Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Katsohan neropattia! Taidan tehdä saman tempun. Tosin rekkaan molemmat kotiosoitteeseen, jos suinkin mahdollista.. ;)
Juopuneen mieli on kummallinen. Selvänä tuskin moinen olis mieleen tullu.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dahol sanoi:
Juopuneen mieli on kummallinen. Selvänä tuskin moinen olis mieleen tullu.

Hyvin toimii. Tein uuden käyttiksen johon en edes nettitiliä avannut, koska käytän sitä offlinessa. Vanhasta taas poistin kaikki savet ja pelaan sillä onlinessa. Siksi vanha onlineen, koska oli jo muutama peli nimimerkille kertynyt.. Hyvin pelittää!

..Tuo väitteesi on useasti pelottavan totta! :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luosto sanoi:
Ja sitten vielä väitetään, että alkoholi on haitallista...

Kerran aina em. tilassa tulee noita lukuisia neronleimauksia, niin ehkä se on vaan merkki siitä, että silloin käy aivosolut ylikierroksilla eikä ne kestä sitä kauaa.. Siksi tulee myös pääkipu jossain vaiheessa. :confused:

..Sori offtopic
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Jollakin oli ongelmia osua maaliin reeneissa. Voi johtua ohjaimesta. Mulla meinaan toinen ohjain on ositain rikki, eli vasen tatti ei toimi. Sen huomaa hyvin siita kun se nayttaa ympyran sisalla ohjaimen suunnan, niin rikkinaisella se pilkku hakee kokoajan tai on vika kohdassa. Vielakun loytais takuulapun..
Tuomaksen kanssa oon smoja mielia, meinaan ei tata oikeen konetta vastaan pysty pelaan. Ihmista vastaan todella hyva peli, mutta konetta vastaan esim. just dynasty on kaikkea muuta ku kivaa. Kone vetaa sellasia syottomyllyja ettei mitaan tolkkua.
Minä se olin... eikä ohjaimessa ole mitään vikaa, siinä tähtäys jutussa vasen tatti menee juuri sinne minne osoitankin! Mutta äijä ei tee mitään siinä, pelissä kyllä liikkuu minne pitää muttei siellä Rankkareissa :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Minä se olin... eikä ohjaimessa ole mitään vikaa, siinä tähtäys jutussa vasen tatti menee juuri sinne minne osoitankin! Mutta äijä ei tee mitään siinä, pelissä kyllä liikkuu minne pitää muttei siellä Rankkareissa :(

Ootko katsonut, että sulla on laukauksen tähtäys asetettu manuaaliseksi myös siinä pelimuodossa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Voiko tässä pelissä lähettää tai vastaanottaa (online)pelikutsuja, jollei ole jonkin liigan aulassa tai niissä "aloittelijat", "tähtipelaajat" jne. - auloissa?

Ihmettelin kerran, kun olin vasta tullut online - valikkoon, niin alaruudussa lukee "että ***** on lähettänyt sinulle pelikutsun". Enkä sitten tiennyt, miten voisin vastata siihen:confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pätkiikö muilla NHL 08? Itse peli ei pätki, mutta esim. tauolla kuvattavat äijät (esim. maalivahdit), areena, välillä jopa liigan nimi (joka pyörähtää ruudussa esim. ennen hidastusta) pätkivät... Pätkimistä ei mielestäni aina tapahdu vaan silloin tällöin...

Peli ei siis pätki, mukava pelata, mutta syöhän se hiukan hermoja kun on alla tämän hetken tehokkain konsoli ja grafiikka pätkii... :)

Olisikohan mahdollista, että PS3 käy kuumana, jonka johdosta välianimaatiot pätkisi...? :confused:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eddy93 sanoi:
Voiko tässä pelissä lähettää tai vastaanottaa (online)pelikutsuja, jollei ole jonkin liigan aulassa tai niissä "aloittelijat", "tähtipelaajat" jne. - auloissa?

Ihmettelin kerran, kun olin vasta tullut online - valikkoon, niin alaruudussa lukee "että ***** on lähettänyt sinulle pelikutsun". Enkä sitten tiennyt, miten voisin vastata siihen:confused:
painelet välillä sitä R2 namikkaa. muistaakseni sillä avaa sivun mis näkyy tulleet haasteet jos moisia on tullut. lähettää ei vissiin pysty ku niissä auloissa jne..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jaahas siihen loppui minun pelit. Olen nyt laittanut pelin 20 kertaa päälle ja se aina jämähtää tuohon ladataan kohtaan kun peli on alkamassa. Alkaa suuresti vituttamaan että maksaa pelistä 70 euroa ja sitä ei pysty edes pelaamaan. Harjoitteluun pääse silloin tällöin mutta muuten peli kusee ja pahasti. Mihin tämän tyyppisestä paskasta voisi infoa koska nyt kustaan pelaajaa silmään ja rumasti. Laittaisi nyt edes jonkun päivityksen että pääsisi edes vittu pelaamaan. :( Todella mieltä painavaa touhua.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dahol sanoi:
painelet välillä sitä R2 namikkaa. muistaakseni sillä avaa sivun mis näkyy tulleet haasteet jos moisia on tullut. lähettää ei vissiin pysty ku niissä auloissa jne..
Kiitti neuvosta! Mun mielestä tuota ei mainittu ohjekirjassa/ohjeessa, joka tulee painamalla "select" - nappulaa.

