Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt tai jo pidemmän aikaa on potuttanut se, kun pelaa pika online matseja, niin jokainen vastus tähän asti on ottanut PELKÄSTÄÄN Anaheim Ducks:eja, kerrankin olin itse ensin valinnut Ducks:it niin eiköhän vastustajani(kin) ottanut muutaman sekunnin jälkeen, minkäs muunkaan kuin Ducks:it!
Hieman potuttaa kun ne ei suostu ottamaan muita joukkueita!

Onkos muille käynyt näin?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Nyt tai jo pidemmän aikaa on potuttanut se, kun pelaa pika online matseja, niin jokainen vastus tähän asti on ottanut PELKÄSTÄÄN Anaheim Ducks:eja, kerrankin olin itse ensin valinnut Ducks:it niin eiköhän vastustajani(kin) ottanut muutaman sekunnin jälkeen, minkäs muunkaan kuin Ducks:it!
Hieman potuttaa kun ne ei suostu ottamaan muita joukkueita!

Onkos muille käynyt näin?
Ei. En ole kertaakaan pelannut Duckseja vastaan onlinessa :eek:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
..minkäs muunkaan kuin Ducks:it!
Hieman potuttaa kun ne ei suostu ottamaan muita joukkueita!

Onkos muille käynyt näin?

Eddy93 sanoi:
Ei. En ole kertaakaan pelannut Duckseja vastaan onlinessa :eek:
sama tilanne itselläni, kuin eddyllä.
westerniä vastaan pelannut sitäkin useammin.. :rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt lähti oma NHL 08 huomenna vaihtoon :confused: Kuuntelin musaa CD:ltä ja katsoin DVD:tä, jonka jälkeen aloin pelaamaan. Kun olin aloittamassa toista otteluani, niin peli jämähti taas "ladataan" ruutuun. Ei auttanut kun poistaa taas profiili ja taas toimii, mutta vaihdan kyllä sen toiseen kopioon. Edellisellä kerralla sama juttu, kun olin kuunnellut CD:tä ja katsonut DVD:tä ennen pelaamista. Koko homma alkoi niin mitättömästä jutusta kuin, että suljin pelin normaalisti, mutta ilmeisesti vahingossa sellaisessa kohdassa, että ladataan/tallennetaan-kuvake näkyi ruudussa... Sen jälkeen olen poistanut kaikki tallennukset ja aina tilttaa ennen toisen ottelun alkua, kun olen kuunnellut/katsonut ja sen jälkeen sammuttanut koneen ja sitten alkanut pelata :confused:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
sama tilanne itselläni, kuin eddyllä.
westerniä vastaan pelannut sitäkin useammin.. :rolleyes:
No hemmetti, taitaa sitte meikällä olla todella huono tuuri sitten, tosin pelailen silloin kun Jenkit ovat hereillä, eli myöhäisillasta yöhön...
Täytyy varmaan lopettaa pelit niiden kanssa jo siinä vaiheessa jos ne on valitsemassa Duckseja. :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Omituista käyttäytymistä on esittänyt tämä peli viime aikoina. En tiedä, onko yhteyttä, mutta joka kerta kun olen Online ja yritän pelata Offline-matsia, niin peli jäätyy latausruutuun. Ottaa jo päähän! Aikaisemmin ei ole esiintynyt ongelmaa pelin kanssa.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Alkaa pikkuhiljaa kuulostamaan siltä, että EA ei ole suorittanut tarpeeksi perusteellista testausta kyseiselle pelille. Tuommoiset jäätymiset yms. ei todellakaan ole hyväksyttävää konsolipelille.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Nyt tai jo pidemmän aikaa on potuttanut se, kun pelaa pika online matseja, niin jokainen vastus tähän asti on ottanut PELKÄSTÄÄN Anaheim Ducks:eja, kerrankin olin itse ensin valinnut Ducks:it niin eiköhän vastustajani(kin) ottanut muutaman sekunnin jälkeen, minkäs muunkaan kuin Ducks:it!
Hieman potuttaa kun ne ei suostu ottamaan muita joukkueita!

Onkos muille käynyt näin?

