Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

superstar tasolla kuuluu pelata. mä tiedän miten saa aina kovalchukin tai ovechkinin tai thorntonin. pitää tietää vaan kellä vaihtaa
 
Vastaus: Nhl 07

Tietääkö joku keinoa, että voisi ottaa uudet rosterit käyttöön jo olevassa dynastyssä? Varmaankin mahdotonta, mutta :)
 
Vastaus: Nhl 07

Uudet rosterithan on susipaskat. On joo Malkinia ym mutta miksi jengeissä kummittelee pelaajia, jotka ovat aikoja sitten matkustaneet maitojunalla eurooppaan ?

Omatekemä roster update > EA:n räpellys

Oma kommenttini ea:n päivityksestä: "Hyi saatana".
Oma kommenttini omasta päivityksesta: ":D "
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Uudet rosterithan on susipaskat. On joo Malkinia ym mutta miksi jengeissä kummittelee pelaajia, jotka ovat aikoja sitten matkustaneet maitojunalla eurooppaan ?

Omatekemä roster update > EA:n räpellys

Oma kommenttini ea:n päivityksestä: "Hyi saatana".
Oma kommenttini omasta päivityksesta: ":D "

Nuo Euroopassa oleskelevat pelaajat, kuten Bergenheim, kuuluu NY Islandersin organisaatioon, vaikkei sielä suoranaisesti pelaa. Kun katsot nyt esimerkiksi NYI:n rosterin "in the system" kohtaan, löytyy Bergenheimin nimi myös sieltä. Tietysti nuo ehkä vähän häiritsevät, mutta tuskin näitä pelaajia nyt liikaa sielä on.

Kysyn nyt vielä, että onko näitä rosterpäivityksiä tulossa myös silver-jäsenille?
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Uudet rosterithan on susipaskat. On joo Malkinia ym mutta miksi jengeissä kummittelee pelaajia, jotka ovat aikoja sitten matkustaneet maitojunalla eurooppaan ?

Omatekemä roster update > EA:n räpellys

Oma kommenttini ea:n päivityksestä: "Hyi saatana".
Oma kommenttini omasta päivityksesta: ":D "
Kyllähän se on näin, että tosimies tekee rosteripäivitykset itse, vaikkei tietäisi tietyistä pelaajista paskaakaan. :D En ole viitsinyt EA:n rosteripäivitystä latailla, kun omassa päivityksessä on miltei kaikki kokoonpanot ajan tasalla ja Malkinin arvotkin olivat EA:n päivityksessä vähän niin ja näin.

Vieläkös peli pojille maistuu? Kavereiden kanssa olemme kokeneet PES-tyylisiä elämyksiä oikeilla asetuksilla.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Vieläkös peli pojille maistuu? Kavereiden kanssa olemme kokeneet PES-tyylisiä elämyksiä oikeilla asetuksilla.

Onko asetukset edelleen ne samat, jotka sulla viimeisimpänä täällä on julki? :)
 
Vastaus: Nhl 07

mun milestä ne EA:n rosterit on ihan jees koska myös kaikki jordan staalit + muut tuli
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Onko asetukset edelleen ne samat, jotka sulla viimeisimpänä täällä on julki? :)
Kavereiden kanssa pelatessa asetukset ovat hiukan erilaiset kuin konetta vastaan. Suurin ero on siinä, että pelaamme All-Star tasolla, jossa maalivahdit ovat inhimillisempiä. :) Tässäpä nämä.

All-Star 10 min.

GAMEPLAY
Game Speed-0
Puck Control-2
Fight Difficulty-6
Fatigue Effect-6
Injuries-2

SKATING
Fatigue Recovery-2
Player Acceleration-0

CHECKING
Hit Power-5
Aggression-0
Poke Check Effectiveness-1

PASSING
Pass Speed-0
Saucer Pass Speed-3
Pass Interceptions-3
Goalie Passing-0

SHOOTING
Shot Accuracy-2
Shot Power-3

DEFENSE
Shot Blocking-6
Hook Effectiveness-6
Penalty Shot Freq-6
Goalie Cover Puck Freq-6

Peli-iloja!
 
Vastaus: Nhl 07

En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta onko jollakin seuraavaa ongelmaa tapahtunut:

Dynasty-modessa, pelattu noin 5 kautta, joka kauden jälkeen kun pelaajien overallit nousevat (esim. Corey Perry 83 -> 96), tallennan pelin, sammutan koneen, jatkan pelaamista, niin overall on taas laskenut arvoon 83. Sama homma ollut kaikilla pelaajilla. Vähän turhauttavaa, kun potential 95-99 pelaajat, nousevat overall 90 pintaan, ja sitten he ovat konsolin sulkemisen jälkeen tippuneet takaisin 70 pintaan.
 
Vastaus: Nhl 07

kloever sanoi:
En jaksanut koko ketjua lukea läpi, mutta onko jollakin seuraavaa ongelmaa tapahtunut:

Dynasty-modessa, pelattu noin 5 kautta, joka kauden jälkeen kun pelaajien overallit nousevat (esim. Corey Perry 83 -> 96), tallennan pelin, sammutan koneen, jatkan pelaamista, niin overall on taas laskenut arvoon 83. Sama homma ollut kaikilla pelaajilla. Vähän turhauttavaa, kun potential 95-99 pelaajat, nousevat overall 90 pintaan, ja sitten he ovat konsolin sulkemisen jälkeen tippuneet takaisin 70 pintaan.

