Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

sawe sanoi:
Tuolla pelimäärällä et parempaan pääse, outoa. Itse kun vien super star- tasolla ainakin 80% aloituksista, jotka siis aivan liian helppoja.

Ei tuo nyt niin outoa ole. Eilen illalla pääsin ensimäistä kertaa 50/50 tulokseen. Eli olen vain käsi, ja kehitys kehittyy - ei siinä sen ihmeempää :)
 
Vastaus: Nhl 07

Itte voitan kans aika hyvällä prosentilla noita alotuksia kun pro tasolla pelailen. Nyt osaan alottaa jopa laitahyökkääjille, että kyllä se siitä (tosin sain pelin eilen) :D. Pistepörän kärkeen ei kyl ihan helposti pääse ja se on mun mielestä erittäin hyvä. Tossa 06 ei ollu mitää järkee ku oman jengin pelaaja johti pistepörssii koko ajan iha reilusti.
 
Vastaus: Nhl 07

Noh. Täytyy sanoa, että yhtä hauskaa ei ole pelatessa kyllä ollut piiiiiiitkään aikaan. Valitettavasti(?) osa hauskuudesta on johtunut pelin surkuhupaisuudesta ja hermoja raastavuudesta. Kerran esimerkiksi maalin edestä menevä syöttö muutti suuntaansa kuin se olisi osunut näkymättömään seinään ja ohjautui vastustajan maalivahdin längistä. Kiekon lähellä ei sillä hetkellä ollut ketään, joten tuo "kierreveto" oli kyllä upea....vedet valu silmistä uusintaa ihastellessa. Toisaalta Kipru päätti kerran avata kiekon suoraan omaan maaliinsa. Maalituomarilta tilanne kuitenkin meni aluksi ohi, mutta kyllä hänkin heräsi sitten kun vastustaja kävi tökkimässä mailallaan maaliverkkoa maalin takapuolelta. En muuten ole tajunnut millä logiikalla tuo maalivahti availee noita kiekkoja...tai oikeastaan sitä minne suuntaan se avaa polviltaan. Olisi mahtava innovaatio jos maalivahti syöttäisi kiekon sinne päin minne päin kääntää tattia, eikä lähes aina suoraan maalinsa eteen.

Eipä sillä, kyllä pelissä on paljon hyvääkin ja ehdottomasti parasta siinä on se, että siinä on jotain uutta. Ei ole kuitenkaan kaduttanut hetkeäkään pelin hankinta, vaikka viimeiset 3-4 vuotta olenkin hakannut vain 2k-sarjaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Huomenta vaan kaikille. Pakko taas heiman kirjoitella tästä loistavasta pelistä kun Dynastiaa on tullut pelattua ja kokemusta kertynyt pelistä. Heti alkuun noista bugeista joista saa lukea aika usein täällä foorumeilla. Itselläni ei ole tullut vielä yhtäkään bugia vastaan mielestäni peli kokonaisuutena on niin loistava että itse en jaksa valittaa jostakin pikku bugista joka tapahtuu kerran 20 :ssä pelissä. Avaukset maalivahdilla onnistuu loistavasti vaikka veskan syöttö sliderit on nollissa. Yksi asia joka voisi olla pelissä paremmin on koneen taklaukset joita voisi olla enemmän. Jos ottelutilastoja alkaa katsomaan niin huomaa että kone talkaa vähän mutta ei sitä itse ottelun aikana edes huomaa.
Pelit Dynastiassa ovat todella kovia vääntöjä ja päättyneet lukemiin 2-2, 4-5-, 4-0 jne....
Dallasilla pelailen ja pitkän tappioputken jälkeen Stars on päässyt peliin mukaan ja tulostakin tulee.
 
Vastaus: Nhl 07

Veeksi sanoi:
En muuten ole tajunnut millä logiikalla tuo maalivahti availee noita kiekkoja...tai oikeastaan sitä minne suuntaan se avaa polviltaan.
Eipä tässä taida mitään logiikkaa ollakaan. Ainakin itse olen kokenut paremmaksi vaihtoehdoksi vaan peittää vaikka vastustajia ei olisi koko kaukalossa lainkaan ja ottaa aloituksesta kiekon sitten takaisin. Aina kun polvillaan oleva maalivahti yrittää pistää kiekon takaisin peliin se tuntuu menevän vastustajalle joka rokottaa helposti.

