Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Toistan kysymyksen vielä kerran, kun ihmetyttää suuresti, miksi en saa tappeluja aikaiseksi.
Niitä ei vain tule. Sliderit on täysillä, taklailen ja niittailen urakalla. Miten ne teillä tulevat ja kuinka usein? Ei sillä, että olisi iso juttu, olisihan se kiva kokeilla niitäkin.
Tappeluita kerjätään sillä keltaisella Y napilla. Sillä kun vähän aikaa huidot niin eiköhän tappeluitakin ala tipahdella ihan erilaiseen tahtiin :o
Surkea esitys muuten nuo tappelut, ihan niiden ankeuden vuoksi ei tule juuri tappeluita hankittua..
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Aika mainio jäähy, en ole tätä itse nähnytkään. Maalivahti on kyllä kerran saanut jäähyn kampittamisesta, mikä oli kyllä loistava vihellys. EA:lla on muutenkin mukavasti erilaisia jäähyjä, kuten vitosia huitomisesta + ulosajo.

mitä ihmettä? :D "mukavasti erilaisia jäähyjä" bulls*ittiä sanon minä, mulla tulee jäähyt kolmesta eri syystä, se jäähy on joko, kampituksesta, koukkaamisesta tai kyynärpäätaklauksesta. Maalivahdilla sain aluksi epähuomiossa pari pelin viivytys jäähyä, mutta siihen se jäi.

Ja sitten ihmetyttää dynasty modessa nuo käsittämättömät viestit. "pelaajalla huonot statsit, siirrä farmiin" -tyyliset. Ja pelaaja kuitenkin johtaa joukkueensisäistä pistepörssiä.
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
mitä ihmettä? :D "mukavasti erilaisia jäähyjä" bulls*ittiä sanon minä, mulla tulee jäähyt kolmesta eri syystä, se jäähy on joko, kampituksesta, koukkaamisesta tai kyynärpäätaklauksesta. Maalivahdilla sain aluksi epähuomiossa pari pelin viivytys jäähyä, mutta siihen se jäi.

Ja sitten ihmetyttää dynasty modessa nuo käsittämättömät viestit. "pelaajalla huonot statsit, siirrä farmiin" -tyyliset. Ja pelaaja kuitenkin johtaa joukkueensisäistä pistepörssiä.

Jep. Itellä jääny jäähyt ymös tuolle kyynärpäätaklaus linjalle :(

Onhan tossa dynastiassa omat mokansa ja aika lailla valmiiks kirjotettua kökköä mut kyllä se ainakin ekalla kerralla oli ihan makee huomata postilaatikosta Mark Recchin posti jossa mies miltei rukoili etten myisi sitä pois vielä vaikka pisteitä ei konkari ollut juurikaan saanu :)
 
Vastaus: Nhl 07

Warra sanoi:
Tappeluita kerjätään sillä keltaisella Y napilla. Sillä kun vähän aikaa huidot niin eiköhän tappeluitakin ala tipahdella ihan erilaiseen tahtiin :o
Surkea esitys muuten nuo tappelut, ihan niiden ankeuden vuoksi ei tule juuri tappeluita hankittua..

Hah, okei :D tota en tullu ees ajatelleeks, että niitä voi jotenkin kerjää. Mut kiitti, koitetaan!
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
mitä ihmettä? :D "mukavasti erilaisia jäähyjä" bulls*ittiä sanon minä, mulla tulee jäähyt kolmesta eri syystä, se jäähy on joko, kampituksesta, koukkaamisesta tai kyynärpäätaklauksesta. Maalivahdilla sain aluksi epähuomiossa pari pelin viivytys jäähyä, mutta siihen se jäi.

