Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Kyllä iskee pieni kateus teille jotka pääsevät herkuttelemaan noilla rankkareilla demon myötä mutta ehkä jaksan odottaa julkaisuun asti vaikka helvetin vaikeaa se tulee olemaan:)

Onkos muuten kellään tietoa siitä millaiset säätö mahdollisuudet NHL07:ssa tulee olemaan?
Meinaan siis niitä pelinopeuksia ym ym..säätöjä?
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Kyllä iskee pieni kateus teille jotka pääsevät herkuttelemaan noilla rankkareilla demon myötä mutta ehkä jaksan odottaa julkaisuun asti vaikka helvetin vaikeaa se tulee olemaan:)

Onkos muuten kellään tietoa siitä millaiset säätö mahdollisuudet NHL07:ssa tulee olemaan?
Meinaan siis niitä pelinopeuksia ym ym..säätöjä?

¨
Itse olen aika pimennossa noiden säätöjen kanssa. En tiedä olenko missannut jotain virallista infoa. Joskus oli juttua, ettei olisi juuri mitään slidereita, joskus taas että olisi aikalailla samat kuin 06:ssa. Ehkä joku tietää paremmin.

Sen taisi joku testaaja sanoa, että pelaaja/maalivahti-boosti - sliderit olisivat mukana.
 
Vastaus: Nhl 07

Itsekkään en ole kuullut mitään noista säätömahdollisuuksista mutta toivon että pelistä löytyisi
ainakin ne perus sliderit eli peli-,veto,syöttönopeudet sekä ehdottomasti taklausvoiman säätö jne.
Niiden avulla on aika hyvä kokeilla ja löytää itselle juuri sopivat säädöt.
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Itsekkään en ole kuullut mitään noista säätömahdollisuuksista mutta toivon että pelistä löytyisi
ainakin ne perus sliderit eli peli-,veto,syöttönopeudet sekä ehdottomasti taklausvoiman säätö jne.
Niiden avulla on aika hyvä kokeilla ja löytää itselle juuri sopivat säädöt.

Olen suhtautunut niin, ettei niitä ole. Toivon että olisi, mutta parempi jo valmiiksi suhtautua. Jos ei ole, niin sitten saatanallinen editointi kehiin.
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Mitä tarkoitat tuolla editoinnilla jos ei kyseisiä slidereitä ole?

No lähinnä sitä, että jos tuntuu siltä että taklauspeli on esim. aivan liian löysää, editorilla vaan joka jätkälle kovempi taklausarvo. Jos käyt jokaisen joukkueen pelaajat huolella läpi, ei siihen helvetin montaa tuntia mene. Hoho.

Ei vaan, kyllä minä uskon että nämä hommat olisi aikahyvin tasapainotettu. Odotellaan julkaisua.
 
Vastaus: Nhl 07

Luon tuolta verkkokauppa.com:min ennakotilaus jutusta että, Huom: Suomenkielinen toteutus ainoastaan PC, PS2 ja Xbox-versioissa. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä ettei mukana olisi SM-liigaa. Sillä toki haluan mennä ja rökittää jokereita, kärppiä ja erityisesti tepsiä.:D
 
Vastaus: Nhl 07

Colibri sanoi:
Luon tuolta verkkokauppa.com:min ennakotilaus jutusta että, Huom: Suomenkielinen toteutus ainoastaan PC, PS2 ja Xbox-versioissa. Toivottavasti tämä ei tarkoita sitä ettei mukana olisi SM-liigaa. Sillä toki haluan mennä ja rökittää jokereita, kärppiä ja erityisesti tepsiä.:D


Sitä se juurikin tarkoittaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Niin täälläkin on jo puhuttu, että Sm-Liiga puuttuu. Saattaapa suomenkielikin jäädä tästä versiosta pois jos tuosta lauseesta pitäisi jotain päätellä.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
Niin täälläkin on jo puhuttu, että Sm-Liiga puuttuu. Saattaapa suomenkielikin jäädä tästä versiosta pois jos tuosta lauseesta pitäisi jotain päätellä.

Jep eli selvyyden vuoksi sanottakoon että peli sisältää vain sitä itseään eli NHL-liigan. Lokalisointia ei tässä versiossa ole.

Noiden muiden alustoiden versioissa eli päivitetyissä NHL06:ssa on.
 
