Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Pelattiin nyt sitten eilisiltana kaksi peliä Pauluksen kanssa ja hauskaahan tuo oli. Molemmat pelit olivat jännittäviä, joista ensimmäinen päättyi minun 1-0 voittooni ja toinen vastaavasti pauluksen 4-3 jatkoaikavoittoon. Tasaista vääntöä oli vaikka laukauksien määrä oli pauluksella suuremmin, mutta maalipaikat olivat aika tasan. Hitailla asetuksilla 10 min erillä eikä aika kyllä missään vaiheessa pitkäksi käynyt. Ensi vuonna sitten uudestaan! :D
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Pelattiin nyt sitten eilisiltana kaksi peliä Pauluksen kanssa ja hauskaahan tuo oli. Molemmat pelit olivat jännittäviä, joista ensimmäinen päättyi minun 1-0 voittooni ja toinen vastaavasti pauluksen 4-3 jatkoaikavoittoon. Tasaista vääntöä oli vaikka laukauksien määrä oli pauluksella suuremmin, mutta maalipaikat olivat aika tasan. Hitailla asetuksilla 10 min erillä eikä aika kyllä missään vaiheessa pitkäksi käynyt. Ensi vuonna sitten uudestaan! :D
Kyllä. Tiukkoja matseja olivat molemmat ja ennenkaikkea viihdyttäviä. Ensi vuoteen täytyy odottaa että saa taas hyvää jääkiekkoa!

Hyvää uutta vuotta kaikille konsolikiekkofriikeille!
 
Vastaus: Nhl 07

noniin, tarvisin vähä apua, aikasemmi jo kysyin mut ei tullu vastausta niin kysyn uudestaa, eli pitäs päivitellä toho änärii rostereita, mut en tiä ketä pitäs vaihtaa, ku jokkut tä kaude pelaaja vaihdot on jo vaihdettu valmiiks, ja sitten et ketä pitäs ite tehdä? esim nää tulokkaat malkin ja kumppanit. tiän et tääl on moni niitä ite päivitellä niin oisko kellää mitää listaa et ketä vaihto ja ketä teki jne? kiitos valmiiksi jos joku vaivautuu
 
Vastaus: Nhl 07

scorn sanoi:
noniin, tarvisin vähä apua, aikasemmi jo kysyin mut ei tullu vastausta niin kysyn uudestaa, eli pitäs päivitellä toho änärii rostereita, mut en tiä ketä pitäs vaihtaa, ku jokkut tä kaude pelaaja vaihdot on jo vaihdettu valmiiks, ja sitten et ketä pitäs ite tehdä? esim nää tulokkaat malkin ja kumppanit. tiän et tääl on moni niitä ite päivitellä niin oisko kellää mitää listaa et ketä vaihto ja ketä teki jne? kiitos valmiiksi jos joku vaivautuu
sori kirjotus virheet :S
 
Vastaus: Nhl 07

lataa livestä uudet rosterit tai jos haluat muokata ite niin jatkoaika.com sieltä löytyy kaikki treidit
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii tai joku muu, kertokaa mistä tuolta Livestä saa ladattua kyseiseen peliin rosterit, Marketplacesta en löytänyt rosterin rosteria, neuvokaa kiitos :(
 
Vastaus: Nhl 07

kloever sanoi:
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta onko jollakin seuraavaa ongelmaa tapahtunut:

Dynasty-modessa, pelattu noin 5 kautta, joka kauden jälkeen kun pelaajien overallit nousevat (esim. Corey Perry 83 -> 96), tallennan pelin, sammutan koneen, jatkan pelaamista, niin overall on taas laskenut arvoon 83. Sama homma ollut kaikilla pelaajilla. Vähän turhauttavaa, kun potential 95-99 pelaajat, nousevat overall 90 pintaan, ja sitten he ovat konsolin sulkemisen jälkeen tippuneet takaisin 70 pintaan.


Miks tällasta tapahtuu ja onko muillekkin tapahtunut? Vähän hapottaa kun joku Ovechkin oli overl. 99 ja melkeen kaikki sen taidot oli 99. Niittymäki oli 92 jne jne... Täähän on nyt ihan perseestä eikä tee ees enää mieli pelata ku eihän tossa oo mitään järkee... Laitoin jo aika vihasta postia EAllekkin :)
 
Vastaus: Nhl 07

Toniiih: Anrii tai joku muu, kertokaa mistä tuolta Livestä saa ladattua kyseiseen peliin rosterit, Marketplacesta en löytänyt rosterin rosteria, neuvokaa kiitos




joo eli päivityksen saat menemällä peliin ja siitä online ja sieltä download rosters =)
 
Vastaus: Nhl 07

Mites teillä tämä Live-peli oikein toimii? Itse pelasin juuri pitkästä aikaa parit ottelut Livessä, ja oli samaa tuskaa mitä aikaisemmin. Aivan tajuton viive noissa, broidin kanssa kun pelasin noin 3kk sitten niin vaikka asumme samassa kerrostalossa, niin peli lagasi silti. Tällä kertaa vastustajat olivat Ruotsista ja Englannista, joten viiveet eivät yli 100ms kuitenkaan ole.
 
