta on poikkeuksetta länget. Tosin tälläkin foorumilla on kerrottu länkimaalien tappavan pelihuumorin täysin mutta ei niitä IHAN niin paljoa ole mitä selaillessa tätä topiccia odotin

- Puolustaminen on ainakin alussa turhauttavaa, tulee pelattua pakit useita kertoja ulos tilanteista / matsi

- Dynasty vain 10 kautta

- Valikot ovat epäkäytännölliset, eikä quickgamen peliasetuksia saa tallennettua?

Minkäänlaista nykimistä tai muuta EN ole huomannut. Peli pyörii jouhevasti riippumatta pelitilanteesta.
 
Vastaus: Nhl 07

Tänään pääsin kaupassa tuota peliä ensimmäistä kertaa kokeilemaan, mutta aika vaikeaa tuosta on vielä mitään sanoa. Rankkarikisaa kerran pelasin kaverini kanssa joka ei ennen näitä lätkäpelejä ole pelannut (ja hän vielä voitti!). Pelasimme sitten samalla puolella kaksi erää peliä jonka jälkeen vastustaja johti 2-1. Nummisen kovalla lämärillä tolpan kautta tein meidän maalin ja vastustaja teki molemmat maalinsa läpiajoista, maalivahdin längeistä. Luistelu tosiaan oli vähän kökköä mutta hyvältä tuo peli minusta silti vaikutti ja uskon saavani tuosta pelistä ihan kivasti irti sitten tulevaisuudessa.

Valikot olivat muuten vähän hankalat kun yritti mahdollisimman nopeasti päästä pikapeliä pelaamaan. Aluksi yritin startilla pari kertaa peliin päästä, mutta se menikin liveen, enkä huomannut sitä ready-kohtaa kun kokoonpanoja valittiin. Joo kyllä tuo on pakkohankinta XO:n mukana, toivottavasti noita paketteja myydään vielä jonkin aikaa missä kyseinen peli tulee mukana.
 
Vastaus: Nhl 07

Hyvä peli mielestäni. Viimeisin EA:n tekele jota tuli pelattua oli 98, joten itselleni tässä on paljon uutta ja mielenkiintoista pelattavaa, esim dynasty, skill stick, ja kaiken maailman säätösliderit. Eilen tuli pelattua tätä myös livessä, oli makeaa ja toimivaa :cool:

Ainoa ongelma itselläni on aloitukset. Dynastyssä pelannut nyt toistakymmentä peliä, ja vain yhden kerran olen voittanut aloituksen. Vaikka miten päin yrittänyt skill stick padia pitää pohjassa alaspäin kun tuomari tiputtaa kiekon jäälle.
 
Vastaus: Nhl 07

Scatterbrain XO sanoi:
Ainoa ongelma itselläni on aloitukset. Dynastyssä pelannut nyt toistakymmentä peliä, ja vain yhden kerran olen voittanut aloituksen. Vaikka miten päin yrittänyt skill stick padia pitää pohjassa alaspäin kun tuomari tiputtaa kiekon jäälle.

Eli, kun hyökkäät ylöspäin, niin vedät oikeaa tattia alaspäin. Ajoitus on tärkein. Kun tuomari alkaa tiputtamaan kiekkoa, pitäisi tattia liikuttaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Juksu sanoi:
Eli, kun hyökkäät ylöspäin, niin vedät oikeaa tattia alaspäin. Ajoitus on tärkein. Kun tuomari alkaa tiputtamaan kiekkoa, pitäisi tattia liikuttaa.

Noin olen tehnytkin. Pitää varmaan treenata vain enemmän ja enemmän, turhauttaa vain kun tuntuu siltä että mikään ajoitus ei toimi. Luulin aluksi että kone huijaa, mutta livessä oli sama homma ihmispelaajaa vastaan, joten kait se vain on niin että olen käsi.
 
Vastaus: Nhl 07

Scatterbrain XO sanoi:
Noin olen tehnytkin. Pitää varmaan treenata vain enemmän ja enemmän, turhauttaa vain kun tuntuu siltä että mikään ajoitus ei toimi. Luulin aluksi että kone huijaa, mutta livessä oli sama homma ihmispelaajaa vastaan, joten kait se vain on niin että olen käsi.

