Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

scorn sanoi:
okokok... älä ny suutu hyvä mies :D

Viestini ei ollut pelkästään sinulle kohdistettu, vaan se toimi lähinnä triggerinä. Joskus on pakko päästää höyryjä pihalle. Mutta tosiaan silmiään/aivojaan on lupa käyttää. :D
 
Vastaus: Nhl 07

Oksennus sanoi:
Viestini ei ollut pelkästään sinulle kohdistettu, vaan se toimi lähinnä triggerinä. Joskus on pakko päästää höyryjä pihalle. Mutta tosiaan silmiään/aivojaan on lupa käyttää. :D
joo:D on täs kyl jo monta päivää tullu katteltua näitä keskusteluja ja videoita jne jne.. ei malta odottaa tota.. nykki pyörii yks video
 
Vastaus: Nhl 07

Noo jatakanen, eihän me poijjaat aleta perheenisää neuvomaan, toisinpäin se pitäisi olla kyllä!
 
Vastaus: Nhl 07

jatakanen sanoi:
Pelaaja-lehtikin oli kioskilta loppu (siinä olisi kuulema ollut vertailua noiden välillä) joten..

Uusimmassa Pelaaja-lehdessä on parisivuinen ennakko 2k7:sta ja arvostelu XO:n 07:sta. Varsinaista vertailua näiden välillä ei oikeastaan, koska...

Päätoimittaja Thomas Puha sanoi:
NHL 2K7 ja NHL 07 next-gen -vertailuja pähkäiltiin...tarkoitus oli tehdä jonkin sortin vertailu, mutta kun NHL 07:sta oli arvosteluversio ja 2K7:sta "lähes" arvosteltava versio (tekijät itse totesivat meille, että olisimem voineet arvostella koodin jonka heiltä sain), niin emme sitten halunneet tehdä vertailua, tai sitten siirtää arvosteluja lokakuun numeroon. Halusimme, NHL 07:n arvostelun ulos ajoissa.
 
Vastaus: Nhl 07

jatakanen sanoi:
Minäkin kysyin ilmeisesti aivan turhasta asiasta tässä ketjussa kun en tiennyt mitä eroa on 2k7:lla ja NHL 07:lla.. Englantia en ihan niin hyvin osaa, että voisin lukea vain englanniksi arvosteluita. Esim. en huomannut tuossa ign:n arvioissa asiavirheitä kuten täällä on todettu, ja nyt en enää luotakaan sen takia tuohon arvioon niin paljoa. Pelaaja-lehtikin oli kioskilta loppu (siinä olisi kuulema ollut vertailua noiden välillä) joten..

Mutta ei kannata alkaa heti huutelemaan että täällä kysyvät ovat uusavuttomia nuoria. Itse olen melkoisen vanha perheenisä. .

Asialliset kysymykset ovat erikseen, mutta jos SAMAN asian saa moneen kertaan selittää SAMASSA ketjussa, jossain mättää. Tämä ketju on kuitenkin suomenkielinen, tai ainakin pääosin muistuttaa sitä. Eikä avautumiseni ollut koskien pelkästään tätä viestiketjua koskeva, vaan lähinnä yleisellä tasolla oleva.

Nimimerkillä Perheenisä vm-79.
 
Vastaus: Nhl 07

jatakanen sanoi:
Minäkin kysyin ilmeisesti aivan turhasta asiasta tässä ketjussa kun en tiennyt mitä eroa on 2k7:lla ja NHL 07:lla.. Englantia en ihan niin hyvin osaa, että voisin lukea vain englanniksi arvosteluita. Esim. en huomannut tuossa ign:n arvioissa asiavirheitä kuten täällä on todettu, ja nyt en enää luotakaan sen takia tuohon arvioon niin paljoa. Pelaaja-lehtikin oli kioskilta loppu (siinä olisi kuulema ollut vertailua noiden välillä) joten..

