Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Lueskelin Pelaaja-lehden arvostelua ja yhteenvetona tällaista:

+
Skill stick systeemi
fysiikanmallinnus
maalivahdit
pelin kulku pysyy realistisena

-
tekoälyttömyys (omat pelaajat hölmöilevät hetkittäin miten sattuu)
mahdollisuus vaihtaa kontrollit vanhoihin

Tuo viimoinen harmittaa pirusti. Krediittiä EA:lle että on munaa kehittää uusia ohjaussysteemejä näihin (kuten jo aiemmin FN-sarjaan) mutta EA:n munalla ei taida kuitenkaan mittaa olla kun jättävät option helpompiin kontrolleihin. Ei siinä muuta mutta senhän tietää jo nyt että 90% nettipeleistä tulee turpaan jenkeiltä kun ne bellet ei jaksa opetella uutta ohjaussysteemiä (mihin koko uusi pelikokemus perustuu)
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Lueskelin Pelaaja-lehden arvostelua ja yhteenvetona tällaista:

+
Skill stick systeemi
fysiikanmallinnus
maalivahdit
pelin kulku pysyy realistisena

-
tekoälyttömyys (omat pelaajat hölmöilevät hetkittäin miten sattuu)
mahdollisuus vaihtaa kontrollit vanhoihin

Tuo viimoinen harmittaa pirusti. Krediittiä EA:lle että on munaa kehittää uusia ohjaussysteemejä näihin (kuten jo aiemmin FN-sarjaan) mutta EA:n munalla ei taida kuitenkaan mittaa olla kun jättävät option helpompiin kontrolleihin. Ei siinä muuta mutta senhän tietää jo nyt että 90% nettipeleistä tulee turpaan jenkeiltä kun ne bellet ei jaksa opetella uutta ohjaussysteemiä (mihin koko uusi pelikokemus perustuu)


Malttia, malttia. Erinäisillä foorumeilla monet lähes valmista buildia pelanneet eivät ole huomanneet tuommoisia teköälyttömyyksiä. Pidän vittumaisen huonona asiana arvostella epävalmista peliä, tiedä sitten mikä build arvostelijalla oli käytössä. Ei mainittu myöskään mitään taktiikoista, eikä pelaajaroolituksista, jonka pitäisi olla uudistus. Pieraisen tuollaisille arvosteluille. Sitten kun peli on valmis, sitten vasta voi edes puolivakavasti suhtautua arvosteluihin (ja mielellään vielä vähän eri julkaisujen arvosteluihin).

Ja miten niin tulee turpaan jenkeiltä? Jos eivät skill stickiä käytä, eivät pysty suojaamaan kiekkoa tai kikkailemaan. Kyllä uskon, että suurin osa opettelee uudet kontrollit.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Malttia, malttia. Erinäisillä foorumeilla monet lähes valmista buildia pelanneet eivät ole huomanneet tuommoisia teköälyttömyyksiä. Pidän vittumaisen huonona asiana arvostella epävalmista peliä, tiedä sitten mikä build arvostelijalla oli käytössä. Ei mainittu myöskään mitään taktiikoista, eikä pelaajaroolituksista, jonka pitäisi olla uudistus. Pieraisen tuollaisille arvosteluille. Sitten kun peli on valmis, sitten vasta voi edes puolivakavasti suhtautua arvosteluihin (ja mielellään vielä vähän eri julkaisujen arvosteluihin).

Ja miten niin tulee turpaan jenkeiltä? Jos eivät skill stickiä käytä, eivät pysty suojaamaan kiekkoa tai kikkailemaan. Kyllä uskon, että suurin osa opettelee uudet kontrollit.
Olen samoilla linjoilla Tempuran kanssa. On idioottimaista julkaista arvostelu pelin testiversiosta, se ei ole kuluttajille oikein, eikä se ole oikein peliä kohtaan. Tässä mielessä Pelaaja teki hölmösti, vaikka asiallinen arvostelu olikin. Saksassa Games Convention tapahtumassa muutamat doubleminorin jäsenet olivat pelanneet lähes valmista peliä ja eivät olleet huomanneet tekoälyssä suuria vikoja.