Pystyssä ollessaanhan syöttäminen tapahtuu kuten normaalistikin, jolloin avaaminen sentään on mahdollista.

JM sanoi:
Yksi asia joka voisi olla pelissä paremmin on koneen taklaukset joita voisi olla enemmän.
Paljon enemmän. Tällä hetkellä kun pelaa konetta vastaan 10 minuutin erillä, taklaukset menee itselle n. 120 - 10. :D

Onneksi kohta pitäisi tulla sen rosteripäivityksen niin pääsee itsekin aloittamaan dynasty-moden.
 
Vastaus: Nhl 07

NviperO sanoi:
Onneksi kohta pitäisi tulla sen rosteripäivityksen niin pääsee itsekin aloittamaan dynasty-moden.

Saako ton rosteripäivityksen ihan liven marketista vai mistä?
Ja mulla sama homma noiden taklauksen kanssa, ihan järjettömiä lukuja.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Saako ton rosteripäivityksen ihan liven marketista vai mistä?
Ei välttämättä kauppapaikalta, mutta saattaahan se sinnekin ilmestyä tietysti. Luultavasti kuitenkin pelin online -puolelle menemällä se ilmoittaa kun rosterpäivitys on ladattavissa. Ei voi tietää varmasti. Toivottavasti nyt kuitenkin ensi viikolla tulee.
 
Vastaus: Nhl 07

Janus sanoi:
Ja varmaankin maksaa jonkun verran.
Tuskinpa nyt sentään vaikka EA:sta onkin kyse.

Viizei sanoi:
Onko ostamisen arvoinen peli?
On, jos...
1) pelaa paljon lätkäpelejä ja haluaa jotain uutta (ohjaus)
2) ei välitä niin taktisesta lätkästä (vrt. NHL 2K7)
3) omaa sopivaa sietokykyä pikkuvirheitä kohtaan
4) haluaa näyttää kavereille miten hyvältä se uusi HDTV näyttää :)
 
Vastaus: Vastausta Downfallille.

paulus sanoi:
Testaile esimerkiksi näillä eväillä, voin postata lisää jahka on aikaa...nyt tunnille.

Kiitoksia tosiaan! Eilen pelasin, (tai aamuyöllä :) ) kolmisen tuntia noilla sun slider-asetuksilla, ja hitto! Huomasin, että pelaaminen oli kivaa. Oikeasti. Se yllätti. Lähdin meinaan pelaamaan asenteella, että "kokeillaan nyt näitä, katsotaan tarviiko tätä tän jälkeen pelata" mut kyllä. Oli jopa hauskaa. Toki pikkumokat ärsyttää, mutta silti peli oli nautittavaa. Eniten ehkä ottaa kuulaan toi tietokoneiden länkikikka, sekä noi ihan kummalliset maalit. Tyyliin kiekko lipuu hiljaa kohti veskaria, joka kauhoo sen itse maaliin jne, ei ole kiva hävitä semmosella jatkoaikamaalilla, mutta silti. Toi skill stickin käyttö kyllä antaa paljon anteeksi. Sen verta hauskaa se on. Vielä kun oppis vaan voittamaan aloituksia. Parhaimmillaan voittanut pelissä 9 aloitusta. Ei hyvin.
Mutta tosiaan, loistavat asetukset mun makuuni! Jälleen isoa kättä.
 
Vastaus: Nhl 07

Doubleminorissa oli puhetta, että Dynasty modessa pelaajien exp pointsit ja draftattujen junnujen ovr tipahtaa takas lähtöasetelmiin jos konsolin sammuttaa ja avaa saven uudelleen. Onko kenelläkään tullut tilannetta vastaan missä itse kasvattama junnu romahtaa yht'äkkiä alkuperäiseen ovr:iin ?
 
Vastaus: Tietokone on loistava

paulus sanoi:
Ethän ole tosissasi?