Mutta ei kannata alkaa heti huutelemaan että täällä kysyvät ovat uusavuttomia nuoria. Itse olen melkoisen vanha perheenisä. Voin olla uusavuton monessa teknisessä asiassa, mutta itse kysyn ainakin täällä sen takia, että hyvin pian on oppinut huomaamaan että minkä nimimerkin takana on tietoa ja asiantuntemusta. Tämmöiseen ihmiseen (vaikken häntä oikeassa elämässä tunne) luotan enemmän kun omaan huonoon englanninkielen taitooni ja ulkomaisiin sivuihin. Vaikka en ole kauan tällä foorumilla jäsen ollut, niin on kyllä oppinut jo huomaamaan että tiettyjen nimimerkkien kommentointiin/arvioihin voi jossain määrin luottaa hyvinkin paljon.

Esim pelit-lehdessä tuo 07 sai arvosanaksi 75 pistettä. Mutta pelit-lehdessä arvosteltiin xbox versio. Mutta toisaalta missään ei sanottu, että 360 versio voisi olla erilainen tai parempi niin kun tämä ketju nyt on antanut hieman ymmärtää ja itselleni jäi tietysti se kuva tuosta arviosta että 360 versio on varmaan samanlainen sitten. Alunperin luulin itse asiassa (naurakaa vain "nyypälle") että 2k7 ja 07 olisivat *saman* firman pelejä tyyliin EA:n fifa 06 ja fifa world cup joissa oli pieniä eroja (ja minä hankin tietysti tietämättömyyttäni sen huonomman version..). Mutta tämä ketju taas on nostanut uskoni ja kiinnostukseni takaisin peliä kohtaan.

Kaikki meistä eivät ole yhtä sankareita internetin kanssa, joten antakaa anteeksi, vaikka uskon että välillä turhauttaa lukea tämmöistä.. :) Anteeksi offtopic, jatkakaa puintia, sillä tämä peli edelleen kiinnostaa minua kovasti (360:lle).

Ja kiitos sinulle Fakesonic linkistä 2k7 vs 07 ketjuun, selvensi paljon asioita.


Pojat nyt nälvii mistä pystyy :D

Laitetaan vielä selvennykseksi että XBOX360 version pelimoottori on pistetty täysin uusiksi ja samalla viilattu ohjaus systeemi uuteen kuosiin. Tuohon Pelit-lehden pisteytykseen voisi näin perstuntumalla lisätä 10 pistettä 360 versioon. Sikäli mikäli tuo laite jo löytyy suosittelen ehdottomasti hakemaan demon kauppapaikalta ja kokeilemaan itse.

Vielä asian vierestä että jotta et ensi kerralla osta "väärää" futista laita rahat Konamin Pro Evolution Socceriin. 6-versio ilmestyy n. puolentoista kk:n päästä. Et pety. Itse asiassa en tunne ketään joka olisi vaihtanut FIFA-sarjaan kokeiltuaan PESsiä. PC puolella tosin peli ei ole samanlaista menestystä saanut jostain syystä...
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Vielä asian vierestä että jotta et ensi kerralla osta "väärää" futista laita rahat Konamin Pro Evolution Socceriin. 6-versio ilmestyy n. puolentoista kk:n päästä. Et pety. Itse asiassa en tunne ketään joka olisi vaihtanut FIFA-sarjaan kokeiltuaan PESsiä. PC puolella tosin peli ei ole samanlaista menestystä saanut jostain syystä...
Johtunee pitkälti siitä että suurin osa pc pes pelaajista aloittelee peliä pelaamaan näppikseltä. Eihän sillä tavalla saa pessistä sitä nautintoa irti.
 
Vastaus: Nhl 07

m00se sanoi:
Pojat nyt nälvii mistä pystyy :D

Laitetaan vielä selvennykseksi että XBOX360 version pelimoottori on pistetty täysin uusiksi ja samalla viilattu ohjaus systeemi uuteen kuosiin. Tuohon Pelit-lehden pisteytykseen voisi näin perstuntumalla lisätä 10 pistettä 360 versioon. Sikäli mikäli tuo laite jo löytyy suosittelen ehdottomasti hakemaan demon kauppapaikalta ja kokeilemaan itse.

