Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
No mulla ei oo siellä tällähetkellä mitään muuta ku se Dynasty, joten ainakaan muita kokoonpano tallenteita mulla ei ole, eikä tilttaa.
Voi olla että siinä on jonkunlainen bugi että, jos koneella on omat kokoonpanot sekä nettikokoonpanot, ni siinä vaiheessa peli/kone sekoaa ja haluaa vain latailla...
Juuri tuon takia en ole voinut edes tehdä mitään muutoksia alkuperäisiin... :(

Ok, pitääs kokeilla. Itsellä ollut tuo autosave päällä, ja ilmeisesti pukkaa sinne kausien ohella jotain kokoonpanoa vaikken niitä muokkaisikaan. Pitää tyhjentää tiedot ja aloittaa alusta ilman autosavea jos auttaisi. ..Jos muut tallenteet kärsii olla, lukuunottamatta kokoonpanotallenteita, se olisi jo jotenkin looginen syykin ja sen kanssa voisi JOTENKIN elää :D ,vaikka bugi kai se ilmeisimmin on. ..Oikeastaan puhun tässä nyt NHL:n lisäksi FIFA08:sta, jossa täysin sama ongelma. EAn joku yleisempikin moka ilmeisesti..

Tiedättekös ruukavaatko ne päivittää näitä pelejä tällaisten vuoksi, ja siis sitä kautta korjailla ongelmia?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Siis voi v*ttu että voi olla paska peli. Juuri lopetin Hold 'emin pelaamisen kun ei hermot riitä, niin nyt sitten tämä hyppii silmille.. Äsken pelasin 3 matsia, kaikki tappioita ja itse sain kolmessa matsissa tehtyä yhteensä 1 maalin, vastustajat 11. ETTÄ NÄIN! Vaikka yhdessä matsissa omin kiekkoa ja lauon vaikka miten ja mistä niin ei uppoa.. Vastustajalla taas uppoaa, ylläri!

Itselläkin meni hermot tähän peliin netissä. Vastustajat käyttävät "money goaleja" elikkä on jokin tietty veivi yms. jolla kiekon saa aina reppuun. Meneehän siinä hermot kun itse saa reiluista paikoista aikaiseksi 2 maalia niin vastustaja tekee sen jälkeen 5 identtistä maalia jotka hidastuksissakin näyttävät melko samoilta ja aina samalla tietyllä kikalla.

Että tästä lähtien pelaan vaan Dynastya vaikka siinäkin kone huijjaa edelleen. Kannattaakohan vielä odottaa että 2k8 tulee, on nimittäin noussut odotus sitä peliä kohtaan aika mukavasti kun alkaa EA:n lätkässä ne samat viat nostaa päätään...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Siis voi v*ttu että voi olla paska peli. Juuri lopetin Hold 'emin pelaamisen kun ei hermot riitä, niin nyt sitten tämä hyppii silmille.. Äsken pelasin 3 matsia, kaikki tappioita ja itse sain kolmessa matsissa tehtyä yhteensä 1 maalin, vastustajat 11. ETTÄ NÄIN! Vaikka yhdessä matsissa omin kiekkoa ja lauon vaikka miten ja mistä niin ei uppoa.. Vastustajalla taas uppoaa, ylläri!
ei se oo pelin vika et on tollanen luuseri.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

DaVinski sanoi:
Ok, pitääs kokeilla. Itsellä ollut tuo autosave päällä, ja ilmeisesti pukkaa sinne kausien ohella jotain kokoonpanoa vaikken niitä muokkaisikaan. Pitää tyhjentää tiedot ja aloittaa alusta ilman autosavea jos auttaisi. ..Jos muut tallenteet kärsii olla, lukuunottamatta kokoonpanotallenteita, se olisi jo jotenkin looginen syykin ja sen kanssa voisi JOTENKIN elää :D ,vaikka bugi kai se ilmeisimmin on. ..Oikeastaan puhun tässä nyt NHL:n lisäksi FIFA08:sta, jossa täysin sama ongelma. EAn joku yleisempikin moka ilmeisesti..

