Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Nhl 07

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jarppa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Nhl 07

Tiltin arvostelut ovat kyllä hirveää kuraa. Ei muuten - jos idiootteihin uppoaa niin se on heidän häpeänsä - mutta peliä kohtaan moinen paskajournalismi on vaan huono homma.

Tilt vetää "arvostelut" kaikki saman kaavan mukaan. Mitähän kehuis? No grafiikkaa. Mitähän sanois huonoksi?`"Ei paljoakaan uutta". Joo tuo on hyvä! Sitten tuohon seiska tai kasi, niin vaikutan fiksulta. No, kaikki tietävät että se on roskaa. Jotka eivät tiedä, eivät ansaitse sivistyä.

Gamerankingsilta näkee, että NHL 07 on saanut hyviä arvosteluita. Mutta nyt jos koskaan vituttaa se, että IGN:kin vaivautui tekemään ehkä huonoimman ja köyhimmän arvostelunsa ikinä. Jotenkin vähän ihmeellistä tämä touhu nyt. Kaippa se sitten vaan on monilla niin, että koska tämä on kiekkopeli, ja niitä on nähty jo maailman sivu, niin ei jakseta paneutua asiaan kunnolla. Eikä tuota "pelaajat on nopeampia tietokoneella"-juttua ole kukaan doubleminorissa kommentoinut, ainoastaan nykyisen sukupolven konsoleilla on se ongelma. Ihme touhua.


edit: hoho, kävin katsomassa sen "arvostelun". Kyllähän siellä oli se "liian vähän uutta". Huoh. Voi lapsi parkaa joka noita uskoo. Mitähän vitun uutta tuohon nyt enää pitäisi tehdä, uudistetun kiekkofysiikan ja maalivahtien lisäksi? Dynastiassa on palkkakatot ja kahden suunann sopimukset? Niin joo, lasertykkejä pitäisi olla, ja seinät saisivat räjähtää kun niihin törmää tarpeeksi monta kertaa. Vituttaa tuollainen idioottipaska.
 
Vastaus: Nhl 07

Tyyppi totes Tiltin arvostelussa ihan tyynesti et pitää valita joko hienot grafiikat tai sm-liiga. Hitto, ei niis vissii sit ookaan muuta eroa nois peleis!!! Eihän se uus ohjaussysteemi mihinkään vaikuta. Yeah right. Hyvä Tilt! Pelkästään ton Tiltin pelleilyn takia jää monelta väliin tää peli.
 
Vastaus: Nhl 07

Tehän varmaan ootte tietosia että kanadan maalla on livessä ladattavana tuo nhl 2k7 demo. Eli ei muutaku uutta passporttia kehiin ja canada maaksi niin voi ladata niitä demoja mitä täällä ei ole. Ja saahan siinä kylkiäisenä sen 1kk gold liven :D ;)
 
Vastaus: Nhl 07

Tyni sanoi:
Tehän varmaan ootte tietosia että kanadan maalla on livessä ladattavana tuo nhl 2k7 demo. Eli ei muutaku uutta passporttia kehiin ja canada maaksi niin voi ladata niitä demoja mitä täällä ei ole. Ja saahan siinä kylkiäisenä sen 1kk gold liven :D ;)

Ollaan tietoisia. Mutta en sitä tiennyt, että siinäkin saa sen ilmaisen kuukauden? AAhahahahah!
 
Vastaus: Nhl 07

No niin, kävin juuri ostamassa Stockmannilta Xbox360+toinen langaton ohjain hintaan 419
joten kaikki on valmiina kunhan vain jaksais odottaa pelin julkaisuun.
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
No niin, kävin juuri ostamassa Stockmannilta Xbox360+toinen langaton ohjain hintaan 419
joten kaikki on valmiina kunhan vain jaksais odottaa pelin julkaisuun.

Juu kato. Demoa runnomaan, niin tulee kontrollit tutuksi. Ei meinaan heti mene selkäytimeen. Itsellä ei vieläkään aina lähde rutiinilla.
 
Vastaus: Nhl 07

Siinä tuli mukana se 3kk:n livejuttu joten voin siis käydä lataamassa demon sieltä livestä?
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Siinä tuli mukana se 3kk:n livejuttu joten voin siis käydä lataamassa demon sieltä livestä?

Älä käytä sitä vielä, sulla on yksi kuukausi ilmaista liveä tutustumisaikaa.

