Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

En taida uskaltaa tehdä ennakkotilausta. Suomen postin tuntien paketti saattaa tulla jo jouluksi. Lienee parempi lähteä kärkkymään peliä kaupan tiskiltä tai tehdä varaus kauppaan.
 
Vastaus: Nhl 07

Meni kyllä itselläkin nyt vakavaan harkintaan ko. paketti. Ei vaan kehtaisi yhden arvostelun perusteella ostaa sitä. Mutta molarit näyttää kyllä todella hyviltä. Ilmeisesti vihdoinkin Hitz Pron maalivahdit kohtasivat voittajansa.. Tekoäly vaan vielä arveluttaa. Opiskelijalla kun ei tunnetusti liikaa pätäkkää ole, niin tällaisen ison hankinnan tekeminen on vähän arpapeliä. :)
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi23 sanoi:
Meni kyllä itselläkin nyt vakavaan harkintaan ko. paketti. Ei vaan kehtaisi yhden arvostelun perusteella ostaa sitä. Mutta molarit näyttää kyllä todella hyviltä. Ilmeisesti vihdoinkin Hitz Pron maalivahdit kohtasivat voittajansa.. Tekoäly vaan vielä arveluttaa. Opiskelijalla kun ei tunnetusti liikaa pätäkkää ole, niin tällaisen ison hankinnan tekeminen on vähän arpapeliä. :)

Tuolla pohjois-amerikassa peli on nyt ilmestynyt ja ensimmäiset ovat jo saaneet omansa. Luulen, että huomenna löytyy jo hyvin kattava määrä käyttäjäkommentteja. Kannattaa seurata doubleminoria.
 
Vastaus: Nhl 07

Änäri sanoi:
Tuolla pohjois-amerikassa peli on nyt ilmestynyt ja ensimmäiset ovat jo saaneet omansa. Luulen, että huomenna löytyy jo hyvin kattava määrä käyttäjäkommentteja. Kannattaa seurata doubleminoria.

Hoho, kyttään samaa sivustoa itsekin kokoajan ja meinasin tulla samaa selittämään tänne. Olen mä ihan tyytyväinen elämääni.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Hoho, kyttään samaa sivustoa itsekin kokoajan ja meinasin tulla samaa selittämään tänne. Olen mä ihan tyytyväinen elämääni.

Vähän sama vika, käyttäjäkommentteja odotellessa. Onpa ainakin jotain mitä lueskella huomenna netistä :) Tää on aina se aika vuodesta kun alkaa kämmenet hikoamaan, tänä vuonna vielä keskimääräistä enemmän kun on luvassa jotain oikeasti uutta.
 
Vastaus: Nhl 07

Änäri sanoi:
Vähän sama vika, käyttäjäkommentteja odotellessa. Onpa ainakin jotain mitä lueskella huomenna netistä :) Tää on aina se aika vuodesta kun alkaa kämmenet hikoamaan, tänä vuonna vielä keskimääräistä enemmän kun on luvassa jotain oikeasti uutta.

Joskus vielä menen baariin, ja sanon ensimmäiselle nätille tytölle että "arvaas mikä mun nikki on doubleminorissa?". Jos ei sillä jo irtoa, niin pitää heittää aina toimiva "mennäänkö meille muokkaileen rostereita?".
 
Vastaus: Nhl 07

Jo pelaamaan päässeen kaverin mukaan next gen versiossa ei ole ollenkaan kausi- vaihtoehtoa, vaan pelkkä dynasty. Aika erikoista. Tämä tieto siis doubleminorista.
 
Vastaus: Nhl 07

Jaaha. Joku pelin ostanut sanoikin sitten ettei ole season modea. Voihan vittu. Aika iso pettymys. Ei paljoa dynastyt kiinnosta. Puolivillainen, epärealistinen managerimoodi pakotettu pelaajalle? Miksi helvetissä?