Tiedättekös ruukavaatko ne päivittää näitä pelejä tällaisten vuoksi, ja siis sitä kautta korjailla ongelmia?

Juu, mulla on autoseivi päällä ja pelailen Uraa... Ei mitään ongelmaa, enkä mä oo onnistunu mitään muita kokoonpano seivejä ees onnistunu saamaan... Kun eikös kaikki mitä urassa pelaa ni mee just Ura-kansioon?
Kaippa toi sama on FIFAnkin kanssa että jos on kokoonpanoja siellä ni sitten se vaan "hölmöilee"
Toivottavasti päivittävät lähiaikoina ainakin lätkää :D että päästää noista Bugeista eroon :D

EDIT: Vai odottaakohan EA Selänteen päätöstä, että jatkaako uraa vai ei :D Eiväthän ne varmaankaan halua tehdä mitään "hätiköityä" Teukalle... :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Aleksi sanoi:
Itselläkin meni hermot tähän peliin netissä. Vastustajat käyttävät "money goaleja" elikkä on jokin tietty veivi yms. jolla kiekon saa aina reppuun. Meneehän siinä hermot kun itse saa reiluista paikoista aikaiseksi 2 maalia niin vastustaja tekee sen jälkeen 5 identtistä maalia jotka hidastuksissakin näyttävät melko samoilta ja aina samalla tietyllä kikalla.

Että tästä lähtien pelaan vaan Dynastya vaikka siinäkin kone huijjaa edelleen. Kannattaakohan vielä odottaa että 2k8 tulee, on nimittäin noussut odotus sitä peliä kohtaan aika mukavasti kun alkaa EA:n lätkässä ne samat viat nostaa päätään...

Se on kyllä tosi Dynastylla ja muillakin koneita vastaan pelatuissa peleissä: kone huijaa. Nyt on kuitenkin alkanut tuntua, että tuo All-star -vaikeustaso on se kaikista v*mäisin. Pelaaminen on ainakin minulla maistunut mielekkäämmältä, kun on hakannut konetta vastaan Superstar-tasolla. Siinä saa kieltämättä jatkuvasti olla kieli keskellä suuta ja todella tarkkana ja nopea ratkaisuissaan. All-star -tasolla kuitenkin ottaa päähän koneen tekemät ns. varmat-maalit: syöttö b-pisteiden väliin ja one-timerilla kiekko reppuun - lähes aina. Siinä loppuu pelihuumori äkkiä, kun oman maalivahdin torjuntaprosentti tuntuu olevan joka pelissä sen n. 82%.

Eli tiivistettynä edellisen voisin todeta Superstar-vaikeustason olevan haasteellisemman ja mielekkäämmän kuin All-starin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jaa'a, mitäköhän himskuttia meikän ohjaimessa/pelissä/EA:ssa on vialla, Uramoodia pelailen ja aattelimpa sitten mennä harjottelee laukauksia, no otin Ilya Kovaltsukitsukitsukin... nyt takana 35 laukausta, ohjaan sitten ihan minne tahansa ja laukaisen... Kiekko menee aina keskelle maalia, laukaisen sitten ylös tai alas!!!
Vai eikö Ilya olekkaan sitten maalintekijä :o

