Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Mikke sanoi:
Mulla on semmonen asia, et jos teen sopparin jonkun pelaajan kanssa ja sille jää se joku tyyppi en nyt muista sen nimeä(joku contact type)...tyypit oli jotain 1way ja 2way----niin saako vaihdettua mitenkään 1way tyyppiä 2way:ksi

Jos sopimuksessal lukee että se on yhden suunnan sopimus, et voi sitä vaihtaa ennen uutta sopimusta neuvotellessa.
 
Vastaus: Nhl 07

Latenaattori sanoi:
Mitenkä saa uudet rosterit?

Mene pelivalikoissa Online - sieltä jostain sai valittua Download Rosters tai vastaavan. Sitten lataat ne, talletat ne joko vanhojen päälle, tai omaan tallennuspaikkaan, josta voit aina ladata sen erikseen. Varmasti löydät ne sieltä.
 
Vastaus: Nhl 07

Mikke sanoi:
Ja sitte sanosin vaan et on muuten pikkusen iso ero proolla ja all-starilla...all-star siis menee jo hyvin haastavaksi...

Kyllä se siitä, superstar taso tulee olemaan todella helppoa noin 200 ottelun jälkeen. ;-)

Kannattaa laittaa pelinopeus hitaaksi, eli 0/1 asetukselle, niin silloin ehtii reagoimaan paljon enemmän pelin aikana. Jopa reboundit alkavat tatilla ohjatessa onnistua enemmän.
 
Vastaus: Nhl 07

kloever sanoi:
Kyllä se siitä, superstar taso tulee olemaan todella helppoa noin 200 ottelun jälkeen. ;-)

Kyllä tosta joutaa jo se yks nollakin pois, että se helpoksi muuttuu :) sääli sinänsä.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Kyllä tosta joutaa jo se yks nollakin pois, että se helpoksi muuttuu :) sääli sinänsä.

No joo, riippuu miten sen määrittelee helpoksi. Itse pelailin All-stars tasolla about 150 matsia, tämän jälkeen kun tulokset olivat 8-1 mallia niin taso vaihtui, tähän uuteen tasoon meni heti, ja sitten sekin sujui liiankin helposti.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Kyllä tosta joutaa jo se yks nollakin pois, että se helpoksi muuttuu :) sääli sinänsä.
Mulla tulee kuokkaan edelleen superstarilla toisinaan, nyt kolmannen kauden alussa saldo on 7 voittoa 2 tappiota. Mutta sinänsä loogista että tilanne helpottuu ajan mittaan kun saa upgradeja, ja kunnon pelimiehiä ketjut täyteen. Joskus sujuu hyvin ja tulee reiluja voittoja, mutta toisinaan myös vähämaalisia vääntöjä.

Testasin muuten eilen tuota kehitysbugin kiertämistä, ja toimiihan se! Malkin palasi taas overall 90 -> 98 :D, samoin muut jätkät ketkä olin hommannut iso potentiaali kiikarissa. Nyt voi taas hyvillä mielin pelailla NHL 08 odotellessa...Tietysti olisi ihan mukavaa jos EA pätsäisi tuon, mutta siihen asti täytyy vain muistaa toimia tällä tavalla.

Ihme kyllä tässä pelissä säilyy mielenkiinto parhaiten kuin missään muussa pelissä (CM/FM/PES-sarjaa lukuunottamatta) 20 vuoteen...
 
Vastaus: Nhl 07

wilce sanoi:
Toki, jos joku ne vaan huolis. Eivät tunnu käyvän kaupaksi edes ykkösdraftin "kyytipoikina"... :rolleyes:

Vielä tuli mieleen, että voithan siirtää nuo farmin puolelle, koska näitä pelaajia ei silloin lasketa palkkakattoon. Ja kun kerta haluat heistä eroon, niin vaikka kyseessä olisi yhden suunnan sopimus, joutuvat he waiwers-listalle eivätkä enää olisi sinun murheitasi.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Vielä tuli mieleen, että voithan siirtää nuo farmin puolelle, koska näitä pelaajia ei silloin lasketa palkkakattoon. Ja kun kerta haluat heistä eroon, niin vaikka kyseessä olisi yhden suunnan sopimus, joutuvat he waiwers-listalle eivätkä enää olisi sinun murheitasi.

Miten tuo farmiin siirto tapahtuu XO-versiossa?
 
Vastaus: Nhl 07

Kenelläkää muulla viime aikoina katkennu yhteys EA servereihi/Liveen pelattaessa ranked matchei online? Alkaa vähitelleen vituttaa tää katkeilu
 
Vastaus: Nhl 07 verkkoviive tappaa pelinautinnon!