Harjoittelu auttaa. Itselläni oli aluksi sama tilanne, mutta kokeilemalla oppii. Ota vaikka "play now" vaihtoehto, ja joku hyvä joukkue itsellesi, niin aloituksetkin ovat helpomia. Sitä kautta ajoitus löytyy. Tai näin ainakin itselläni. Ja aloitusvoiton jälkeen pitkä päätyyn ja uusi aloitus :)
 
Asetukset 07

Sain vihdoin Dynastyn käyntiin kun rosterit tulivat tarpeeksi hyvin kasaan. Kaikkia uusia pelaajia en kuitenkaan jaksanut luoda (yli 100), mutta tyydyin parhaimpiin ja mielenkiintoisimpiin. Dynasty tosiaan menossa ja takana 4 matsia. Recordi 2 voittoa (TOR, OTT) ja 2 tappiota (PHI, BUF). Kaikki ottelut kunnon vääntöä, nimittäin kone ei ole antanut armoa. On myös ollut loistokasta huomata, että vastustajilla on eronsa pelitavoissa.

Tosiaan sain säädettyä itselleni haastavat sliderit. Viimeksi 2k3:n parissa olen yhtä paljon joutunut vääntämään tosissani tietokonetta vastaan. EA:n pelissä on erinomaista, että slidereilla on tosiaan jotakin merkitystä, lisää huomattavasti pelin käyttöikää. Jos jotakuta kiinnostaa, niin tässä on asetukset:

Superstar 10 min.

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-1
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-0
Player Acceleration-2

CHECKING
Hit Power-1
Aggression-3
Poke Check Effectiveness-1

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-0
Pass Interceptions-6
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-2
Shot Power-4

DEFENSE
Shot Blocking-6
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6
 
Vastaus: Nhl 07

Scatterbrain XO sanoi:
Ainoa ongelma itselläni on aloitukset. Dynastyssä pelannut nyt toistakymmentä peliä, ja vain yhden kerran olen voittanut aloituksen. Vaikka miten päin yrittänyt skill stick padia pitää pohjassa alaspäin kun tuomari tiputtaa kiekon jäälle.

Myös vasenta tattia kannattaa pitää siihen suuntaan pohjassa mihin sen aloituksen haluat suunnata, silloin pitäisi rueta aloitukset napsahtelemaan sinulle kunhan ajoituksen saat kohilleen.
 
Vastausta Downfallille.

downfall sanoi:
Kokeilin myös itse vielä kerran tota peliä noilla asetuksilla justiin, eikä se paljoa siitä parantunu. Liian helppo se oli, kuten sanoit. Kolme matsia pelasin ja aika helposti voitin, vaikken mielestäni hallitse vielä kontrolleja kauhean hyvin edes. Monta paikkaa missasin alaspäin, kun vedin tattia väärinpäin. Kyllä kovin toivon, että 2k7 saisi edes vähän enemmän iloa kun tästä.
Btw, kyllä tolla siihen asti pärjää vetelemällä vaikka rankkareita. Jos Paulus keksit jotain yber-mullistavaa slidereissa, niin tunne vapaus ilmaista se. :) Pidin ainakin sun 2k-slidereista, joten uskoisin että meillä on aika samanlainen maku siinä, mitä peliltä ja vaikeustasolta halutaan.
Enpä aiemmin huomannut viestiäsi, joten vastaan nyt.

Itse voitan "Play Now" modessa miltei kaikki matsit, riippumatta asetuksista. Kun sitten aloitin Dynastyn on ollut toisenlainen ääni kellossa. On nimittäin faktaa, että peli kovenee aivan hemmetisti kun isket Dynastyn kehiin. Testaile noita minun postaamiani slidereita, josko niistä olisi iloa, tai sitten kokeile luoda omat, loistavat sliderit.

Tässä muutamia vinkkejä jos haluat itse löytää parhaat asetukset superstar matseihin:

- Aggression. Huomasin, että mitä suurempi arvo, sen kovempaa tietokone karvaa ja jahtaa kiekollista. Siksi en suosittele käyttämään 6/6, koska kone jahtaa päättömästi omalla alueella kiekollista ja jättää kammottavia aukkoja puolustukseen. Koneen kova karvaus antaa myös turhan monia läpiajoja ylivoimahyökkäyksiä. Olen itse ollut 3/6 tyytyväinen...vähän karvausta ja hyvää paikkapuolustusta.

-Pokecheck. Mitä pienempi arvo, sen parempi. On todella haastavaa käyttää pokecheckiä, jolloin kone saattaa viedä ohjaamani pakin kahville. Antaa omaan puolustukseen rutkasti iloa, koska pitää miettiä, milloin yrittää pysäyttää mailalla ja milloin kropalla.

-Hitting. Pieni arvo tälle. Jos liian iso arvo, tietokone on liian helppo pysäyttää. Paljon realistista pystypainia ja isoja niittejä vain harvoin. Tekee isoista niiteistä hienoja, koska ne ovat harvinaisia.

Testaile esimerkiksi näillä eväillä, voin postata lisää jahka on aikaa...nyt tunnille.
 