Vastaus: Nhl 07

Onkohan mahdollisesti sitten x360 versioon tulossa päivityksenä nuo euroliigat? Jos näin käy niin pitänee jättää hankinta sinne päivityksen ajoille.
 
Vastaus: Nhl 07

Toivottavasti euroliigat tulisivat päivityksien muodoissa, eivätkä maksaisi maltaita. Ei sitä suomalaista selostusta niin hirveästi kaipaa.... muutenkin nuo selostukset ovat ainakin tähän mennessä olleet niin itseään toistavia että ei paremmasta väliä.......
 
Vastaus: Nhl 07

Itse en hirveästi edes kaipaa SM-liiga päivitystä enkä varsinkaan Saukkosen ja Jutilan puuduttavaa selostusta. Tietysti se olis kiva lisäys mutta pääasiassa pelaan NHL-joukkueilla ja maajoukkueilla.
EA on aina tarjonnut aivan loistavat turnaukset kavereiden kesken varsinkin maajoukkueilla, onko muuten tietoa millaiset maajoukkueet on pelissä mukana?
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Onkohan mahdollisesti sitten x360 versioon tulossa päivityksenä nuo euroliigat? Jos näin käy niin pitänee jättää hankinta sinne päivityksen ajoille.

Tuskimpa tulee päivityksenä.. mutta todennäköisesti nhl 08 sisältää ne liigat koska se on hyvä myyntivaltti eurooppaan ens vuonna.. nimittäin ea tuskin tekee 08 muutakun pikkupäivityksiä kuten aikaisemminkin.
 
Vastaus: Nhl 07

En minäkään usko että tulee, mutta tässä olisi oiva paikka käyttää Marketplacea EA:lla. Ei tarttisi edes kasvoja mallintaa kuin parista pelaajasta, muut saisivat olla geneerisiä. Oikeat äijät vaan oikeisiin tiimeihin ja pelipaidat kuntoon. Riittäisi minulle. Ja vielä laittaisi kaikki eliittiliigat samaan syssyyn, niin ostettaisiin pakettia koko euroopan alueella.

Mutta epäilen vahvasti.
 
Vastaus: Nhl 07

Joo en mäkään välttämättä halua että siinä on putte possu ja hiiri selostamassa. Silti toi SM-liiga saisi olla. Tai sitten täytyy hommata jostain toi NHL 07 myös tolle vanhalle boxille, vaikkai kyllä hirveesti kiinnostais ostaa kun päivitystä 06:sta kun se jo löytyy hyllystä...
 
Vastaus: Nhl 07

Colibri sanoi:
Joo en mäkään välttämättä halua että siinä on putte possu ja hiiri selostamassa. Silti toi SM-liiga saisi olla. Tai sitten täytyy hommata jostain toi NHL 07 myös tolle vanhalle boxille, vaikkai kyllä hirveesti kiinnostais ostaa kun päivitystä 06:sta kun se jo löytyy hyllystä...

Ainakin pelit-lehti lyttäsi vanhan boxin 07:n. Ei siis täysin, mutta vaikuttaa aika heikolta tekeleeltä. Voisi katsoa jos netistä löytäisi jo noita current gen-arvosteluita.
 
Vastaus: Nhl 07

En tiedä miltä ajalta nuo nykyisten konsoleiden videot olivat jotka tässä pari päivää sitten jostain näin (ei tule mieleen), niin sen jälkeen en suosittele tämän NHL:n ostamista 06-version omistajille. Oli ihan samanlainen, maalivahdit sähläsivät tuossa, tekoäly oli sitä vanhaa *****a jne. Joten jos tämän pelin ostoa hankitaan, suosittelisin myös tuota uutta boxia. Tämä siis on vain minun mielipide, mutta tuota vanhan koneen 07:aa en ainakaan ostaisi. Tuo versio ei ansaitsisi samaa nimeä kuin mikä se on Xbox360:lla.
Täytyy pikkuhiljaa tuota uutta boxia ruveta ostamaan jos ei viimeisten joukossa halua tuota peliä testata. Enpä tarvitsisi seuraavaan puoleen vuoteen mitään toista peliä kun Dynastyssa menee aika pitkään ja tämä kun on aikaisemmasta syvennetty, ainakin Pelaaja-lehden mukaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Tragedy sanoi:
En tiedä miltä ajalta nuo nykyisten konsoleiden videot olivat jotka tässä pari päivää sitten jostain näin (ei tule mieleen), niin sen jälkeen en suosittele tämän NHL:n ostamista 06-version omistajille. Oli ihan samanlainen, maalivahdit sähläsivät tuossa, tekoäly oli sitä vanhaa *****a jne. Joten jos tämän pelin ostoa hankitaan, suosittelisin myös tuota uutta boxia. Tämä siis on vain minun mielipide, mutta tuota vanhan koneen 07:aa en ainakaan ostaisi. Tuo versio ei ansaitsisi samaa nimeä kuin mikä se on Xbox360:lla.
Täytyy pikkuhiljaa tuota uutta boxia ruveta ostamaan jos ei viimeisten joukossa halua tuota peliä testata. Enpä tarvitsisi seuraavaan puoleen vuoteen mitään toista peliä kun Dynastyssa menee aika pitkään ja tämä kun on aikaisemmasta syvennetty, ainakin Pelaaja-lehden mukaan.

