Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Timppa78 sanoi:
Kokeiles poistaa kovalevyltäs kaikki NHL tiedostot, sit seuraavan kerran ku meet onlineen ni lataat ne netissä ja tallennat, sit pois pelistä ja takas, kerran lataa, ei enää, kunhan ei tallenna muita kokoonpanoja Alex Kovalevylle... tollee se jotenki mul onnistuu ilman latauksia...
tossa vastaus Edu
toimi ainakin mulla
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

faktahomma sanoi:
Miten hemmetissä noi valikot saa suomenkielisiksi? Kun luin että muilla olis suomenkieliset valkikot, itellä ei ainakaan ole! Eikä taida mitään free for all/vastaavaa olla tässä?
Pleikkarin kielenä suomi? Itellä on ja automaattisesti oli NHL08 valikot suomeksi.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Mulla on näköjään aina ollut englanniksi nuo valikot pleikkarissa :D Nyt taas ei tajua yhtään noita kun on suomeksi.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

opa95 sanoi:
Nimimerkki kiketsiä vastaan pelasin ja sitten alkaa pätkimään ja lopulta yhteys katkeaa :mad: On tuo peli vielä muutenkin budeja täynnä

Mutta mielestäni kiketsi sinä kuitenkin voiton tuosta sait?
Juu kyllä se voitto kirjattiin ihan oikein. Oon tässä jonkun aikaa lueskellu tätä sivustoa ja nyt piti rekisteröityä et pääsee pelaan kunnon kiekkoa. Taisin vaan myöhästyä noista uusista liigoista, mut on kai niitä tulossa lisää..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla heitteli eilen kaikenmoista bugia toi peli. Yhden dynasty matsin jouduin pelaan sillain et kentalla oli 22 jotain harjotus kartiota, siis niita kumi keiloja. Sitten mikas ttu on se kun kamera on ihan kuutamolla, ei nae valilla kentan alaosaa ollenkaan. Onko jotain keinoa siihen. Ei auttanu kamerakulmien vaihto.
 
Vastaus: NHL08 (Ps3)

Therussu sanoi:
Mulla on näköjään aina ollut englanniksi nuo valikot pleikkarissa :D Nyt taas ei tajua yhtään noita kun on suomeksi.

Haha, sama homma! Nyt on vaihdettu ja änäri on suomenkielinen. Kiitoksia.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

NHL 07 tuli pelattua X0:lla, ja eilen sain hankittua 08:sin Ps3:lle. Pakko sanoa että kyllä on tahamaista menoa. Harmittaa että Ps3-versiota ei saatu toimimaan 60fps.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Huomenta, on tullut pelattua onlinessa lähes joka ilta mutta meitä suomalaisia näkyy olevan todella vähän onlinessa. Konsolifinliigan aulassakin näkyy vain muutamia tyyppejä joten mihinkä aikaa porukka onlinessa on jotta saatais pelejä aikaan?
Mikä on muuten sijoituksenne siinä maailman rankinglistassa?
Itse tällä hetkellä sijalla 30 ja ylöspäin tarkoitus vielä mennä.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

JM sanoi:
Huomenta, on tullut pelattua onlinessa lähes joka ilta mutta meitä suomalaisia näkyy olevan todella vähän onlinessa. Konsolifinliigan aulassakin näkyy vain muutamia tyyppejä joten mihinkä aikaa porukka onlinessa on jotta saatais pelejä aikaan?
Mikä on muuten sijoituksenne siinä maailman rankinglistassa?
Itse tällä hetkellä sijalla 30 ja ylöspäin tarkoitus vielä mennä.
Joo, mäki oon ihmetelly että missäs kaikki Suomalaiset oikeen on?
Mä alan pelaa tossa kuuden aikoihin tänään, että ainaki meikästä saa peliseuraa, tosin jossain vaiheessa on eessä AHL-liiga turnaus.
Siis ooks sä maailmanlaajuisesti sijalla 30???
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Itellä on aika kortilla pelaamisen suhteen, mutta viikonloppusin olen pitempään linjoilla elikkä haastamaan vaan kun meikää näkyy.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Jep, maailman rankinglistalla sijalla 30:)
Mun ID on foppa81.
Timppa78:lle, hyvä tietää joten tulen haastamaan sinua:D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

JM sanoi:
Jep, maailman rankinglistalla sijalla 30:)
Mun ID on foppa81.
Timppa78:lle, hyvä tietää joten tulen haastamaan sinua:D
No sopii tulla huonotamaan sijoitustaan meikää vastaan :D
Emäntä kattoo Kalsarit telkasta ja mä käyn ny pistää olutta pakkaseen, ni on kunnon syy, JOS häviän :D
Oisko mikä aula missä oteltas?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mä pelaan niitä nopeita sijoitusotteluja tai sitten kotimaan aulassa ja konsolifinliigassa.
Liigapelejä haluisin päästä pelaan useammin mutta jengiä ei hirveesti ole paikalla.:mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

JM sanoi:
Mä pelaan niitä nopeita sijoitusotteluja tai sitten kotimaan aulassa ja konsolifinliigassa.
Liigapelejä haluisin päästä pelaan useammin mutta jengiä ei hirveesti ole paikalla.:mad:
Aika vaikee se on nopeella ottelulla saavan tiettyä pelaajaa vastaan, ku onhan siel muitakin peljaajia :(
Mut mite ois tossa puol 22 Kotimaa-aulassa matsia, ei sijoituksesikaan huonone :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

toimiikos toi nhl 08 ihan normitelkulla?.meinaa ite kokeilin täs mökillä .niin valittaa kun yrittää käynnistää peliä, Tätä peliä ei voida pelata nykyisillä videoulostulon asetuksilla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ShowStopper sanoi:
toimiikos toi nhl 08 ihan normitelkulla?.meinaa ite kokeilin täs mökillä .niin valittaa kun yrittää käynnistää peliä, Tätä peliä ei voida pelata nykyisillä videoulostulon asetuksilla.
Pystyy, mulla on normi tölsy, tosin grafiikat ei oo huiput, mutta ei haittaa, nyt huudetaan: Ihanaa Leijonat ihanaa!



Oletko muistanut vaihtaa asetuksia pleikkarista ettei oo taulutelkalle ne asetukset nääs :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

jep. oon vaihtanu muistaakseni mitkäs asetukset sulla on?? meinaa jos mulla on jossai kohin joku väärin menny
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom