Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Vai Action-kuvakulma... Pitänee kokeilla. Tuossa soittivat hetki sitten, että boxi olisi tänään kotiutumassa 2 - 3 välillä. Maistuu. Pitää vaan ristiä sormet, että se todellakin toimii. Muuten kyrsii.
Että Paulus, kohta ollaan ready to go ;)
 
Vastaus: Nhl 07

Ei sitä voi uskoakkaan kuinka voi käydä pännimään mokoma virtuaalikiekko nöin paljon. Ärsyttää niin helvetisti se että kone tekee lähestulkoon kaikki maalit (n. yhdeksän kummenestä) jotenkin liruttamalla ja längistä ja miinus kulmasta ja maagisesti ja tyhmästi. Onko tuo sitten noista slidereista kiinni vai mistä se on? Onko kellään mitään vastausta tähän. Vai onko se vain otettava peli vastaan kaikkine virheineen? Vai olenko MINÄ vain paska pelaamaan?:D Muuten peli kyllä jaksaa viihdyttää vaikka kaikki kuusi peliä dynastyssa olenkin hävinnyt. Ja yleensä aina niin että johtaa parilla maalilla ja kappaskummaa kone vääntää seuraavista kahdest hyökkäyksestä kaksi maalia längistä lirauttamalla. :eek: ja sitten vielä viime sekunneilla se yksi ja se on siinä. Mutta muuten peli on kyllä huippuluokan viihdettä kaikkine hienoine yksitiskohtineen. Se juuri kertoo siitä että peli viihdyttää, kun päivä toisensa jälkeen sitä vaan alkaa pelaamaan vaikka ottaa kupoliin joka ikisessä ottelussa =D
 
Vastaus: Nhl 07

Kumma kun minä en ole mitään kummempaa huijaamista koneelta huomannut. Längistä nyt menee aika paljon maaleja, mutta ehkä se on auttanut vähän kun Dynastyssa olen laittanut harjoitusta noihin torjuntoihin, ettei längeistä niin paljoa menisi. Livessä tuo nyt on tähän asti ollut parhaimmillaan. Näin viikolla vain ei oikein yhtään kerkiä pelaamaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Yarbba sanoi:
Ärsyttää niin helvetisti se että kone tekee lähestulkoon kaikki maalit (n. yhdeksän kummenestä) jotenkin liruttamalla ja längistä ja miinus kulmasta ja maagisesti ja tyhmästi.
Myös moninpelissä on kyllä tullut huomattua, että monesti maaleja tulee ihan typeristä lirutuksista. Tuo riippuu paljon kyllä maalivahdistakin. Noiden mokailevien maalivahtien aiheuttamien maalien vuoksi kannattaakin parempaa vastusta vastaan pelatessa vain laukoa paljon. Kyllä niistä laukauksista aina joku liruu surkeasti längeistä maaliin.
Paras mitä minä olen nähnyt oli kun kaveri antoi keskikentän liepeillä harhasyötön suoraan kohti vastustajan maalivahtia ja tietysti maalivahti sitten imaisi kiekon maaliin :p.
 
Vastaus: Nhl 07

Yarbba sanoi:
Ei sitä voi uskoakkaan kuinka voi käydä pännimään mokoma virtuaalikiekko nöin paljon. Ärsyttää niin helvetisti se että kone tekee lähestulkoon kaikki maalit (n. yhdeksän kummenestä) jotenkin liruttamalla ja längistä ja miinus kulmasta ja maagisesti ja tyhmästi. Onko tuo sitten noista slidereista kiinni vai mistä se on? Onko kellään mitään vastausta tähän. Vai onko se vain otettava peli vastaan kaikkine virheineen? Vai olenko MINÄ vain paska pelaamaan?:D Muuten peli kyllä jaksaa viihdyttää vaikka kaikki kuusi peliä dynastyssa olenkin hävinnyt. Ja yleensä aina niin että johtaa parilla maalilla ja kappaskummaa kone vääntää seuraavista kahdest hyökkäyksestä kaksi maalia längistä lirauttamalla. :eek: ja sitten vielä viime sekunneilla se yksi ja se on siinä. Mutta muuten peli on kyllä huippuluokan viihdettä kaikkine hienoine yksitiskohtineen. Se juuri kertoo siitä että peli viihdyttää, kun päivä toisensa jälkeen sitä vaan alkaa pelaamaan vaikka ottaa kupoliin joka ikisessä ottelussa =D