Luulen suurimman edun olevan niillä pelaajilla, jotka käyttävät uutta ohjaussysteemiä, koska kuten Tempura mainitsi, on tällöin mahdollista suojata kiekkoa ja muutenkin kynäillä pikkumustan kanssa. Toisekseen en edes tiedä, ovatko NTSC ja PAL pelit yhteensopivia? Toivottavasti ovat, mutta ainakaan itsellä ei ole varmuutta asiasta.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Maajoukkueisiin voisin keskittyä ja muokata niitä kuntoon. Koko liigaa en mitenkään kyllä ala itsekseni vääntämään. Pitää opetella ja testailla ensin, miten mikäkin attribuutti vaikuttaa ja kuinka voimakkaasti. Pyrkisin siihen, että pelaajien erot olisivat mahdollisimman hyvin esillä. Yleensä perusrostereissa on se vika, että aikalailla äijien taidot roikkuvat keskimäärin turhan lähellä toisiaan.

Mielummin niin, että pelaaja A muistuttaa esikuvaansa vaikka joutuisikin säätämään jonkun arvon minimiin, kuin niin että pelaaja A ei muistuta esikuvaansa mutta luistelu on kuitenkin vähintään 70, "kun se on tyhmää jos sillä on niin pieni arvo". Toivottavasti osasin selittää itseni.

Pitäisiköhän sitä perhana tehdä maajoukkueista sellaiset, mitkä ne oli Olympiakisoissa? Jos on mahdollista (kertokaa jos on) sellainen, että olisi useammat kuin default ja current-rosterit pelissä, niin voisi tehdä vielä muunkinlaisia viritelmiä. Esim. sellaiset, mitä itse luulisi joukkueiden olevan parhaimmillaan, jos kaikista pelaajista saisi valita.

e: voi olla jännää lisäillä peliin jotain Malkinia ja muita isäntiä.
Itsekin kannatan taitojen korostamista, kunhan liiallisuuksiin ei mennä. Esimerkiksi Forsberg ja J. Thornton ovat liigassa omassa kastissaan mitä tulee syöttötaitoihin, noh onneksi EA oli rankannut miehille 98 ja 99 arvot syöttöön. Nykylätkässä kuitenkin pelaajien taitoerot eivät ole enää niin suuria kuin esimerkiksi 90-luvun alussa, jolloin liigassa oli nippu hemmetin kovia, dominoivia pelaajia ja sitten täytemiehiä. Taso on kasvanut rivipelaajissakin. Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi nopeudessa ei voida antaa tietylle pelaajalle arvoa 1 ja nopeimmalle 99 sillä kontrasti tulisi olemaan luultavasti epärealistisen suuri. Tiettyjä taitoja voi korostaa, kunhan ei mennä yli laidan.

Slidereita ja muita säädöksiä tehtäessä olen havainnut erittäin toimivaksi katsoa ensin jonkun pelitilanteen videolta ja tämän jälkeen luoda samanlaisen tilanteen itse videopelissä. Esimerkiksi realistisen nopeuden sain 2k6:ssa tavoitettua kun katsoin ensin videon, jossa Zherdev lähti oman maalin takaa kiekko lavassaan ja polkaisi pienen pujottelun jälkeen vastustajan maalille ja tuikkasi maalin. Kellotin tapahtumasta ajan, jonka jälkeen laitoin pelikoneen päälle...vaihdoin sitten pelissä sivukameran ja zoomit kohdalleen ja loin matsissa samanlaisen tilanteen, jota hinkkasin niin kauan että aika natsasi suunnilleen samoille radoille oikean elämän kanssa.

