Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Wuhuu! Tänään on mun synttärit, ja NHL 08 oli yksi saamistani lahjoista :)

Mitä sillä RBK - koodilla oikein saa? Missä KonsoliFin - serveri on, ja onko siinä jokin salasana?
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Liityin konsolifinliigaan änärijoukkueiden siis nimimerkillä foppa81:D
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Tietääkö kukaan miten tuo pelaajan muokkaus tallennetaan dynastyssa? Haluaisin vaihtaa maskia mokelle, mutta aina vaihdon jälkeen ja ympyrällä poistuessa se vaihtuu takaisin normaaliksi. Dynastyn ulkopuolella kyllä onnistuu vaihto.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Millä ton jenkkilipun saa vaihettua pois? Aluks ollu suomenlippu mut nyt on vaihtanu mut jenkiks
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Onko KonsoliFinillä oma liiga? Oon vähän pihalla näistä uusista Online - jutuista.

Onko salista? Voisin tulla, jos sellanen on.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Mors!

Tänään sit huomasin, että dynasty modea kun pelaa niin kalenterissa kun painaa L2 niin pääsee pelaamaan farmi joukkueella. Siistiä. Nyt on tuplasti enemmän pelattavaa. Lyhyellä kokeilulla vihulle puhalletaan enemmän jäähyjä kuin nhl:ssä. Noin 10 NHL peliä takana ja ylivoimaa oon saanut kokeilla vaivaiset 3 kertaa. Jäähyt on täysillä, eli itse istun noin 6min/peli. Vihulle jäähy joka 3 peli. Melko reilua.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Kaveri joka omistaa XO:n sekä ps3 kyseli tossa että kumman ostais XO360 vai ps3 version.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

pate79 sanoi:
Mors!

Tänään sit huomasin, että dynasty modea kun pelaa niin kalenterissa kun painaa L2 niin pääsee pelaamaan farmi joukkueella. Siistiä. Nyt on tuplasti enemmän pelattavaa. Lyhyellä kokeilulla vihulle puhalletaan enemmän jäähyjä kuin nhl:ssä. Noin 10 NHL peliä takana ja ylivoimaa oon saanut kokeilla vaivaiset 3 kertaa. Jäähyt on täysillä, eli itse istun noin 6min/peli. Vihulle jäähy joka 3 peli. Melko reilua.
Ite mietin pitkään miten noita pelejä voi pelata, kun olin menossa pelaan normaalia sarjapeliä ja aina alko peli valittaan, että jos menet peliin niin AHL peli simuloidaan jotenka olen tähän asti simuloinut ne, mutta ehkä sitä pitäs jossain vaiheessa kokeila pelata niitäkin pelejä.

Lare#30 sanoi:
Kaveri joka omistaa XO:n sekä ps3 kyseli tossa että kumman ostais XO360 vai ps3 version.

Taitaa tuo XO versio viedä PS3 versiota näin graafisesti, mutta muistaakseni PS3 versiossa on taas paremmat nettisessiot (enemmän väkeä mahtuu pelaan),
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Tänään sattui tuttu bugi NHL 07:sta. Pelaan online matsia ja pari minuuttia kerkee kulua pelistä niin peli lähtee uudestaan käyntiin. Tätä sattui koko pelin ajan. Jos vaikka teet maalin ajassa 15.03 niin se voi heittää takaisin päin parilla minuutilla, näin maali hylätään. Lopulta kävi niin että, jokaisen aloituksen jälkeen, tuli uusinta aloitus. Peli oli siis jotain suomalaista vastaan ja veikkaan että hänellä oli "yksi punainen palkki". Tämähän bugi sattui aika usein NHL 07:skassa, jos pelasit amerikkalaisia vastaan ja heilä oli vain 1-2 palkkia.
Sori sekavaa tekstiä, vaikee selittää.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

TommiR sanoi:
Tänään sattui tuttu bugi NHL 07:sta. Pelaan online matsia ja pari minuuttia kerkee kulua pelistä niin peli lähtee uudestaan käyntiin. Tätä sattui koko pelin ajan. Jos vaikka teet maalin ajassa 15.03 niin se voi heittää takaisin päin parilla minuutilla, näin maali hylätään. Lopulta kävi niin että, jokaisen aloituksen jälkeen, tuli uusinta aloitus. Peli oli siis jotain suomalaista vastaan ja veikkaan että hänellä oli "yksi punainen palkki". Tämähän bugi sattui aika usein NHL 07:skassa, jos pelasit amerikkalaisia vastaan ja heilä oli vain 1-2 palkkia.
Sori sekavaa tekstiä, vaikee selittää.
siis onks 08:ssakin tota pukia? Mä lopetin koko 07online pelit ku toi tuli vastaa parissa pelissä!
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Eilen sitten sain NHL 08 kotiin:) Kyllä se on hieno! En minä ainakaan mitään FPS hommaa huomannut. Hiukan harjoittelin sit konetta vastaan 0-3 sen jälkeen netissä kolme rankkukisaa...kolme tappioo. Sitten kunnollinen peli 0-2 tappio:o . Mutta kyllä se tästä varmaan lähtee nousuun kun oppii kontrollit:D
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Nimimerkki kiketsiä vastaan pelasin ja sitten alkaa pätkimään ja lopulta yhteys katkeaa :mad: On tuo peli vielä muutenkin budeja täynnä

Mutta mielestäni kiketsi sinä kuitenkin voiton tuosta sait?
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

opa95 sanoi:
Nimimerkki kiketsiä vastaan pelasin ja sitten alkaa pätkimään ja lopulta yhteys katkeaa :mad: On tuo peli vielä muutenkin budeja täynnä

Mutta mielestäni kiketsi sinä kuitenkin voiton tuosta sait?
Tänäänhän EA tiedotti, että pitää kahden aikoihin jonkun palvelin katkoksen. Kyllä itsellänikin yksi matsi katkesi jne.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

TommiR sanoi:
Tänäänhän EA tiedotti, että pitää kahden aikoihin jonkun palvelin katkoksen. Kyllä itsellänikin yksi matsi katkesi jne.
Niin ilmoitti juu, mutta klo 14 eteenpäin tunnin he ilmoittivat
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Miten hemmetissä noi valikot saa suomenkielisiksi? Kun luin että muilla olis suomenkieliset valkikot, itellä ei ainakaan ole! Eikä taida mitään free for all/vastaavaa olla tässä?
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Lataako muillakin peli kokoonpanot joka kerta uusiksi onlinea pelattaessa, vaiko saisiko ne jotenkin tallennettua, ettei niitä joka kerta ladata uusiksi? Siinä ajassa, kun peli lataa kokoonpanoja, niin vastustaja ehtii jo yleensä häipyä.
 
Ylös Bottom