Oikeilla asetuksilla tietokone pelaa loistavasti 360:llä: pyörittää ylivoimaa, tappaa alivoimaa, viimeistelee tehokkaasti ylivoimahyökkäykset, siirtelee kiekkoa hyökkäysalueella ym. Parasta kuitenkin se, että lopultakin tietokone ei saa mitään ylimääräistä attribuuttiboostia matseissa viime minuuteille, vaan ottelut menevät sen mukaan, kummalla on ns. draivi päällä.

Kehtaatko paulus pistää tänne näkyviin tuollaiset asetukset?
 
Vastaus: Vastausta Downfallille.

downfall sanoi:
Kiitoksia tosiaan! Eilen pelasin, (tai aamuyöllä :) ) kolmisen tuntia noilla sun slider-asetuksilla, ja hitto! Huomasin, että pelaaminen oli kivaa. Oikeasti. Se yllätti. Lähdin meinaan pelaamaan asenteella, että "kokeillaan nyt näitä, katsotaan tarviiko tätä tän jälkeen pelata" mut kyllä. Oli jopa hauskaa. Toki pikkumokat ärsyttää, mutta silti peli oli nautittavaa. Eniten ehkä ottaa kuulaan toi tietokoneiden länkikikka, sekä noi ihan kummalliset maalit. Tyyliin kiekko lipuu hiljaa kohti veskaria, joka kauhoo sen itse maaliin jne, ei ole kiva hävitä semmosella jatkoaikamaalilla, mutta silti. Toi skill stickin käyttö kyllä antaa paljon anteeksi. Sen verta hauskaa se on. Vielä kun oppis vaan voittamaan aloituksia. Parhaimmillaan voittanut pelissä 9 aloitusta. Ei hyvin.
Mutta tosiaan, loistavat asetukset mun makuuni! Jälleen isoa kättä.
Mukava kuulla, että sliderit miellyttävät. Itse nautiskelen Dynastysta Canadiensilla, recordi nyt 6-3-0-0 (pari kertaa se on aloitettu uudelleen, kun tuli muutama suuri siirto tosielämässä).

Niin, porteista menee maalivahdeille aikalailla, mutta minua lohduttaa ajatella, että lätkässä suuri osa maaleista menee nimenomaan patjojen välistä. Maalivahtien omat maalit ovat kyllä oma, kummallinen luku sinänsä, toivottavasti ensi vuonna on tullut lisää animaatioita mokeille, etteivät niin useasit kauho ja potki lipuvaa kiekkoa omiin. Toisaalta hienoja ja omalaatuisia maaleja tulee kuitenkin niin paljon, että ne korvaavat nämä vähemmän hienot.

Aloitukset ottavat aikansa. Voitin aluksi aloituksista noin 20%, mutta nyt voittoprosentti on 50-60% luokkaa peliä kohden, riippuen vastustajasta.

PS. Olen muuten havainnut sliderit toimiviksi myös kavereita vastaan, jos etsiskelet asetuksia human vs. human matseihin. Itse hakkasin kaverin kanssa viikonloppuna urakalla maajoukkueturnausta ja hauskaa oli.

Let's play some hockey! :)
 
Vastaus: Nhl 07

Hitto, kun on niin laiska, ettei jaksais alkaa näprää noita rostereita :( harmi, kun niitä ei saa siirreltyä tällai niinkun current-boxilla.
 
Vastaus: Asetukset 07

paulus sanoi:
Superstar 10 min.

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-1
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-0
Player Acceleration-2

CHECKING
Hit Power-1
Aggression-3
Poke Check Effectiveness-1

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-0
Pass Interceptions-6
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-2
Shot Power-4

DEFENSE
Shot Blocking-6
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6

Tuossa on Pauluksen pari sivua aiemmat sliderit. En tiedä onko hän niitä tuosta muuttanut, mutta varmaan aika lähelle noita ne parhaat sitten ovat.
 