Näinhän se on, ja sitten välillä tulee niitä korkeita mailoja ja huitomisia, mutta ei läheskään joka matsissa. Lisäksi kun noi on vielä kaikki aina samanlaisia tapauksia. Pelistä löytyy tasan yksi animaatio tekijälle ja yksi vastaanottajalle. Ja puuttuuhan sieltä muutama olennainen kokonaan, kuten poikittainen maila, väkivaltaisuus, ryntäys jne. Mutta parempi silti näinkin kuin se mitä on kommentoitu PC-versiosta; 99 jäähyistä korkeasta mailasta :)
 
Vastaus: Nhl 07

jakestyles sanoi:
Näinhän se on, ja sitten välillä tulee niitä korkeita mailoja ja huitomisia, mutta ei läheskään joka matsissa. Lisäksi kun noi on vielä kaikki aina samanlaisia tapauksia. Pelistä löytyy tasan yksi animaatio tekijälle ja yksi vastaanottajalle. Ja puuttuuhan sieltä muutama olennainen kokonaan, kuten poikittainen maila, väkivaltaisuus, ryntäys jne. Mutta parempi silti näinkin kuin se mitä on kommentoitu PC-versiosta; 99 jäähyistä korkeasta mailasta :)

Itse asiassa väkivaltaisuus kuuluu Xbox 360 -version jäähykategoriaan. Pari kertaa on siitä napsahtanut penaltia, mutta tottahan tuo jäähyjen ikävä yksipuolisuus on. Trippinkiä ja kyynärpäitä 99%.
 
Ei ei ei

Ihan kauhee peli verrattuna espn. :D Anteeksi töykeys. Ei tätä vaan voi pelata ku vaikeimmalla ja sliderit kunnossa aina voittaa jollai 8 maalilla. 3-11 päätty viime matsi. Muutenki nii kauheen näköstä meininkiä, sähläykseltä näyttää vieläki ylirumat torjunnat ja vedot ja muut. Pelaanpa espn 2k6 siihe asti ku 2k7 tulee. Ja vieläpä pc versiossa nää vanhat huonot selostajat, ois ees säilyttäny 2002 äijät. -_- espn saa sellaseks että aina tiukat matsit, saa vääntää kunnolla ja muutenki mahtavasti tehty kaikki
 
Vastaus: Nhl 07

On tullut pelailtua tässä muutama ottelu, mutta ongelmana on vaan se ettei meinaa saada maaleja aikaseksi millään. Tietokone niitä tekee kyllä, mutta itse en saa millään tehtyä. Hyvällä tuurilla saa 2 maalia per ottelu. Mikäköhän tähän auttaisi? Millä slider säädöillä saisi helpotettua maalin tekoa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Ei ei ei

Rzi sanoi:
Ihan kauhee peli verrattuna espn. :D Anteeksi töykeys. Ei tätä vaan voi pelata ku vaikeimmalla ja sliderit kunnossa aina voittaa jollai 8 maalilla. 3-11 päätty viime matsi. Muutenki nii kauheen näköstä meininkiä, sähläykseltä näyttää vieläki ylirumat torjunnat ja vedot ja muut. Pelaanpa espn 2k6 siihe asti ku 2k7 tulee. Ja vieläpä pc versiossa nää vanhat huonot selostajat, ois ees säilyttäny 2002 äijät. -_- espn saa sellaseks että aina tiukat matsit, saa vääntää kunnolla ja muutenki mahtavasti tehty kaikki

:) Siis pc:llä olet peliä pelannut ja tulet sitä haukkumaan Xbox 360:n alueelle?
 
Vastaus: Nhl 07

joo.. ootte puhunu noista jäähyistä ni mulle on tullut esim laitataklauksesta 2kertaa jäähy, tosin ps2 pelissä. :D
 
Vastaus: Ei ei ei

Juksu sanoi:
:) Siis pc:llä olet peliä pelannut ja tulet sitä haukkumaan Xbox 360:n alueelle?

Juu, moni ei vielä käsitä että on käytännössä kaksi eri peliä kyseessä.

Nupe_31: Vaikea sanoa, mikä slideri helpottaisi vain sinun maalintekoasi eikä samalla koneen. Tästä kun puuttuu 2k-sarjan erilliset sliderit ihmispelaajalle ja koneelle. Millä vaikeustasolla pelaat? Jos tosiaan olet vasta muutaman ottelun pelannut niin veikkaanpa että kyllä se siitä vielä itsestään lähtee. Mulla meni muutama matsi ihan uusia kontrolleja opetellessa eikä siinä paljon maaleilla mässäilty.