Thoyni sanoi:
Esiintyykö netissä pelatessa lagia?
Sairaan paljon, harva on se pelaajien määrä, joiden kans peli toimii edes tyydyttävästi.
Pitäisi laittaa kunnon reklamaatiovyöry tuosta, jotta jotain tehtäisiin asian parantamiseksi.

Microsoftille varmaankin ne valitukset tulee osoittaa, kun eikös ne vastaa koko verkkopuolesta.
 
Vastaus: Nhl 07 verkkoviive tappaa pelinautinnon!

sawe sanoi:
Sairaan paljon, harva on se pelaajien määrä, joiden kans peli toimii edes tyydyttävästi.
Pitäisi laittaa kunnon reklamaatiovyöry tuosta, jotta jotain tehtäisiin asian parantamiseksi.

Microsoftille varmaankin ne valitukset tulee osoittaa, kun eikös ne vastaa koko verkkopuolesta.

Ei tässä tapauksessa. EA:lle on annettu mikkisoftan toimesta semmoinen myönnytys, että EA saa pitää omia servereitään yllä. Itse olen myös huomannut tässä sellaisen jutun, että juurikin EA:n peleissä serveriongelmia tuntuu olevan huomattavasti enemmän kuin muissa. Eli jos en aivan väärässä ole, niin kannattaa varmaan EA:nkin suunnalle laittaa reklamaatiota menemään.
 
Vastaus: Nhl 07

Thoyni sanoi:
Esiintyykö netissä pelatessa lagia?
Itsellä käytössä 4/1 meganen yhteys ja ei lagita oikeastaan ollenkaan. Varsinkin suomalaisia kavereita vastaan pelit ovat olleet yhtä juhlaa. Ainoastaan pelatessa jenkki/kanukki -kavereita vastaan, on pientä lagia havaittavissa kontrolleissa, mutta ei ole ollut ollenkaan paha.

Täytyy vielä mainita, että pelaan 60hz asetuksilla. Testasin kerran huvikseen nettipeliä 50hz ja oli kyllä järkyttävän näköistä nykimistä. Eli minun setti 4 meganen ja 60hz asetukset ovat antaneet hyviä pelejä.

Joten ei se välttämättä lagaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Minä vaan semmosta olisin kysellyt mielenkiinnolla, että millä joukkueella pelaatte dynasty modea? oletteko paljon treidanneet pelaajia?? Ite pelaan Anaheimilla...ja jonkun verran oon kyllä muokannu ja kun kauden vaihtuessa Selänneki lähti pois ku en kerenny tehä uutta sopparia!:)
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Itsellä käytössä 4/1 meganen yhteys ja ei lagita oikeastaan ollenkaan. Varsinkin suomalaisia kavereita vastaan pelit ovat olleet yhtä juhlaa. Ainoastaan pelatessa jenkki/kanukki -kavereita vastaan, on pientä lagia havaittavissa kontrolleissa, mutta ei ole ollut ollenkaan paha.

Täytyy vielä mainita, että pelaan 60hz asetuksilla. Testasin kerran huvikseen nettipeliä 50hz ja oli kyllä järkyttävän näköistä nykimistä. Eli minun setti 4 meganen ja 60hz asetukset ovat antaneet hyviä pelejä.

Joten ei se välttämättä lagaa.
8 meganen ja 1 meganen uppi, adsl. Suomalaisia vastaan pelattava, ei peliä pilaava lagi. Jenkkejä ja kanukkeja vastaan ajoittain pelattava, ajoittain mahdoton pelata nautittavasti. Muutaman ensimmäisen matsin karkasin raukkamaisesti kun lagi oli lähes puolen sekunnin luokkaa. Yritä siinä sitten puolustaa nopeita hyökkäyksiä tai tehdä ratkaisut läpiajossa.
 
Vastaus: Nhl 07

Nyt tuli semmonen ongelma, että miksi en pysty jos haluan kesken kauden tehdä pelaajalle uuden sopimuksen tai siis lisää vuosia joukkueeseen niin en pysty lisäämään hintaa...?? alaspäin pystyy mutta ylöspäin hintaa ei voi nostaa...auttakaa!!! ja sitte ne ei tietenkään hyväksy sitä ku on niin alhanen palkka!!:)
 
Vastaus: Nhl 07

Mikke sanoi:
Nyt tuli semmonen ongelma, että miksi en pysty jos haluan kesken kauden tehdä pelaajalle uuden sopimuksen tai siis lisää vuosia joukkueeseen niin en pysty lisäämään hintaa...?? alaspäin pystyy mutta ylöspäin hintaa ei voi nostaa...auttakaa!!! ja sitte ne ei tietenkään hyväksy sitä ku on niin alhanen palkka!!:)

Johtuisiko siitä että joukkueesi pelaajien palkat ovat ylittämässä palkkakattorajan?
 
Ylös Bottom