Riippuu myös vaikeustasosta paljon. Itse pelailen vain superstarilla nykyään, ja vaikka matseissa ei tekoälyä vastaan ole enään suurta haastetta, niin harvemmin ne maalit enään liruttelemalla tulee. Vastustaja saattaa tehdä ehkä yhden kahdessa, kolmessa ottelussa liruttamalla, mutta yleensä ne ovat one-timereitä, tarkkoja lämäreitä jne. Molarin taidoista ja laukaisijan taidoista riippuu myös paljon, miten helposti nämä pomppivat esim. olkapään kautta maaliin.

Itsehän en lirumaaleja harrasta, teen kaikki maalit kauniisti harhauttamalla molarin kahville. Not. :-)
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
okei koska on trade deadline

Taitaa olla tuossa maaliskuun alkupuoliskolla, muistaakseni ensimmäisellä viikolla, en tosin ole varma. Joten vielä saat hetken odottaa, tosin isompia treidejä ei tietääkseni ole tapahtunut, joten nämä pienemmät nyt varmaan voi itsekin tehdä, jos haluaa. Dynasty Modea pelatessa nuo muuttuvat kuitenkin, joten silloin tuossa ei hirveää tarvetta ole. Livessä voi taas pelata tosin vain näillä NHL:n omilla rostereilla.
 
Vastaus: Nhl 07

Kertokaahan mistä voi johtua, mulla on sellanen ongelma NHL07 liven kanssa, että joka ikinen kerta, kun koitan pelata livessä, se sanoo että uudet rosterit on tarjolla, päivitä ne.. Siis joka kerta, vaikka olisin juuri pelannut pelin livessä ja sen jälkeen aloitan uuden. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
 
Vastaus: Nhl 07

groove sanoi:
Kertokaahan mistä voi johtua, mulla on sellanen ongelma NHL07 liven kanssa, että joka ikinen kerta, kun koitan pelata livessä, se sanoo että uudet rosterit on tarjolla, päivitä ne.. Siis joka kerta, vaikka olisin juuri pelannut pelin livessä ja sen jälkeen aloitan uuden. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?
Kyllä. Jostain syystä tämä on yleinen käytäntö. Ei siinä siis auta muu, kuin imutella ne rossut, mutta onneksi niissä ei kovin kauaa aikaa mene.
 
Vastaus: Nhl 07

Kertokaas joku mikä noissa sopimuksien uusimisessa kanittaa Dynasty Modessa...Mulla oli muutama äijä joiden sopimukset olisin halunnut jättää kokonaan uusimatta, kavereilla oli 0v jäljellä. Kauden lopussa tuli noottia että soppareita on uusimatta, ja vaihtoehdot oli "auto re-sign" ja "cancel". Mitä helvettiä? :confused:

Nyt ne luupäät sai sitten 1v sopimukset väkisin kun jouduin painamaan tuota auto re-sign koska en löytänyt mitään paikkaa mistä olisi voinut tehdä jotain päinvastaista. :mad:

Miten siis äijiä joilla sopimus loppuu saa heivattua kokonaan ulos tiimistä?
 
Vastaus: Nhl 07

Tämä taisi olla ongelma, mikä korjaantuu itsestään sitten toisen pelatun kauden jälkeen. Nyt kone tekee soppareita puolestasi vaikka et sitä haluaisi. Muistaakseni ratkaisuksi on ehdotettu, että tarjoat pelaajille, joista haluat eroon, niin huonoja sopimuksia, että he eivät enää lopulta halua neuvotella kanssasi ja häipyvät rosteristasi.
 
Vastaus: Nhl 07

groove sanoi:
Kertokaahan mistä voi johtua, mulla on sellanen ongelma NHL07 liven kanssa, että joka ikinen kerta, kun koitan pelata livessä, se sanoo että uudet rosterit on tarjolla, päivitä ne.. Siis joka kerta, vaikka olisin juuri pelannut pelin livessä ja sen jälkeen aloitan uuden. Onko muilla vastaavaa ongelmaa?

