Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Juu ite maksan kanssa,jopa taloni.. Ja jotain "32 lcd:tä saa jo alle 500 euron.
Oli hyvät pelit eilen illalla onlinessa, suomalaisia piisas. Hieno peli tämä 08, IHMISTÄ vastaan.
Totta, Online on pelin paras puoli, tosin Jenkkien kusetus maalit tympii!
OT: Mistä saa noin halvalla telkan? Ja onko hyvä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Noniin

Tänään kävi sitten NHL:n kanssa kivasti. Pelailin tuossa Dynastian matsia, kun yhtäkkiä tulee ruudulle viesti epäonnistuneesta lukuoperaatiosta. Poistun pelistä ja klikkaan NHL-ikonia --> kone ei suostu käynnistämään. Otan levyn koneesta ja huomaan, että sen sisäreunassa on särö, joka on edennyt n. 5mm lukupinnan puolelle. Tämän jälkeen kone ei lue levyä laisinkaan (kaikki muut levyt kyllä toimivat).

Eli kestipä kauan sekin peli! Levyä olen käsitellyt huolella, eikä yksikään melko lukuisista omistamistani peleistä ole ennen hajonnut. No, eipä auta itku markkinoilla kun pelien takuuarvot ovat melkoisen heikot. Onko kenellekään muulle sattunut samaa?

Hieno peli sinänsä, saapa nähdä tuleeko hankittua vielä uudestaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kun eilen kattelin tarkemmin sitä levyä kun se tilttaili kun pelasin tietokonetta vastaan, niin kyllä minullakin siinä levyssä jotain naarmuja on, vaikka pidän AINA noita pelejä kuin kukkaa kämmenellä. Saas nähä kauanko toi sitten kestää.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
Totta, Online on pelin paras puoli, tosin Jenkkien kusetus maalit tympii!
OT: Mistä saa noin halvalla telkan? Ja onko hyvä?
Esimerkiks tuolta.
Ja mulla on tota vanhempi malli ja on todellakin hintansa väärti vähintään. Ei mitään muuta "vikaa" paitsi että se ei kaikkia asentoja muista. Eli jos katot scartin kautta vaikka dvd:tä ja sammutat, ni ku käynnistät uudestaan ni voit joutua painaan source napista läpi muita mahdollisia tuloja. Tosin kyl se esim tietsikan (vga) ja pleikkarin dvi/hdmi muistaa. Ja digiboxi kyllä komentaa sen käyntiin jne. PIP toimintohan on helmi. Eli pikkukuva kuvassa ja tarpeeks huono vastus kun nhl nettipelissä sattuu kohalle ni voi samalla kattoa tv-uutisia. Niin ja värisäädöissä on vain pikavalinnat. Ei oo haitannu.
En mää oo törmänny kusetusmaaleihin. Mulla kyl näkyy jenkkilippu, mikäli olen kirjautunu jenkkitilin kautta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Luke sanoi:
Esimerkiks tuolta.
Ja mulla on tota vanhempi malli ja on todellakin hintansa väärti vähintään. Ei mitään muuta "vikaa" paitsi että se ei kaikkia asentoja muista. Eli jos katot scartin kautta vaikka dvd:tä ja sammutat, ni ku käynnistät uudestaan ni voit joutua painaan source napista läpi muita mahdollisia tuloja. Tosin kyl se esim tietsikan (vga) ja pleikkarin dvi/hdmi muistaa. Ja digiboxi kyllä komentaa sen käyntiin jne. PIP toimintohan on helmi. Eli pikkukuva kuvassa ja tarpeeks huono vastus kun nhl nettipelissä sattuu kohalle ni voi samalla kattoa tv-uutisia. Niin ja värisäädöissä on vain pikavalinnat. Ei oo haitannu.
En mää oo törmänny kusetusmaaleihin. Mulla kyl näkyy jenkkilippu, mikäli olen kirjautunu jenkkitilin kautta.
OT: No tuo näyttää/kuulostaa hyvältä sekä hintakaan ei ole mikään paha, joten täytyy varmaankin tilata tuollainen kuunlopussa, kunhan vain tili tulee :D
Mistäköhän muuten johtuu, ettei Onlinessa ole kovinkaan paljoa Suomalaisia. parhaimmillani olen nähnyt siellä noin 6, jos jotkut olette nähneet useamman kerrallaan niin mikä olisi hyvä aika, että pääsis Suomipojan kanssa pelaamaan :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pakko avautua, mutta on kerrassaan paskan pelin ea työntänyt markkinoille. 07 ei ollut täydellinen, mutta tää on jotain kauhiaa sittiä. 5 peliä dynastiaa takana ja yksin pelit on sit siinä. Pahin vika pelissä on puolustuspään toiminta. Turha sanoa, että et vaan osaa, siilä se ei ole siitä kiinni. Kone pyörittää vitun rumbaa vaikka kuinka pistät puckcontrollin nolliin ja hiillostat kiekollista pelaajaa. Ei vaan ota kiekkoa pois, jos et täydellisesti osu kiekkoon. Koukku on täysin hyödytön keksintö, koska senkin pitää osua millimetri tarkasti vihulaiseen. Ja kiitoksena lähes aina napsahtaa jäähy. Taklauksilla vihu menee nurin tai saattaa hetkeksi menettää kiekon, mutta samalla kun saat itse kiekon lapaan niin se viedään sulta magneetin lailla pois. 2m taka oleva vihu saa jotenkin huitaistua kiekon multa pois lavasta. Muutenki jos jäät siivoamaan omaa maalin edustaa niin tietokone pyörittää minuutti tolkulla kiekkoa. Jos menet karvaamaan yhdellä ja samalla ukolla niin maalin edessä on aina vihu pistämässä tyhjiin. MISSÄ VITUSSA ON OMAT PAKIT??

