Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

scorn sanoi:
elikkä kun tuolla voi noita slidereita muokata siellä settingseissä niin saako ne jotenkin vaikeimmilla vaikeusasteille kuin prolle, koska jos pistää esim all star niin tulee ihan eri sliderit. ettei joka pelin alussa tarvitsisi laittaa uudestaan
Ei onnistu. Tämän takia on kaveria vastaan pelatessa koitettu hakea mahdollisimman hyviä pro-tason asetuksia, että pääsee helpommin pelaamaan.

scorn sanoi:
mites te. millä vaikeusasteella pelailette?
Eli kaveria vastaan prolla ylläolevan syyn takia, mutta dynastya Superstarilla. Ei sekään ole tarpeeksi vaikea pienen opettelun jälkeen. Mutta tappioitakin tulee aina toisinaan.

scorn sanoi:
sitten vähän off topiccia tähän samaan, mistä sammutatte konsolin, ohjaimesta vai xboxista. mää sammutan boksista ku en löytäny mistä se voi ohjaime kautta samuttaa.
Ohjaimesta. Pidät hetken tuota keskiympyrää pohjassa niin ilmestyy vaihtoehtoja ruudulle.


scorn sanoi:
sitten, mulla on toi langaton ohjain, niin jos sammutan boksini itse boksista niin sammuuko ohjain myös, ettei mene pattereita turhaan?
Sammuu ohjainkin, sammutit sitten millä tavalla hyvänsä.

scorn sanoi:
kuinkas kaua noi patterit muute tossa kestää? onko mitää hajua kellään? noniin, näillä on hyvä alottaa :D kiitos jo valmiiksi kaikille vastaajille ja hyvää ja rauhallista joulua kaikille :)
Riippuu varmaan paristoista, mutta ainakin akku kestää "ihan riittävän pitkään". Tietysti jos akkuja käyttää ja on useampi ohjain esim. kavereita varten niin suosittelen hankkimaan tuon Quick Charge Kitin, on ollut huomattavan hyvä vekotin.
 
Vastaus: Nhl 07

pitäs alkaa jossai välissä noita kokoonpanoja päivittään, joten olisko jollain jotai listaa ketkä kaikki pitäs tehdä/vaihtaa joukkuetta? :P
 
Vastaus: Nhl 07

Toniiih sanoi:
Kertokaa joku, mitä kaikkea Livestä saa haettua kyseiseen peliin.
Esim. saako viimeisimmät rosterit tai Buffalon paidan vaihdettua, kun noissa kuvissa Buffalolla on käytössä vielä vanhat paidat?
Vastausta odottelisin -.-
 
Vastaus: Nhl 07

Livestä voi hakea vain jonkin verran päivitetyt rosterit. Ihan kaikkia pelaajia ei ole vieläkään (esimerkiksi Hauhtonen-Luttinen puuttuu). Pelipaidat ovat päivityksenkin jälkeen vanhat Buffalolla. Eli mitään kummoista korjaussarjaa ei ole tullut, ja tuskin tuleekaan. Rostereita nuo vain yleensä päivittävät.
 
Vastaus: Nhl 07

Toniiih sanoi:
Vastausta odottelisin -.-

Kyllähän siihen noita rosteri päivityksiä on saatavilla. Viimeisimmästä on vähän aikaa, mutta eipä tuolla markkinoilla ole ihmeitä loppu syksystä tapahtunut. Seuraava varmaan tulee siirtoikkunan sulkeuduttua. Itse en ole ainakaan kuullut, että Sabresien peliasuihin tulisi apuja.

Edit: Von Wiensburh ehti ensin
 
Vastaus: Nhl 07

NviperO sanoi:
Ei onnistu. Tämän takia on kaveria vastaan pelatessa koitettu hakea mahdollisimman hyviä pro-tason asetuksia, että pääsee helpommin pelaamaan.

Minulla on ainakin mielestäni asetukset pysyneet samoina, jos olen laittanut asetukset Superstar-tasolle ja yrittänyt myöhemmin uudestaan samalla tasolla. Olen tietysti voinut väärin katsoa, kun pikaisesti on jonkun kohdan katsonut.

Äh, tänään luulin, että CoD3:n mukana olisi tullut kahden vrk:n ilmainen Live-aika, jotta tätäkin olisi hetkeksi päässyt kokeilemaan, mutta tietenkään mukana ei sitä ollut ja ilman Live-kokemusta mennään edelleen.
 
