Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Slidut versio 2.0

Tuunasin taas slidereitani (yllätys, yllätys). Edelliset olivat ihan ok, mutta muutama asia ei ollut kohdillaan. Versio 2:ssa on ykköseen verrattuna tällaisia muutoksia: vedot hiljaisempia, joka tarkoittaa parempia reboundeja (=realistisempia), pelitempo hitaampi, syötöt helpompi saada perille, vetotarkkuutta madallettu. Monelle sliderit saattavat olla liian hitaat, mutta muutamille tutuille pelitovereille (downfall) saattavat sliderit vaikka toimiakin. Nojoo, onhan noita tullut nyt postattua tänne ja ihan liikaakin. Ajattelin vain että josko joku saisi näistä uusista jotain iloa, niin piti nyt laittaa linkki.

Pelasin näillä asetuksilla Dynastyani ja viimeiset kymmenen ottelua ovat päättyneet 4 minun voittooni ja 6 ottelussa olen ottanut kuokkaan.

Tässä linkki sliderisivulle doubleminoriin, niin säästyy täällä palstatila paremmille jutuille. :p
http://http://www.doubleminor.net/forums/showthread.php?t=37104&page=2
 
Vastaus: Slidut versio 2.0

paulus sanoi:
Tuunasin taas slidereitani (yllätys, yllätys). Edelliset olivat ihan ok, mutta muutama asia ei ollut kohdillaan.

Miten tuo aggressiivisuuden tiputtaminen nollaan on vaikuttanut? Itselläni se on täysillä. Ite oon kans noitten vetoasetusten kanssa kamppaillu. Useimmiten on tainnu olla tarkkuus 2 ja voima 3. Eikö tarkkuuden ollessa 3:ssa tuu liikaa maaleja?
 
Vastaus: Slidut versio 2.0

paulus sanoi:
Monelle sliderit saattavat olla liian hitaat, mutta muutamille tutuille pelitovereille (downfall) saattavat sliderit vaikka toimiakin. Nojoo, onhan noita tullut nyt postattua tänne ja ihan liikaakin. Ajattelin vain että josko joku saisi näistä uusista jotain iloa, niin piti nyt laittaa linkki.

Pelasin näillä asetuksilla Dynastyani ja viimeiset kymmenen ottelua ovat päättyneet 4 minun voittooni ja 6 ottelussa olen ottanut kuokkaan.

Tässä linkki sliderisivulle doubleminoriin, niin säästyy täällä palstatila paremmille jutuille. :p
http://http://www.doubleminor.net/forums/showthread.php?t=37104&page=2

Joo, mulle on ainakin toimineet sun sliderit hyvin, molemmissa sarjoissa :)

Toi doublen linkki ei vaan aukea mulla nyt jostain syystä,vaan heittää ihan outoon paikkaan :(

Sain tappelujakin aikaiseksi, mutta surkeat ovat, ei voi muuta sanoa.
 
Vastaus: Nhl 07

Tänään sain oman äniksen ja se on jotain niin mahtavaa. Vasta jotain 10 ottelua pelattu ja aikaa menee että oppii kikat. Aluksi vähän helpommalla harjottelen ja sitten kun alkaa tuntua liian helpolta nii tasoa korkeammalle. Sitten jossain vaiheessa noita slidereita säätelemään. Jos vaikka ekan kauden ainakin pelaisi vakioilla.
 