Maajoukkueidea kuulostaa erittäin hyvältä! Itse ainakin tykkään pelata eniten juuri World Cup tai Olympia -rostereilla, riippuen, kumpi turnauksista on ollut viimeisimpänä. Tässä tapauksessa olympiakiekko kiinnostaisi. MM-lätkä ei vaan jaksa sytyttää ja työlästähän se olisikin kasata joka tiimi.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Itsekin kannatan taitojen korostamista, kunhan liiallisuuksiin ei mennä. Esimerkiksi Forsberg ja J. Thornton ovat liigassa omassa kastissaan mitä tulee syöttötaitoihin, noh onneksi EA oli rankannut miehille 98 ja 99 arvot syöttöön. Nykylätkässä kuitenkin pelaajien taitoerot eivät ole enää niin suuria kuin esimerkiksi 90-luvun alussa, jolloin liigassa oli nippu hemmetin kovia, dominoivia pelaajia ja sitten täytemiehiä. Taso on kasvanut rivipelaajissakin. Tarkoitan tällä sitä, että esimerkiksi nopeudessa ei voida antaa tietylle pelaajalle arvoa 1 ja nopeimmalle 99 sillä kontrasti tulisi olemaan luultavasti epärealistisen suuri. Tiettyjä taitoja voi korostaa, kunhan ei mennä yli laidan.


Sitä tarkoitinkin, että pitäisi olla MAHDOLLISTA mennä yli laidan, jotta se "oikea" asetus voisi edes teoriassa löytyä sieltä välistä. Kun miettii attribuuttien määrää, niin siellä on tarpeeksi erilaisia muuttujia että pelaajista pitäisi saada omanlaisiaan enemmän kuin mihin on totuttu. Onhan noita attribuutteja ollut aina paljon, ongelma on yleensä ollut siinä että arvojen range on ollut liian pieni ja joidenkin taitojen säätäminen ei ole juuri vaikuttanut mihinkään.
En minä sitä tarkoittanutkaan, että toinen pelaaja olisi kivi ja toinen mammutti.


paulus sanoi:
Slidereita ja muita säädöksiä tehtäessä olen havainnut erittäin toimivaksi katsoa ensin jonkun pelitilanteen videolta ja tämän jälkeen luoda samanlaisen tilanteen itse videopelissä. Esimerkiksi realistisen nopeuden sain 2k6:ssa tavoitettua kun katsoin ensin videon, jossa Zherdev lähti oman maalin takaa kiekko lavassaan ja polkaisi pienen pujottelun jälkeen vastustajan maalille ja tuikkasi maalin. Kellotin tapahtumasta ajan, jonka jälkeen laitoin pelikoneen päälle...vaihdoin sitten pelissä sivukameran ja zoomit kohdalleen ja loin matsissa samanlaisen tilanteen, jota hinkkasin niin kauan että aika natsasi suunnilleen samoille radoille oikean elämän kanssa.


Tuo on aika pro-hommaa, kunnia niille joilla on kärsivällisyyttä. Itse olen luottanut sisäiseen vaistooni, että jos joku on "väärin" mielestäni eikä toimi luonnollisesti, niin koitan puuttua siihen. Mutta tuohan on pelkästään hienoa tuo. Kunnon intohimoista kikkailua! Alkaa jo aivo syyhyämään koko editoinnin ajatuksesta. Perhana, ei näitä pelejä pelattavaksi osteta vaan editoitavaksi, kyllä näin on jämpti, senhän sanoo jo järki!


paulus sanoi:
Maajoukkueidea kuulostaa erittäin hyvältä! Itse ainakin tykkään pelata eniten juuri World Cup tai Olympia -rostereilla, riippuen, kumpi turnauksista on ollut viimeisimpänä. Tässä tapauksessa olympiakiekko kiinnostaisi. MM-lätkä ei vaan jaksa sytyttää ja työlästähän se olisikin kasata joka tiimi.

Juu, jokainen nauttinee maajoukkueista, ja jos osaa virittäytyä tunnelmaan, on fiilinki aivan eri tasoa kuin liigaa tahkotessa. En sano että se on huonompi tai parempi, se on vain erilainen. Joukkueita olisi vähemmän editoitavana ja jokaiselle melkein jokainen pelaaja olisi ainakin vähän tuttu. Olympiarosterit voisi kyllä olla kova. Onkohan mahdollista, että peliin saisi (ilman lisähärpäkkeitä) useampia current-rostereita, vai onko asetus aina niin että rostereita on kaksi: default ja current? Kun tavallaan kiinnostaisi vääntää semmoiset dream team-maajoukkueetkin, mihin haalisi jokaisesta maasta tämän hetken parhaat pelaajat. Joukkoon mahtuisi pari jätkää kuitenkin, jotka eivät NHL:ssä pelaa ja ne pitäisi luoda.
 