Täs on linkki IGN:nän sivuille jossa on nuo videot http://media.ps2.ign.com/media/829/829741/vids_1.html

ja sanon että on PÀSKA
 
Vastaus: Nhl 07

Vähän harmittaa tuo PC-version (oletettu) vesitys. En tarkoita, että olisi pitänyt olla yhtä kunnianhimoinen ja pitkään tehty kuin X360-versio, mutta mielestäni current gen-kiekko ei tarvitsisi mitään ihmeellistä. NHL 95:stä mallia. Siinä oli pelaaminen hauskaa, kesti monta vuotta kavereiden kanssa peli-iloa. Grafiikat varmasti riittäisivät (ainakin minulle) jos olisivat jotain NHL 2004-tasoa. En ole koskaan tajunnut, miksi näissä peleissä yleensä tuntuu siltä, että pääpointti sivuutetaan, ja uudistukset ovat jotain gimmickejä. En minä ikinä PC-kiekolta vaatinut muuta kuin hyvää ja hauskaa pelattavuutta. En kokisi hommaa edes vaikeaksi:

1. Pelaajien erot kuntoon, ja niin että attribuuteilla olisi merkitystä. Huono syöttäjä olisi heikompi syöttelemään kuin hyvä, jne. Yksinkertaista. Yksinkertaisinta - ja silti tuo homma on mielestäni kussut aikalailla joka kerta. On vain tiettyjä taitoja, missä arvoilla on vaikutusta - ja sitten liuta taitoja jossa vaikutus on aivan ihmeellinen tai sitä ei ole. Nörtit (kuten minä) hakkaavat editoreita itku silmässä ja koittavat saada peliin järkeä. Siinä onnistutaan aina vain osittain.

2. Ei yritetä liikaa. Ei järkeillä mitään läpiajokameroita tai manual dekejä. Tekoälyt kuntoon. Kyllä sitä peleissä on jo vuosia nähty tekoälyn suhteen hyviä esimerkkejä erilaisissa peleissä, niin luulisi nyt että simppelissä laatikossa pyörivät miehet osaisivat vähän käyttäytyä. En halua mitään ylitarkkaa simulaatiota, minulle riittäisi edes pieni pala immersiota. Ei nykyään pitäisi olla vaikeaa, että äijien sijoittumisen perusperiaatteet olisivat peleissäkin hallussa.

3. Ei sen tietokoneen tarvitse huijata. Jos pelaaja haluaa haastetta, se haluaa sitä pelillisesti, ei tuloksellisesti. Kuitenkin on selvää, että ihmispelaajasta on aina enemmän haastetta - joten jos ei saada tietokonetta pelaamaan rehellisesti hyvää kiekkoa, niin sitten ei saada. Turha sitä on peitellä huijaamisella.

4. Tämä on yksi suurimmista synneistä: Ei ole mieltä siinä, että edellisvuosina hyviksi todetut uudistukset ja pikkuviilaukset pudotetaan pois seuraavien vuosien peleistä. Jos hyvät asiat oltaisiin pidetty alusta asti mukana, kiekkopelit olisivat olleet jo pari vuotta sitten tuhat kertaa paremmalla tolalla. Tämä minua on vituttanut älyttömän paljon.

Se olennaiseen keskittyminen on aina niin perhanan vaikean tuntuista joissakin asioissa.
 
Ylös Bottom