Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt alkoi taas änäri kiinnostamaan muutenki ku onlinessa. Vaihdoin "supertähti" vaikeustasolle ja säädin sliderit kohallee.
Dynastyssa Washingtonilla.
Ennen pelasin ammattilaisella ja tilastot oli 20-1, nyt 23-6.Eli joutuu jo pelaamaan.
Pelit on ollu hyviä, varsinkin ku laitto 10min erät. Vedot pyörii molemmilla siinä 20-35 välissä ja maaleja tehty max 5/joukkue. Ja jopa siniviiva vedotkin menee nykyään maskin takaa:eek:

Se kuka EA:lla näistä vaikeustasoista päättää pitäisi kyllä laittaa sukkasaippua-kuurille... Tai potkut nyt ihan vähintään:rolleyes:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei nuo ylempänä olevat slaiderit toiminukkaan, ei saanu vastustajat maaleja ollenkaan, mutta onneks tuolta linkin takaa foorumilta löytyy joka lähtöön niitä, sellasia joilla voi jopa hävitä vastustajalle.

Dynastya tahkottu nyt washingtonilla ja ove meni sitten kuukaudeks sairastuvalle, kuka nyt tekee maalit? anyone? :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla meni Fedorov 2,5kk. Jalka murtu laitataklauksessa:rolleyes:
laita seuraavat:
1. kentälliseksi: VL Semin, KH Nylander, OL Fedorov
Ja puota Bäckströmi 2:n centteriks. Tasaa ketjut aika hyvin ja kaikissa on maalintekijöitä
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mulla meni Fedorov 2,5kk. Jalka murtu laitataklauksessa:rolleyes:
laita seuraavat:
1. kentälliseksi: VL Semin, KH Nylander, OL Fedorov
Ja puota Bäckströmi 2:n centteriks. Tasaa ketjut aika hyvin ja kaikissa on maalintekijöitä

Hehe Bäckströmmin heitin kolmosen sentteriks heti kättelyssä, no kyllähän sieltä maalintekiöitä löytyy, Semin, Clark ja farmista nostettu Fehr on kovan luokan pelimies myöskin. Kai olet muistanu Lepistön nostaa edustusjoukkueeseen;)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Siis hä... eikö tässä voi pelata pelkkiä pleiareita ollenkaan? Pakko jauhaa kausi dynastyssa eka? PASKAA?!?!? :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ei nuo ylempänä olevat slaiderit toiminukkaan, ei saanu vastustajat maaleja ollenkaan, mutta onneks tuolta linkin takaa foorumilta löytyy joka lähtöön niitä, sellasia joilla voi jopa hävitä vastustajalle.

Dynastya tahkottu nyt washingtonilla ja ove meni sitten kuukaudeks sairastuvalle, kuka nyt tekee maalit? anyone? :D

hehe tuttu juttu. itel Malkin oli jo sairastuval ja sitte viel heti seuraavas pelis Crosby taklattiin niin et se loukkaantu:mad:. sillo teki mieli heittää ohjain mäkeen mut jäihän sinne viel Marian Hossa:D.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Hehe Bäckströmmin heitin kolmosen sentteriks heti kättelyssä, no kyllähän sieltä maalintekiöitä löytyy, Semin, Clark ja farmista nostettu Fehr on kovan luokan pelimies myöskin. Kai olet muistanu Lepistön nostaa edustusjoukkueeseen;)

Koitetaas noita. Huet alkovalittaa ettäei viihdy joukkeessa ja pyyti vaihtoa. Noh, tilalle tuli sitten Bäckström. Suomalaisen moken halusin, vaikka mikä on:D
Edit: Se farmi joukkueen paras pakki(olikoha se nimeltää Heinz tai joku sellane) on kans iha hyvä. Numero 6.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