TÄTÄ en ole ikinä tajunnut, että perusasioita otetaan peleistä pois. En ikinä. Sitten pari vuotta, niin se on taas uutuutena. NHL 2056:ssa on uutuutena saatana varmaan lämäri.
 
Vastaus: Nhl 07

Doubleminorissa (melkein kirjoitin Thunderpuckissa) kuitenkin peliä on muutoin kehuttu perhanasti.

Tekoälyn puolelta ainoa vastaantullut valitus oli se, että pakit eivät aina tule tarpeeksi hyökkäyksiin. Itselleni tämä on selkeä bonus, koska monessa edellisessä NHL-pelissä homma oli aivan toisinpäin. Uskoisin että tuota pinchaamistakin saa vähän väkerrettyä kun editoi pelaajia, tai vaihtaa roolia (puolustava pakki -> hyökkäävä pakki).

Joku sanoi itse puolustamista turhan hankalaksi. Ilmeisesti pokecheck toimii niin, että painetaan oikeaa puskurinappia ja samalla väännetään oikeasta tatista - kuulostaakin vähän hankalalta, mutta ehkäpä tuohon on mahdollista tottua.

Kuitenkin, peliä ovat kehuneet kuin pienet elukat. Maalinteon vapaus ja maalivahdit suurimpina kehuina, tietenkin graafisen ulkoasun ja äänien lisäksi. Pelaajat kuulemma erottuvat hienosti. Yksi kaveri hehkutti, kun teki tyhmiä virheitä joista Hossa rankaisi kolme kertaa, viimeisen jatkoajalla. Harvoin hehkutetaan tilannetta, jossa otetaan turpaan. Kuulostaa hienolta.
 
Vastaus: Nhl 07

Jaaha, kausi siis puuttuu. Onhan silti se yksittäinen peli (Play now) siellä? Muta eikös tuota ole tekijöiden puolelta puhuttu, että dynasty olisi parempi kuin koskaan (tuo nyt ei vielä hirveästi vaadi) ja muutenkin paljon syvällisempi kuin aikaisemmat. Kuvista ja videoista nyt olen vain palkkakaton huomannut.
 
Vastaus: Nhl 07

Itse olen aina Dynastya/Franchisea tai yksittäisiä otteluita tahkonnut urheilupeleissä, joten henkilökohtaisesti nuo puutteet eivät haittaa. Mutta silti aika ihmeellistä, että yksittäiset kaudet yms. on otettu pelistä pois.

Kyllähän nuo tosiaan tuolla Double Minorissa kehuvat kovasti, eikä ole vielä kauheana miinuksiakaan tullut - ainakaan mitään älyttömän radikaaleja. Ja jos tosiaan tekoälykin toimii kohtalaisen hyvin, niin emmä tiiä.. pakko kai se on Xbox 360:n hommata - varsinkin kun Playeronellakin on kohtalaisen kova tarjous Premium-konsoli+NHL07 -paketista. Pitää varmaan paastota pari seuraavaa kuukautta sitten, mutta onhan asiat laitettava tärkeysjärjestykseen: 1. Hommaa Xbox 360 + NHL07 (next-gen) 2. Pidä itsesi hengissä.. ;) Pitää kuitenkin vielä tarkastella tuota kommentointia, ettei alaki yhtäkkiä tulemaan älyttömiä haukkuja.
 
Vastaus: Nhl 07

Anzi, kaiken ratkaisu on osamaksu. Köyhällä on aina varaa siihen. Kuten minulla. Jos joku kuukausi ei ole varaa maksaa, ei vaan maksa ja odottelee muistutuksia. Mitä ne voi muka tehdä? Ei ne sun asuntoon tule boxia viemään! Ja vaikka tulisikin, pidä se aina mukana.

Noista arvioista tuolla, niin aikalailla kaikki tuntuu olevan sitä mieltä, että hauskinta lätkää piiitkään aikaan, pari jannua jopa sanoi että parasta sitten '94:n. Onhan nuo penteleet tuolla innoissaan. Kyllä tuo riittää minulle.