On tapahtunut.
 
Vastaus: Nhl 07

Kuinkas olette muokanneet pelaaja-arvoja? Nostanko kaikkia arvoja samassa suhteessa vai mitä? Olisi kiva saada Malkiniin ja pari muuhun pelaajaan lisää puhtia.
 
Vastaus: Nhl 07

Ostin netanttilasta bundlen jossa tuli mukana kyseinen peli. XO:n laatikossa oli mukana printattu paperi, jossa luki ettei pelissä ole suomen kieltä, eikä SM-liigaa. Mutta pelin etukannesas on kuitenkin Suomen lippu, ja takakannessa tekstit suomen kielellä.
Siis mitä vitun kusetusta tämmönen on? Peliä en itse aio testata, koska haluan myydä sen avaamattomana, kun ei oikein toi virtuaalilätkä kiinnosta. Eli onko tosiaan niin, ettei siinä ole kyseisiä ominaisuuksia? (peli on muuten myytävänä;) )
 
Vastaus: Nhl 07

[pmp] sanoi:
Eli onko tosiaan niin, ettei siinä ole kyseisiä ominaisuuksia? (peli on muuten myytävänä;) )
Ei ole suomen kieltä eikä ole SM-liigaa. Ilmeisesti lokalisointiosastolle vain tullut kämmi tuon lipun kanssa.
 
Vastaus: Nhl 07

[pmp] sanoi:
Eli onko tosiaan niin, ettei siinä ole kyseisiä ominaisuuksia? (peli on muuten myytävänä;) )

Kuten edellinen sanoi, siinä ei ole suomen kieltä eikä liigaa. Pikkuveljeni aikoinaan meni kauppaan ja tuli mukanaan Sims 2, jossa sitten oli kannessa Suomen lippu, mutta oli siinä kaikenlaisia kieliä mutta suomi puuttui.
 
Vastaus: Nhl 07

Ensimmäiset reilu 15 matsia takana Pro-tasolla, ja olen edelleenkin puolustuksen kanssa aivan yhtä hädässä kuin ensimmäisessäkin ottelussani... Mutta eiköhän se siitä, hyvä että haastetta löytyy.

Eniten pelissä ottaa juustoon EA:n aivan mieletön oivallus jättää tästäkin pelistä vapaasti valittava erän pituus pois. Nykyiset vaihtoehdot ovat aivan surkeita. Viiden minuutin erillä otteluun ei ehdi saada kunnon fiilistä, kun se on hetkessä ohi. Kymmenen minuutin erillä taas yksi ottelu venyy jäähyjen kanssa noin 40 minuuttiseksi ja se on aivan liikaa. 2k:n peleissä ja vanhemmissa EA:n änäreissä olen aina käyttänyt seitsemän minuutin eriä, joka olisi mielestäni paras vaihtoehto.

Mutta vuodatukset sikseen, sillä tämä on paras änäri mitä olen koskaan pelannut. Samalla voisi myös sanoa, että kaunein peli jota olen koskaan pelannut. Grafiikka on HD:nä aivan mieletöntä. Ero 14 tuuman matkatelkkariin, jossa pelasin hetken oli aika järkyttävä :D
Audiopuolikin on hanskassa, yleisö elää loistavasti mukana. Ainut pikkumiinus tulee lämärin "haulikkoäänestä".

Pelin aikana tulee usein pausetettua hienon tilanteen jälkeen ja katseltua sitä uusintana. Niin aidolta ja hienolta kaikki näyttää. Varsinkin maalivahtipeli suunnilleen tiputtaa silmät päästä.

Kontrollit ovat tosiaan parasta jääkiekkopeleissä koskaan. Mahdollisuudet tattien myötä ovat lähes rajattomat ja pelit eivät noudata vanhoista änäreistä tuttua samaa kaavaa koko ajan.

Olin vanhalla boxilla vannoutunut 2k-fanipoika, mutta nyt ei ole tehnyt mieli edes latailla 2k7:n demoa. Hienoa EA, tätä tulee aivan varmasti tahkottua seuraavaan syksyyn asti.

Mitäs realistisen hakuisia slidereita porukka suosittelisi All Star-tasolle ja 10min erille? 2khockeyn foorumeilta kaivoin flyingfinnin sliderit (kova jätkä :o), ne lähtevät nyt testiin ->

Edit: pauluksen asetukset testiin myös ->
 
Vastaus: Nhl 07

Poro24 sanoi:
Mitäs realistisen hakuisia slidereita porukka suosittelisi All Star-tasolle ja 10min erille? 2khockeyn foorumeilta kaivoin flyingfinnin sliderit (kova jätkä :o), ne lähtevät nyt testiin ->
Enkös mä Poro sanonu, että ruinaa sit multa niitä slidereita? ;)
 
Ylös Bottom