Onko sama systeemi FIFA 08:ssa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Torpedo 360 sanoi:
Jaahas siihen loppui minun pelit. Olen nyt laittanut pelin 20 kertaa päälle ja se aina jämähtää tuohon ladataan kohtaan kun peli on alkamassa. Alkaa suuresti vituttamaan että maksaa pelistä 70 euroa ja sitä ei pysty edes pelaamaan. Harjoitteluun pääse silloin tällöin mutta muuten peli kusee ja pahasti. Mihin tämän tyyppisestä paskasta voisi infoa koska nyt kustaan pelaajaa silmään ja rumasti. Laittaisi nyt edes jonkun päivityksen että pääsisi edes vittu pelaamaan. :( Todella mieltä painavaa touhua.

Mulla kävi sama juttu, kun sammutin pelin vähän hätäisesti... Kokeile poistaa KAIKKI PS3:n muistissa olevat NHL08 tallennukset, profiilit, kokoonpanot jne. sen jälkeen sammuta PS3, odota minuutti ja kytke päälle ja laita peli sisään, luo asetukset yms uudestaan ja kokeile käynnistää ottelu, toimi ainakin mulla
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Zamppa86 sanoi:
Mulla kävi sama juttu, kun sammutin pelin vähän hätäisesti... Kokeile poistaa KAIKKI PS3:n muistissa olevat NHL08 tallennukset, profiilit, kokoonpanot jne. sen jälkeen sammuta PS3, odota minuutti ja kytke päälle ja laita peli sisään, luo asetukset yms uudestaan ja kokeile käynnistää ottelu, toimi ainakin mulla
On vaan aika vittumaista kun on kaikki kokoonpanot vääntäny oikeiksi niin poistaa ne!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko kenelläkään tehtynä valmiiksi sm-liigan tämänhetkistä kokoonpanoa, tai vastaavasti tietoa, mistä sen saisi imutettua? Eikös noita kokoonpanotietoja saanut ihan ulkoisestikin asennettua peliin?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kannattaa siirtaa omat kokoonpanot muistitikulle. Kannattaa myos huomata ottaa tikku irti sit nettipeleihin, ps3 hakee muuten tikulta rosterit. Kaikki ois hyvin heppoa jos ea:n mulkut paivittais nuo liigat. Mul kyl on suurinp oikeat sm-liiga rosterit, mut ei niin hyvat et kehtais jakaa..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Solde sanoi:
Pätkiikö muilla NHL 08? Itse peli ei pätki, mutta esim. tauolla kuvattavat äijät (esim. maalivahdit), areena, välillä jopa liigan nimi (joka pyörähtää ruudussa esim. ennen hidastusta) pätkivät... Pätkimistä ei mielestäni aina tapahdu vaan silloin tällöin...

Peli ei siis pätki, mukava pelata, mutta syöhän se hiukan hermoja kun on alla tämän hetken tehokkain konsoli ja grafiikka pätkii... :)

Olisikohan mahdollista, että PS3 käy kuumana, jonka johdosta välianimaatiot pätkisi...? :confused:

Aha ei muilla samaa ongelmaa... :( voe paska... :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eiköhän vika ole suurimmaksi osalta EA:n päässe joka ei ole keskittynyt tarpeeksi pelin optimointiin vaan ovat tehneet suht hätäisen porttauksen 360:lta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Solde sanoi:
Pätkiikö muilla NHL 08? Itse peli ei pätki, mutta esim. tauolla kuvattavat äijät (esim. maalivahdit), areena, välillä jopa liigan nimi (joka pyörähtää ruudussa esim. ennen hidastusta) pätkivät... Pätkimistä ei mielestäni aina tapahdu vaan silloin tällöin...

Peli ei siis pätki, mukava pelata, mutta syöhän se hiukan hermoja kun on alla tämän hetken tehokkain konsoli ja grafiikka pätkii... :)

Olisikohan mahdollista, että PS3 käy kuumana, jonka johdosta välianimaatiot pätkisi...? :confused:

En usko, että käy kuumana ^^ Siis sehän on normaalia, että se NHL:n logo pysähtyy "hetkeksi" siinä, kun uusintaa ladataan, mutta nykiminen ei ole kyllä omasta mielestäni normaalia. Itsellä logo pysähtyy useinmiten hetkeksi(korkeintaan sekunniksi, mutta kuitenkin huomattavasti), kun uusintoja ladataan, tosin tuollaisia "maalivahtien pätkimisiä" ei kyllä ole esiintynyt.
 
Ylös Bottom