Itselläni tuo menee niin, että välillä ei millään saa maaleja aikaiseksi josta turhautuu eikä sen jälkeen saa luotua edes maalipaikkoja. Sitten taas toisessa pelissä tekee 3 maalia kahden minuutin sisään. Juuri noinhan sen pitää ollakin.
 
Vastaus: Nhl 07

Hauska bugi ilmeni eilen pelatessa dynastya Montrealilla Ottawaa vastaan.

1st star Alfredsson
2nd star Koivu
3rd star Alfredsson

:confused:
 
Vastaus: Nhl 07

Pitää kyllä ostaa kyseinen peli. Niin paljon kuullut positiivista. Eikä kaikki negatiivinen mitä olen kuullut ole ollut mitään vakavaa.:rolleyes: Ja jos ne uudistukset ovat oikeasti hyviä.
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
mitä ihmettä? :D "mukavasti erilaisia jäähyjä" bulls*ittiä sanon minä, mulla tulee jäähyt kolmesta eri syystä, se jäähy on joko, kampituksesta, koukkaamisesta tai kyynärpäätaklauksesta. Maalivahdilla sain aluksi epähuomiossa pari pelin viivytys jäähyä, mutta siihen se jäi.
.
:p

Minulle on ihan mukavasti tullut erilaisia jäähyjä:
-2 min. kampitus
-2 min. ryntäys
-2 min. huitominen
-2 min. pelin viivyttäminen
-2 min. korkea maila
-2 min. koukkaaminen
-2 min. kyynärpää
-5 min. tappeleminen
-5 min. huitominen + ulosajo

Tappeluista joku kysyi, niin tosiaan kun Y-nappia painaa sopivan kiihkeässä tilanteessa, ei tarvitse edes osua huitomisella keneenkään, niin se on kutsu tanssiin. Tappelut ovat kyllä surkeita, mutta onneksi kuitenkin virtuaalilätkässä saa edes huitoa kaveria ilman poliisitutkintaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Nupe_31 sanoi:
On tullut pelailtua tässä muutama ottelu, mutta ongelmana on vaan se ettei meinaa saada maaleja aikaseksi millään. Tietokone niitä tekee kyllä, mutta itse en saa millään tehtyä. Hyvällä tuurilla saa 2 maalia per ottelu. Mikäköhän tähän auttaisi? Millä slider säädöillä saisi helpotettua maalin tekoa?
Shot Accuracy ja Shot Power -sliderit tekevät ihmeitä. Lisäksi suosittelen maalintekotreeniä helpoimmilla vaikeustasoilla. :)
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Shot Accuracy ja Shot Power -sliderit tekevät ihmeitä. Lisäksi suosittelen maalintekotreeniä helpoimmilla vaikeustasoilla. :)

Kiitoksia, pitääpä kokeilla. Ja tuo harjoitteluhan se tärkein keino tietenkin on :D
 
Vastaus: Nhl 07

Pystyyhän niitä tasoja boostaamaan slidereillä ottelukohtaisesti.. Siis esim vain omaa veskaa paremmaksi tai omia kenttäpelaajia... Tais olla siinä valikossa jossa valitaan ohjaimia kun mennään peliin... tai sen jälkeen.. tai ennen sitä :p
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Pystyyhän niitä tasoja boostaamaan slidereillä ottelukohtaisesti.. Siis esim vain omaa veskaa paremmaksi tai omia kenttäpelaajia... Tais olla siinä valikossa jossa valitaan ohjaimia kun mennään peliin... tai sen jälkeen.. tai ennen sitä :p

Juu näytösotteluissa kyllä, mutta ei Dynastyssa :(
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Tuli noista tappeluista mieleen, mä en ole saanu vielä yhden yhtä tappelua aikaiseksi. Tuleeko ne vaan jotenkin itsekseen, vai pitääkö siihen jotenkin itse vaikuttaa?

Hakkaat tarpeeks vaan y kirjainta pelissä. Tulee tosin paljon jäähyjä, koska siitä ukko hakkaa näpeille mailalla, mutta tulee myös tappeluita. Kyllä sillä vastustajalla jossain vaiheessa palaa käämi:mad:
 
Ylös Bottom