Vastaus: Nhl 07

Odotan muuten sitäkin jännityksellä, että miten nuo pelaajaroolit vaikuttavat tähän editointihommaan. Koska voi olla, että pelaajien editointia pitänee hieman skaalata pelaajaroolin mukaan, koska siinä jo itse tekoälykin tekee äijän käytöksestä erilaista.

Tuntuu siltä, että hommasta voi tulla vaikeampaa kuin ennen, mutta samalla siltä, että mahdollisuuksiakin olisi enempään.

Edit: liukusäätimien suhteen olen vielä pihalla. Jossain vaiheessa pyöri infoa ettei niitä juuri ole, ja jossain vaiheessa sanottiin että samat säätimet kuin 06:ssa. Ei kenelläkään parempaa tietoa?
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Odotan muuten sitäkin jännityksellä, että miten nuo pelaajaroolit vaikuttavat tähän editointihommaan. Koska voi olla, että pelaajien editointia pitänee hieman skaalata pelaajaroolin mukaan, koska siinä jo itse tekoälykin tekee äijän käytöksestä erilaista.

Samaa mietin itsekin, kun kävin läpi EA:n rostereita. Suuri osa pelaajista on "grindereitä" ja nopella silmäyksellä parhaan grinderin overall oli 85, taisi olla Bobby Holik. Power forward on tietyssä mielessä samantyyppinen pelaaja ja siellä overall saattoi olla jo yli 90. Haen takaa sitä, että jos luon pelaajasta grinderin niin voiko overall nousta lainkaan yli 90:n? Toki pelaajan roolia voi muuttaa kun siltä tuntuu, mutta silti....
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Toisekseen en edes tiedä, ovatko NTSC ja PAL pelit yhteensopivia? Toivottavasti ovat, mutta ainakaan itsellä ei ole varmuutta asiasta.

Uskoisin näin. Live-puolella EA:n pelit ovat ainakin tähän asti olleet.


Takaisin asiaan.. Oon huomannu ainakin itellä että kun saa uuden änärin tai PESsin kouraan sitä tulee pelattua korkeintaan muutama peli jonka jälkeen alkaa mittava editointi urakka joka on saatava valmiiks ennen kuin enempää syventyy itse pelaamiseen :D

Kannattaisko hankkiutua hoitoon? ..tai siis kuinka kiireellä??
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Uskoisin näin. Live-puolella EA:n pelit ovat ainakin tähän asti olleet.


Takaisin asiaan.. Oon huomannu ainakin itellä että kun saa uuden änärin tai PESsin kouraan sitä tulee pelattua korkeintaan muutama peli jonka jälkeen alkaa mittava editointi urakka joka on saatava valmiiks ennen kuin enempää syventyy itse pelaamiseen :D

Kannattaisko hankkiutua hoitoon? ..tai siis kuinka kiireellä??

Kyllä periaatteessa kannattaisi, mutta lääketiede ei ole kehittynyt vielä tarpeeksi. Odotellaan parempia aikoja.

Itsehän tein joukkueet jo Amigan Wayne Gretzky Hockey-peliin.
 
Vastaus: Nhl 07

Joo kyllä tässä nyt alkaa tuo odotus olla aika suuri, vaikka ei tuota uutta boksia vielä edes omisteta. Onkohan pelaajanluonti kehittynyt tuosta 06:sta yhtään? Kokonaisuudet sai kyllä hyvin laitettua, mutta jotain yksityiskohtia kasvoihin olisi ehkä kiva saada.

paulus sanoi:
Jos täältä muuten saadaan kasaan "asiantuntijajoukko" niin voitais varmaan tehdä yhdessätuumin jonkinlaiset kattavat rosterit? Eikös Xbox 360:lle ole joku laite olemassa jolla onnistuu rostereiden siirto PC:lle ja takaisin?

