Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
superstar taso se kuuluu olla ja sekin on suhteellisen helppo
Juu. Tosin joskus tulee turpaan kun omilla maalivahdeilla on huono päivä ja vastassa on joku kipru hasekki joka ottaa 60 vedosta 57 kiinni vaivatta :rolleyes:
No onhan oikeastikkin maalivahdeilla hyviä ja huonoja päiviä.
 
Vastaus: Nhl 07

Itse hieman hämmästelin noita vaikeustasoja. Pro-taso default slidereilla oli mielestäni huomattavasti All Staria ja muokattuja tekoälyasetuksia vaikeampi. All Starilla kirjaimellisesti omistin konetta kaksi ottelua ja vaihdoin hyvin äkkiä superstariin. Dynasty-avauksessani tuli sitten kuokkaan 7-1, vaikka ottelu oli muuten hyvin tasainen. Melko tehokkaasti kone rankaisi meikeläisen virheistä ja huolimattomuudesta :P

Tosiaan hienoa, että sliderit oikeasti vaikuttavat peliin.
 
Vastaus: Nhl 07

Mä pelailin myös ensimmäistä dynastya Pro-tasolla, ja muutaman turpasaunan jälkeen aloin pikkuhiljaa voittaa matseja. Voittoja tuli sitten loppuviimein noin 80-90% matseista.

Uusien rostereiden myötä joutui dynastyn aloittamaan alusta jolloin vaihdoin All-Stariin, jossa alkukausi suurinpiirtein 50% voittoja 50% tappioita.

Nyt 30 matsin jälkeen saatiin viimein hyvä noste aikaan ja jo 7 ottelun voittoputki takana. Näkisin että suurin tekijä siihen on kuitenkin se, että joukkue alkaa pikkuhiljaa muotoutumaan....Tai sitten alan oppia pelaamaan :D

Samat sliderit ollut koko ajan, pohjana on pauluksen postaamat, joita olen itse modifioinut hieman haluamaani suuntaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Peli on vaikuttanut nyt todella hyvältä tässä vajaan parinkymmenen pelin aikana. Pelaaminen kahdella tatilla on todella hyvä keksintö. Rangaistuslaukaukset eivät koskaan ole olleet näin hauskoja kun tuota mailaa pystyy hallitsemaan noin hyvin. Maalivahdit ovat myös ensi kertaa EA Sportsin pelissä loistavia. Jotkut kiekon pomppaamiset kilvestä maaliin ehkä hieman häiritsevät, mutta syytä ei ole valittaa jos vertaa nykyisiä veskareita aikaisempiin.
Valikkotekstit ovat myös häiritsevän pienet minun 21 tuumaan telkkarissani, ja tekstii tuntuu "vähän" hyppivän, joka hankaloittaa lukemista varsinkin kun yrittää Dynasty Modessa jotain lukea (palkkakattolukemat ym.). Dynasty Mode on kohtuulaaja, mikä nyt periaatteessa riittää minulle ainakin, kun kausi tuolta puuttuu kokonaan.
Pelilliset miinukset nyt löytyvät tuosta täälläkin puhutusta luistelusta ja pelaajien vaihtamisesta. On aika ärsyttävää, kun Demitra pelaa kentällä kymmenen minuuttia ja jättää Koivun peliajan nollille kun sinne vaihtopenkille on niin vaikea löytää. Luistelu nyt vaan ei ole lähelläkään tämän vuotista 2K-tasoa, mutta tämä peli nyt on kuitenkin todella hyvä ja eiköhän tätä nyt tämä kausi pelata ja, jos maaliskuussa hankkisi 2K7:n ehkä vähän halvemmalla.
 
Vastaus: Nhl 07

2k7 on ihan paska. voitin just dynastyssa coloradol 14-2 st.louisin superstar tasolla
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
2k7 on ihan paska. voitin just dynastyssa coloradol 14-2 st.louisin superstar tasolla

No tarviiko sitä Ea:n tekeleen topicciin tulla sanomaan? Tuolla olisi kyllä ollut omakin 2k7:lle.

Mutta asiasta kolmanteen, tuli tossa laitettua toi laajakaista ja sitä myöten oon jäänyt aivan koukkuun tohon Live pelaamiseen, vaikka kaveria ei siinä vieressä olekkaan pelaamassa niin silti se pelaaminen on ihan erilaista mitä konetta vastaan, vastustajakin osaa harhautella ja tekee virheitä. Loistavaa :)

ps. Gamertag henksu, saa lisätä ni voidaa ottaa matsia!
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
No tarviiko sitä Ea:n tekeleen topicciin tulla sanomaan? Tuolla olisi kyllä ollut omakin 2k7:lle.