Vastaus: Nhl 07

Hmm, ja vielä kaikkein tärkein kysymys, saako Malkinin ladattavien rostereiden avulla peliin? :)
 
Vastaus: Nhl 07

Toniiih sanoi:
Hmm, ja vielä kaikkein tärkein kysymys, saako Malkinin ladattavien rostereiden avulla peliin? :)

Kyllä löytyy ja Anze Kopitar and friends

Jos joku haluaa matsia lisätkää Nibbl3r . Pelaan livessä viikottain
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Seuraavaan änäriin toivoisin sellaista nettipeli ominaisuutta, että voisi liittyä johonkin joukkueeseen, jossa jokaisella paikalla pelaisi eri pelaaja eli käytettäisiin sitä paikka lukitusta. Sitten näillä joukkueilla voisi pelata eri sarjoja. Samalla siinä on oma profiili josta näkee oman uran tiedot kuten pisteet yms. ja joukkueet missä on pelannut. Joukkueesta voisi sen perustaja erottaa pelaajia, jotka hän katsoo ettei pärjää ja sitten tietenkin omistaja voisi palkata uusia pelaajia. Mitäs mieltä olette?
 
Vastaus: Nhl 07

Jep. Kelpaisi minulle :) Valitsisin joukkueesta huoltajan roolin, jonka tehtäviin kuuluisi luistinten teroitus (rämpytetään A + B näppäimiä ja kallistus hoidetaan toisella tatilla), mailojen sahaus (tattia ylös-alas rämpyttäen), mailojen erkkaus (kierretään teippirullaa toisella tatilla ja A-napilla hoidetaan kierteiden teko), mehujen sekoitus (A+B näppäimiä oikeassa suhteessa räpyttäen) ja tietysti bussin pakkaus (Tetris-tyylinen pläjäys) :p

Oikeasti olisi hienoa, jos olisi tuollainen monen verkkopelaajan joukkue, jossa jokaisella olisi se oma paikkansa. Mahdollistaisi virtuaaliset puulaakikiekkosarjat, joka olisi aivan mahtavaa. Vielä kuulkaas Live Vision tuki ja oma ruma pärstä peliin ja systeemi, joka muistaa kauden aikana tapahtuneet tapaturmat. Esim. kun kuolettaa kiekon ikenillä, muistuttaa pärstä siitä vielä jonkun aikaa. Hahmoa luodessa on kohta, jossa kysytään hampaiden lukumäärä. Näitä sitten tiputellaan kauden mittaan :)

Kyllä tuo NHL 07:n verkkopeli on tuonut taas uutta intoa konsolilätkän lätkimiseen. Odotan innolla seuraavaa vuotta, jos vaikka SM-Liiga olisi taas mukana :) Jotenkin on vain niin erilaista pelata kotoisella joukkueella, jota kannattaa henkeen ja vereen kuin jollain NHL-joukkueella, johon ei ole minkäänlaista sidettä. En edes tiedä puoliakaan nykyisistä NHL-joukkueista saatika sitten kannattaisin yhtäkään :) No, onhan tuo nimenomaan NHL 07, että se nyt sitten suotakoon, että NHL-pelaajilla joutuu pyörimään :D
 
Vastaus: Nhl 07

Jukkauuno sanoi:
Jep. Kelpaisi minulle :) Valitsisin joukkueesta huoltajan roolin, jonka tehtäviin kuuluisi luistinten teroitus (rämpytetään A + B näppäimiä ja kallistus hoidetaan toisella tatilla), mailojen sahaus (tattia ylös-alas rämpyttäen), mailojen erkkaus (kierretään teippirullaa toisella tatilla ja A-napilla hoidetaan kierteiden teko), mehujen sekoitus (A+B näppäimiä oikeassa suhteessa räpyttäen) ja tietysti bussin pakkaus (Tetris-tyylinen pläjäys) :p

Oikeasti olisi hienoa, jos olisi tuollainen monen verkkopelaajan joukkue, jossa jokaisella olisi se oma paikkansa. Mahdollistaisi virtuaaliset puulaakikiekkosarjat, joka olisi aivan mahtavaa. Vielä kuulkaas Live Vision tuki ja oma ruma pärstä peliin ja systeemi, joka muistaa kauden aikana tapahtuneet tapaturmat. Esim. kun kuolettaa kiekon ikenillä, muistuttaa pärstä siitä vielä jonkun aikaa. Hahmoa luodessa on kohta, jossa kysytään hampaiden lukumäärä. Näitä sitten tiputellaan kauden mittaan :)