4 muuta omaa jätkää seisoo sormiperseessä omilla paikoillaan, eikä tee elettäkään ottaakseen kiekkoa pois. Jos kiekko tipahtaa oman ukon viereen niin ei se sitä kiekkoa itse ota vaan sun pitää syöttönapin kautta valita ensin ukko haltuun. Hyväää tekoälyä. JES!

Maalivahdilla on sama syndrooma kuin muillakin omilla pelaajilla. Tolpan vieressä oleva kiekko ei kiinnosta omaa veskaa sit p.. vertaa. Muutenkin veska pomputtaa kaikki mahdolliset lörppökiekot eteensä, toisin kuin vastustajan maalivahti.

Hyökkäyspeli on ISO plussa. Maalien teko on todella haastavaa hommaa, eikä kiekon kanssa hirveän kauaa voi sooloilla. Eli joukkuepeliä on korostettu tietokoneen tiukalla puolustuksella, mut miks omat ukot eivät puolusta samalla tavalla??? Nyt myös pakeilla voi tehdä hienoja lämy/onetimer maaleja. Tykkään.

Viimeinen ärsyttävä asia on se, että vihuille ei tule koskaan jäähyjä. Okei yks jäähy kolmessa pelissä. Nyt olen useasti törmännyt tilanteeseen, jossa crosbylle laitan läpi syötön, mutta ennen kuin pääsen kiekkoon niin tietokone estää tilanteen taklaamalla kiekotonta miestä, josta ehdottomasti kuuluisi tulla jäähy, joskus myös rankkari. Vihu ei yritä edes ehtiä kiekolle vaan kun kierrän vihun ohi nopeammalla ukolla niin vihu vetää ruman perstaklin tai kampin kun olen rinnalla. Ei näin.

Kahdestaan pelaaminen tietokonetta vastaan on jo paljon mukavampaa, mutta puolustus on edelleen ihan hirveeä. Johtuu 3 älykääpiöstä kentällä jotka vaan seisovat sekä siitä, että kiekkoa ei edelleenkään voi huitoa kyljessä nyhjäävältä vihuhyökkääjältä.