Vielä asian vierestä että jotta et ensi kerralla osta "väärää" futista laita rahat Konamin Pro Evolution Socceriin. 6-versio ilmestyy n. puolentoista kk:n päästä. Et pety. Itse asiassa en tunne ketään joka olisi vaihtanut FIFA-sarjaan kokeiltuaan PESsiä. PC puolella tosin peli ei ole samanlaista menestystä saanut jostain syystä...
nyt on kyl pakko sanoo, eka pelasin aina fifaa kunnes huomasin pesin.. sitä pelasin vuode kunnes tuli fifa 06 ja sitä oon jyystäny.. eli ny tiät yhe joka on vaihdellu.. mut on pes kyl realistisempi ei siitä minnekkää pääse
 
Vastaus: Nhl 07

Warra sanoi:
Johtunee pitkälti siitä että suurin osa pc pes pelaajista aloittelee peliä pelaamaan näppikseltä. Eihän sillä tavalla saa pessistä sitä nautintoa irti.
no mulla oli just toi pes koneella.. ny fifa on ps2...
 
Vastaus: Nhl 07

Jahas tullut nyt lueskeltua tuota doubleminor.nettiä Adrianin arvostelu kyllä herättää aikamoisen halun päästä kokeilemaan peliä. Tuskallista tulee olemaan odottelu:( kun kehtais joku laittaa kokonaisen ottelun (tai yhden erän) youtubeen tai jonnekkin niin näkis kokonaisuutta vähän. jos huomaatte jossakin sellasen videonii ilmotelkaas tänne.

Mitä PESiin tulee niin aluksi varmaan kaikki PSX(PS1) aikana alotti FIFAlla sitten tuli ISS prot johon viisaat vaihtoivat. Tuolla evo-webissä ootellaan aina uusinta FIFAa ihan toiveet korkealla koska kilpailulla ala NHL 07-NHL 2K7 on tapana pistää pelintekijöitä parantamaan peliään ilman tuota kilpailua alkaa pelisarja jurraamaan paikallaan, ja uusin FIFA 07 360lle on taas ihan katsomisen arvoinen juttu.
 
Vastaus: Nhl 07

Onko kellään tietoa että montako voi pelata tätä peliä kerralla samalla konsolilla?
xbox.com :issa lukee et Players: 1 mut en oikein tahdo tätä uskoo.. Parasta viihdettä just kavereitten kans, toivottavasti yli 2 voi pelata samaan aikaan.
 
Vastaus: Nhl 07

viltsr sanoi:
Onko kellään tietoa että montako voi pelata tätä peliä kerralla samalla konsolilla?
xbox.com :issa lukee et Players: 1 mut en oikein tahdo tätä uskoo.. Parasta viihdettä just kavereitten kans, toivottavasti yli 2 voi pelata samaan aikaan.

Neljä voi pelata samalla konsolilla, näin lukee Pelaaja -lehdessä.
 
Vastaus: Nhl 07

Tilt antoi pelille numeroksi vain 7. Kyseessä oli siis ihan XO versio. Arvostelun voi lukea täältä (huom. linkki)

Vai ovat tietokoneen pelaajat nopeampia... Eihän tässä ole sitä samaa kuin 2005-versiossa, että itsellä ei ole koskaan mitään mahdolllisuutta päästä yksin läpi, kun Berg ottaa Gaborikin kiinni tuosta vain? Jos tuo tapahtuu, niin peli-ilo laskee samantien. Kumma ettei muut ole tuota huomannut, ei edes missään videoissa. Ja väittävät löytäneensä vielä kohtuuvarman maalipaikan.

Toivottavasti nuo jutut eivät pidä paikkaansa, koska pelillä on nyt suuret odotukset. Tiltissä ollaan tosin ennenkin oltu vähän eri mieltä minun arvosteluihin verrattuna. Odotellaan... Kaksi NHL:ää (07 ja 2K7) olisi minulle vähän liikaa vuoden aikana jos se 360 pitää vielä hankkia, joten odotan teidän mielipiteitä myös.
 
Vastaus: Nhl 07

Siis mitä h*****iä, tilt.tv arvostelu sanoo että pelattavana yksittäiset ottelut, rankkarit ja dynastia. Eikö sitä seasonia ookkaan nyt tarjolla? Eihän tästä taas ota selvää kun toinen sanoo toista ja toinen sitten väittää ihan toista.
 