Ja live silver ei maksa mitään, ja sillä voi imutella noita demoja ja juttuja. Goldia käytetään vaan pelaamiseen.

Joku joka muistaa, voi neuvoa miten se ilmainen kuukausi otettiin käyttöön. Itse en osannut, vaan latasin tyhmänä suoraan sen 3kk sisään.
 
Vastaus: Nhl 07

Kiitos vinkistä ja jos joku voisi neuvoa miten se ilmainen kuukausi otettiin käyttöön niin olisi hyvä.En ole hirveesti paneutunut tuohon livehommaan mutta ehkä nyt on aika:)
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Kiitos vinkistä ja jos joku voisi neuvoa miten se ilmainen kuukausi otettiin käyttöön niin olisi hyvä.En ole hirveesti paneutunut tuohon livehommaan mutta ehkä nyt on aika:)

Kysele tuolta yleiseltä puolelta vaikka vielä.
 
Vastaus: Nhl 07

Tilthän pilasi tuon arvostelun aika hyvin lisäämällä siihen PC/nykykonsoleiden lätkää. Tuossa kohtaa on vähän vaikea tietää kumman arvostelu on kyseessä. Tai ehkä Tiltissä oletettiin niiden olevan samanlaisia...

JM, en tiedä miten nykyään Playeronessa on tuo tilaaminen onnistunut, mutta olisin itse ostanut mieluummin sieltä 400 eurolla premium paketin, jonka mukana tulee NHL 07. Tiedä sitten miten sille tuolla postimatkalla käy...
 
Vastaus: Nhl 07

No mä päätin ostaa tuon paketin sen takia koska siinä tuli se toinen langaton ohjain mukaan,pelin haen heti kun se saapuu kauppaan. Sitten muutama kysymys eli ostin siis en kalliimman paketin joten mikäs kaapeli siinä tulee mukana? Jos pelaan normaalilla TV:llä niin pitääkö ostaa eri kaapeli että kuva paranisi ja sitten toinen kysymys koskee noita ohjaimia eli patterithan niissä tuli mukana joten pitääkö ostaa akut molempiin vai mitä suosittelette?
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
No mä päätin ostaa tuon paketin sen takia koska siinä tuli se toinen langaton ohjain mukaan,pelin haen heti kun se saapuu kauppaan. Sitten muutama kysymys eli ostin siis en kalliimman paketin joten mikäs kaapeli siinä tulee mukana? Jos pelaan normaalilla TV:llä niin pitääkö ostaa eri kaapeli että kuva paranisi ja sitten toinen kysymys koskee noita ohjaimia eli patterithan niissä tuli mukana joten pitääkö ostaa akut molempiin vai mitä suosittelette?

Komponenttikaapeli tuli mukana, missä on HD-kytkentä. Jos et omista HDTV:tä, pidä kytkin offilla. Oma kokemukseni on, että komponentilla on tavallisella TV:llä ihan hyvä kuva. Täällä siitä olikin vänkäys, mutta olen löytänyt ihmisiä jotka ovat aivan samaa mieltä. Paras kuvanlaatu tulee sitten RGB-scartilla - enkä huomaa paljoakaan eroa komponenttiin, jos joskus yhtään. Edelleenkin tästä on vängätty, mutta henkilöt jotka ovat kokeilleet itse tavallista komponenttia, ovat kuvaa sanoneet paremmaksi kuin Core-boksin mukana tulevalla komposiitilla. Tiedä sitten mistä on kyse, koska fisummat ovat sanoneet että komponentti ja komposiitti on sama asia, jos komponenttia ei käytä HDTV-muodossa.

Mutta jos väkisin pitää olla paras, niin Scarttia vaan. Se kannattaa sitten olla ihan virallinen lisävaruste, ettei käy niinkuin minulle. Tilasin netistä ensimmäisen RGB-scartin minkä löysin, ja eihän se sovi. Sitten menin kauppaan, ja otin vanhan boksin RGB-scartin lisävarusteen, kun myyjä sanoi "kyllä se varmaan sopii, ei nuo johdot paljoa vaihdu". Ei sopinut. Eli varman päälle mennään, kun virallinen Microsoftin Advanced scart X360:lle.
 
Vastaus: Nhl 07

kannattaa ostaa sellanen play & charge kit, jotta voit sitten ladata sitä akkua samalla kun pelaat, koska kyllähän se on kaikista paskamaisinta jos akku loppuu ja peli on pahasti kesken....... netAnttilassa oli ainakin 19,90 toi, ja akku oli myös 19,90.........
 