Nuo kaikki 5 dynastia ottelua olen voittanut, mutta ei paljon kiinnosta pelata tälläista 70 maksavaa kuraa. Rahat tuli laitettua paskaan.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Timppa78 sanoi:
OT: No tuo näyttää/kuulostaa hyvältä sekä hintakaan ei ole mikään paha, joten täytyy varmaankin tilata tuollainen kuunlopussa, kunhan vain tili tulee :D
Mistäköhän muuten johtuu, ettei Onlinessa ole kovinkaan paljoa Suomalaisia. parhaimmillani olen nähnyt siellä noin 6, jos jotkut olette nähneet useamman kerrallaan niin mikä olisi hyvä aika, että pääsis Suomipojan kanssa pelaamaan :D

Maksat 100e lisää ni saat 32" merkkitelkkarin mikä ei ole mikään vuoden kestävä Mirai? Itse ainakaan osta halvalla p*skaa. Ja niitä HDMI liitäntöjä kannattaa olla vähintään 2 kpl. Mitä enemmän sen parempi.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Maksat 100e lisää ni saat 32" merkkitelkkarin mikä ei ole mikään vuoden kestävä Mirai? Itse ainakaan osta halvalla p*skaa. Ja niitä HDMI liitäntöjä kannattaa olla vähintään 2 kpl. Mitä enemmän sen parempi.
Juu ostaisin, mutta kun en tajua pätkääkä noista kontrasteista sun muista mitään :(
Sekä en tiedä mikä merkki noista LCD töllöistä on A) Laadukas B) Hyvä ja C) Kestävä

EDIT: D) Hyvä merkki
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Maksat 100e lisää ni saat 32" merkkitelkkarin mikä ei ole mikään vuoden kestävä Mirai? Itse ainakaan osta halvalla p*skaa. Ja niitä HDMI liitäntöjä kannattaa olla vähintään 2 kpl. Mitä enemmän sen parempi.
Noh, en minakaan yleensa halvinta osta, mutta jos et tieda niin mirai on suurinpia littuvalmistajia, merkkitelkkarivirmoille. Alkoi vaan myymaan halvemmalla omalla nimella. Lisaks ainaki mulle antoivat 2vuoden kotoa noutotakuun.. Vikaa ei o ollu.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Pakko avautua, mutta on kerrassaan paskan pelin ea työntänyt markkinoille. 07 ei ollut täydellinen, mutta tää on jotain kauhiaa sittiä. 5 peliä dynastiaa takana ja yksin pelit on sit siinä. Pahin vika pelissä on puolustuspään toiminta. Turha sanoa, että et vaan osaa, siilä se ei ole siitä kiinni. Kone pyörittää vitun rumbaa vaikka kuinka pistät puckcontrollin nolliin ja hiillostat kiekollista pelaajaa. Ei vaan ota kiekkoa pois, jos et täydellisesti osu kiekkoon. Koukku on täysin hyödytön keksintö, koska senkin pitää osua millimetri tarkasti vihulaiseen. Ja kiitoksena lähes aina napsahtaa jäähy. Taklauksilla vihu menee nurin tai saattaa hetkeksi menettää kiekon, mutta samalla kun saat itse kiekon lapaan niin se viedään sulta magneetin lailla pois. 2m taka oleva vihu saa jotenkin huitaistua kiekon multa pois lavasta. Muutenki jos jäät siivoamaan omaa maalin edustaa niin tietokone pyörittää minuutti tolkulla kiekkoa. Jos menet karvaamaan yhdellä ja samalla ukolla niin maalin edessä on aina vihu pistämässä tyhjiin. MISSÄ VITUSSA ON OMAT PAKIT??

4 muuta omaa jätkää seisoo sormiperseessä omilla paikoillaan, eikä tee elettäkään ottaakseen kiekkoa pois. Jos kiekko tipahtaa oman ukon viereen niin ei se sitä kiekkoa itse ota vaan sun pitää syöttönapin kautta valita ensin ukko haltuun. Hyväää tekoälyä. JES!

Maalivahdilla on sama syndrooma kuin muillakin omilla pelaajilla. Tolpan vieressä oleva kiekko ei kiinnosta omaa veskaa sit p.. vertaa. Muutenkin veska pomputtaa kaikki mahdolliset lörppökiekot eteensä, toisin kuin vastustajan maalivahti.