Vastaus: Slidut versio 2.0

Anzi23 sanoi:
Miten tuo aggressiivisuuden tiputtaminen nollaan on vaikuttanut? Itselläni se on täysillä. Ite oon kans noitten vetoasetusten kanssa kamppaillu. Useimmiten on tainnu olla tarkkuus 2 ja voima 3. Eikö tarkkuuden ollessa 3:ssa tuu liikaa maaleja?
Aggressiivisuuden tiputtaminen nollaan on vaikuttanut tietokonepelaajien sijoittumiseen ainakin puolustuspelaamisessa. Nyt tietokone ei enää ryntäile keskialueella päättömästi hyökkääjää vastaan ja pelaa useasti itseään ulos tilanteista. Kiekon perässä ryntäily on vaihtunut fiksumpaan sijoittumiseen jäällä. Jäähymäärissä en ole havainnut muutoksia, jotkut matsit ovat puhtaita, toisissa tulee kunnolla penalttia. Taklauksia tietokone vetää matsissa noin kymmenkunta, eli taklauksia tulee edelleen, mutta kuten kovemmillakin aggressioilla, on luku aika pieni. Aggressiivisuus siis vaikuttaa siihen, miten kovaa tietokone karvaa ja jahtaa kiekollista.

Vetotarkkuus on omaan makuun nyt hyvä. Tietokoneen tarkkuuteen 2:lla ja 3:lla ei ole paljoa eroa, mutta omaan tarkkuuteen se on vaikuttanut. Itsellä on välillä vähän ongelmia maalinteossa, kun tulee tähdättyä useasti äärikulmiin, eli vedot menevät läheltäkin yli, mutta nyt kolmosella jokunen maalikin tulee tehtyä. Varmaan tiputan 2:een, kunhan opin maalinteon jalon taidon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Slidut versio 2.0

downfall sanoi:
Joo, mulle on ainakin toimineet sun sliderit hyvin, molemmissa sarjoissa :)

Toi doublen linkki ei vaan aukea mulla nyt jostain syystä,vaan heittää ihan outoon paikkaan :(

Sain tappelujakin aikaiseksi, mutta surkeat ovat, ei voi muuta sanoa.
Kyllä, tappelut ovat ihan hanurista. Kehittelijöiden mukaanhan kyseessä piti olla nyrkinheilutusta tyyliin Fight Night... :)


Ei tosiaan toimi tuo linkki enää. Tässäpä nämä tuoreimmat sliderit. Eli versio 2.0

Superstar 10 min.

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-2
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-6

SKATING
Fatigue Recovery-2
Player Acceleration-0

CHECKING
Hit Power-0
Aggression-0
Poke Check Effectiveness-0

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-0
Pass Interceptions-0
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-3
Shot Power-3

DEFENSE
Shot Blocking-6
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6
 
Vastaus: Nhl 07

Yks bugi mikä on tullut vastaa löytyy kun tekee maalin ilman syöttäjiä, niin aina välillä maalin jälkeisessä maalintekijä ilmoituksessa lukee ettei syöttäjiä ja heti perään toisena syöttäjänä on jonku pelaajan nimi.
 
Vastaus: Nhl 07

Ei tästä tuu yhtään mitään. En voi oikeasti olla näin huono. Rookiella kun pelaan nii voitan iha ylivoimasesti ja tuntuu et omakii mokke tekee enemmä virheitä et tulee sellasii liru maaleja. No sitte ku laitan Pro tasolle nii en meinaa pärjätä mitenkään. Tai no kyl sitä jotekii pärjää mut se puolustus on niin perseestä. Omat jätkät jää välillä omassa päädyssä jumittamaan laitaa vasten ja nykii siinä. Ja hortoilee milloin missäkin. Ja sitten tuo ei välillä hyväksy edes maaleja. Lauoin vähän siniviivan jälkeen ja kiekko lirui moken längeistä ja meni maaliviivan yli n. 3 kiekon mitalla ja sitten tulee vastustaja ja ottaa vain kiekon maalista ja lähtee vastahyökkäykseen ja tekee voittomaalin jatkoajalla.
 