Voisiko joku valaista tietämätöntä, että mikä tuo laite on jolla se siirto onnistuu? Tuleeko se ihan laitteen mukana vai täytyykö ostaa erikseen? Jos pelissä saa tehtyä hyvin uusia liigoja ja jos vaikka joku on halukas jonkinlaista Sm-Liigaa järkätä (olettaen tietysti, että pelaajia voi luoda tarpeeksi ja jotkut logot olisivat niitä muistuttavia), olisin mukana sitten ainakin näissä. Ja täytyy tietysti katsoa, koska tämän koneen ja pelin saan joten vielä en mihinkään ilmottaudu.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Olen samoilla linjoilla Tempuran kanssa. On idioottimaista julkaista arvostelu pelin testiversiosta, se ei ole kuluttajille oikein, eikä se ole oikein peliä kohtaan. Tässä mielessä Pelaaja teki hölmösti, vaikka asiallinen arvostelu olikin. Saksassa Games Convention tapahtumassa muutamat doubleminorin jäsenet olivat pelanneet lähes valmista peliä ja eivät olleet huomanneet tekoälyssä suuria vikoja.

Muistetaan kuitenkin tekoälyn hölmöydet ja bugit Madden 07:n myyntiversiossa.

Arvostellun version levyssä lukee "arvosteluversio". Asia selvä. Sen verran monia ehti Pelaajan toimituksessa peliä testata ja havaita, että peli toimii, joten se arvosteltiin. Pakko kans todeta, että NHL 2K7:n Xbox 360 -versio on jäänyt pölyttymään NHL 07:n Xbox 360 -levyn pysyessä pelikoneessa.

Myönnän, että urheilupelit ovat helvetin vaikea tapaus. Niitä pitäisi pelata useita kuukausia. Annoin PES5:lla 8/10 pitkän pelitestisession päätteeksi, mutta voin näin vuoden jälkeen todeta, että 10/10 olisi melkeinpä ollut ansaittu. Emme vain voi arvostella peliä vuoden kuluttua.

Toisaalta saamme NHL2K7:n versiota suoraan tekijöiltä, jotka ovat itse todenneet, että "saa arvostella", vaikka tekevätkin vielä hienosäätöä, miksi odotamme sitä aivan lopullista versiota.

Sitä on vuosien varrella jo oppinut minkä firman "arvostelukoodit" voi oikeasti arvostella ja kenen ei.

Thomas / Pelaaja-lehti
 
Vastaus: Nhl 07

Nonniin pojat, valvon tässä ja kiekkofoorumeilla tapahtuu.

Ensin tuli juttu, että "jossain joku jätkä soitti David Littmanille, joka sanoi demon tulevan todennäköisesti huomenna ulos". Eihän kukaan semmoista uskonut, kunnes numero laitettiin näkyviin, mistä äijän saa kiinni. Sittenhän jokainen perhanan skeptinen kiekkonörtti soitti sinne, ja moni pääsi läpi. Littman oli kuulemma naureskellut, että saisivat ne friikit uskoa puhetta, ettei tulisi näin paljon soittoja. Sanoi silti, että ei voi sanoa asiaa varmaksi, koska homma on Mikkisoftan käsissä, mutta päätteli vaan siitä että yleensä MS laittaa demoja pihalle keskiviikkoisin. Joku työnumero ilmeisesti oli kyseessä. Hoho, nyt joku koittaa Dean Richardsia kiinni. On ne vaan aika mukavia välissä nuo intoilijat! Nyt modet poistelevat innolla threadeja, missä noita numeroita on näkyvillä.

Että odottelen suomen aikaan illasta huomenna (siis tänään) demoa. Jos ei nappaa, niin sitten torstaina kyllä odottaisin. Tosin muutama tyyppi DMHN:ltä, joilla on kontakteja "johonkin", sanoo että demo ei tule huomenna ja se on varma, ja että menisi vielä päiviä. Siispä tämä koko kirjoitus on täysin turhaa spekulaatiota, jolla hämmennän ihmisiä yhtä paljon kuin itseäni. Älkää lukeko tätä, ja syökää banaani. Itse menen tupakille.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Everlast sanoi:
Muistetaan kuitenkin tekoälyn hölmöydet ja bugit Madden 07:n myyntiversiossa.

