Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Onkohan konsolifinin foorumilla ketään, joka haluaisi mahdollisesti ottaa ottelun tai toisen onlinessa realismin nimeen vannoen? Eli "päästä päähän vauhdilla skillstickiä veivaten ja onetimer" -tyypit älkööt vaivautuko. "Slow" asetuksilla ja 10 minuutin erillä saa erittäin mukavia matseja aikaiseksi.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Onkohan konsolifinin foorumilla ketään, joka haluaisi mahdollisesti ottaa ottelun tai toisen onlinessa realismin nimeen vannoen? Eli "päästä päähän vauhdilla skillstickiä veivaten ja onetimer" -tyypit älkööt vaivautuko. "Slow" asetuksilla ja 10 minuutin erillä saa erittäin mukavia matseja aikaiseksi.

Mä olisin ainakin halukas. Nimenomaan realismihakuisesti. Ei järin kauheasti kiinnosta pelata noiden one man show-tyyppien kanssa.
Pannuun varmaan saan jätkältä huolella, mut oon kova taistelee :D
Harmittaa välillä vaan ton Ea:n version lagittaminen livessä, mutta eiköhän se siitä. Onko sulla sama gamertag kun tää nick?
 
Vastaus: Nhl 07

Itse yritän tuon Liven hankkia, mutta mitään en nyt lupaa, kun aikakin on aika kortilla, eikä pelaamiseen tahdo aikaa nyt riittää. Jos tilanne joulun jälkeen vaikka rauhoittuisi, rahasta ei tosin silloin tietoa ole :-) Vastaan nyt pauluksen puolesta, jotta pääsisitte nopeammin pelaamaan, että hänen traginsa on ilmeisesti pm83 (mainitsi edellisellä sivulla). Pääsevät edes jotkut pitämään hauskaa : D
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Onkohan konsolifinin foorumilla ketään, joka haluaisi mahdollisesti ottaa ottelun tai toisen onlinessa realismin nimeen vannoen? Eli "päästä päähän vauhdilla skillstickiä veivaten ja onetimer" -tyypit älkööt vaivautuko. "Slow" asetuksilla ja 10 minuutin erillä saa erittäin mukavia matseja aikaiseksi.

Realismi on katsojan silmissä. Voidaanhan sitä koittaa joskus, aika nyt joulun alla hieman vähillä, mutta ehkä joulupyhinä? Lisää listaan, jos haluat, gamertag masis
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Mä olisin ainakin halukas. Nimenomaan realismihakuisesti. Ei järin kauheasti kiinnosta pelata noiden one man show-tyyppien kanssa.
Pannuun varmaan saan jätkältä huolella, mut oon kova taistelee :D
Harmittaa välillä vaan ton Ea:n version lagittaminen livessä, mutta eiköhän se siitä. Onko sulla sama gamertag kun tää nick?
Lisää vaan minut, niin otetaan matsia jahka ehditään. Gamertagini on tosiaan pm83. Kloever lisää vaan, niin saadaan vähän lisää suomalaisväriä kahinoihin! Ja Tragedy, hommaahan se live. :p
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Ja Tragedy, hommaahan se live. :p

Loppujen lopuksi se on varmaan pakko kun tänne tulette noita matseja hehkuttamaan (vain minun kiusakseni, tietysti :D). Yritetään nyt tässä joulun aikoihin se hankkia.
 