Vastaus: Nhl 07

henkari sanoi:
Siis mitä h*****iä, tilt.tv arvostelu sanoo että pelattavana yksittäiset ottelut, rankkarit ja dynastia. Eikö sitä seasonia ookkaan nyt tarjolla? Eihän tästä taas ota selvää kun toinen sanoo toista ja toinen sitten väittää ihan toista.

Doubleminorissa kertoivat henkilöt jotka ovat peliä jo pelanneet ameriikassa, että season puuttuu. Se oli vain meidän puhetta, että pakko sen on olla, mutta olimme väärässä (tai ainakin minä olin).

//Edit. Niin ja tuon Tiltin arvostelun voi katsoa osoitteesta http://www.tilt.tv/?cm=tiltplayer
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Nhl 07

Nauran Tilt -arvostelulle. Kuinkahan monta ottelua pelin arvostelija vaivautui pelaamaan ? Vaikuttaa siltä, että kyseessä on pelle, joka on tottunut liioiteltuihin speed bursteihin ja onetimer maaleihin. Oma veikkaukseni on se, että alakanttiin napautetun 7 -arvosanan takana on katkeruus siitä, ettei arvostelija oppinut uusia kujeita. Kaiken huippu oli se, että peli ei arvostelijan mukaan tarjoa tarpeeksi uutta..
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Nauran Tilt -arvostelulle. Kuinkahan monta ottelua pelin arvostelija vaivautui pelaamaan ? Vaikuttaa siltä, että kyseessä on pelle, joka on tottunut liioiteltuihin speed bursteihin ja onetimer maaleihin. Oma veikkaukseni on se, että alakanttiin napautetun 7 -arvosanan takana on katkeruus siitä, ettei arvostelija oppinut uusia kujeita. Kaiken huippu oli se, että peli ei arvostelijan mukaan tarjoa tarpeeksi uutta..

Totta. kanadalaiset jotka peliä on pelannu, on kehuneet sen taivaisiin.
Kannattaa käydä doubleminorissa, lukees nuo arvostelut.
 
Vastaus: Nhl 07

vatafak sanoi:
Nauran Tilt -arvostelulle. Kuinkahan monta ottelua pelin arvostelija vaivautui pelaamaan ? Vaikuttaa siltä, että kyseessä on pelle, joka on tottunut liioiteltuihin speed bursteihin ja onetimer maaleihin. Oma veikkaukseni on se, että alakanttiin napautetun 7 -arvosanan takana on katkeruus siitä, ettei arvostelija oppinut uusia kujeita. Kaiken huippu oli se, että peli ei arvostelijan mukaan tarjoa tarpeeksi uutta..

Eiköhän se noin juuri ole :) Tiltin arvostelut on aina olleet mun mielestä jollain lailla hätäisesti tai muuten vaan suurpiirteisesti lässytettyä kamaa. Jotenkin tuntuu, että tälläkin kertaa kyseessä on joku pelaaja, joka tekee maalinsa opetelluilla kuvioilla ja boostit täysillä jne.
 
Vastaus: Nhl 07

downfall sanoi:
Eiköhän se noin juuri ole :) Tiltin arvostelut on aina olleet mun mielestä jollain lailla hätäisesti tai muuten vaan suurpiirteisesti lässytettyä kamaa. Jotenkin tuntuu, että tälläkin kertaa kyseessä on joku pelaaja, joka tekee maalinsa opetelluilla kuvioilla ja boostit täysillä jne.
Katsoin eilen illalla tuon Tiltin arvostelun ja eipä olisi voinut olla paljoa huonompi arvostelu, eli normaalia Tilt kamaa. Arvostelusta ei oikein ottanut selkoa että onko nyt kyseessä 360 versio vai vanhojen konsolien nollaseiska, sillä videona pyöri välillä next geniä ja välillä ruudussa vilahteli Saipa ja kumppanit. Muutenkin arvostelu oli aika ympäripyöreä, mutta toisaalta ei kyseiseltä ohjelmalta tietysti voi odottaa syväanalyysiä, kun ohjelma on suunnattu javapelejä pelaaville ala-asteelaisille.
 
Ylös Bottom