Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Ensimmäisen kauden runkosarja ohi ja play-offit alkoivat. Calgarylla pelaan ja vastaan tuli Chicago. Ensimmäisen ottelun pelasin ja voitin jonka jälkeen kone simuloi ilman varoitusta loput pelit Chicagoa vastaan. Sen jälkeen olisi taas ainakin ensimmäisen pelin päässyt pelaamaan Columbusta vastaan. Mitäs hittoa tämä meinaa? Kaksi kertaa pelasin tuon Chicago-pelin ja molempien kertojen jälkeen loput pelit simuloitiin... Olisi ihan mukava pelata ne kyllä itse.
 
Vastaus: Nhl 07

vähän on perseestä pelata ilman palkkakattoo koska sais kaikki hyvät pelaajat. mut mulla on minnesotalla dynasty
eka kenttä crosby ovechkin cheechoo,
toinen staal gaborik zetterberg,
kolmas zherdev spezza dvorak,
nelonen t.ruutu malkin frolov
 
Vastaus: Nhl 07

Itsehän luovuin jo aikaa sitten yrittämisestä. Ihan vertailun vuoksi alettiin kaverien kanssa hakkaamaan pro evo vitosta, ja siinähän oli heti koukussa. Monta viikonloppua hakattu pelkkää jalkapalloa. Ei NHL07 ole siellä päinkään. Suunta on oikea, mutta se ei nyt riitä.

NHL 08:a odottelen varovaisella mielenkiinnolla, sekä myös NHL2k8:a, jonka on pakko petrata. Jos sittenkään ei osu kohdalleen, niin ei auta kuin itkeä ja hakata jalkapalloa.

Niin, ja NHL07:n saa kyllä ostettua täältä. Jotain 30 euroa siitä kehtaisi pyytää. Privaa kehiin jos kiinnostaa. Itseäni ei kiinnosta. Olipas myyntipuhe.
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
vähän on perseestä pelata ilman palkkakattoo koska sais kaikki hyvät pelaajat. mut mulla on minnesotalla dynasty
eka kenttä crosby ovechkin cheechoo,
toinen staal gaborik zetterberg,
kolmas zherdev spezza dvorak,
nelonen t.ruutu malkin frolov

Sullahan on realistinen lineup. Clap, clap. Itse pyrin pitämään alkuperäisen ja realistisen jengin kasassa läpi dynastyn. Toki pari tradea ja vapaan agentin signausta saattaa sisältyä kuvaan mutta en missään nimessä lähde vaihtelemaan ilman pätevää syytä runko tai tähti-pelaajia.
 
Vastaus: Nhl 07

Avasin tänään kk tauon jälkeen xboxin. Ollut muuttohommat niin paljon tiellä, ettei ole ehtinyt/jaksanut pelata mitään. Nyt sitten, uudessa valtakunnassa, xbox hurahti käyntiin. Jumalauta, tunne oli aivan mahtava. Pauluksen asetukset laariin. Mahtava peli. Mikään vika ei häirinnyt, oli aivan huikea fiilis. Ensimmäinen matsi, hävisin 4-1, toinen matsi, voitto 6-3. Maistui kun pehmis kesällä. Tämä oli pakko jakaa täällä. Peli on kyllä loistava. Vaikka alkuun toisin väitin.
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Sullahan on realistinen lineup. Clap, clap. Itse pyrin pitämään alkuperäisen ja realistisen jengin kasassa läpi dynastyn. Toki pari tradea ja vapaan agentin signausta saattaa sisältyä kuvaan mutta en missään nimessä lähde vaihtelemaan ilman pätevää syytä runko tai tähti-pelaajia.
Samat ajatukset täällä.
 
Vastaus: Nhl 07

Aloitin Dynastyn nyt uudestaan, koska kokoonpanot halusin nyt vielä kerran päivittää kunnolla. Näillä tullaan sitten pelaamaan Dynasty niin pitkälle kuin kerkiää (NHL 08 odottaa sitten jo pikkuhiljaa =) ).