Vastaus: Nhl 07

Itsellä on Livepeleissä aina lagia. Saattaa mennä niin, että eka erä on mukavaa lagitonta pelailua ja sitten toiseen erään kaverit vetää LSD:tä ja alkaa nykiminen. Tosi raivostuttavaa pelata, kun pätkii silleesti, että ensin olet siniviivalla lataamassa lämmiä ja yks kaks oletkin vastustajan maalin takana ilman kiekkoa.
 
Vastaus: Nhl 07

Minulla ei ole mitään kummempaa lagimista, sellaista pientä esiintyy vähän väliä, mutta sekään ei häiritse pelaamista oikeastaan ollenkaan. Mitään veivejä on läpiajoissa turha yrittää pienen viiveen takia, mutta muuten toimii ihan hyvin.
 
Vastaus: Nhl 07

Juu, itse luovuin onlinepeleistä myös. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa, kun joku random-jenkki pyörittelee mua tuossa puurossa. Järkyttävää lagia ja liikkeet tapahtuvat tyyliin sekunnin viiveellä. Ei pysty käsittämään...

Mitähän kohtaa noista slidereista kannattaisi muokkailla, jotta peliä saisi vaikeammaksi? Aivan tyhjästä pukkasi 14 ottelun voittoputki superstarilla ja hyökkäysalueajat alkavat mennä minulle ~8min vs. 2min. Peli-ilohan tässä alkaa taas kadota....

Rosteripäivityksetkö jäi sitten tuohon yhteen? Olisihan se liikaa pyydettykkin EA:lta julkaista joka kuukausi päivittyviä rostereita.
 
Vastaus: Nhl 07

Poro24 sanoi:
Juu, itse luovuin onlinepeleistä myös. Ei voisi enää vähempää kiinnostaa, kun joku random-jenkki pyörittelee mua tuossa puurossa. Järkyttävää lagia ja liikkeet tapahtuvat tyyliin sekunnin viiveellä. Ei pysty käsittämään...

Mitähän kohtaa noista slidereista kannattaisi muokkailla, jotta peliä saisi vaikeammaksi? Aivan tyhjästä pukkasi 14 ottelun voittoputki superstarilla ja hyökkäysalueajat alkavat mennä minulle ~8min vs. 2min. Peli-ilohan tässä alkaa taas kadota....

Rosteripäivityksetkö jäi sitten tuohon yhteen? Olisihan se liikaa pyydettykkin EA:lta julkaista joka kuukausi päivittyviä rostereita.

KAi ne jossain kohtaa julkasee uudet rosterit mut tällä hetkellä muokkailen itse. jatkoaika.comista näkee kaikki treidit
 
Vastaus: Nhl 07

Anrii sanoi:
KAi ne jossain kohtaa julkasee uudet rosterit mut tällä hetkellä muokkailen itse. jatkoaika.comista näkee kaikki treidit
Kuinka paljon nuo on jäljessä nuo kokoonpanot jos lataa tuon rosteri päivityksen?Eli paljonko joutuu itse vielä pelaajia siirtämään?Miten tuon päivityksen muuten saa ladattua kun tänään pistän liven käyttöön!
 
Vastaus: Nhl 07

xlt sanoi:
Miks tällasta tapahtuu ja onko muillekkin tapahtunut? Vähän hapottaa kun joku Ovechkin oli overl. 99 ja melkeen kaikki sen taidot oli 99. Niittymäki oli 92 jne jne... Täähän on nyt ihan perseestä eikä tee ees enää mieli pelata ku eihän tossa oo mitään järkee... Laitoin jo aika vihasta postia EAllekkin :)

Tällainen kikka löytyy sportsgamerin foorumilta:
The following fix does work.Start a dynasty and sim through until a week before the trade deadline and then save.Before loading your new or dynasty,load the saved Dynasty and sim to the beginning of the next season and then exit that dynasty(DO NOT SAVE) and then load up the dynasty you are playing.You have to do this each time you load your dynasty.A pain yes,worth it hell yeah!!
Itselläni kävi kuitenkin niin, että overallit ei muuttuneet takaisin vaikka koneen sammutin.
 