Vastaus: Nhl 07

Rewolt Fin sanoi:
Ei tästä tuu yhtään mitään. En voi oikeasti olla näin huono. Rookiella kun pelaan nii voitan iha ylivoimasesti ja tuntuu et omakii mokke tekee enemmä virheitä et tulee sellasii liru maaleja. No sitte ku laitan Pro tasolle nii en meinaa pärjätä mitenkään. Tai no kyl sitä jotekii pärjää mut se puolustus on niin perseestä. Omat jätkät jää välillä omassa päädyssä jumittamaan laitaa vasten ja nykii siinä. Ja hortoilee milloin missäkin. Ja sitten tuo ei välillä hyväksy edes maaleja. Lauoin vähän siniviivan jälkeen ja kiekko lirui moken längeistä ja meni maaliviivan yli n. 3 kiekon mitalla ja sitten tulee vastustaja ja ottaa vain kiekon maalista ja lähtee vastahyökkäykseen ja tekee voittomaalin jatkoajalla.

Joo nuo on kyllä ihan vitusta, ja vielä sellaiset maalit mitkä bugittaa jotenkin ihmeellisesti maalin takaa sieltä alaraudasta läpi, ärsyttää todella paljon. Luulis EA:n kyllä tekevän jonkunnäköisen päivityksen näille vioille.

-Penalty for nothing
 
Vastaus: Nhl 07

Mua vituttaa lähinnä molen kusiset syötöt. Useasti kiekko lähtenyt ihan väärään suuntaan, eli vastustajan lapaan ja sen kautta maaliin, joskus syöttö lähtee suoraan taaksepäin ja menee maaliin.
 
Vastaus: Nhl 07

Hustlehoff sanoi:
Mua vituttaa lähinnä molen kusiset syötöt. Useasti kiekko lähtenyt ihan väärään suuntaan, eli vastustajan lapaan ja sen kautta maaliin, joskus syöttö lähtee suoraan taaksepäin ja menee maaliin.

Joo, ja tämä koskee nimenomaan niitä hanskasta annettuja syöttöjä. Mailapelihän toimii ihan ok. Sen verran randomilla ne kiekot lähtee hanskasta, että itse suljen kyllä suosiolla kiekon jos on yhtään vastustajia siinä lähituntumalla. Nettipelissä suurin osa vastustajista yrittää kyllä AINA avata vaikka koko vastustajan hyökkäysketju hengailee maalin edessä. Siinä joskus tulee ilmaisia maaleja. Ja vaikka kuinka ärsyttävä bugi onkin, niin turha siinä sitten enää syyttää peliä lahjamaalista jos ei kymmenenkään kerran jälkeen tajua olla syöttämättä sitä kiekkoa ahtaassa paikassa. Sitä saa mitä tilaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Nyt on nähtävästi tullut päivitys kokoonpanoihin.
Ainakin itsellä päivitys käynnistyi automaattisesti.

Onko kukaan huomannut samaa ja mitä päivitys koskee?
Onko suomalaisia lisätty yms. ?
 
Vastaus: Nhl 07

2mav sanoi:
Nyt on nähtävästi tullut päivitys kokoonpanoihin.
Ainakin itsellä päivitys käynnistyi automaattisesti.

Onko kukaan huomannut samaa ja mitä päivitys koskee?
Onko suomalaisia lisätty yms. ?

Jep eli rostereiden päivitys toimii seuraavalla tavalla:

Yritä osallistua online-otteluun. Tällöin boxi tarkistaa rosterit ja kehottaa päivittämään. Päivitä ja tallenna kehotuksen mukaan online-rosterit. Mene päävalikkoon ja sieltä My NHL-valikon kautta tallentamaan rosterit myös offline-tilaan normaalikäyttöön. Ei välttämättä kannata omien viritysten päälle laittaa... ;)

Rostereihin on lisätty Malkinit (oa84) ja Kopitarit (oa74) yms. Suomalaisista näytti olevan pikatarkistuksella tärkeimmät eli sekopää-Salmelainen, Peltonen, Norrena, Kukkonen, Bäckström, Lehtonen yms. eli ihan kattavalta vaikutti. Pitänee tiirailla myöhemmin tarkemmin.
 