Päätin nyt ensimmäistä kertaa vasta koittaa noita pauluksen laittamia slidereita. Aikaisemmin en viitsinyt noita 2.0 versiota edes koittaa. Miten peli muka voisi olla hauskaa kun kaikki nopeudet ovat minimissään ja taklaukset niin heikkoja kuin voivat, olivat minun ajatukseni. Kun sitten laitoin nuo asetukset ja pelasin ensimmäisen dynastypelini, pelihän oli aivan mahtava! En ollut aiemmin saanut peliä näin hauskaksi ja tasaiseksi. Reboundit olivat parempia, pelaajat luistelivat realistista nopeutta ja peli oli muutenkin paljon realistisempi kuin aikaisemmin. Kaiken lisäksi voitin pelin vielä 3-1. Aikaisemmin en ollut edes viitsinyt pelata peliä kymmenen minuutin erillä, mutta noilla asetuksillahan aika oikein riensi pelin kanssa. Kiitos paulus! (oliko mahtava ylistyspuhe)
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Päätin nyt ensimmäistä kertaa vasta koittaa noita pauluksen laittamia slidereita. Aikaisemmin en viitsinyt noita 2.0 versiota edes koittaa. Miten peli muka voisi olla hauskaa kun kaikki nopeudet ovat minimissään ja taklaukset niin heikkoja kuin voivat, olivat minun ajatukseni. Kun sitten laitoin nuo asetukset ja pelasin ensimmäisen dynastypelini, pelihän oli aivan mahtava! En ollut aiemmin saanut peliä näin hauskaksi ja tasaiseksi. Reboundit olivat parempia, pelaajat luistelivat realistista nopeutta ja peli oli muutenkin paljon realistisempi kuin aikaisemmin. Kaiken lisäksi voitin pelin vielä 3-1. Aikaisemmin en ollut edes viitsinyt pelata peliä kymmenen minuutin erillä, mutta noilla asetuksillahan aika oikein riensi pelin kanssa. Kiitos paulus! (oliko mahtava ylistyspuhe)

Hyvin asian ilmaisit :) Itse tuomitsin pelin aika hätäisesti perusslidereilla, mutta kun iskin Pauluksen setit kehiin, niin aloin tykkäämään pelistä, tällä hetkellä nautin siitä :) Olen aivan pikkuisen modannut niitä, mutta en mainitsemisen arvoisesti. Vanhana 2k-miehenä olen yllättynyt, positiivisesti, että 2k7 on kyllä jäänyt tuohon hyllylle. 07 on koneessa ollut. Moneen kertaanhan näitä ollaan hypetetty jo allekirjoittaneenkin puolesta, mutta jälleen öisen pelisession jälkeen tullut fiilis ajaa kertaamaan tämänkin asian :)
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Itse tuomitsin pelin aika hätäisesti perusslidereilla, mutta kun iskin Pauluksen setit kehiin, niin aloin tykkäämään pelistä, tällä hetkellä nautin siitä :)
Joskus minua kyrsii jonkun pelin morkkaaminen juuri tästä syystä, eli ei olla vaivauduttu edes käyttämään kaikkia ominaisuuksia hyväksi. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ;)
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Joskus minua kyrsii jonkun pelin morkkaaminen juuri tästä syystä, eli ei olla vaivauduttu edes käyttämään kaikkia ominaisuuksia hyväksi. Mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan. ;)

Siksi olisi hyvä jos peliin tehtäisiin heti oletukseksi ne mahdollisimmaan realistiset (ja toimivat) sliderit, ja ne saavat säätää niitä jotka haluavat enemmän arcade-meininkiä. Kumminkin ehkä enemmistö haluaa sitä aitoa lätkää.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Siksi olisi hyvä jos peliin tehtäisiin heti oletukseksi ne mahdollisimmaan realistiset (ja toimivat) sliderit, ja ne saavat säätää niitä jotka haluavat enemmän arcade-meininkiä. Kumminkin ehkä enemmistö haluaa sitä aitoa lätkää.
Kaikki on suhteellista. Ottaisin minäkin mielelläni hyvät sliderit heti alkuun, mutta jos sen slidereitten värkkääjän visio jääkiekosta vastaa niitä NHL 07:n perusasetuksia, niin semmosetha se siihen törkkää. Onneksi on edes tollainen ominaisuus ku sliderit olemassa. :)
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
tällä hetkellä on vancouverilla vielä kovempi kokoonpano =)

On se vaan hyvä, että joillekki riittää pelkkä pelattavuus ja hauskanpito. :)

Mutta oikeastihan ketään ei kiinnosta saatko treidailemalla itsellesi sen overall 100 jengin.
 