EDIT, ei taia olla mikään maalintekijä... 72 laukausta piti laukoa, että sain kaks lätkää kääntymään!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Vinnie sanoi:
i
eli mahdolliset dynastyt sun muut helvettiin vaan, profiilin voi jättää.
Eli jos pelaan netissä helposti ilman vitun pitkää latailua en voi ilmeisesti pelata dynasty modea talllettamatta ollenkaan vai?! Oon pelannu pari viikkoa dynasty modea innoissani ja sit ku menee onlineen, nysvää niitä kokoonpanoja helvetin kauan ja mitä jää käteen! humala ja persereikä. Mitään ei pääse pelaa ku kaikki lähtee menee. Oliko tähän mitään ratkasua ku että nysvätään sisään ja ulos netti asetuksilla! häh
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Rewolwer sanoi:
Eli jos pelaan netissä helposti ilman vitun pitkää latailua en voi ilmeisesti pelata dynasty modea talllettamatta ollenkaan vai?! Oon pelannu pari viikkoa dynasty modea innoissani ja sit ku menee onlineen, nysvää niitä kokoonpanoja helvetin kauan ja mitä jää käteen! humala ja persereikä. Mitään ei pääse pelaa ku kaikki lähtee menee. Oliko tähän mitään ratkasua ku että nysvätään sisään ja ulos netti asetuksilla! häh
Dynastya pystyy pelaamaan automaatti tallennuksella, mutta ÄLÄ tallenna muita kokoonpanoja sinne kovalevylle, eli ei varmaankaan kannata tallentaa omia pelaajia/joukkueita, muute tulee noita ärsyttäviä joka pelin jälkeen tallennettavia kokoonpanoja :(
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Dynastya pystyy pelaamaan automaatti tallennuksella, mutta ÄLÄ tallenna muita kokoonpanoja sinne kovalevylle, eli ei varmaankaan kannata tallentaa omia pelaajia/joukkueita, muute tulee noita ärsyttäviä joka pelin jälkeen tallennettavia kokoonpanoja :(
Joo toi on ihan perseesta toi ominaisuus. Tarttee kai laittaa sm-liiga rosterit tikulle tai johkin.
Mulla tuli sellanenkin maali ku netis pelasin niin vastustaja ampu ja kiekko meni yli maalin ja pleksin katsomoon mutta kaikki valot vilkku ja maali syntyi.. Hidastukset (mitka sais olla hieman pidemmat ja usseasta kulmasta, ne automaattiset) hehkutti kuinka upee maali ja kiekko katsomossa..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onkos muilla ollut nettipeleissä sitä ongelmaa että nettiyhteys katkeaa kesken pelin ja sitä myöten tulee tietysti tappio? Prkl, jos tuota tapahtuisi vain silloin tällöin mutta kun sitä tulee useasti.

Liittymän (5/1 VDSL) hitaudesta tuo ei ole kiinni mutta oisko se sitten tuo prkl reititin palomuureineen joka sen tekee? Ohjekirjassa neuvotaan forwardoimaan portteja jos NAT on päällä jotta toimisi. Tuotakin kokeilin mutta ei toimi sen paremmin. Onko muilla ollut samanlaisia ongelmia?

Täytyy vissiin hommata tämä peli XBOXille, siellä kun ei ole ollut juuri ongelmia netin kanssa. Konsoli tosin leikkasi viikko sitten ja lähti saksaan huoltoon:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itse en oo jaksanu innostua tästä niin paljon,ja oon vaan pari peliä pelannut dynastysssa.Joku vaan mättää kun on 2k-peleihin tottunut,vaikka onhan tämä kai ihan ok parannus viime vuoden versioon.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Dynastya pystyy pelaamaan automaatti tallennuksella, mutta ÄLÄ tallenna muita kokoonpanoja sinne kovalevylle, eli ei varmaankaan kannata tallentaa omia pelaajia/joukkueita, muute tulee noita ärsyttäviä joka pelin jälkeen tallennettavia kokoonpanoja :(

Joskus tulee mieleen, että testaavatko ne näitä pelejä ollenkaan ennenkuin markkinoille pukkaa? Ihme hoppua lienee pitänyt, kun bugi joka paistaa samantien silmään on mennyt läpi.. Toivottavasti päivityksillä pyrkivät nahkansa pelastamaan. :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

2 asiaa jotka jaksavat minua rasittaa tässä pelissä ja molemmat liittyvät maalivahteihin.

