Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eliminaattori sanoi:
On tässä jotain tullut vastaan...Ensinnäkin pelatessani harjoituspelin nimimerkki Tintsikkaa vastaan, niin ensimmäisen erän jälkeen peli muuttui niin lagiseksi, ettei matsista meinannut tulla mitään. Luulin kaverin imuttavan jotain - Pelinautinto meni siinä.

Vastausta en saanut, mutta liekö EA:n palvelimissa ollut jotain häiriötä. Kertaalleen peli menikin totaalisen jumiin ollessani lobbyssa (aula) ja kone piti käynnistää uudestaan. Ja pari kertaa tuli ilmainen voitto, kun vastustajalta meni yhteys poikki.

Samaa mieltä sinä, että välillä molari ratkaisee pelit totaalisen helposti - ja tuntuu siltä, että eräs pelaaja on keksinyt eräänlaisen "kusetusmaalin", koska teki minua vastaan ollessaan tappiolla kaikki viisi maaliaan samalla tyylillä, mutta muuten yritti pelata ns. normaalisti, eli syöttöjä, onetimer-vetoja, viivalaukauksia, rebound-tilanteita, jne. Tyyli on seuraava - kuljetus yhdellä pelaajalla alueelle, poikittaisliike, pari vempautusta oikealla tatilla ja sitten veto ylös harhautuksen lopuksi - joko veskalla oli totaalisen paska päivä, tai sitten tuo tyyli tuottaa aika usein tulosta. Vetoja hemmolla ei nimittäin ollut kuin 10 ja osuma% 50 (4-5 tappio).

Joka kerta siis yritti tuota samaa, jonka lähes aina sain estettyä, mutta on se naurettavaa jos läpiajossakin yritetään samanlaista. Vastapainoksi turhautumiselle hiton hyvä esitys Warhawkissa:)

edit: Tämä siis n. 20 pelatun matsin kokemuksella

Juu, pelasin samaa kaveria vastaan eilen. ekan erän puolessa välissä lähin meneen kun oli niin lagista touhua että ei voinu tehä mitään...aulassakin näytti kaverilla olevan pingi ihan punasella..Ja tuo maali homma...tiedän kans muutaman jotka ei oikein muuta yritä kun sitä, eli yksin läpi ja pari vemputusta jne jne
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Trollbutcher sanoi:
Juu, pelasin samaa kaveria vastaan eilen. ekan erän puolessa välissä lähin meneen kun oli niin lagista touhua että ei voinu tehä mitään...aulassakin näytti kaverilla olevan pingi ihan punasella..Ja tuo maali homma...tiedän kans muutaman jotka ei oikein muuta yritä kun sitä, eli yksin läpi ja pari vemputusta jne jne
Taidanpa tietää kehen tuolla kommentilla viittaat ja rohkenen olla asiasta eri mieltä...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Trollbutcher sanoi:
Ja tuo maali homma...tiedän kans muutaman jotka ei oikein muuta yritä kun sitä, eli yksin läpi ja pari vemputusta jne jne
Mitäs väliä sillä on miten ne maalit tulee?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onkos noita pelin ongelmia kuinka monella/useasti ilmentyny?
Itselläni ei ole vielä konsolia eikä sen enempää kyseistä peliäkään, mutta konsolin nyt ainakin hankin tässä lähitulevaisuudessa.
Eri asia on sitten tuo peli... Jos siinä on tosiaan niin paljon bugeja kuten täältä foorumilta olen lukenut niin ei kehtais sontaan polkasta. :confused:

Mietin että voisiko tuo nettipelien lagisuus johtua esim. jostain servereistä tms, ja niitä sit ajan mittaan päivitellään (toivottavasti) ja nettimatsitkin onnistuisi ilman erityisempää ongelmaa. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itselläni teki peli dynastyssa kivan tempun vaikka tavallaan sen itse aiheutin. Eli palautin oletusasetukset peliasetus paikassa ja peli tietysti laittoi sääntöihinkin oletusasetukset. Seuraavassa pelissä koen mukavan yllätyksen kun peli päättyi varsinaisen peliajan jälkeen tasan 1-1. Olen jo suoraan rankkareihin valmistautumassa niin sitten tuleekin 5min ja. Ajattelin että samapa se, käyn vaihtamassa rankkarit tämän pelin jälkeen takaisin. No tätäpä asetusta ei enää ole säännöt paikassa:mad: ! Huvittavaa sinänsä että peli vaihtaa oletusasetuksiksi myös ne mitä ei voi itse mistään vaihtaa.:confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No mulla lakas tänää ekan kerran dynastyssa ku kävin hankkimassa vahvistusta joukkueelle toisesta tiimistä, kun olin "ostokseni" tehnyt ja palaamassa o-napilla takas että pääsen pelaamaan, no heti o-painalluksen jälkee siin näky vaan taustakuva, virran jouduin sammuttaa pääkytkimestä... no nyt vasta kokeilen, että onnistuko se vaihto vai ei...
Emäntä kun halus kattoo töltsänderiä :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko apua siihen että kun alkaa pelaa netissä ettei tarttis aina lataa niitä kokoonpanoja?
Yrittänyt tallentaa ne kokoonpanot mutta sama homma aina pyytää lataa kerta toisensa jälkeen, yrittänyt ladata sieltä latausvalikosta suoraan kokoonpanot mutta herjaa aina että "kokoonpanoja ei ole nyt saatavilla"...

Ei jaksais aina niitä ladata ku vastustajat aina sit poistuu siinä latauksien aikana.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Timppa78 sanoi:
Kokeiles poistaa kovalevyltäs kaikki NHL tiedostot, sit seuraavan kerran ku meet onlineen ni lataat ne netissä ja tallennat, sit pois pelistä ja takas, kerran lataa, ei enää, kunhan ei tallenna muita kokoonpanoja Alex Kovalevylle... tollee se jotenki mul onnistuu ilman latauksia...

tossa vastaus, tepsi mulla
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt menee oikeesti hermo tämän pelin nettipalveluiden kanssa!

Aina kun menen peliin se alkaa lataamaan uusimpia online kokoonpanoja ja tavallisia kokoonpanoja... Mutta miksi? Mä oon joutunut lataamaan noi molemmat varmaan kakskymmentä kertaa, kun oon yrittänyt päästä pelaamaan online peliä! Ja sillä aikaa mun PS3 lataa niitä kokoonpanoja, jotka oon ladannut jo kuinka monta kertaa, ehtii vastustajani poistua pelistä:mad:

Mitä teen? Miks mun pitää ladata ne aina kun liityn online peliin, vaikka laita siihen vikaan kysymykseen kyllä (haluatko tallentaa nämä kokoonpanot?)

Ja sitten siellä online - osiossa oleva "lataa kokoonpanoja" ei myöskään toimi mulla. Se sanoo aina, että "kokoonpanot eivät ole nyt saatavilla".

Ja ani harvoin, kun vastustajani jaksaa odottaa kokoonpanojen latauksen ajan, peli jumittuu siihen joukkueen valinta ruutuun, ja teksti "tämä peli - istunto on päättynyt tulee ruudulle"

MÄ OON NIIN TÄYNNÄ NÄITÄ EA:N "LAADUKKAITA" ONLINE - PELEJÄ!!!:mad:

Voiko tuolle edes tehdä mitään? Vaihtaa uus peli tilanne? Poistaa jotain tallennuksia?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Nyt menee oikeesti hermo tämän pelin nettipalveluiden kanssa!

Aina kun menen peliin se alkaa lataamaan uusimpia online kokoonpanoja ja tavallisia kokoonpanoja... Mutta miksi? Mä oon joutunut lataamaan noi molemmat varmaan kakskymmentä kertaa, kun oon yrittänyt päästä pelaamaan online peliä! Ja sillä aikaa mun PS3 lataa niitä kokoonpanoja, jotka oon ladannut jo kuinka monta kertaa, ehtii vastustajani poistua pelistä:mad:

Mitä teen? Miks mun pitää ladata ne aina kun liityn online peliin, vaikka laita siihen vikaan kysymykseen kyllä (haluatko tallentaa nämä kokoonpanot?)

Ja sitten siellä online - osiossa oleva "lataa kokoonpanoja" ei myöskään toimi mulla. Se sanoo aina, että "kokoonpanot eivät ole nyt saatavilla".

Ja ani harvoin, kun vastustajani jaksaa odottaa kokoonpanojen latauksen ajan, peli jumittuu siihen joukkueen valinta ruutuun, ja teksti "tämä peli - istunto on päättynyt tulee ruudulle"

MÄ OON NIIN TÄYNNÄ NÄITÄ EA:N "LAADUKKAITA" ONLINE - PELEJÄ!!!:mad:

Voiko tuolle edes tehdä mitään? Vaihtaa uus peli tilanne? Poistaa jotain tallennuksia?

Kokeiles poistaa kovalevyltäs kaikki NHL tiedostot, sit seuraavan kerran ku meet onlineen ni lataat ne netissä ja tallennat, sit pois pelistä ja takas, kerran lataa, ei enää, kunhan ei tallenna muita kokoonpanoja Alex Kovalevylle... tollee se jotenki mul onnistuu ilman latauksia...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Kokeiles poistaa kovalevyltäs kaikki NHL tiedostot, sit seuraavan kerran ku meet onlineen ni lataat ne netissä ja tallennat, sit pois pelistä ja takas, kerran lataa, ei enää, kunhan ei tallenna muita kokoonpanoja Alex Kovalevylle... tollee se jotenki mul onnistuu ilman latauksia...