Ice kamerakulman puolesta

Täytyy vaan tulla hehkuttamaan "Ice" kamerakulman hienoutta. Ainakin omassa laajakuvatöllössä kenttä ja yleisö näkyvät hyvin ja vauhti ja vaaralliset tilanteet tuntuvat sohvalle asti. Lisäksi pääsee nauttimaan hienosta grafiikasta, kun kauemmilla kameroilla hienoudet eivät erotu. Olen ollut ns. "Classic" kameran miehiä vuosikymmenet, mutta nyt meni kamerakulma vaihtoon. Suosittelen testaamaan.

Onko joku muu muuten kyllästynyt kausimatseihin? Minä tahkosin n. 70 ottelua Canadiensin matkassa ja muutama päivä sitten tuli mitta täyteen. Tietokone ei vaan osannut laittaa kiekkoa maaliin tarpeeksi usein. Olenkin siirtynyt pelaamaan yksittäisiä matseja "Play Now" modessa, jossa kokeilin ihan vähän aikaa sitten "advance" (jos muistan nimen oikein?) slidereita, jotka valitaan ennen matsin alkua ja joillaa määritellään, kummalla on etu pelaajien taidoissa ja molareissa. "Goalie Advance" slideri on kyllä erittäin toimiva ja tekee pelistä nautittavaa yksittäisiin matseihin. Ruuvaan tietokoneelle aina täyden edun maalivahtiosastolla, niin johan on alkanut tietokonekin tekemään maaleja.

Hommaan muuten kultaisen Liven ensi viikolla, joten jos jotakuta kiinnostaa pelata NHL07:aa realistisella peliotteella vastakkain, niin lisätköön ihmeessä minut kavereihin. Gamertag on pm83 . Alkaa tuo tietokoneen hakkaaminen puuduttaa. :)
 
Vastaus: Ice kamerakulman puolesta

paulus sanoi:
Ruuvaan tietokoneelle aina täyden edun maalivahtiosastolla, niin johan on alkanut tietokonekin tekemään maaleja.

Hommaan muuten kultaisen Liven ensi viikolla, joten jos jotakuta kiinnostaa pelata NHL07:aa realistisella peliotteella vastakkain, niin lisätköön ihmeessä minut kavereihin.

Kumpaan suuntaan tuota pitää oikein väääntää, että vastustaja tuon edun saisi? Joskus kun pelaan joitain vähän kokemattomampia pelaajia vastaan vastakkain, tuon edun laittaminen kaverille on ainakin ihan paikallaan. En vain oikein ole varma minne sitä pitää laittaa :)

Minäkin yritän tuon Liven tässä lähiaikoina hankkia, muita pelejä kuin tämä ei ole, joten tätä peliä tulisi kyllä pelattua. En nyt mitään nickejä kuitenkaan ennen sitä laita. En sitten tiedä olenko sitten tarpeeksi hyvä vastustaja, kun noilla uusilla slidereilla olen pelannut viisi ottelua ja niistä kaksi hävinnyt 3-2 ja muut voittanut aika samoilla lukemilla. Noh, kai tälläinen pelaaja kelpaa, joka ei nyt ihan hampaat irveessä pelaa, mutta ei nyt välttämättä mikään maailmanmestarikaan ole (pärjään kuitenkin hyvin vaikeimmalla tasolla!) :) niin ilmoittelen jos minäkin tuon liven saisin hankittua joku päivä.

//Edit// eikö graafiset hymiöt olisi kiva saada pois
 
Vastaus: Ice kamerakulman puolesta

Tragedy sanoi:
Kumpaan suuntaan tuota pitää oikein väääntää, että vastustaja tuon edun saisi? Joskus kun pelaan joitain vähän kokemattomampia pelaajia vastaan vastakkain, tuon edun laittaminen kaverille on ainakin ihan paikallaan. En vain oikein ole varma minne sitä pitää laittaa :)
Täytyy selittää ihan esimerkillä, ettei mene hankalaksi. Elikkäs jos kaverisi pelaa esimerkiksi Tampalla ja haluat kaverisi saavan etuuden vaikkapa molareissa, niin säädä "advantage" slideria Tampan suuntaan. Advantage slideri ei paranna toista tiimiä, vaan huonontaa toista. Tämän huomaa helpoiten kun kokeilee advantagea pelaajiin, jolloin vastustajan pelaajat hidastuvat, vedot ovat löysempiä ym.