Ei ole minulle käynyt. He ottakoot minkä joukkueen tahansa niin häviän kuitenkin:p
Tosin nyt kun olen vuorotellen pelannut Jokereilla JA Atlantalla niin hitto soikoon..aloin voittamaan pelejä!!!:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tällänen tyhmä kysymys, mutta onko joku päässyt vertailemaan ko. peliä putkitelkalla ja HD-ready telkalla, kuinka paljon paremmalta peli näyttää HD telkalla?
Ku oisin kuun lopussa ostamassa HD-ready telkkaa, siis jos on vakuuttavasti parempi grafikka ku putkitelkalla :o
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Tällänen tyhmä kysymys, mutta onko joku päässyt vertailemaan ko. peliä putkitelkalla ja HD-ready telkalla, kuinka paljon paremmalta peli näyttää HD telkalla?
Ku oisin kuun lopussa ostamassa HD-ready telkkaa, siis jos on vakuuttavasti parempi grafikka ku putkitelkalla :o
ihan testi mielessä ollaan pelailtu välillä, eikä eroa oikeastaan (klassisella kulmalla) huomaa mitenkään.
välianimaatioit ei aivan yhtä skarpilta näytä, mutta kuka niitäkään joka kerta katsoo :)
hikipisarat tosin SD-ruudulla näyttävät jokseenkin omituiselle.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
ihan testi mielessä ollaan pelailtu välillä, eikä eroa oikeastaan (klassisella kulmalla) huomaa mitenkään.
välianimaatioit ei aivan yhtä skarpilta näytä, mutta kuka niitäkään joka kerta katsoo :)
hikipisarat tosin SD-ruudulla näyttävät jokseenkin omituiselle.
No hitto, kannattaakohan sittenkään ostaa HD-Ready telkkaa, jossei siinä ole juuri ollenkaan eroja :o
Mitä järkeä olisi uroja tuhlata, jos kuvanlaatu on melko sama :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

No just joo. Sanotaanko että mitään ps3 peliä ei pidä pelata putkitöllöllä. Ja korostan että en ole hifimiehiä, mutten myöskään sokea. Onhan niisssä nyt sellanen ero että jos kunnon lcd/plasma töllöllä kerran pelaat, ni sokea Reettakaan ei enää voi vaihtaa takas putkinotkoon.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
No just joo. Sanotaanko että mitään ps3 peliä ei pidä pelata putkitöllöllä. Ja korostan että en ole hifimiehiä, mutten myöskään sokea. Onhan niisssä nyt sellanen ero että jos kunnon lcd/plasma töllöllä kerran pelaat, ni sokea Reettakaan ei enää voi vaihtaa takas putkinotkoon.
Melko samalla linjoilla ollaan.

HD Ready tai Full HD - telkku HDMI - liitännällä on PS3:n paras kaveri.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onhan se kuva parempi tuolla lituskaisella, mutta eri asia on sitten haluaako siihen panostaa tuota 700-1500. Hyvähän näillä kaikilla isi-leasing jannuilla on täällä suutaan piestä pelaillessaan 55" FullHD töllöillä, mutta itse sain tehdä perse ruvella kesän töitä vain rahoittaakseni pelaamisen. (Televisio+muuta "laitteistoa"). Ja tiedä nyt siitä oliko sen arvoista, vanhalla putkitelevisiolla olisi pärjännyt vallan hyvin!

Mutta jos rahaa ja aikaa pelaamiseen löytyy, on tuo LCD kannattava hankinta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Otkor sanoi:
Onhan se kuva parempi tuolla lituskaisella, mutta eri asia on sitten haluaako siihen panostaa tuota 700-1500. Hyvähän näillä kaikilla isi-leasing jannuilla on täällä suutaan piestä pelaillessaan 55" FullHD töllöillä, mutta itse sain tehdä perse ruvella kesän töitä vain rahoittaakseni pelaamisen. (Televisio+muuta "laitteistoa"). Ja tiedä nyt siitä oliko sen arvoista, vanhalla putkitelevisiolla olisi pärjännyt vallan hyvin!

Mutta jos rahaa ja aikaa pelaamiseen löytyy, on tuo LCD kannattava hankinta.
Aivan, en ole katsokaas isi-leasing rahoituksella, vaan omalla, tosin ei kovin paljoa työttömällä ole vara aina telkkoja ostaa, tosin säästössä on melkeen telkan verran ...
Mutta niille rahoillekkin on muutakin käyttöä!
Toivottavasti lähiaikoina saisi röitä, niin sen HD-Ready telkan voisi pistää emännän käyttöön :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
tosin ei kovin paljoa työttömällä ole vara aina telkkoja ostaa, tosin säästössä on melkeen telkan verran ...
Offtopiccia heti kunnolla mutta, minkäs alan miehiä Timppa muuten olet?
ohi mennen vain ajattelin. :)

ja aiheesta, mua alkaa ärsyttämään jenkkien pelityyli tässäkin pelissä.
eilen pelasin neljää eri herraa vastaan ja kaikki oli jenkkejä, no eihän siinä mitään mutta..
jokainen teki tasan samalaisia maaleja kokoajan, eikä mulla muka mitenkään uponnu yksikään, 9-1 tais päättyä pahimmillaan.

ei vain kehtaa pudota pois vaikka ketuttaisikin kuinka paljon tahansa, en halua paskan häviäjän mainetta tässäkään pelissä.
EA vois päivitykseen laittaa jonkunlaisen filtterin peliseuran hakuun, ettei mene viimeisetkin innot peliä kohtaan.