Tarkoittaako tämä kaikkien tietojen poisto käyttäjätietoja ym. kausia ja tallennuksia? Siis ei pelkästään kokoonpanojen tallenteita? En raaskisi ihan heti kaikkia aloittaa taas alusta.. Toisekseen miten sitten kun seuraava TODELLINEN kokoonpanopäivitys tulee? Joutuuko taas sujuvan toimimisen edestä poistamaan kaikki tiedostot, käyttäjätiedoista lähtien? Jos näin on, niin enpä kehtaa ajatuksiani sanoiksi pukea. :eek:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Tarkoittaako tämä kaikkien tietojen poisto käyttäjätietoja ym. kausia ja tallennuksia? Siis ei pelkästään kokoonpanojen tallenteita? En raaskisi ihan heti kaikkia aloittaa taas alusta.. Toisekseen miten sitten kun seuraava TODELLINEN kokoonpanopäivitys tulee? Joutuuko taas sujuvan toimimisen edestä poistamaan kaikki tiedostot, käyttäjätiedoista lähtien? Jos näin on, niin enpä kehtaa ajatuksiani sanoiksi pukea. :eek:
No niin minä ainakin tein, eikä oo sen jälkeen alkanut latailemaan kertaakaan... kyllähän se muakin vitsitti, mut kyl se toisaalta kannatti! Nyt saa rauhassa pelata nettipelejä ilman latailuja :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Siis voi v*ttu että voi olla paska peli. Juuri lopetin Hold 'emin pelaamisen kun ei hermot riitä, niin nyt sitten tämä hyppii silmille.. Äsken pelasin 3 matsia, kaikki tappioita ja itse sain kolmessa matsissa tehtyä yhteensä 1 maalin, vastustajat 11. ETTÄ NÄIN! Vaikka yhdessä matsissa omin kiekkoa ja lauon vaikka miten ja mistä niin ei uppoa.. Vastustajalla taas uppoaa, ylläri!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Kokeiles poistaa kovalevyltäs kaikki NHL tiedostot, sit seuraavan kerran ku meet onlineen ni lataat ne netissä ja tallennat, sit pois pelistä ja takas, kerran lataa, ei enää, kunhan ei tallenna muita kokoonpanoja Alex Kovalevylle... tollee se jotenki mul onnistuu ilman latauksia...

Tein näin, ja eilen toimi hyvin. Tänään kun käynnistin uudestaan, pelleilee taas samalla lailla. Pitäisikö taas poistaa kaikki tiedostot ja ladata uusiksi jotta toimisi? Eikö kärsi olla kokoonpanojen lisäksi muita tallenteita ollenkaan??
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Tein näin, ja eilen toimi hyvin. Tänään kun käynnistin uudestaan, pelleilee taas samalla lailla. Pitäisikö taas poistaa kaikki tiedostot ja ladata uusiksi jotta toimisi? Eikö kärsi olla kokoonpanojen lisäksi muita tallenteita ollenkaan??
No mulla ei oo siellä tällähetkellä mitään muuta ku se Dynasty, joten ainakaan muita kokoonpano tallenteita mulla ei ole, eikä tilttaa.
Voi olla että siinä on jonkunlainen bugi että, jos koneella on omat kokoonpanot sekä nettikokoonpanot, ni siinä vaiheessa peli/kone sekoaa ja haluaa vain latailla...
Juuri tuon takia en ole voinut edes tehdä mitään muutoksia alkuperäisiin... :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Tein näin, ja eilen toimi hyvin. Tänään kun käynnistin uudestaan, pelleilee taas samalla lailla. Pitäisikö taas poistaa kaikki tiedostot ja ladata uusiksi jotta toimisi? Eikö kärsi olla kokoonpanojen lisäksi muita tallenteita ollenkaan??
itselläni alkoi ainakin toimimaan näin:
poistat KAIKKI muut tallennukset kovolta paitsi PROFIILIA.
tämän jälkeen lyöt limpun koneeseen ja menet suoraan ONLINEEN, ilman muita ihmettelyjä.
ONLINELLA lataat kokoonpanon kerran, odotat että se tallentuu ja SAMMUTAT PELIN.
tämän jälkeen kun pelailet netissä, se ei ruikuta mitään päivitystä.

eli mahdolliset dynastyt sun muut helvettiin vaan, profiilin voi jättää.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
itselläni alkoi ainakin toimimaan näin:
poistat KAIKKI muut tallennukset kovolta paitsi PROFIILIA.
tämän jälkeen lyöt limpun koneeseen ja menet suoraan ONLINEEN, ilman muita ihmettelyjä.
ONLINELLA lataat kokoonpanon kerran, odotat että se tallentuu ja SAMMUTAT PELIN.
tämän jälkeen kun pelailet netissä, se ei ruikuta mitään päivitystä.

eli mahdolliset dynastyt sun muut helvettiin vaan, profiilin voi jättää.

Oolrait. Entäs tämän jälkeen? Kärsiikö dynastyja ym. juttuja enää tallentaa, vaan aloittaako heti herjauksen jos näin tekee ja onlineen menee?
 
Ylös Bottom