Vastaus: Nhl 07

Eli mun pitää ostaa 2kpl. akkuja ja 2 kpl. play & charge kit
koska mulla on 2 ohjainta?
 
Vastaus: Nhl 07

JM sanoi:
Eli mun pitää ostaa 2kpl. akkuja ja 2 kpl. play & charge kit
koska mulla on 2 ohjainta?

Play and charge kitissä tulee akku mukana, joten akkuja ei kannata erikseen ostaa. Tuon latauskitin pystyy laittamaan PC:henkin kiinni, joten X360 ei tarvitse laittaa päälle ladatakseen akkua, jos PC sattuu olemaan päällä.
 
Vastaus: Nhl 07

Dr Evil sanoi:
Play and charge kitissä tulee akku mukana, joten akkuja ei kannata erikseen ostaa. Tuon latauskitin pystyy laittamaan PC:henkin kiinni, joten X360 ei tarvitse laittaa päälle ladatakseen akkua, jos PC sattuu olemaan päällä.

...mutta toisaalta pc-latauksella ei ole väliä koska akkua pystyy lataamaan myös pelatessa jolloin se on kuin langallinen ohjain.
 
Vastaus: Nhl 07

Moi ja kiitos infosta, täytyy hakea siis muutama noita Play and charge kittiä ettei pelit pääty kesken kaiken akkujen takia.
 
Vastaus: Nhl 07

Tempura sanoi:
Komponenttikaapeli tuli mukana, missä on HD-kytkentä. Jos et omista HDTV:tä, pidä kytkin offilla. Oma kokemukseni on, että komponentilla on tavallisella TV:llä ihan hyvä kuva. Täällä siitä olikin vänkäys, mutta olen löytänyt ihmisiä jotka ovat aivan samaa mieltä. Paras kuvanlaatu tulee sitten RGB-scartilla - enkä huomaa paljoakaan eroa komponenttiin, jos joskus yhtään. Edelleenkin tästä on vängätty, mutta henkilöt jotka ovat kokeilleet itse tavallista komponenttia, ovat kuvaa sanoneet paremmaksi kuin Core-boksin mukana tulevalla komposiitilla. Tiedä sitten mistä on kyse, koska fisummat ovat sanoneet että komponentti ja komposiitti on sama asia, jos komponenttia ei käytä HDTV-muodossa.

Mutta jos väkisin pitää olla paras, niin Scarttia vaan. Se kannattaa sitten olla ihan virallinen lisävaruste, ettei käy niinkuin minulle. Tilasin netistä ensimmäisen RGB-scartin minkä löysin, ja eihän se sovi. Sitten menin kauppaan, ja otin vanhan boksin RGB-scartin lisävarusteen, kun myyjä sanoi "kyllä se varmaan sopii, ei nuo johdot paljoa vaihdu". Ei sopinut. Eli varman päälle mennään, kun virallinen Microsoftin Advanced scart X360:lle.
Sen verran että itseni mielestä ero on suorastaan tolkuton komposiitti vs rgp kaapelilla. Terävöityi kummasti kuva kun tuollaisen lykkäsin crt telkkuun kiinni. Tuo perus kaapeli on kyllä oiva hdtv:ssä komponenttina.
 
Vastaus: Nhl 07

Warra sanoi:
Sen verran että itseni mielestä ero on suorastaan tolkuton komposiitti vs rgp kaapelilla. Terävöityi kummasti kuva kun tuollaisen lykkäsin crt telkkuun kiinni. Tuo perus kaapeli on kyllä oiva hdtv:ssä komponenttina.

Äh, väärä ketju. Mutta sanon taas: Itse en huomaa eroa melkein yhtään. vähän tosin, mutta en yhtään.

Joissain julkaisussakin kehuttiin komponenttijohtoa tavallisessa televisiossa. Komposiittijodon nyt haukkuvat kaikki. En usko että komponentti ja komposiitti on sama asia, ennenkuin koitan.
Voin olla tyhmä, mutta kokemuksieni mukaan menen. Jokainen voi koittaa ja uskoa mitä omat silmät sanoo. En ole koskaan koittanut Coren mukana tulevaa komposiittia.

Jatketaan privalla tai jotain, koko ketju täyttyy sonnasta.
 
Ylös Bottom