Vastaus: Nhl 07

Torpedo 360 sanoi:
Miten tuon päivityksen muuten saa ladattua kun tänään pistän liven käyttöön!

Kutakuinkin näin: Päävalikko->Online->My own NHL->Download rosters. Voi olla väärinkin, mutta ei niiden löytämiseen pitäisi tulla vaikeuksia.
 
Vastaus: Nhl 07

Millä ohjainasetuksilla muut pelaatte tuota peliä? Itse havaitsin kun antaa olla nuo contoller settingsit defaultina on peli paljon haastavampaa. Laukaukset eivät näin ole aina yhtä vaarallisia vaan tattia joutuu oikeasti veivaamaan kunnolla että saa mitään aikaan. Ja pelinopeutta säätämällä minimiin ja syötönkatkot täysille saa tässäkin ihmeitä aikaan. :rolleyes:
 
Vastaus: Nhl 07

Zipper_ sanoi:
Millä ohjainasetuksilla muut pelaatte tuota peliä? Itse havaitsin kun antaa olla nuo contoller settingsit defaultina on peli paljon haastavampaa. Laukaukset eivät näin ole aina yhtä vaarallisia vaan tattia joutuu oikeasti veivaamaan kunnolla että saa mitään aikaan. Ja pelinopeutta säätämällä minimiin ja syötönkatkot täysille saa tässäkin ihmeitä aikaan. :rolleyes:
Tottakai defaultilla, kun kerta on tullut uusi ja ihmeellinen ohjaussysteemi peliin. Itse tosin olen havainnut, että laukaukset ovat paljon vaarallisempia, kun tatilla voi heittää suurempaa variaatiota laukauksiin.

Kyllä. Slidereita säätämällä pelistä saa oikein hyvää kiekkoviihdettä irti.
 
Vastaus: Ice kamerakulman puolesta

paulus sanoi:
Ja täytyy vielä hehkuttaa "Ice" kamerakulmaa joka antaa oman mausteensa pelin tunnelmaan.
Kannattaa oikeasti tutustua myös Action -kuvakulmaan, vaikka se alkuksi hassulta tuntuisikin. Sain ihan uuden kimmokkeen peliin Actionin myötä, eikä tarvitse enää miettiä mitä käytän oletuskameranani.

Tuntuu oikeasti, että olisi pelin sisällä. Esimerkiksi kulmaväännöissä on ihan erilainen fiilis nyt, kun pääsee niin lähelle kenttätapahtumia. Samaten puolustaminen koki loistavan muutoksen parempaan. Nyt näkee huomattavasti paremmin, ja pystyy hallitsemaan tapahtumia ja eritoten mailan käyttäytymistä.

Hyökkäyspelikiinkin tuli ihan erilainen tatsi. Varsinkin kun passaat viivalle, otat pari askelta ja lähdet lämäämään niin eteesi avautuu mainio näkymä. Äskenkin hieno fiilis ratkaista ottelu lämärillä, kun oikeasti näki mihin oli tähtäämässä.

Ja en edes jaksa mainita, miten hienolta peli näyttää tällä kuvakulmalla :cool: .
 
Vastaus: Ice kamerakulman puolesta

Poro24 sanoi:
Kannattaa oikeasti tutustua myös Action -kuvakulmaan, vaikka se alkuksi hassulta tuntuisikin. Sain ihan uuden kimmokkeen peliin Actionin myötä, eikä tarvitse enää miettiä mitä käytän oletuskameranani.

Tuntuu oikeasti, että olisi pelin sisällä. Esimerkiksi kulmaväännöissä on ihan erilainen fiilis nyt, kun pääsee niin lähelle kenttätapahtumia. Samaten puolustaminen koki loistavan muutoksen parempaan. Nyt näkee huomattavasti paremmin, ja pystyy hallitsemaan tapahtumia ja eritoten mailan käyttäytymistä.

Hyökkäyspelikiinkin tuli ihan erilainen tatsi. Varsinkin kun passaat viivalle, otat pari askelta ja lähdet lämäämään niin eteesi avautuu mainio näkymä. Äskenkin hieno fiilis ratkaista ottelu lämärillä, kun oikeasti näki mihin oli tähtäämässä.

Ja en edes jaksa mainita, miten hienolta peli näyttää tällä kuvakulmalla :cool: .
Hmm..täytyypä antaa mahdollisuus. Kamerakulmia vaihtelemalla pelistä saa mukavasti "tuoreen", jos virtuaalilätkä alkaa tökkimään. On niin nätti kyllä tuo grafiikka ilman HD-töllöäkin, että uskaltaa pelata juuri näillä lähellä jäätä olevilla kuvakulmilla. Ah, Selänteen amisviikset!
 
Ylös Bottom