Arvostellun version levyssä lukee "arvosteluversio". Asia selvä. Sen verran monia ehti Pelaajan toimituksessa peliä testata ja havaita, että peli toimii, joten se arvosteltiin. Pakko kans todeta, että NHL 2K7:n Xbox 360 -versio on jäänyt pölyttymään NHL 07:n Xbox 360 -levyn pysyessä pelikoneessa.

Myönnän, että urheilupelit ovat helvetin vaikea tapaus. Niitä pitäisi pelata useita kuukausia. Annoin PES5:lla 8/10 pitkän pelitestisession päätteeksi, mutta voin näin vuoden jälkeen todeta, että 10/10 olisi melkeinpä ollut ansaittu. Emme vain voi arvostella peliä vuoden kuluttua.

Toisaalta saamme NHL2K7:n versiota suoraan tekijöiltä, jotka ovat itse todenneet, että "saa arvostella", vaikka tekevätkin vielä hienosäätöä, miksi odotamme sitä aivan lopullista versiota.

Sitä on vuosien varrella jo oppinut minkä firman "arvostelukoodit" voi oikeasti arvostella ja kenen ei.

Thomas / Pelaaja-lehti
Myönnettäköön, että kommenttini olivat turhan ärhäköitä. Minun mokani myönnän sen.

En yleensä lehtiä osta, kun tulee luettua arvosteluja lähinnä netistä, mutta kannessa komeilivat houkuttelevat lyhenteet: "NHL 2k7 ja NHL07". Pakkohan se lehti oli samantien ostaa ja erittäin hyvät arviot kummastakin konsolilätkästä olitte saaneet loihdittua. Miten muuten Thomas iskee silmään 2k7:ssa visuaaliset uudistukset? Sumu ja hengitysefekti etunenässä? Itse 2k-sarjan "fanina" jotenkin koen tällaiset uudistukset aika turnoffina.

PES5 on kyllä uskomaton tapaus. Itsekin pelin hankinan jälkeen tuntui että PES4:hän tässä on kyseessä, mitä nyt vähän hitaammin liikkeet lähtevät. Vuoden tahkoamisen jälkeen pelistä on löytynyt kuitenkin rutkasti pientä uudistusta joka nostaa sen kevyesti kuninkaaksi. Kaveri oli tilannut ps2:lle WE10:n ja sillä tuli kesällä pelattua MM-kisojen kunniaksi pienimuotoinen turnaus kavereiden kesken. Jos PES6 tulee sisältämään edes osan niistä uudistuksista, mitä WE10:ssä oli, niin olen onnellinen konsolifutari.

Niin, ja täytyy vielä lopuksi sanoa päätoimittajalle kiitokset mielenkiintoisesta lehdestä!
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Takaisin asiaan.. Oon huomannu ainakin itellä että kun saa uuden änärin tai PESsin kouraan sitä tulee pelattua korkeintaan muutama peli jonka jälkeen alkaa mittava editointi urakka joka on saatava valmiiks ennen kuin enempää syventyy itse pelaamiseen :D

Kannattaisko hankkiutua hoitoon? ..tai siis kuinka kiireellä??
Ai sinä kuitenkin testaat edes peliä? Minulla on vähän tapana laittaa uunituore peli suoraan masiinaan ja samantien fiksata rosterit kuntoon. Mielellään vielä katsastan vähän ketjukoostumuksia ennenkuin kiekko pudotetaan jäähän. Meneehän siihen muutama miestunti, mutta minkäs lätkäfriikki itselleen voi.

Kuitenkin kaiken sen vaivan jälkeen päädyn haukkumaan koko pelin täysin kelvottomaksi jätteeksi muutaman ottelun jälkeen. Minulla on lätkässä ollut rima korkealla 2k3:n jälkeen.

Olen mielenvikainen, myönnän.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Ai sinä kuitenkin testaat edes peliä? Minulla on vähän tapana laittaa uunituore peli suoraan masiinaan ja samantien fiksata rosterit kuntoon. Mielellään vielä katsastan vähän ketjukoostumuksia ennenkuin kiekko pudotetaan jäähän. Meneehän siihen muutama miestunti, mutta minkäs lätkäfriikki itselleen voi.

