Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ShowStopper sanoi:
jep. oon vaihtanu muistaakseni mitkäs asetukset sulla on?? meinaa jos mulla on jossai kohin joku väärin menny
Itse pelaan kuvaputki töllöllä ja grafiikka melkein samaa, kuin NHL 07 PS2:sella. Eli täysin riittävää ainakin itselleni.
Mitä siinä asetuksissa nyt mättää? Scartilla jos oot yhistäny, niin valikoit scart jne?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Oisko halukkaita pelaamaan huomenna (lauantai) illalla vaikka tätä testiliigaa..oon varmaan online niin tulkaa haastaan!!!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

TommiR sanoi:
Itse pelaan kuvaputki töllöllä ja grafiikka melkein samaa, kuin NHL 07 PS2:sella. Eli täysin riittävää ainakin itselleni.
Mitä siinä asetuksissa nyt mättää? Scartilla jos oot yhistäny, niin valikoit scart jne?
Jos Grafiikka on todellakin samaa, niin silloin kannattaa olla HDTV. Itelläni on semmonen Samsung
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ShowStopper sanoi:
jep. oon vaihtanu muistaakseni mitkäs asetukset sulla on?? meinaa jos mulla on jossai kohin joku väärin menny
No mä tarkistan... pieni hetki, yhdistän...........
Eli: Videoulostulon asetukset - AV MULTI / SCART - Y Pb/Cb Pr/Cr - Stamdardi (PAL) - 16:9 tai 4:3 ja vahvista äksällä, noin siis mulla on asetukset :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Jos Grafiikka on todellakin samaa, niin silloin kannattaa olla HDTV. Itelläni on semmonen Samsung
melkein.... Eli on se hieman parempaa. Itelleni riittää se grafiikka, pelattavuus on ainakin itselleni pääasia. Ostit varmaan itse HD telkkarisi? Niimpä vähän veikkaan että et, kaikkea ei saa mitä haluaa. Paitsi jos on pilallehemmoteltu lapsi. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jo on vaikeaa pelaaminen tällaiselle vanhalle parralle, varsinkin tuo skill stick vaimikäsenytoli. Tottunut jo 90-luvun alusta että laukaus ja syötöt lähtee napeista. Toki se näköjään saa tuostakin päälle, mutta halu oppia jotain uutta on kova, vaikkakin tällöin aloittelijatasollakin tulee yksinpelissä turpaan :D

Nettipeli on kyllä outo, etti vain sopivia vastustajia ja naps ... peli alkoi :eek:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kaitzu sanoi:
Jo on vaikeaa pelaaminen tällaiselle vanhalle parralle, varsinkin tuo skill stick vaimikäsenytoli. Tottunut jo 90-luvun alusta että laukaus ja syötöt lähtee napeista. Toki se näköjään saa tuostakin päälle, mutta halu oppia jotain uutta on kova, vaikkakin tällöin aloittelijatasollakin tulee yksinpelissä turpaan :D

Nettipeli on kyllä outo, etti vain sopivia vastustajia ja naps ... peli alkoi :eek:

Itselläni oli alussa ihan sama ongelma että miten sitä tattia oikeen käytetään.. Pelannut tässä jo pari viikkoa silloin tällöin niin kyllä se alkaa sujumaan. En kyllä vieläkään osaa käyttää sitä tattia muuten kuin siinä kuvakulmassa että oma maalivahti on alhaalla ja hyökätään ylöspäin. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Itselläni oli alussa ihan sama ongelma että miten sitä tattia oikeen käytetään.. Pelannut tässä jo pari viikkoa silloin tällöin niin kyllä se alkaa sujumaan. En kyllä vieläkään osaa käyttää sitä tattia muuten kuin siinä kuvakulmassa että oma maalivahti on alhaalla ja hyökätään ylöspäin. :rolleyes:

Itellä oli sama juttu. Helpointa se on laukoa kun hyökkää ylöspäin, koska vasemmalla tatillahan säädetään sitä kiekon suuntaa/korkeutta, niin se on jo valmiiksi ylöspäin. Mutta kun hyökkää alaspäin, niin tattia aina vääntää alaspäin kun luistelee alaspäi, ja kun laukoo niin tatti on alas, niin tottakai laukasukin menee alas. Niin täytyy aina vetää se vasen tatti ylös, että kiekkokin nousee. Kyllä tuo jo onnistuu!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Höh! Aloitin eilen Dynasty Moden Pittsburgh Penguinsilla, ja kun olin tekemässä pelaajavaihtoja, peli tilttaa ensimmäistä kertaa:(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tulipa pelattua todella outo ottelu verkossa, Itse pelasin Detroitilla ja pelikaveri Ottawalla. Laukaukset voitan 39-11 ja peli päättyy 5-4 Detroitin voittoon. Maalit olivat vähintäänkin kummallisia, esimerkiksi yksi syntyy kun voitan aloituksen paitsion jälkeen omalle alueelle, pakki-pakki -syöttö, (vahingossa) suora veto omien b-pisteiden välistä ja kiekko ottaa kimmokkeen Ottawan pelaajasta keskialueella ja lipuu kaikessa rauhassa Emeryn taakse patjan vierestä.