Mutta asiasta kolmanteen, tuli tossa laitettua toi laajakaista ja sitä myöten oon jäänyt aivan koukkuun tohon Live pelaamiseen, vaikka kaveria ei siinä vieressä olekkaan pelaamassa niin silti se pelaaminen on ihan erilaista mitä konetta vastaan, vastustajakin osaa harhautella ja tekee virheitä. Loistavaa :)

ps. Gamertag henksu, saa lisätä ni voidaa ottaa matsia!
Kultainen Live on hankinnan alla. Voikos onlinessa vaihtaa slidereita? Default slidereilla ei nimittäin pelit irtoa kavereita vastaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Nuo Euroopassa oleskelevat pelaajat, kuten Bergenheim, kuuluu NY Islandersin organisaatioon, vaikkei sielä suoranaisesti pelaa. Kun katsot nyt esimerkiksi NYI:n rosterin "in the system" kohtaan, löytyy Bergenheimin nimi myös sieltä. Tietysti nuo ehkä vähän häiritsevät, mutta tuskin näitä pelaajia nyt liikaa sielä on.

Kysyn nyt vielä, että onko näitä rosterpäivityksiä tulossa myös silver-jäsenille?

Tuo on sama asia ku Janne Ojanen löytyisi Devils pakasta :D
 
Vastaus: Nhl 07

kiva kun jollain 65 overall jätkällä saa parin treidailun jälkeen kipperin tai vaikka iginlan
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Tuo on sama asia ku Janne Ojanen löytyisi Devils pakasta :D
Heh, no ei ihan sama. Taitaa Tappara omistaa Ojasen pelaajaoikeudet. Bergenheimin oikeudethan kuuluvat Islandersille, mutta mies ei suostunut yhdensuuntaiseen 600 000 dollarin sopimukseen.
 
Vastaus: Nhl 07

Miulla palo nakki tuohon järkyttävän onnettomaan puolustuspeliin just nyt.

Mielettömän kankeaa arpapeliä ja sohimista! Monen ottelun jälkeen on tullut todella kyrpiintynyt "tämäkö nyt on sitä next gen-kiekkoa" -fiilis. Pakkien tekoäly (tai sen täydellinen puute) on aivan suoraan CG-versioista portattu tähän. Mistään organisoidusta ja rauhallisesta tilanteiden hoitamisesta ei ole minkäänlaista tietoa.

Pauluksen asetukset ovat toimineet täällä melko hyvin. Hiukan pitää kuitenkin omaan suuntaan viilailla vielä. Superstarilla en juurikaan yli kolmen perättäisen syötön ylivoimapyörityksiä ole saanut toimimaan. Melkoista sohimista ja päätöntä juoksemista sekin välillä (mikä tosin ei johtune mistään slidereista ollenkaan).

Kuten aiemmin totesin, hieno peli tämä on. Mutta tietyt asiat ovat pidemmän päälle käyneet ärsyttämään enemmän ja enemmän... tai sitten vaan kaipaan lisää treeniä...

Edit: Kamerakulma kannattaa muuten vaihtaa classiciksi. Imo huomattavasti mielekkäämpää pelata kun näkee kenttääkin hieman ja missä omat jätkät soheltavat.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Poro24 sanoi:
Edit: Kamerakulma kannattaa muuten vaihtaa classiciksi. Imo huomattavasti mielekkäämpää pelata kun näkee kenttääkin hieman ja missä omat jätkät soheltavat.
Afkoors... itellä ollu ihan alusta asti. :) Mulla muuten kävi vähä toisinpäin, että aloin tykästyä peliin ku pelailin vähä pitemmälle. Ainut mikä ressaa tällä hetkellä, on se ku tietokone tekee maalit usein längistä. :cool:
 
Vastaus: Nhl 07

Dynastya pelatessa kannattaa joka kuukauden treenivalinnoissa panostaa maalivahdin osalta siihen alueeseen mikä parantaa mm. 5-holea. Mielestäni sillä on oikeasti vaikutusta ja molari pitää länget paremmin kiinni.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Heh, no ei ihan sama. Taitaa Tappara omistaa Ojasen pelaajaoikeudet. Bergenheimin oikeudethan kuuluvat Islandersille, mutta mies ei suostunut yhdensuuntaiseen 600 000 dollarin sopimukseen.

No ok. Sama asia kuin Ilkka Mikkola löytyisi Montreal rosterista. Ojasen oikeudet ainakin joskus kuuluivat NJ:lle. Mikkolan oikeudet ovat taatusti Montulla.
 
Vastaus: Nhl 07

gbz900 sanoi:
Dynastya pelatessa kannattaa joka kuukauden treenivalinnoissa panostaa maalivahdin osalta siihen alueeseen mikä parantaa mm. 5-holea. Mielestäni sillä on oikeasti vaikutusta ja molari pitää länget paremmin kiinni.

Oletkos paljonkin muutellut niitä? Pelottaa vaan, että jos laskee muiden arvoja enemmän kuin yhden pykälän, niin maalivahdeista tulee vielä imureita :)
 
Vastaus: Nhl 07

Sen verran olen muista ottanut pois, että tuohon 5-hole osastoon olen saanut 2-3 pykälää lisää. En kuitenkaan ole joka kuukausi käyttänyt samaa kaavaa, vaikka se molarin osalta tarpeen olisikin. Treenaaminen toimii myös hyvin kenttäpelaajilla. Eron huomaa, jos panostaa laukaisutarkkuuteen tai ottaa pois luisteluvoimasta.
 
Ylös Bottom