Hauskaa tässä on se, että NHL2k7 on napannut pari oikein hyvää arvostelua. Kyllähän minä arvasinkin, vaikka välissä tuli vaikutelma että peli on aika kuiva, että viimeistään slidereiden kanssa pelleilemällä se lienee kelpo kiekkopeli sekin. En tosin osta ihan heti, odottelen sen suhteen vähän aikaa.
 
Vastaus: Nhl 07

Niin muuten, toivon itsekin että edes yksittäisten pelien pelaaminen olisi mahdollista. Joku sanoi, että moodit ovat dynastia, maajoukkueturnaus ja rankkarikisa. Kai sitä nyt perkele yksittäisiä pelejä saa edes pelata? Rupean kaivamaan. Oletan kuitenkin että pakko löytyä.

http://www.2khockey.net/forums/index.php?showtopic=15886

Tuossa, toinen postaus, missä kuvia. Olihan tässä slidereita, en enempää tarvitsekaan. Tuo oli positiivinen ylläri.


edit: juu, saa tuossa yksittäisiä pelejä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

itellä on vaa ps2.. mut oon kyl vakavasti harkinnu tota 360.. ni onko ps2 änärillä ja 360 tä änärillä muita eroja ku grafiikas? ja et pleikkaril on sm liiga jne ... ? mut onko pelillisesti samalaiset?
 
Vastaus: Nhl 07

scorn sanoi:
itellä on vaa ps2.. mut oon kyl vakavasti harkinnu tota 360.. ni onko ps2 änärillä ja 360 tä änärillä muita eroja ku grafiikas? ja et pleikkaril on sm liiga jne ... ? mut onko pelillisesti samalaiset?

Tämä on oikeesti tuhannes kerta.

Vakavasti olet harkinnut koneen ja pelin ostoa, mutta et ole jaksanut kaivaa siitä yhtään tietoa? Hei, ei se oikeasti ole niin vaikeata. Asennekysymys uskoisin.

Mutta ettei nyt mene vinkumiseksi koko vastaus, niin ei: X360-versiolla ja PS2-versiolla ei ole muuta yhteistä kuin nimi. Sama koskee toki muitakin CG-versioita, myös PC:tä.
 
Vastaus: Nhl 07

Fakesonic sanoi:
Tämä on oikeesti tuhannes kerta.

Vakavasti olet harkinnut koneen ja pelin ostoa, mutta et ole jaksanut kaivaa siitä yhtään tietoa? Hei, ei se oikeasti ole niin vaikeata. Asennekysymys uskoisin.

Mutta ettei nyt mene vinkumiseksi koko vastaus, niin ei: X360-versiolla ja PS2-versiolla ei ole muuta yhteistä kuin nimi. Sama koskee toki muitakin CG-versioita, myös PC:tä.
no voi ny perkele
 
Vastaus: Nhl 07

Fakesonic sanoi:
Tämä on oikeesti tuhannes kerta.

Vakavasti olet harkinnut koneen ja pelin ostoa, mutta et ole jaksanut kaivaa siitä yhtään tietoa? Hei, ei se oikeasti ole niin vaikeata. Asennekysymys uskoisin.

Mutta ettei nyt mene vinkumiseksi koko vastaus, niin ei: X360-versiolla ja PS2-versiolla ei ole muuta yhteistä kuin nimi. Sama koskee toki muitakin CG-versioita, myös PC:tä.

Joo, pitäisiköhän perustaa uusi topic : Nykynuoret ja uusavuttomuus.

Nykyään kaikki tarjotaan kultatarjottimella nenän eteen, internet on lähes pohjaton tiedon tyyssija. Siltikin jo pelkästään tätä NHL 07 aihetta lukiessa samat kysymykset kysytään sata kertaa uudestaan.

Kuinka vaikeata on lukea yhtä suhteellisen lyhyttä viestiketjua läpi? Mitenköhän ihmiset pärjäisivät ilman intterweppiä?

