Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Beermastah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Ei jumalauta kyllä se on pakko hankkia mikki ja kuulokkeet että pääsee osallistumaan teidän henkeviin keskusteluihin. Muutamat naurut sain teitä kuunnellessa :)

Ja pahoittelut siitä että olen ihan pirun huono alottaja...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Pelit jatkuu edelleen... Timppa tekee matsia joka 30 min about... ihan saatanan hauskaa... repes kyllä perse muutaman kerran.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Kyllä oli aivan helvetin hauskat pelit saatana. Vielä kun tuli otettuu bishee samalla oikeen reilusti niin voi vittu kun ei pelaamisesta tullu mitään välillä kun repes perse kunnolla... Kiitos Timpalle ja jollekkii älyttömälle mokelle jonka nimessä oli Devil. Ja tietysti kaikille muille mukana olijoille. Huomenna uusix ehottomasti... tänään kyllä ainakin ite pieksän vielä pari tuntia.
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Kyllä oli aivan helvetin hauskat pelit saatana. Vielä kun tuli otettuu bishee samalla oikeen reilusti niin voi vittu kun ei pelaamisesta tullu mitään välillä kun repes perse kunnolla... Kiitos Timpalle ja jollekkii älyttömälle mokelle jonka nimessä oli Devil. Ja tietysti kaikille muille mukana olijoille. Huomenna uusix ehottomasti... tänään kyllä ainakin ite pieksän vielä pari tuntia.

Jep, ite kerkesin yhteen matsiin kans mukaan ja ihan hemmetin hauskaa oli.. :D Huomenna sitte kyl kans ehottomasti pelit pystyy! :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joo sai kyl hyvät naurut.Eniten repesin ku Kipperi kikkaili meidän puolustuspääs :D:DHuomen on kyl pakko ottaa uusiks. :)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joo oli pakko lähtee hyökkäämään kun ei Timpasta ja Kaljuapinasta ollu maalin tekoon =D

Siltikään et kiekkoa hyökkäyspäässä ottanut vaikka kuinka koitin syöttää että teet maalin kun näytit nii hyvällä vetopaikalla olevan :eek:
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Nyt tuli sit hankittua mikki että pääsee mukaan höpinöihin. Kisajuomaa lähti kaupasta myös mukaan ;)

Sama aika ja sama paikka tänään ?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Nyt tuli sit hankittua mikki että pääsee mukaan höpinöihin. Kisajuomaa lähti kaupasta myös mukaan ;)

Sama aika ja sama paikka tänään ?

Kiva... mä aattelin nyt mennä kauneusunille, notta oon pirteänä häviämässä taas, vois kokeilla ainakin kerran olla mokkena (selvinpäin) ja sitten kello kymmenen pelissä vois maistaa miltä toi ohrapirtelö oikein maistuu, kun on päässyt unohtumaan :D
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Joo klo 19.00 vois taas alotella. Timppa vois tehä pelit mutta meikä tekee jos juoppo ei ole paikalla...
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Pääseekö meikäläinenkin mukaan... peliseuraa kun kyseiseen peliin olen kaivannut enkä aiemmin tajunnut täältä kattoa? :)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Kiva... mä aattelin nyt mennä kauneusunille, notta oon pirteänä häviämässä taas, vois kokeilla ainakin kerran olla mokkena (selvinpäin) ja sitten kello kymmenen pelissä vois maistaa miltä toi ohrapirtelö oikein maistuu, kun on päässyt unohtumaan :D

Voin sanoa että maistuu todella hyvälle! Tänään saan olla ihan rauhassa kun ei ole vaimo vieressä mussuttamassa että taasko sä pelaat :)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Voin sanoa että maistuu todella hyvälle! Tänään saan olla ihan rauhassa kun ei ole vaimo vieressä mussuttamassa että taasko sä pelaat :)

No meillä ei mussuta sillon ku vanhempi kersa ei o kotona, tai sitte ku koisaa, paitti sillo ku puhun hieman kovempaa yöllä.

Ja totta mooses Indy voi tulla pelaamaan, tosin mä en pidä mikkiä päällä tasalta, koska teitä kuitenkin häirittee tyttärieni kiljunta sekä muu tausta melu täällä, varsinkin kun joskus joudun mikki korvassa komentamaan niitä :o
Mutta iltapeleissä on mikki taas :)
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Tulinko myöhässä kun nyt just äsken tulin online eikä löydy timpan peliä? :eek:

E: Ens kerralla odotatte sit muaki :(
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Hienosti taas lensin pihalle pelistä... Kiitos EA....

Koska seuraava peli ?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Juu, siin kävi sillee, et siel oli jo se 8 jätkää jo melkee heti tasalta, mut seuraava peli on tos vartin yli 9, ku emäntä kattoo Huumaa, ja sitte kannattaa olla aivan tasan siihen aikaa, siel näyttää olevan nääs aika paljon pelaajia myös, mut jos sulla on yli 2meganen netti niin pystyt tekee sen 6vs6 lätkän ;)

Ja sitte voitas pelata tohon kello 23:n parilla kessutauolla varustettuna :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Hep hep!

Misä pelit ja ketä pelaa? onko pelimiesten paikat jo lyöty lukkoon vai pelaatteko sillä mikä napsahtaa kohdalle. Itse pelaan pakkia, joten jos pakkia olette vailla niin täältä pesee.

Miten teillä on puolet valittu? Mitä hä hä... Mailla vai joukkueilla?
 
Vastaus: NHL 08 peliseura (Joukkuepeli)

Hep hep!

Misä pelit ja ketä pelaa? onko pelimiesten paikat jo lyöty lukkoon vai pelaatteko sillä mikä napsahtaa kohdalle. Itse pelaan pakkia, joten jos pakkia olette vailla niin täältä pesee.

Miten teillä on puolet valittu? Mitä hä hä... Mailla vai joukkueilla?

No... yleensä halutuin paikka on mokke ja loput pelaa sitten kaikilla pelaajilla joten pakki voi tulla kyllä, jos et heti ekaan peliin pääse niin ei haittaa, siellä pelataan 7varttia. Ja jokainen saa ite valita puolen ja kapu yleesä valittee joukkueen, siten että on tasaväkiset joukkueet.
 
Ylös Bottom