Vastaus: Nhl 07

Olipa loistava matsi äsken Paulusta vastaan :) Lukeutuu ehdottoman top 5 kaikista live/verkkopeleistä tähän saakka. Tällaista sen virtuaalikiekon pitää olla :) Tilanteita, tiukkoja paikkoja, tolppia, paniikkia, mahtavia saveja. We want more ;)
(ainiin, lopputulos? voitin rankuilla :D )
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Olipa loistava matsi äsken Paulusta vastaan :) Lukeutuu ehdottoman top 5 kaikista live/verkkopeleistä tähän saakka. Tällaista sen virtuaalikiekon pitää olla :) Tilanteita, tiukkoja paikkoja, tolppia, paniikkia, mahtavia saveja. We want more ;)
(ainiin, lopputulos? voitin rankuilla :D )
Olipahan tosiaan matsi. Philly - MTL 4-3 SO. Eittämättä yksi parhaista onlinematseista mitä olen pelannut. Lisää on luvassa ja tällä kertaa minä vien pinnat. Joko Tragedy syyhyttää sen kultaisen liven kanssa?
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Olipahan tosiaan matsi. Philly - MTL 4-3 SO. Eittämättä yksi parhaista onlinematseista mitä olen pelannut. Lisää on luvassa ja tällä kertaa minä vien pinnat. Joko Tragedy syyhyttää sen kultaisen liven kanssa?

Lopeta nyt, tai en enää koskaan katso tätä ketjua :D. Joulun aikaan tuota rahaa nyt on hieman vähemmän käytössä, ja joulupukkikaan tuskin tuota liveä minulle tuo, mutta kyllä sä joskus pääset mua pyörittämään, kunhan nyt jonkin aikaa maltat :)

//Edit// Olisiko vielä vähän voinut lausetta pitkittää?
 
Vastaus: Nhl 07

Tänään tuli pitkästä aikaa pelailtua ja maistupas se hyvältä pienen tauon jälkeen, pari jenkkia hakkasin maan rakoon 2-1 ja 4-0. :D
 
Vastaus: Nhl 07

Tuli tänään otettua ensimmäiset verkkomatsit ja on kyllä aivan mahtava verkkopeli! :D Vehvi-merkkisen herran kanssa klassikko ottelut Suomi-Ruotsi ja Kazakstan (?)-Norja. Kummatkin pelit hävisin, tietysti ;) On se vaan hienoa, kun siellä luurin päässä on joku jolle tuulettaa osumiaan.

Vielä tuo on yksinpelinäkin sen verran haastavaa, että harjoitusta vaatii, ennen kuin verkkopeliä voi ottaa enemmän verenmaku suussa :)

Tosiaan jos joku haluaa pujotella meikäläisen ohjastamia äijiä, niin pelikutsua tulemaan. Minulla on tästäkin semmoinen teoria, että hyvien seurassa oppii, mikäli tämän hyvän hermot kestää :)
 
Vastaus: Nhl 07

Onko mitään mahdollisuutta tallentaa online rostereissa käytettäviä ketjuja "valmiiksi" vai pitääkö jokaisessa pelattavassa ottelussa tarvittaessa tehdä muutokset uudelleen?

Esim. pingviineillä ykkösketjussa pelaa oikeassa laidassa Armstrong (74) kun kakkosketjussa samaisella paikalla viilettää huomattavasti parempi mies, M.Recchi (86). Neloskentästä löytyy niinkin kova pelimies kuin J.Leclair (85), ei mitään järkeä..

Eihän se peli varmaan paremmin kulkisi mutta olisi toki mukava pelata parhailla äijillä kun kahdella ketjulla noita pelejä kuitenkin pääasiassa tahkotaan.

* Edit 1. toinen kysymys heti perään, onkos EA:lla useinkin ongelmia omien servereidensä kanssa? LIVE toimii mutta EA:n NHL-palveluihin ei pääse, kesken pelin katkesi yhteys ja nyt puolen tunninkin jälkeen antaa ilmoituksen "The EA servers are not available at this time. Plese try again later." Ehdin pelata yhden kokonaisen pelin ennen katkoa ja sekin lagasi jonkin verran ..

* Edit 2. edelleenkään EA:n serveri ei ainakaan NHL:n osalta toimi, parisen tuntia ollut jo pimiänä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Sori kun ei vaivautunut koko ketjua lukemaan, mutta ilmeisesti peliin on tullut virallinen rosteri-päivitys? En löytänyt kyllä Live-valikosta mitään tuohon viittaavaa.