Kyllä tuo NHL 07:n verkkopeli on tuonut taas uutta intoa konsolilätkän lätkimiseen. Odotan innolla seuraavaa vuotta, jos vaikka SM-Liiga olisi taas mukana :) Jotenkin on vain niin erilaista pelata kotoisella joukkueella, jota kannattaa henkeen ja vereen kuin jollain NHL-joukkueella, johon ei ole minkäänlaista sidettä. En edes tiedä puoliakaan nykyisistä NHL-joukkueista saatika sitten kannattaisin yhtäkään :) No, onhan tuo nimenomaan NHL 07, että se nyt sitten suotakoon, että NHL-pelaajilla joutuu pyörimään :D



HAHHAHAHAHA ei ***** mä tipun täällä. Sä oot tainnu asiaa ajatella aiemminki. Mutta en ihmettelis vaikka Wii:lle tulisi tollanen :)
 
Vastaus: Nhl 07

Jotenkin muistelen, että jossain vanhemmassa pc versioissa (tyyliin2005?) oli juurikin tuollainen "monen verkkopelaajan joukkue, jossa jokaisella olisi se oma paikkansa" moninpeli.
 
Vastaus: Nhl 07

Kyllähän tuo nyt kuulostaisi ihan hyvältä idealta, jos saadaan tuollainen toimimaan niin miksei. Kiekko.tk vähän parannettuna versiona.

Kyllä uskoisin Sm-Liigan tulevan myös ensi vuoden XO versioon. Olisi nyt kuitenkin ihan kiva, jos nuo rosterit olisivat ajantasalla, tai ne päivitettäisiin ainakin kauden alkaessa. Ja vielä sellainen, että myös Silver-jäsenet näitä päivityksiä voisivat latailla.
 
Vastaus: Nhl 07

Tämä se on loistava peli vieläkin...

Kolmen kuukauden ahkeran pelaamisen jälkeen syntyy edelleen mielettömän erilaisia maaleja, pelaan erittäin tasaisita otteluita koneen kanssa ja häviän niistä ainakin 40%. En muistä että olisin koskaan nauttinut änäristä näin paljon :cool:

Ainut mikä kyrsii edelleen on nuo erävalinnat. 10min erillä tulee pelailtua, niin saa varata yhdelle matsille sen tunnin aikaa. Ensi vuoden versioon vapaavalintainen valinta 5-20 väliltä entiseen tapaan tai lähtee suoraan 2k ostoon ja nautin 7-8min eristäni :e.
 
Vastaus: Nhl 07

Ja kuinka yleistä se on, että NHL 07 pelissä vastustaja ei vaihda ketjua (käytä kuin 1. ketjua), olen tässä hankkimassa Xbox 360 + NHL 07 pakettia ja haluaisin tietää
 
Vastaus: Nhl 07

jakestyles sanoi:
Jos sulla on Live Gold niin päivityksen saa menemällä itse pelissä online-moodiin, jolloin peli kysyy asennetaanko. Hopeajäsenille tätä ei ikävä kyllä tietääkseni ole edelleenkään saatavilla (?).

Tää on kyllä perseestä. Kyllä tollaiset päivitykset pitäisi sisältyä kaliin pelin hintaan. On kyllä todella ärsyttävää rosvousta. :mad:
 
Vastaus: Nhl 07

joo mä pelailen noilla slidereillä mitkä on vaikeemmat kun superstarilla ja boxi sammuu kun painat guide näppäintä pohjassa ja painat sit turn off console
 
Vastaus: Nhl 07

Toniiih sanoi:
Ja kuinka yleistä se on, että NHL 07 pelissä vastustaja ei vaihda ketjua (käytä kuin 1. ketjua), olen tässä hankkimassa Xbox 360 + NHL 07 pakettia ja haluaisin tietää

Kyllä ainakin mulla vastustaja vaihtaa ketjua ihan siinä missä itsekkin vaihtelen. Ja käyttää kyllä jokaista ketjua.
 
Vastaus: Nhl 07

Nyt se sitten on tapahtunut, minä sain hankittua tuon 12 kk:n Livekortin ja ensimmäinen NHL-ottelu on pelattu. Ensimmäisen pelin voitin niukasti 2-1. Vaikka pientä lagia oli, peli oli hauskempi kuin kertaakaan Dynasty Modessa, joka kertoo jo paljon. Vaikka Dynastyssakin välillä on tullut ihan kohtuutiukkoja matseja, ei se ollut samanlaista kuin tuo, jossa molemmat tekevät virheitä ja saavat hyviä maalipaikkoja. Kerronpa kokemuksia sitten paremmalla ajalla :) Ainiin, ja Gametragini on Bloodpit10, joten sen voi lisätä vapaasti.
 
Ylös Bottom