Tragedy sanoi:
Minäkin yritän tuon Liven tässä lähiaikoina hankkia, muita pelejä kuin tämä ei ole, joten tätä peliä tulisi kyllä pelattua. En nyt mitään nickejä kuitenkaan ennen sitä laita. En sitten tiedä olenko sitten tarpeeksi hyvä vastustaja, kun noilla uusilla slidereilla olen pelannut viisi ottelua ja niistä kaksi hävinnyt 3-2 ja muut voittanut aika samoilla lukemilla. Noh, kai tälläinen pelaaja kelpaa, joka ei nyt ihan hampaat irveessä pelaa, mutta ei nyt välttämättä mikään maailmanmestarikaan ole (pärjään kuitenkin hyvin vaikeimmalla tasolla!) :) niin ilmoittelen jos minäkin tuon liven saisin hankittua joku päivä.
Hienoa! Otetaanhan sitten matsia, kunhan saat Liven hankittua. Minä tuon gamertagin jo laitoin esille, kun on tullut sillä pelattua silloin kuukauden "koeajalla" jonkin verran.

By the way...uudet asetukseni, jos kiinnostaapi jotakuta. Näillä en ole pelannut vielä Dynastyssa, mutta Play Now modessa toimivat omaan makuun mukavasti. Ja täytyy vielä hehkuttaa "Ice" kamerakulmaa joka antaa oman mausteensa pelin tunnelmaan.

Superstar 10 min.

GAMEPLAY
Game Speed-1
Puck Control-0
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-3

SKATING
Fatigue Recovery-0
Player Acceleration-0

CHECKING
Hit Power-1
Aggression- 6
Poke Check Effectiveness-2

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-3
Pass Interceptions-6
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-1
Shot Power-3

DEFENSE
Shot Blocking-4
Hook Effectiveness-4
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6
 
Vastaus: Nhl 07

Lisäävätkö nuo uudet sliderit yhtään vaikeutta? Nyt olen dynastya pelannut 12 peliä, joista ensimmäisen hävisin rankkareilla. Viidennen ottelun jälkeen pelaaminen noilla "2.0" slidereilla on ollut aika helppoa ja yli viiden maalin voittoja on tullut sekaan nyt ehkä vähän liikaa. Realistisimmat sliderit nuo muuten tähän asti ovat. Voisin itse koittaa jotain tuohon lisätä, jos vaikka haastavuutta saisi lisää. Ja tietenkin nuo viime viestin asetukset voisi testata.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Lisäävätkö nuo uudet sliderit yhtään vaikeutta? Nyt olen dynastya pelannut 12 peliä, joista ensimmäisen hävisin rankkareilla. Viidennen ottelun jälkeen pelaaminen noilla "2.0" slidereilla on ollut aika helppoa ja yli viiden maalin voittoja on tullut sekaan nyt ehkä vähän liikaa. Realistisimmat sliderit nuo muuten tähän asti ovat. Voisin itse koittaa jotain tuohon lisätä, jos vaikka haastavuutta saisi lisää. Ja tietenkin nuo viime viestin asetukset voisi testata.
Nuo 2.0 sliderit kävivät nopeasti liian helpoiksi, kuten sanoit. En ole enää jaksanut tahkota Dynastya, koska tietokoneella on vaikeuksia tehdä maaleja realismiin tähtäävillä asetuksilla ja tietokoneen pelikirjan oppii ulkoa liian helposti. Tuoreimmat asetukset ovat kuitenkin olleet viihdyttävät, mutta samalla tarpeeksi realistiset. Uudet asetukset ovat nopeammantuntuiset, mutta vauhtiin tottuu melko kivuttomasti. Kaveria vastaan olen käyttänyt samoja asetuksia ja pelit ovat olleet suoraan sanoen nautinnollisia. Kaveria vastaan vetotarkkuus on laitettu 2/6 ja pelit on tahkottu All-Star tasolla, jossa molarit ovat inhimillisempiä.
 
Vastaus: Nhl 07

Sainpahan tänään kultaisen liven ja täytyy todeta että aivan uskomattoman hyvä on NHL07 onlinessa, varsinkin tuttua pelikaveria vastaan. Hiukan säikäytti, että omia asetuksia ei voi onlineen luoda, mutta valmis "slow" asetus toimii kuin häkä. Loistavaa!
 
Ylös Bottom