Mistäköhän tuollaisen saa?
 
Vastaus: Nhl 07

Pitkään aikaan ei ole lätkäpelit innostanut, mutta tämän parissa viihtyykin yllättävän pitkään.
Rankkarit ovatkin kaverin kanssa pelin suola:p
 
Vastaus: Nhl 07

tommy55 sanoi:
Sori kun ei vaivautunut koko ketjua lukemaan, mutta ilmeisesti peliin on tullut virallinen rosteri-päivitys? En löytänyt kyllä Live-valikosta mitään tuohon viittaavaa.

Mistäköhän tuollaisen saa?

Jos sulla on Live Gold niin päivityksen saa menemällä itse pelissä online-moodiin, jolloin peli kysyy asennetaanko. Hopeajäsenille tätä ei ikävä kyllä tietääkseni ole edelleenkään saatavilla (?).
 
Vastaus: Nhl 07

jakestyles sanoi:
Jos sulla on Live Gold niin päivityksen saa menemällä itse pelissä online-moodiin, jolloin peli kysyy asennetaanko. Hopeajäsenille tätä ei ikävä kyllä tietääkseni ole edelleenkään saatavilla (?).

No joo, kyllähän noita Gold -koodeja löytyy vino pino eli sieltä sitten.
Tattista.
 
Vastaus: Nhl 07

Kertokaa joku, mitä kaikkea Livestä saa haettua kyseiseen peliin.
Esim. saako viimeisimmät rosterit tai Buffalon paidan vaihdettua, kun noissa kuvissa Buffalolla on käytössä vielä vanhat paidat?
 
Vastaus: Nhl 07

tommy55 sanoi:
No joo, kyllähän noita Gold -koodeja löytyy vino pino eli sieltä sitten.
Tattista.

Annappa minullekkin yksi koodi niin pääsen pelaamaan :P Joo kaipa tuollainen tulee sitten (toivottavasti), kun CoD3 päätyy pelihyllyyn. Kyllä tätä NHL:ää tuolla livessä pitäisi saada kokeilla. Ehkä sitten pian sen Liven saan.

Dynastya en minäkään enää jaksa paljoa pelailla, mutta kaksin peliä tulee kavereiden kanssa väännettyä aika hyvin. Vielä ei minulle ole löytynyt sitä tarpeeksi kovaa vastusta, mutta ihan tiukkoja otteluja on saatu antamalla kavereille näitä etuja.
 
Vastaus: Nhl 07

noniin. tänään avasin lahjapaketin ja siellä se oli, xbox 360 premium+NHL 07. kyllä oli meinaan hymy herkässä. nyt vähän aikaa tullut vedettyä rankkareita ja muutama matsi. mahtava peli. mutta muutama kysymys olisi. elikkä kun tuolla voi noita slidereita muokata siellä settingseissä niin saako ne jotenkin vaikeimmilla vaikeusasteille kuin prolle, koska jos pistää esim all star niin tulee ihan eri sliderit. ettei joka pelin alussa tarvitsisi laittaa uudestaan, tämä on kyllä tulevaisuutta varten koska viälä ainakin pärjään pro tasolla. tasasia matseja tulee. mites te. millä vaikeusasteella pelailette? sitten vähän off topiccia tähän samaan, mistä sammutatte konsolin, ohjaimesta vai xboxista. mää sammutan boksista ku en löytäny mistä se voi ohjaime kautta samuttaa. sitten, mulla on toi langaton ohjain, niin jos sammutan boksini itse boksista niin sammuuko ohjain myös, ettei mene pattereita turhaan? kuinkas kaua noi patterit muute tossa kestää? onko mitää hajua kellään? noniin, näillä on hyvä alottaa :D kiitos jo valmiiksi kaikille vastaajille ja hyvää ja rauhallista joulua kaikille :)
 
Ylös Bottom