HUOM!!!!

NHL 07 XBOX JA XBOX360 VERSIOT OVAT KÄYTÄNNÖSSÄ TÄYSIN ERI PELEJÄ.

NHL 07 XBOX JA XBOX360 VERSIOT OVAT KÄYTÄNNÖSSÄ TÄYSIN ERI PELEJÄ.

NHL 07 XBOX JA XBOX360 VERSIOT OVAT KÄYTÄNNÖSSÄ TÄYSIN ERI PELEJÄ.

NHL 07 XBOX JA XBOX360 VERSIOT OVAT KÄYTÄNNÖSSÄ TÄYSIN ERI PELEJÄ.


Mielenkiintoista muuten että IGN antoi NHL2k7 paremman arvosanan kuin tälle EA:n tekeleelle.
Tuo NHL 07 arvostelu oli kyllä aika surkea, tekoälystä ei puhuttu juuri mitään ja jutussa oli vielä selkeitä asiavirheitä. "Hieman" hutaistun oloinen oli. Odottelen gamespotin arviota mielenkiinnolla.
 
Vastaus: Nhl 07

IGN antoi saman graafisenkin arvosanan molemmille peleille. Mielestäni vähän "erikoista".
 
Vastaus: Nhl 07

Minäkin kysyin ilmeisesti aivan turhasta asiasta tässä ketjussa kun en tiennyt mitä eroa on 2k7:lla ja NHL 07:lla.. Englantia en ihan niin hyvin osaa, että voisin lukea vain englanniksi arvosteluita. Esim. en huomannut tuossa ign:n arvioissa asiavirheitä kuten täällä on todettu, ja nyt en enää luotakaan sen takia tuohon arvioon niin paljoa. Pelaaja-lehtikin oli kioskilta loppu (siinä olisi kuulema ollut vertailua noiden välillä) joten..

Mutta ei kannata alkaa heti huutelemaan että täällä kysyvät ovat uusavuttomia nuoria. Itse olen melkoisen vanha perheenisä. Voin olla uusavuton monessa teknisessä asiassa, mutta itse kysyn ainakin täällä sen takia, että hyvin pian on oppinut huomaamaan että minkä nimimerkin takana on tietoa ja asiantuntemusta. Tämmöiseen ihmiseen (vaikken häntä oikeassa elämässä tunne) luotan enemmän kun omaan huonoon englanninkielen taitooni ja ulkomaisiin sivuihin. Vaikka en ole kauan tällä foorumilla jäsen ollut, niin on kyllä oppinut jo huomaamaan että tiettyjen nimimerkkien kommentointiin/arvioihin voi jossain määrin luottaa hyvinkin paljon.

Esim pelit-lehdessä tuo 07 sai arvosanaksi 75 pistettä. Mutta pelit-lehdessä arvosteltiin xbox versio. Mutta toisaalta missään ei sanottu, että 360 versio voisi olla erilainen tai parempi niin kun tämä ketju nyt on antanut hieman ymmärtää ja itselleni jäi tietysti se kuva tuosta arviosta että 360 versio on varmaan samanlainen sitten. Alunperin luulin itse asiassa (naurakaa vain "nyypälle") että 2k7 ja 07 olisivat *saman* firman pelejä tyyliin EA:n fifa 06 ja fifa world cup joissa oli pieniä eroja (ja minä hankin tietysti tietämättömyyttäni sen huonomman version..). Mutta tämä ketju taas on nostanut uskoni ja kiinnostukseni takaisin peliä kohtaan.

Kaikki meistä eivät ole yhtä sankareita internetin kanssa, joten antakaa anteeksi, vaikka uskon että välillä turhauttaa lukea tämmöistä.. :) Anteeksi offtopic, jatkakaa puintia, sillä tämä peli edelleen kiinnostaa minua kovasti (360:lle).

Ja kiitos sinulle Fakesonic linkistä 2k7 vs 07 ketjuun, selvensi paljon asioita.
 
Ylös Bottom