Minulla on ainakin muistissa kahdet rosterit, joista toiset ovat livestä ladatut ja toiset hieman muokatut (Mikko Koivua paranneltu ym.), ja minulla se lataa automaattisesti peliin tultaessa Rosters 2:n joka on tämä oma muokkaamani ja joudun vaihtamaan sen ykköseen ennen kuin siirryn Liveen pelaamaan. Tämän jälkeen vain yleensä pelissä alkaa tulla sitä ääntä koko ajan (myös ihan pelatessa) kun selaisi valikoita alaspäin.

Eikö tuota sopimusjuttua voi sitten kiertää ainakin treidaamalla pelaaja pois josta eroon haluaa, koska joku yleensä pitää kuitenkin tilalle saada. Minulla on vasta finaalit menossa, joten en tiedä enempää.


Nyt on muuten kaksi kautta finaalien jälkeen pelattu. "Achievementeista" tekemättömät tehtävät ovat molemmat MVP:t ja Stanley Cupin voitto mihin toivottavasti tällä kaudella pystyn. Viime kauden hävisin ratkaisevan finaalin jatkoajalla, tosin liven hankkimisen takia aloitin tuon jälkeen alusta, jotta kokoonpanot saisi hetkeksi kuntoon. Noiden MVP-palkintojen saaminen on ainakin runkosarjassa tuottanut minulle vaikeuksia, ja simuloin pudotuspelit nähdäkseni saisiko tuon palkinnon runkosarjan osalta, mutta enpä saanut vaikka pistepörssit tuli voitettua. Mutta eipä noita tarvitse murehtia.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Miten saan uusittua jo olemassa olevien pelaajien sopimukset jotka umpetuu? Olen pelannut kaksi kautta dynasty modessa ja nyt on parit yli 6 miljoonan pelaajan sopimukset umpeutumassa joita haluaisin jatkaa. Kun koitan jatkaa sopimusta tulee palkkakatto vastaan ja sitten ei saa tarjottua pelaajille kuin puolet niiden pyytämästä summasta ja siihen hintaan ne eivät suostu jatkamaan. Mikä neuvoksi?
 
Vastaus: Nhl 07

Colibri sanoi:
Miten saan uusittua jo olemassa olevien pelaajien sopimukset jotka umpetuu? Olen pelannut kaksi kautta dynasty modessa ja nyt on parit yli 6 miljoonan pelaajan sopimukset umpeutumassa joita haluaisin jatkaa. Kun koitan jatkaa sopimusta tulee palkkakatto vastaan ja sitten ei saa tarjottua pelaajille kuin puolet niiden pyytämästä summasta ja siihen hintaan ne eivät suostu jatkamaan. Mikä neuvoksi?
Sinun on raivattava tilaa joukkueen budjettiin, eli tyyliin vaihdettava kalliita miehiä pois ja otettava halvempia, jos haluat säilyttää nuo kaksi kuudenmiljoonan timanttia joukkueessasi.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Eikö tuota sopimusjuttua voi sitten kiertää ainakin treidaamalla pelaaja pois josta eroon haluaa, koska joku yleensä pitää kuitenkin tilalle saada. Minulla on vasta finaalit menossa, joten en tiedä enempää.
Toki, jos joku ne vaan huolis. Eivät tunnu käyvän kaupaksi edes ykkösdraftin "kyytipoikina"... :rolleyes:

Nyt ensimmäistä kertaa (3. kausi alkoi juuri) näin sen paljon puhutun bugin joka nollaa äijien kehityksen. Sattumalta ostin juuri Malkinin joka oli 99, nyt yhtäkkiä se on enää alle 90. :mad:
 
Vastaus: Nhl 07

Mulla on semmonen asia, et jos teen sopparin jonkun pelaajan kanssa ja sille jää se joku tyyppi en nyt muista sen nimeä(joku contact type)...tyypit oli jotain 1way ja 2way----niin saako vaihdettua mitenkään 1way tyyppiä 2way:ksi

Jos joku tietää niin KIITOKSET etukäteen!!!
Ja sitte sanosin vaan et on muuten pikkusen iso ero proolla ja all-starilla...all-star siis menee jo hyvin haastavaksi...
 
Ylös Bottom