AHL-liigassa on ollut mukava pelata ja huomata että suomalaiset pelaa rehdisti, vaikka jokainen tasan tarkkaan tuon jenkkien suosiman tekniikan tietää.

muutoinkin on jäänyt ihan hyvä fiilis AHL-liigasta (yhtä poikkeusta lukuunottamatta.)
jos ja kun liiga on pelattu aloitetaan uusi AHL-turnee, hieman lyhyemmällä kaavalla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ensi alkuun aloitin dynastyn Anaheimilla... 22 peliä jaksoin pelailla ja huomasin, että sillä maalivahdilla, puolustuksella ja hyökkääjistöllä ei voi pelejä hävitä... 20-0-2

En alkanut vaikeustasoa kiristämään, koska Anaheim olisi sillä rosterilla oikeastikin aika lyömätön joukkue...

Eli halusin haastetta. No uusi alku Torontolla... 5 peliä ja tilasto näyttää 1-0-4. Carolinaa vastaan nousin viimeisessä erässä tappiosta tilanteesta johtoon, mutta perkuleen Toskala, ottaisit niitä koppeja :D Carolina teki viimeisen minuutin aikana kolme maalia ja tulos kääntyikin 5-3 tappioksi... Eikä kone huijannut (ellei Toskalan kädettömyyttä voisi sellaiseksi laskea), koska Giguere otti vastaavat vedot kiinni...

Nyt tähän tuli haastetta... Huikeaa :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
Offtopiccia heti kunnolla mutta, minkäs alan miehiä Timppa muuten olet?
ohi mennen vain ajattelin. :)

ja aiheesta, mua alkaa ärsyttämään jenkkien pelityyli tässäkin pelissä.
eilen pelasin neljää eri herraa vastaan ja kaikki oli jenkkejä, no eihän siinä mitään mutta..
jokainen teki tasan samalaisia maaleja kokoajan, eikä mulla muka mitenkään uponnu yksikään, 9-1 tais päättyä pahimmillaan.

ei vain kehtaa pudota pois vaikka ketuttaisikin kuinka paljon tahansa, en halua paskan häviäjän mainetta tässäkään pelissä.
EA vois päivitykseen laittaa jonkunlaisen filtterin peliseuran hakuun, ettei mene viimeisetkin innot peliä kohtaan.

AHL-liigassa on ollut mukava pelata ja huomata että suomalaiset pelaa rehdisti, vaikka jokainen tasan tarkkaan tuon jenkkien suosiman tekniikan tietää.

muutoinkin on jäänyt ihan hyvä fiilis AHL-liigasta (yhtä poikkeusta lukuunottamatta.)
jos ja kun liiga on pelattu aloitetaan uusi AHL-turnee, hieman lyhyemmällä kaavalla.
Aloitetaan Offtopikilla... No mä oon kokki sekä melkein puuseppä ja nyt perskule oon aatellu oppisopimusta keittiökalustefirmasta... :D (TAHTOO RAHAA!!!)
Nii joo, kyl muakin ketuttaa noi jenkit ton maalin teko systeemin takia! Enkä sen takia ittekkä sillä tyylilyylillä viitti pelata, maalit tehdään oman taidon ja säkän mukaan... ;)
Onkos kukaan edes kuullut villejä huhuja siitä päivityksestä, että tuleeko milloin? :o
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Otkor sanoi:
Onhan se kuva parempi tuolla lituskaisella, mutta eri asia on sitten haluaako siihen panostaa tuota 700-1500. Hyvähän näillä kaikilla isi-leasing jannuilla on täällä suutaan piestä pelaillessaan 55" FullHD töllöillä, mutta itse sain tehdä perse ruvella kesän töitä vain rahoittaakseni pelaamisen. (Televisio+muuta "laitteistoa"). Ja tiedä nyt siitä oliko sen arvoista, vanhalla putkitelevisiolla olisi pärjännyt vallan hyvin!

Mutta jos rahaa ja aikaa pelaamiseen löytyy, on tuo LCD kannattava hankinta.


Tuohan nyt on aivan täyttä potaskaa... :) Varmana on myös pappa betalar jannuja, mutta itse olen rahoittanut kaikki hankintani... Itselläni juuri tuo mainittu 55" Full HD töllö + PS3 liitettynä kotiteatteriin yms...
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Juu ite maksan kanssa,jopa taloni.. Ja jotain "32 lcd:tä saa jo alle 500 euron.
Oli hyvät pelit eilen illalla onlinessa, suomalaisia piisas. Hieno peli tämä 08, IHMISTÄ vastaan.
 
Ylös Bottom