Vastaus: Nhl 07

En tiedä onko sillä paljonkin väliä, että itse pelaan tällä hetkellä pro tai allstar -tasolla ja MM-kisoja (iso kaukalo?) 10 minuutin erillä, mutta noihin asetuksiin nuo pauluksen sliderit ei kyllä (minun mielestäni) sovi. Muutenhan tuo on aivan hidastettua jääkiekkoa ja varsinkin syötöt on yhtä napakoita kuin E-junnuilla. Tässä pelissä kun muutenkin syötöt on ennemminkin epärealistisen laiskoja kuin epärealistisen napakoita. Tuohon kun noissa slidereissa on viel lisätty syöttöjen yliluonnollinen katkominen, niin kylläpä ahdistaa. Vai luenko noita väärinpäin? Täytynee palata omien slidereiden kanssa asiaan, kunhan jaksan tuon levyn laittaa seuraavan kerran tulille. Mukava ois jos muutkin laittaisivat esille omia ideoitaan, niin olisi helpoin löytää se absoluuttinen totuus maailman parhaisiin slideri-asetuksiin...

Ärsyttävintä ikinä noiden slidereiden kanssa on se, kun 2k-sarjaan tottuneena ei voi säätää tietokoneelle ja itselleen erikseen noita slidereita. Tällä hetkellä tunnen itseni täysin avuttomaksi maalivahtien tasapainoa hakiessa. Joku Valkovenäjän tolppien välissä häsläävä pjootr on noin 10 kertaa parempi maalivahti kuin omiinsa kiekkoja haaliva Kipru. Se ei oo minun mielestä ihan sen enempää oikein kuin realististakaan. Vastustajan maalivahti tekee haamupelastuksia siinä missä omalla on hirveä imu päällä varsinkin längissä.

Onkos kukaan keksiny, että kun pelaa kaksinpeliä samalla puolella ja tulee tappelu, niin mistä tietää kumpi pelaaja siinä tappelee? Tappelusysteemi kun on niin tökeröksi viritetty, ettei se meinaa selvitä edes niin yksinkertaisella menetelmällä, että toinen kokeilee ohjaimellaan lyödä samalla kun toisen ohjain lepää pöydällä.
 
Vastaus: Nhl 07

Huomenta, tässä olis mun sliderit.

Superstar 5 min. " rittävän pitkät erät ainakin minulle"

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-1
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-2
Player Acceleration-1

CHECKING
Hit Power-0 " ehdottomasti nolla,sillä muutenkin tulee aikamoisia pommeja kunhan taklauksen oppii"
Aggression-3
Poke Check Effectiveness-3

PASSING
Pass Speed-2
Saucer Pass Speed-0 " en edes tiedä mihin vaikuttaa"
Pass Interceptions-4
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-4
Shot Power-2 " sopivan kovat vedot "

DEFENSE
Shot Blocking-4
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6

Viikonloppuna pelattiin MM-kisat kavereiden kanssa ja täytyy kyllä sanoa että mahtavaa oli. Ottelut oli välillä todella tasaisia ja välillä taas tuli murskavoittoja heikompia maita vastaan.
Yksi asia pisti todella silmään nimittäin hienot maalit. Tunnelma oli kuin PES-turnauksissa kun jokainen jätkä onnistui tekemään aivan huikeita maaleja välillä. Finaali huipentui jatkoajalla jossa ruotsi voitti Näslundin tarkalla rannarilla.
Oli myös mahtava katsoa joukkueen voitonjuhlat jotka oli tehty todella upeesti kansallislaulusta lähtien.
 
Vastaus: Nhl 07

Noihin slidereihin pitäisi saada EA:n suunnalta hieman selvyyttä. Taisi olla xbox.comin keskustelussa kun joku heitti että "puck control" tarkoittaisi koneen joukkueen yleistä kiekonhallintaa eikä suinkaan sitä, kuinka hyvin kiekko pysyy lavassa. Kyseistä slideria korottamalla vastustaja rakentelisi kuvioita ja syöttelisi enemmän ja paremmin. Ota näistä sitten selvää....
 
Vastaus: Nhl 07

Tuli noista tappeluista mieleen, mä en ole saanu vielä yhden yhtä tappelua aikaiseksi. Tuleeko ne vaan jotenkin itsekseen, vai pitääkö siihen jotenkin itse vaikuttaa?
 
Ylös Bottom