Vastaus: Nhl 07

Mä kun koitan pelata netissä, joka kerta kun menen matchmakingiin tarkistaa peli rosterit. Ei siinä mitään mutta kun se myös joka kerta löytää uudet, vaikka olen jo vähintään 5 kertaa tallentanut saman tiedoston 5 minuutin sisällä. Ja kukaanhan ei tiedetysti jaksa odottaa kun toinen lataa rostereita vaikkei siinä menekkään kuin se 5 sekunttia.
 
Vastaus: Nhl 07

Ei rostereita ladatakseen tarvitse mennä peliin, vaan Online -valikosta menee kohtaan My Online NHL 07 ja sen alta löytyy Download Rosters. Sinne on eilisellä päiväyksellä ilmestynyt October Update, joka sen tietojen mukaan sisältää muutokset lokakuun 21. päivään asti.

Mitä pikaiseen katsoi noita suomalaisia, niin ainakin Salmelaisen luistelunopeus on huomattu EA:nkin toimesta :)

Toivottavasti jaksavat päivittää usein, ei haittaisi vaikka tulisi kuukausittain päivityksiä. Mutta mikä tärkeintä, nyt kun rosterit on kunnossa pääsee vihdoin aloittamaan dynastyn. :cool:
 
Vastaus: Nhl 07

NviperO sanoi:
Ei rostereita ladatakseen tarvitse mennä peliin, vaan Online -valikosta menee kohtaan My Online NHL 07 ja sen alta löytyy Download Rosters. Sinne on eilisellä päiväyksellä ilmestynyt October Update, joka sen tietojen mukaan sisältää muutokset lokakuun 21. päivään asti.

Mitä pikaiseen katsoi noita suomalaisia, niin ainakin Salmelaisen luistelunopeus on huomattu EA:nkin toimesta :)

Toivottavasti jaksavat päivittää usein, ei haittaisi vaikka tulisi kuukausittain päivityksiä. Mutta mikä tärkeintä, nyt kun rosterit on kunnossa pääsee vihdoin aloittamaan dynastyn. :cool:

Ok.. tota en huomannu. Oon käyny välillä kurkkimassa turhaan. :(
 
Vastaus: Nhl 07

NviperO sanoi:
Ei rostereita ladatakseen tarvitse mennä peliin, vaan Online -valikosta menee kohtaan My Online NHL 07 ja sen alta löytyy Download Rosters. Sinne on eilisellä päiväyksellä ilmestynyt October Update, joka sen tietojen mukaan sisältää muutokset lokakuun 21. päivään asti.

Mitä pikaiseen katsoi noita suomalaisia, niin ainakin Salmelaisen luistelunopeus on huomattu EA:nkin toimesta :)

Toivottavasti jaksavat päivittää usein, ei haittaisi vaikka tulisi kuukausittain päivityksiä. Mutta mikä tärkeintä, nyt kun rosterit on kunnossa pääsee vihdoin aloittamaan dynastyn. :cool:

Ei taida toimia silver jäsenyydellä. Tai no ainakin mulla herjas eilen ettei ole oikeuksia päivitää...
 
Vastaus: Nhl 07

Hustlehoff sanoi:
Mua vituttaa lähinnä molen kusiset syötöt. Useasti kiekko lähtenyt ihan väärään suuntaan, eli vastustajan lapaan ja sen kautta maaliin, joskus syöttö lähtee suoraan taaksepäin ja menee maaliin.

SEVO :(
 
Vastaus: Nhl 07

Tulipas eilen vähän tehtyä siirtoja. :) Nyt löytyy Galgaryn ykkösketjun hyökkäyskolmikosta: Oveckhin(vai mikä olikaan :D), Koivu ja Iginla. 2. on Malone, Selänne ja Jokinen. :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Rewolt Fin sanoi:
Tulipas eilen vähän tehtyä siirtoja. :) Nyt löytyy Galgaryn ykkösketjun hyökkäyskolmikosta: Oveckhin(vai mikä olikaan :D), Koivu ja Iginla. 2. on Maloun, Selänne ja Jokinen. :)

Tuossa nyt ei ole enään mitään järkeä! :D
 
Ylös Bottom