Nuo kaikki 5 dynastia ottelua olen voittanut, mutta ei paljon kiinnosta pelata tälläista 70 maksavaa kuraa. Rahat tuli laitettua paskaan.

Olen juuri samaa mielta. Netis hyva, konetta vastaan umpipask, mahdoton viihtya. Odotukset 2k8:n konealyn suhteen on olemassa..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Therussu sanoi:
Maksat 100e lisää ni saat 32" merkkitelkkarin mikä ei ole mikään vuoden kestävä Mirai? Itse ainakaan osta halvalla p*skaa.
Off-Topikkina: Mirai ei nyt sentään ihan noin heikkoa ole, jotain ehkä kertoo jo se että valmistaja myöntää laitteille kolmen vuoden takuun.

Ennen kuin Mirai alkoi omia televisioitaan valmistamaan teki se paneeleja useimmille suuremmille merkeille, joten mikään ihan uusikaan firma ei ole kyseessä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

aloitin dynastyn (aivan online kokoonpanojen jatkuvan latauksen uhallakin) ja pelailin 8 matsia NHL-puolella,
aika kova pettymys oli loppujen lopuksi tuo tekoäly.

maalivahdit imee yhden, niin varmaan imee toisenkin.
kone käyttää maalinteossa vain ja ainoastaan jenkkienkin suosimaa tekniikkaa.

myös Dallasin Marty Turco teki kaksi omaa maalia, ihan selvän bugin takia, mies jumittui näkymättömään seinään,
luisteli paikoillaan ja syötti(?), jolloin kiekko ikäänkuin kimposi näkymättömästä tolpasta maaliin.
ei siinä muuten mitään, mutta haluaisin voittaa pelini rehdisti.

no, EA:n peli on aina EA:n peli, ei se mihinkään muutu koskaan. :rolleyes:
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ok, pari kysymystä pelistä.

Käsittääkseni pelissä ei ole mitään klassikkojoukkueita eli esimerkiksi Mario Lemieuxilla pelissä ei pysty pelaamaan?

Entäs kuinka paljon peliä pystyy säätämään asetuksilla? Olen enemmän arcade tyylisen kiekon ystävä ja viimeinen jääkiekkopeli josta olen nauttinut on NHL hitz. Pelasin tuota demoa ja kaipaisin peliin enemmän vauhtia ja rytinää.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hassua, että itse en ole saanut vielä ärsyyntymiskynnystä nousemaan pelin kanssa... Tosin olenkin pitänyt vaikeustason suosiolla professionaalilla (EA:n tuntien korkeimmilla tasoilla se on vain epäreilu)... Mutta ihmettelyn aihettakin löytyy...

Nimittäin Dynastyssä:
  • Halusin muuttaa maalivahdin varustuksen tyylikkäämmäksi... Ei onnistu, niin ei onnistu... Tallenna-nappi puuttuu pelaajan muokkauksesta. Fiksua EA, fiksua....
  • Jatkosopimuksien vääntäminen kesken kauden ? Ei onnistu sitten mitenkään... Sopimuksia pystyy katsomaan, mutta uutta ei saa sorvattua sitten mitenkään... Kummallista kyllä PS2:lla se onnistuu... Juosten kustoko tämä next gen on ?
Edit: Ja se suurin ärsytys unohtui: pelin mennessä jatkoajalle kone voittaa puolesta kentästä lämätyllä räkämaalilla 90% varmuudella... Kerrankin kiekko pomppasi kolmen oman pelaajani kautta tyhjään maaliin... Reilujenkerho Ry.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Baron sanoi:
:
  • Halusin muuttaa maalivahdin varustuksen tyylikkäämmäksi... Ei onnistu, niin ei onnistu... Tallenna-nappi puuttuu pelaajan muokkauksesta. Fiksua EA, fiksua....
    y.[/I]

  • Joo tuo on kyllä outoa, onko nyt aivan varmaa, että noita ei voi tallentaa?
 
Ylös Bottom