Pelin ollessa 4-1 tapahtuu kummia, kolme peräkkäistä aloitustappiota keskialueella n. kolme minuuttia ennen loppua ja jokaisesta aloitusvoitosta Ottawan pelaaja tulee yksin hyökkäysalueelle ja ampuu maalin ranteella. Siinä vaiheessa vitutti rankasti johdon hukkaaminen. Vaan eipä mitään, seuraava hyökkäys ja peliaikaa n. 38 sek ja vedän löysän ranteen siniseltä, joka ottaa taas kimmokkeen vastustajan pakista ja liruu todella hitaasti Emeryn längistä sisään. Mikistä kuuluu tässä vaiheessa melkoista karjuntaa ja kuulen jotain kolinaa (ohjain lensi?). Vastustaja voittaa aloituksen, mutta pelaaja ei liiku mihinkään ja otan niitillä kiekon pois.

Epäilen, että vasen tatti vioittui ja ohjaus ei enää onnistunut, mutta ilmeisesti kaveri vaihtoi ohjainta ja oli vielä melkein tehdä tasoituksen hetki ennen loppua:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Juuri tuon takia olen hermolomalla tämän nettipelistä. Muutama tuollainen laukaukset tyyliin 50-10 ja vastustaja liruttaa silti puolestakentästä ohi oman molarin syö aivan älyttömästi. Ei vaan jaksa tuollaista, pelaaminen tarkoittaa itselleni rentoutumista.
Esimerkiksi Warhawk, aivan loistavaa pelaamista vaikken siinä pärjääkään. Tärkeintä on, että en oikeasti osaa sitä, eikä se että joku sähköinen ylijumala kusee silmään.

Voisihan sitä taas kohta...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko muuten ollu muilla samanlaista ongelmaa, kun aina välillä aloittaessa peliä onlinessa, mulla jämähtää siihen ketju/kokoonpano valikkoon. Vastustajalla näyttäisi toimivan ihan normaalisti, mutta en vaan pysty tekemään mitään vaikka kuinka painan mitä tahansa näppäintä. Jos vastustaja lähtee sitten pelistä, niin jälleen peli toimii normaalisti ja voin vaikka aloittaa uuden pelin jotain muuta vastaan.

Tämä on tapahtunut useaan otteeseen ja aina olen silloin ollut vierasjoukkue...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rasputin_ sanoi:
Onko muuten ollu muilla samanlaista ongelmaa, kun aina välillä aloittaessa peliä onlinessa, mulla jämähtää siihen ketju/kokoonpano valikkoon. Vastustajalla näyttäisi toimivan ihan normaalisti, mutta en vaan pysty tekemään mitään vaikka kuinka painan mitä tahansa näppäintä. Jos vastustaja lähtee sitten pelistä, niin jälleen peli toimii normaalisti ja voin vaikka aloittaa uuden pelin jotain muuta vastaan.

Tämä on tapahtunut useaan otteeseen ja aina olen silloin ollut vierasjoukkue...
Minulla on myös käynyt tuo ongelma useasti
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rasputin_ sanoi:
Onko muuten ollu muilla samanlaista ongelmaa, kun aina välillä aloittaessa peliä onlinessa, mulla jämähtää siihen ketju/kokoonpano valikkoon. Vastustajalla näyttäisi toimivan ihan normaalisti, mutta en vaan pysty tekemään mitään vaikka kuinka painan mitä tahansa näppäintä. Jos vastustaja lähtee sitten pelistä, niin jälleen peli toimii normaalisti ja voin vaikka aloittaa uuden pelin jotain muuta vastaan.

Tämä on tapahtunut useaan otteeseen ja aina olen silloin ollut vierasjoukkue...
Samoja ongelmia ollut täälläkin melko monesti. Yhtenä iltana oli puolestaan sillain et yhteys katkesi aina siinä kohdassa kun pelaajat kuuntelevat kansallislaulua. Tämä on kyllä välillä melko taistelua et pääsee pelaamaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Otkor sanoi:
Juuri tuon takia olen hermolomalla tämän nettipelistä. Muutama tuollainen laukaukset tyyliin 50-10 ja vastustaja liruttaa silti puolestakentästä ohi oman molarin syö aivan älyttömästi. Ei vaan jaksa tuollaista, pelaaminen tarkoittaa itselleni rentoutumista.
Esimerkiksi Warhawk, aivan loistavaa pelaamista vaikken siinä pärjääkään. Tärkeintä on, että en oikeasti osaa sitä, eikä se että joku sähköinen ylijumala kusee silmään.