Vastaus: Nhl 07

Onko tässä joku kikka saada kunnon "persetaklaus" aikaiseksi? Vai onko se täysin kiinni vauhdista, taklaavan äijän koosta, taklattavasta, jne... ?

Aina toisinaan noita näkee, hommasin aika kookkaan pakkikaluston niin tekisi mieli niitä viljellä hieman useamminkin :D.
 
Vastaus: Nhl 07

Tänään tuli hankittua tämä peli. Hieman oudolta tuntuu nuo uudet kontrollit vielä. Sormet meinaa ihan väkisin hakeutua "vanhoille" näppäimille.

Mistä saa muutettua nuo sliderit? Gameplay löytyy, mutta nuo skating, checking ym?
 
Vastaus: Nhl 07

wilce sanoi:
Onko tässä joku kikka saada kunnon "persetaklaus" aikaiseksi? Vai onko se täysin kiinni vauhdista, taklaavan äijän koosta, taklattavasta, jne... ?

Aina toisinaan noita näkee, hommasin aika kookkaan pakkikaluston niin tekisi mieli niitä viljellä hieman useamminkin :D.

Yleensä se kunnon perstaklaus lähtee, kun on vauhtia tarpeeksi ja avittaa varmaan, jos luistelee takaperin. Tänään lähti Ovechkin nätisti Timosen taklauksen jälkeen pukukoppien puolelle melkein suoraan aloituksesta 8) Atlanta Trashersin kausi on alkanut vahvasti, joten eiköhän tässä kohta saa siirtyä tuonne superstarin puolelle.
 
Vastaus: Nhl 07

moukkunen sanoi:
Tänään tuli hankittua tämä peli. Hieman oudolta tuntuu nuo uudet kontrollit vielä. Sormet meinaa ihan väkisin hakeutua "vanhoille" näppäimille.

Mistä saa muutettua nuo sliderit? Gameplay löytyy, mutta nuo skating, checking ym?

Naksuttelet niitä ylempiä sivunappeja, niin sieltä löytyy :)
 
Vastaus: Vastausta Downfallille.

paulus sanoi:
-Hitting. Pieni arvo tälle. Jos liian iso arvo, tietokone on liian helppo pysäyttää. Paljon realistista pystypainia ja isoja niittejä vain harvoin. Tekee isoista niiteistä hienoja, koska ne ovat harvinaisia.

Testaile esimerkiksi näillä eväillä, voin postata lisää jahka on aikaa...nyt tunnille.

Kiitokset vihjeistä! Tohon hittingiin vielä. Itsellä on taklaukset matseissa jotakuinkin 80-90 itselläni, ja cpu:lla parinkympin luokkaa, joten joo. Taidan tosiaan ottaa neuvosta isoisän tässä asiassa :)
Muutenkin, kokeilen kyllä noita sliderejasi jossain vaiheessa, kunhan joudan paneutua. Kiitokset jo etukäteen. Annan sitten feedbackia, miten meni.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Naksuttelet niitä ylempiä sivunappeja, niin sieltä löytyy :)

Kiitokset, olimpa tyhmä. :D

Käytättekö automaattista vai manuaalista laukausun tähtäystä?
Tuossa tähtäyksessä meinaa mennä sekaisin noissa tateissa, jotenkin vaistomaisesti yrittää tähdätä ja laukaista samalla tatilla. Monesti menee sitten laukaisu ja tähtäys ihan poskelleen.:mad:

Harjoitus tekee toivottavasti mestarin.:)
 
Vastaus: Nhl 07

Hei muuten, miten saa ottelun aikana veskan vaihettua? kun ei tahdo löytyä sieltä ketjumuutoksistakaan?
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Hei muuten, miten saa ottelun aikana veskan vaihettua? kun ei tahdo löytyä sieltä ketjumuutoksistakaan?

Edit linesista silloin kun on pelikatko videot pyörimässä.

Kyllä nyt kun on pelannut jo paljon tätä, ja kontrollit on iskostunut aivokoppaan, huomaa että on tämä paras lätkä ikinä. Superstarilla koetin MM turnausta pelata Suomella, Noh hävisin kaikki pelit. USA voitti 6-3, Slovakia 5-4 ja Ruotsikin takoi 4-3 voiton loppusekunneilla kirjaimellisesti :) Ihan omia mokia oli vastustajan maalipaikat. Onko muuten kukaan saanut pleksiä rikki?

Taklauksista sen verran että AI vastustajan taklausluvut on kyllä todella vähäisiä, se on ehkä ainut asia mikä on pielessä. Mutta kun ei ota siitä stressiä niin ei ainakaan minua haittaa eiköhän nuo pikkuasiat ensivuonna ole kohdillaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom