Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Voisiko joku nyt minulle selostaa, että miksi ihmeessä nuo rossut pitää olla niin tällingissä?
Siis näitä pelejähän pelataan vaan pelaamisen ilosta :D ei sen tarvitse olla niin, että se joka on tuolla "oikeilla jäillä" se player numero yks, niin on sitte siinä konsolillaki se kunkku :D
Mun mielestä tuo on vaan niin siistiä joskus ottaa kaverin kanssa pikkasen matsia ja huutaa äänensä käheeks nuissa matseissa :DD Se on sitä jotain mitä näiltä peleiltä haetaan, toki sitten kun yksin pelataan niin on ihan kiva olla sitä realismin tuntua, mutta ne nimet on toissijainen juttu :P

Voi poika kuule!

On meitä, joille on tärkeää, ellei jopa hyvin tärkeää, että oikea mies pelaa oikeassa joukkueessa. Jotkut meistä ovat vaan niin rakastuneita eri pelaajiin ja heidän eroihinsa. Ainakin minä haluan teeskennellä, että tuossa pelaa nyt Colorado Avalanche eikä mikään läjä digitaaliukkoja. Immersiosta tässä on kyse.

Olen Tapparan mies, ja kyllä minulle oikeastikin on hyvin tärkeää, että Janne Ojanen kyyristyy aloitukseen ylivoimalla, eikä mikään Gjungar Källström. Kyse on puhtaasti todellisuudenpaosta ja leikkimisestä. Teeskentelystä, että tuossa pelaa nyt "tuo" joukkue ja "tuo" pelaaja.

Onneksi olkoon, jos et vaadi peliltä näitä asioita, sinua on helpompi miellyttää ja olet todennäköisesti paljon leppoisampi kaveri kuin esim. minä.

Mutta on meitä vielä pahempiakin. Joillekin on todella tärkeää, että esim. maalivahti X:llä on täsmälleen samanlainen kypärä päässä kuin oikeassa elämässä. Ja jos patjassa on väärä logo tai värisävy, niin se on helvetti.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Okei :) No hyvä tietää. Jos joku vaikka innostuisi vähän luennoimaan aiheesta joskus :)

Lyhyesti tähän hätään helpoin ratkaisu:
Tarvitset muistikortin (ei ymmärtääkseni onnistu kovolla :( voit tosin siirrellä jälkeen päin tiedostoja muistikortin ja kovon välillä) ja Datel Xbox 360 Transfer Kit:in jolla siirrät tiedostoja PC:n ja muitikortin välillä.

Vielä olis nannaa kun joku datasankari vääntäis oikeen mainion editorin X0-rostereille ;)
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Lyhyesti tähän hätään helpoin ratkaisu:
Tarvitset muistikortin (ei ymmärtääkseni onnistu kovolla :( voit tosin siirrellä jälkeen päin tiedostoja muistikortin ja kovon välillä) ja Datel Xbox 360 Transfer Kit:in jolla siirrät tiedostoja PC:n ja muitikortin välillä.

Vielä olis nannaa kun joku datasankari vääntäis oikeen mainion editorin X0-rostereille ;)

Kiitos tästä. :) Tuohan auttais jo jonniin verran. Etenkin jos saisi jostain netistä ne rosterit tms, joita sitten puljata tuon kanssa.
 
Vastaus: Nhl 07

Tervehdys vaan kaikille.

Rekisteröidyin nyt tännekin forumille kun tuli kuukausi takaperin hankittua tämä 360:nen.

Olen pelannut jääkiekkopelejä niin pitkältä kuin muistan. WGH:t tuli kaikki amigalla kahlattua läpi, Faceoff, Brett Hull Hockey ja NHL hockey (tavallaan NHL92) lähtien koko vuosi on mennyt pelatessa NHL:iä.

Xboxin ostin kun ESPN 2K3 tuli. Se oli ainoa syy ostaa Xbox. Nyt taas NHL 07 oli syy ostaa Xbox360 - vaikkakin jo ennakkoon.

ESPN tai nykyisin 2K - sarja on alkanut polkea paikoillaan ja mennyt jopa takaperin. 2K6 oli niin valtava pettymys, että muutaman vuoden parjaamani EA-sarja sai minut nöyrästi takaisin huomaansa. Puutteineenkin NHL 06 oli parempi (PC:llä) kuin 2K6 Xboxilla. Sen huomasin vain pelitunneista kumpaan aikani kulutin. PES6 kuitenkin taisi olla kauden pelatuin urheilupeli ja tässä onkin toinen suuren suuri "heikkouteni", mutta siitä toisessa ketjussa sitten aikanaan.

Nyt EA NHL 07 (Next Generation) on kiihdyttänyt aineenvaihduntani huippulukemiin. Ainakin juttujen ja videoklippien perusteella tarjolla on uutta opittavaa, rutiineista poikkeamista, lisää realismia, immersiota ja muuta. Eniten kiinnostaa todella uuden oppiminen. Lähes 15 vuotta virtuaalilätkä on ollut yksi suurimmista harrastuksistani ja lopulta pelaaminen on ollut sitä samaa: Pass, Shoot. Mutta jos nyt se onkin pelaajasta kiinni miten laukaus lähtee, niin voi pojat.

Itse tehdyt harhautukset, hyvin rytmitetyt lämmit siniviivalta, ranteet läpiajoista längistä... en malta enää odottaa. Vihdoin jotain uutta.

Tähän rosteri asiaan sen verran, että koska kuuluu ryhmään "realismi-friikki-taso 10" - rosterit ovat pitäneet olla jo WGH:stä lähtien kunnossa. PESissä ja joka ainoassa lätkässä. Ja tätä varten kuvittelisinkin, että olisi loistava homma, jos EA tekisi kuukausittaisen rosteri päivityksen ja vaikka maksaisi 100 pistettä tai 200, niin olisin jo tällä iällä valmis sen maksamaan. Niin hemmetin kauan näitä kun olen jo nysvännyt.

PES6:sen kohdalla sorruin jopa modaamaan Xboxini. Siirsin PES6:sen kovalevylle ja latasin netistä harrastajien realistiset grafiikat ja rosterit. Tuntuu hölmöltä, ettei näitä saa irti ellei modaa boxiaan ensin. Toivon, ettei 360:sen kanssa tarvitsisi tähän sortua.

Niin tai näin - enää pari viikkoa ja NHL 07 on kaupoissa. Ja silloin janoan live-vastustajia. Tervetuloa ottamaan yhteyttä. Gamertagini on Genz76
 
Vastaus: Nhl 07

OLIN JUURI TULOSSA SANOMAAN SAMAA!

Wowawiiiiiiiwaaaaaa!!!! Tästä se lähtee!!!
 
Vastaus: Nhl 07

Tuohan on ollut kokoajan tiedossa että se on shootout demo, ainakin täälläpäässä. Demon tarkoitus on tutustuttaa porukka uusiin kontrolleihin.
 
Vastaus: Nhl 07

Chrom sanoi:
Downloading NHL 07 Shootout demo

eli se siitä "pelattavasta" demosta

Tuohan on ollut alusta asti selvillä että tulossa on rankkaridemo. Tarkoituksena on varmasti ensisijaisesti tutustuttaa pelaajat näihin uusiin kontrolleihin ja fysiikoihin. Kelpaa ainakin minulle paremmin kuin hyvin! :)

edit: Oksennus oli nopeampi.
 
Vastaus: Nhl 07

Voi elämä. Tämä on juuri minun tuuriani. Muutin tässä uuteen kaupunkiin ja nettiähän ei vielä tietenkään ole. Nytkin jumitan kirjaston koneella.

Kaverin nettiähän tässä pitää käyttää, mutta kuten arvata saattaa, ei poika ole vielä kotona. Demoa on odotettu viimeiset kaksi viikkoa ja nyt joutuu sitten odottelemaan 5-6 tuntia että saa demon. :p

Vihdoinkin pääsee testaamaan 07:aa.
 
Vastaus: Nhl 07

Genz sanoi:
Tervehdys vaan kaikille.

Rekisteröidyin nyt tännekin forumille kun tuli kuukausi takaperin hankittua tämä 360:nen.

Olen pelannut jääkiekkopelejä niin pitkältä kuin muistan. WGH:t tuli kaikki amigalla kahlattua läpi, Faceoff, Brett Hull Hockey ja NHL hockey (tavallaan NHL92) lähtien koko vuosi on mennyt pelatessa NHL:iä.

Xboxin ostin kun ESPN 2K3 tuli. Se oli ainoa syy ostaa Xbox. Nyt taas NHL 07 oli syy ostaa Xbox360 - vaikkakin jo ennakkoon.

ESPN tai nykyisin 2K - sarja on alkanut polkea paikoillaan ja mennyt jopa takaperin. 2K6 oli niin valtava pettymys, että muutaman vuoden parjaamani EA-sarja sai minut nöyrästi takaisin huomaansa. Puutteineenkin NHL 06 oli parempi (PC:llä) kuin 2K6 Xboxilla. Sen huomasin vain pelitunneista kumpaan aikani kulutin. PES6 kuitenkin taisi olla kauden pelatuin urheilupeli ja tässä onkin toinen suuren suuri "heikkouteni", mutta siitä toisessa ketjussa sitten aikanaan.

Nyt EA NHL 07 (Next Generation) on kiihdyttänyt aineenvaihduntani huippulukemiin. Ainakin juttujen ja videoklippien perusteella tarjolla on uutta opittavaa, rutiineista poikkeamista, lisää realismia, immersiota ja muuta. Eniten kiinnostaa todella uuden oppiminen. Lähes 15 vuotta virtuaalilätkä on ollut yksi suurimmista harrastuksistani ja lopulta pelaaminen on ollut sitä samaa: Pass, Shoot. Mutta jos nyt se onkin pelaajasta kiinni miten laukaus lähtee, niin voi pojat.

Itse tehdyt harhautukset, hyvin rytmitetyt lämmit siniviivalta, ranteet läpiajoista längistä... en malta enää odottaa. Vihdoin jotain uutta.

Tähän rosteri asiaan sen verran, että koska kuuluu ryhmään "realismi-friikki-taso 10" - rosterit ovat pitäneet olla jo WGH:stä lähtien kunnossa. PESissä ja joka ainoassa lätkässä. Ja tätä varten kuvittelisinkin, että olisi loistava homma, jos EA tekisi kuukausittaisen rosteri päivityksen ja vaikka maksaisi 100 pistettä tai 200, niin olisin jo tällä iällä valmis sen maksamaan. Niin hemmetin kauan näitä kun olen jo nysvännyt.

PES6:sen kohdalla sorruin jopa modaamaan Xboxini. Siirsin PES6:sen kovalevylle ja latasin netistä harrastajien realistiset grafiikat ja rosterit. Tuntuu hölmöltä, ettei näitä saa irti ellei modaa boxiaan ensin. Toivon, ettei 360:sen kanssa tarvitsisi tähän sortua.

Niin tai näin - enää pari viikkoa ja NHL 07 on kaupoissa. Ja silloin janoan live-vastustajia. Tervetuloa ottamaan yhteyttä. Gamertagini on Genz76

Taidat olla tulevaisuudesta tai tosifani :D PES6 ilmestyy ainakin mun tietääkseni vasta reilun kk:n päästä :D Eipä sentään, ihan mielelläni haastelen sua sitten kun saadaan kuningasjalkapallon kuningas muuallekin Suomeen :D
Mitenkäs muuten, eikö pelkät option-fileen tehtävät muutokset riitä? Nimet, stadionit, joukkueet, logot sekä 90%:sti oikeat peliasut ja mainokset... Vois pitää takuun voimassa loppuun asti ;)

Fakesonic sanoi:
Oksennus oli nopeampi.

:p
 
Vastaus: Nhl 07

Moi, laittakaahan mielipiteitä siitä NHL 07 demosta tänne sivuille!!
Itse kuuluun täysin samaan kastiin Genz:n kanssa ja odotukset on todella korkealla tuylevasta pelistä.
Xbox360:n ostan samalla kun haen uunituoreen NHL 07:n ja sitten alkaa armoton tahkoaminen:)
 
Vastaus: Nhl 07

Tunnin verran tuli tahkottua rankkareita ja kyllähän se hyvältä tuntuu. Ohjaus tosiaan vaatii vähän totuttelua mutta homma toimii. Pelaajat vakuuttaa animaation osalta ja muutenkin on aika herkkua.
Miinuspuolena paistoi silmään koneen suppeasti käyttämä liikevalikoima. Esim. Stillman yritti joka kerta samaa: suoraan maalia kohti, pieni vispaus, kiekko rystylle ja liukuminen maalivahdin syliin saamatta vetoa aikaiseks.
Tuossa harhauttelussa tuntui olevan realistisesti rytmitys aika tärkeässä osassa. Kiekonfysiikka oli myös mukavaa katseltavaa säkkärin huitoessa kiekon itse mailalla verkon perälle. Skill Stick oli tosiaan maittava ja muutama nätti (MS:n sponssaama?) 360-pyörähdyskin irtosi vahingossa mutta ehkä se siitä kun saa kontrollit paremmin selkäytimeen. Näyttäisi tosiaan siltä että EA:lta tulee pitkästä aikaa oikeasti viihdyttävä hyvä kiekkopeli.
 