Voisihan sitä taas kohta...

Mulla melkein jokainen häviö myös sellainen, että kikkailen vastustajan 6-0 mutta en silti saa kunnolla maaleja.. Vastustaja kun hyökkää niin ne vedot on niin onnettomia ja räkäsiä mutta silti ne uppoaa mun veskalle ja vastustaja voittaa lopulta ottelun..? Alkaa suoraan sanottuna V*TUTTAMAAN! :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

On tässä jotain tullut vastaan...Ensinnäkin pelatessani harjoituspelin nimimerkki Tintsikkaa vastaan, niin ensimmäisen erän jälkeen peli muuttui niin lagiseksi, ettei matsista meinannut tulla mitään. Luulin kaverin imuttavan jotain - Pelinautinto meni siinä.

Vastausta en saanut, mutta liekö EA:n palvelimissa ollut jotain häiriötä. Kertaalleen peli menikin totaalisen jumiin ollessani lobbyssa (aula) ja kone piti käynnistää uudestaan. Ja pari kertaa tuli ilmainen voitto, kun vastustajalta meni yhteys poikki.

Samaa mieltä sinä, että välillä molari ratkaisee pelit totaalisen helposti - ja tuntuu siltä, että eräs pelaaja on keksinyt eräänlaisen "kusetusmaalin", koska teki minua vastaan ollessaan tappiolla kaikki viisi maaliaan samalla tyylillä, mutta muuten yritti pelata ns. normaalisti, eli syöttöjä, onetimer-vetoja, viivalaukauksia, rebound-tilanteita, jne. Tyyli on seuraava - kuljetus yhdellä pelaajalla alueelle, poikittaisliike, pari vempautusta oikealla tatilla ja sitten veto ylös harhautuksen lopuksi - joko veskalla oli totaalisen paska päivä, tai sitten tuo tyyli tuottaa aika usein tulosta. Vetoja hemmolla ei nimittäin ollut kuin 10 ja osuma% 50 (4-5 tappio).

Joka kerta siis yritti tuota samaa, jonka lähes aina sain estettyä, mutta on se naurettavaa jos läpiajossakin yritetään samanlaista. Vastapainoksi turhautumiselle hiton hyvä esitys Warhawkissa:)

edit: Tämä siis n. 20 pelatun matsin kokemuksella
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rasputin_ sanoi:
Onko muuten ollu muilla samanlaista ongelmaa, kun aina välillä aloittaessa peliä onlinessa, mulla jämähtää siihen ketju/kokoonpano valikkoon. Vastustajalla näyttäisi toimivan ihan normaalisti, mutta en vaan pysty tekemään mitään vaikka kuinka painan mitä tahansa näppäintä. Jos vastustaja lähtee sitten pelistä, niin jälleen peli toimii normaalisti ja voin vaikka aloittaa uuden pelin jotain muuta vastaan.

Tämä on tapahtunut useaan otteeseen ja aina olen silloin ollut vierasjoukkue...
Kysy kuinka monta kertaa...

Mulla on ongelmia sekä vierasjoukkueena että kotijoukkueena. Ja pelaamaan oon päässyt vasta kerran.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

En voi käsittää miten EA voi julkaista tällaista roskaa:mad:
Pelihän olisi loistava ilman noita jäätymis ongelmia, dynastyssä peli kaatuu aina
joka kolmannen pelin aikana joskus jopa useammin.
Kaatuminen tapahtuu aina samassa kohdassa, eka erän jälkeen tulevasta
raportista ei pääse ohi.
Jos siitä sattuu päästä ohi niin saa pelata ottelun huoletta loppuun.
Onneksi tämä ei tapahtu vasta ottelun lopussa.
Sain pelin vaihdettua uuteen mutta se ei auttanut.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Melko erikoista, että itselläni peli ei ole jäätynyt kertaakaan kiinni... Vaikka on sama konsoli ja sama peli...

Pitääpi alkaa tallentamaan jokaisen pelatun pelin jälkeen... Eilen olisi voinut siepsuttaa viiden pelatun dynasty pelin jälkeen, jos peli olisi hirttänyt kiinni...

Mutta täällä ei mitään ongelmia :confused:

Eliminaattori sanoi:
Epäilen, että vasen tatti vioittui ja ohjaus ei enää onnistunut, mutta ilmeisesti kaveri vaihtoi ohjainta ja oli vielä melkein tehdä tasoituksen hetki ennen loppua:D
:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mistähän suunnasta pitäisi alkaa vikaa metsästämään.
Koska jäätyminen tapahtuu aina samassa kohdassa ja muut pelit toimivat
normaalisti, niin en usko että konsoli olisi viallinen.
 
Ylös Bottom