1. Kipperistä on tehty taas yli-inhimillinen torjuja. Kaveri venyy joka paikkaan silmäräpäyksessä ja ei haittaa vaikka kuinka kova ja tarkka veto tulee maskin takaa ni Kipperin hanska on heti oikeassa paikassa kun kiekko irtoo lavasta...
2. Tätä ratkaisua minun on TODELLA vaikea käsittää että miten tähän päädyttiin. Maalivahdilla voi ihan huoletta avata peliä veikka kaikki vihut oisivat lapa jäässä siinä naaman edessä, kiekkoon kun ei yksinkertaisesti pääse käsiksi ennen kuin se ehtii tarpeeksi kauas maalista tai osuu oman joukkueen pelaajaan. Todella jäätävä ratkaisu EA:lta.
Ovat toki varmaan saaneet paljon palautetta 07:n jälkeen miten paljon maaleja syntyy suoraan maalivahdin syötöstä, mutta olisivat ratkaisseet tilanteen parantamalla maalivahdin syöttötarkkuutta (joka oli ihan kamala 07:ssa), eikä niin että vastustajan virhettä ei pääse hyöduntämään.
Edelleenkin 07:aan verraten, kaikki tiesivät että maalivahdin syötöt saattaa mennä mihin sattuu niin kannattaako silloin avata peliä jos vastustaja on lähellä??? Valtaväestön vastaus: TOTTAKAI kannattaa ja itkeä sen jälkeen että miten on huono peli ja pelissä on vikaa. Tästä kiitoksena ollaan saatu tämä hieno "parannus"...

WAY TO GO!!!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Underi sanoi:
2 asiaa jotka jaksavat minua rasittaa tässä pelissä ja molemmat liittyvät maalivahteihin.

1. Kipperistä on tehty taas yli-inhimillinen torjuja. Kaveri venyy joka paikkaan silmäräpäyksessä ja ei haittaa vaikka kuinka kova ja tarkka veto tulee maskin takaa ni Kipperin hanska on heti oikeassa paikassa kun kiekko irtoo lavasta...
!

Mulla se kyllä päästää jalkojen välist ihan helvetisti...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nupenviina_ sanoi:
Mulla se kyllä päästää jalkojen välist ihan helvetisti...
Kaikkien mokien heikko kohta tuntuu olevan.

Noloo katsella, kun melkein joka pelissä vihollinen tekee maalin oman maalivahdin längien välistä.

Vielä nolompaa on katsella, kun melkein joka pelissä teen ITSE maalin vastustajan maalivahdin längien välistä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei mulla vaan ole tullut tollasia ongelmia maalivahtien kanssa ^^ Sen mitä oon Calgarylla pelannut, niin ei se Kiprusoff mikään yli-inhimmillinen ole... Ja dynastyssa tehnyt vastustajan maalivahdin längistä ehkä 2-3 maalia, vastustaja ehkä yhden, korkeintaan kaksi... Pelaan Penguinsilla ja maalissa siis M-A Fleury
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jollakin oli ongelmia osua maaliin reeneissa. Voi johtua ohjaimesta. Mulla meinaan toinen ohjain on ositain rikki, eli vasen tatti ei toimi. Sen huomaa hyvin siita kun se nayttaa ympyran sisalla ohjaimen suunnan, niin rikkinaisella se pilkku hakee kokoajan tai on vika kohdassa. Vielakun loytais takuulapun..
Tuomaksen kanssa oon smoja mielia, meinaan ei tata oikeen konetta vastaan pysty pelaan. Ihmista vastaan todella hyva peli, mutta konetta vastaan esim. just dynasty on kaikkea muuta ku kivaa. Kone vetaa sellasia syottomyllyja ettei mitaan tolkkua.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Sellainen tiedotus että. Jos vastaan tulee pelaaja jonka nimi on jooseppi. Niin se olen minä. Ku tein toisen profiilin jolla pelaan onlines. Ja toisella dynastya. Et sain lataukset loppumaan. Vaikka nyt kone luulee mua jenkiksi. Mutta väliäkös tuolla. ainakin toimii.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

dahol sanoi:
Sellainen tiedotus että. Jos vastaan tulee pelaaja jonka nimi on jooseppi. Niin se olen minä. Ku tein toisen profiilin jolla pelaan onlines. Ja toisella dynastya. Et sain lataukset loppumaan. Vaikka nyt kone luulee mua jenkiksi. Mutta väliäkös tuolla. ainakin toimii.

Katsohan neropattia! Taidan tehdä saman tempun. Tosin rekkaan molemmat kotiosoitteeseen, jos suinkin mahdollista.. ;)
 
Ylös Bottom