Vastaus: Nhl 07

Pelaajat ovat todella upean näköisiä. Skillstick on kyllä mainio. Varsinkin laukoessa on ihan eri fiilis kuin perinteisellä tavalla nappuloita painellessa. Molarit seuraa hyvin hyökkääjän liikkeitä ja torjunnat näyttävät realistisilta. Ainoa miinus rankkarikisoissa Ryan Smythille, joka tuntui joka toinen kerta kaatuvan maalivahdin patjoihin samalla tavalla. Kauden aikana tuskin tulee nähtyä rankkareita niin paljon, että tuo alkaisi häiritä suunnattomasti.
 
Vastaus: Nhl 07

Tosiaan moni itkee siitä, että pelaajat (varsinkin kuulemma Smyth) tekee aina saman liikkeen. Joku sanoi että tekee aina maalin ensimmäisellä vedollaan.

Totta helvetissä toivon, että kyseessä on vain demon lapsus. 2 vuotta peliä tehty ja luvattu enemmän kuin koskaan ennen.

Pitää mennä jumalauta töihin, en ehdi edes testaamaan. Mutta tulee kyllä julma tilitys huomenna.
 
Vastaus: Nhl 07

Aivan loistava. Uskomattoman hyvän näköinen peli. Vähän aikaa menee että tottuu noihin uusin nappuloihin ku PC:llä 06:sta ohjaimella pelannut. Mutta heti ilmestyessä ei peliä pysty ostamaan kun vasta tuon Saints Row:n hankin...:( No pitää katella kun tulee käytettynä noita myyntiin tai sit ku on rahaa niin ostaa uutena.
 
Vastaus: Nhl 07

Hyvältä vaikuttaa peli maalivahti on niin hyvä kuin väitettiin, skillstick todella hyvä kaikki peruskikat onnistuu nyt kun on vähän aikaa pelaillu (Lämäri, Rannelaukaus, Heittolaukaus(se helpoin) ja rystyt tottakai+ seläntakaa kiepautus veto). Bugit eivät haittaa liikaa noh ehkä päällimmäisenä on tuo tekoälyn ohjaamien pelaajien kuvion toisto pieni asia mielestäni, ja imurimaalit niitä saa aika helposti. Kyllä tämä peli meni ennakkotilaukseen nyt.

Ei Smyth tee maalia ekalla aina, mutta tunnostaa että tässä on joku toisto juttu kun joskus tekee Smyth ja sen jälkeinen tekee maalit aina ekalla, toisella kerralla kaikki vedot menee tolppaan kaikilla ( 5 vetoa peräkkäin ennätys tähän asti), joskus taas saa laitettua jokaisen maalin längistä samalla tavalla, mutta joskus ei mene millään. Se on hienoa kuitenkin että Ei aina mene(tosin monesti tuntuu että jos ei heti ratkea niin tekoälypelaaja Carolinalla laittaa aina saman kikan (vasen, oikea, länget. ) maaliin). Pikkujuttuja tosin

Ainiin maalivahtien heijastuksella jäässä ei ole kypärää päässä :)
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Moi, laittakaahan mielipiteitä siitä NHL 07 demosta tänne sivuille!!
Itse kuuluun täysin samaan kastiin Genz:n kanssa ja odotukset on todella korkealla tuylevasta pelistä.
Xbox360:n ostan samalla kun haen uunituoreen NHL 07:n ja sitten alkaa armoton tahkoaminen:)

Veit sanat suustani. Itsekin menossa hakemaan tota pakettia 15 päivä perjantaina. Sopivasti alkaa siitä 4pv vapaat, niin joutuu pelailee hieman :D Hivenen vain hirvitti, kun luin tänään noita "ongelmia"-threadin juttuja siitä, miten paljon noita boxeja on hajoillu...
 
Vastaus: Nhl 07

Muuten vaikutti demo mainiolta, niin pelattavuus, fysiikka kuin grafiikka, mutta harmittaa yksi asia joka ikävästi muistuttaa vanhoista ea:n lätkäpeleistä:

Kun kiekko on lirumassa maaliin moken selän takana, ja maalivahti heittäytyy selälleen sitä pysäyttääkseen, kiekko magneetin lailla joutuu moken selän alle :( Eikö juuri tästä pitänyt päästä eroon tuolla fysiikan uudistuksella, ettei näitä magneettisia kiekonliikkeitä näy enää. Pilaa nimittäin paljon fiilistä kun kiekko ei liikukkaan kuin oikea.

Tuo oli oikeastaan ainut marinan aihe tunnin rankkarikisan aikana. Hyvältä muuten vaikutti, parhaalta lätkältä pitkään aikaan. Etenkin pelattavuus tuntui todella upealta. (niin ja tietty grafiikat, aivan upeat.)
 
Ylös Bottom