Kuitenkin kaiken sen vaivan jälkeen päädyn haukkumaan koko pelin täysin kelvottomaksi jätteeksi muutaman ottelun jälkeen. Minulla on lätkässä ollut rima korkealla 2k3:n jälkeen.

Olen mielenvikainen, myönnän.

Onko tietoa, miten noi rosterien tms vaihdot onnistuvat 360:ssä? Tai siis lähinnä niiden siirtäminen koneelle, vai onnistuuko? Tarkoitan samaan tyyliin, kuin 2k6:lle tekemäsi loistavat sliderit ja rosterit yhdessä sen toisen kaverin kanssa?
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Onko tietoa, miten noi rosterien tms vaihdot onnistuvat 360:ssä? Tai siis lähinnä niiden siirtäminen koneelle, vai onnistuuko? Tarkoitan samaan tyyliin, kuin 2k6:lle tekemäsi loistavat sliderit ja rosterit yhdessä sen toisen kaverin kanssa?

Taitaako se data transfer kit olla helpoin ratkaisu kaikille?

Älä kysy mikä se on, itsekin olen ulalla näistä. Mutta onnistuu kuitenkin.
 
Vastaus: Nhl 07

paulus sanoi:
Olen mielenvikainen, myönnän.

Itsekin olen aikalailla jokaista änäriä editoinut ja viilannut niin mahdottomia määriä tunteja, ettei elämä riitä. Ja aina parin viikon jälkeen kaivanut pelin takapihalle ja haukkunut sen vihaisena pieneksi perkeleeksi. Sitten hengitetään vähän aikaa sisäänpäin ja istutaan nätisti sohvalle lepoasentoon.

Jos ei tässä touhussa ole hullu, niin tätä touhua ei tee.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Taitaako se data transfer kit olla helpoin ratkaisu kaikille?

Älä kysy mikä se on, itsekin olen ulalla näistä. Mutta onnistuu kuitenkin.

Okei :) No hyvä tietää. Jos joku vaikka innostuisi vähän luennoimaan aiheesta joskus :)
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Itsekin olen aikalailla jokaista änäriä editoinut ja viilannut niin mahdottomia määriä tunteja, ettei elämä riitä. Ja aina parin viikon jälkeen kaivanut pelin takapihalle ja haukkunut sen vihaisena pieneksi perkeleeksi. Sitten hengitetään vähän aikaa sisäänpäin ja istutaan nätisti sohvalle lepoasentoon.

Jos ei tässä touhussa ole hullu, niin tätä touhua ei tee.

Voisiko joku nyt minulle selostaa, että miksi ihmeessä nuo rossut pitää olla niin tällingissä?
Siis näitä pelejähän pelataan vaan pelaamisen ilosta :D ei sen tarvitse olla niin, että se joka on tuolla "oikeilla jäillä" se player numero yks, niin on sitte siinä konsolillaki se kunkku :D
Mun mielestä tuo on vaan niin siistiä joskus ottaa kaverin kanssa pikkasen matsia ja huutaa äänensä käheeks nuissa matseissa :DD Se on sitä jotain mitä näiltä peleiltä haetaan, toki sitten kun yksin pelataan niin on ihan kiva olla sitä realismin tuntua, mutta ne nimet on toissijainen juttu :P
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Voisiko joku nyt minulle selostaa, että miksi ihmeessä nuo rossut pitää olla niin tällingissä?
Siis näitä pelejähän pelataan vaan pelaamisen ilosta :D ei sen tarvitse olla niin, että se joka on tuolla "oikeilla jäillä" se player numero yks, niin on sitte siinä konsolillaki se kunkku :D

Toi lieneekin enemmistön mielipide :) mutta ihan oikeasti, itse saan ainakin raivoisat kiksit siitä, jos on uudet kaupat, uudet tulokkaat ja miekkoset siellä missä pitääkin, ja voi tehdä kauppoja sit niistä jne. Tiiäks, "peliä suurempaa" meininkiä :D Ei ehkä ihan tervettä, mut mikäpä olisi.
Itselle ainakin nää kiekkopelit on suurempaa, kuin pelkkää känniajanvietettä. Tai siis sillai. Ei nyt koko maailmaa, mutta rakas harrastus.
 
Ylös Bottom