että tää kyrsii sit välillä iha tosissaa.. Pelasin äsken varmaa 7 matsi ja sit se paska jumahtaa treidaus valikkoon. Ja en tietenkään ollut tallentanu:rolleyes:
Miks EA ei voi tehä peliensä perusasioita kunnolla??? Hienot härpäkkeet ja herkut, mutta ku on buginen ku mikä..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kyllä ammattilainen-tasolla siniviivavedot uppoaa välillä, mutta tähtipelaajalla 50 ottelussa dynastya pelatessa en ole saanut YHTÄKÄÄN siniviivalämäriä sisään.
Eilen kylläkin sattui itselleni aika hassusti. Pelaan dynastya New Jerseylla (vaikeustasona superstar) ja olin pelaamassa Lowell Devilsin AHL-matsia vastassa Iowa Stars. Sain 2min jäähyn ja pelasin alivoimalla. Sain kiekon ja lähdin hyökkäykseen, mutta huomasin että vihun pelaajia tulossa kimppuun ja päätin siniviivan kohdalla vain roiskaista kiekon päätyyn. Kiekko kuitenkin meni maalia päin ja vihun maalivahti koppasi sen. Vai koppasiko sittenkään? Kiekko pomppasi räpylästä pois ja lipui maaliin. :D

Myöhemmin samassa matsissa sain kuitenkin 5min jäähyn korkeasta mailasta, kun joku pelaajistani löi vastustajaa naamaan. Kyseistä vastustajan pelaajaa ei kentällä enää sen jälkeen näkyny. Ei naurattanu yhtää ku vihu paukutti kaksi maalia tuon yv:n aikana ja voitti niillä pelin :) Nyt kuitenkin päässyt vähän tuon superstar vaikeustason makuun ja alkaa jo suurin osa peleistä tulla voittojakin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Eilen kylläkin sattui itselleni aika hassusti. Pelaan dynastya New Jerseylla (vaikeustasona superstar) ja olin pelaamassa Lowell Devilsin AHL-matsia vastassa Iowa Stars. Sain 2min jäähyn ja pelasin alivoimalla. Sain kiekon ja lähdin hyökkäykseen, mutta huomasin että vihun pelaajia tulossa kimppuun ja päätin siniviivan kohdalla vain roiskaista kiekon päätyyn. Kiekko kuitenkin meni maalia päin ja vihun maalivahti koppasi sen. Vai koppasiko sittenkään? Kiekko pomppasi räpylästä pois ja lipui maaliin. :D

Myöhemmin samassa matsissa sain kuitenkin 5min jäähyn korkeasta mailasta, kun joku pelaajistani löi vastustajaa naamaan. Kyseistä vastustajan pelaajaa ei kentällä enää sen jälkeen näkyny. Ei naurattanu yhtää ku vihu paukutti kaksi maalia tuon yv:n aikana ja voitti niillä pelin :) Nyt kuitenkin päässyt vähän tuon superstar vaikeustason makuun ja alkaa jo suurin osa peleistä tulla voittojakin.

No jo on tääl kovii pelimiehii ku superstarille pärjää:D Ite en oo kyl kokeillu mut oon nii ailahtelevainen et ei paremmasta väliä. esim voitin pittsburgh:illa 7-0 pelin ja tein kaikki maalit päätöserässä:D ja seuraavan pelin hävisin 3-0. Pelasin siis ammattilaisella.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

on se muuten kumma juttu et Crosby pelasi viime pelissäni vain 10 min ja Malkin 33min. Mut onhan se aitoo et ne peliajat ei oo aina samoja. seuraavas pelis pistin kyl crosbyn ykköseen Malkinin viereen niin tehoja alko tulla esim: Malkin 3+2 Crosby 2+1.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Minkähän takia tässä ei ole semmoisia tavallisia jäähyjä, kuten pelin viivyttäminen-kiekko katsomoon, tai ryntääminen jne jne?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tätä ketjuakin kun seuraa niin huomaa et miks kaikki pelaa onlinessa vain määrätyillä joukkueilla.
Olenkin ihmetellyt et mihin esim. ovat hävinneet kaikki "muut joukkueet".Tuntuu et ei ole muita kun :PIT,OTW,DET,COL,ANA,WAS(johtuiskohan kenties jostain venäläisestä????).
Joskus on vaan turhauttavaa pelata onlinessa kun Kaikki vastustajat ovat Pingviinien käyttäjiä.Tosin tuo sekin aikaPALJON nautintoa kun Losilla Kaataa ns.Tähtisikermän:D:D
Ei auta vaikka kuinka veivais niin Blaken takalisto osuu kivasti ja crosby sairastuvalle;):D

Eniten ehkä kyrsii kun odottaa nimimerkin mukaan et peli vois olla vaikka bostonia vastaan(bruinsforever) ja sit kaveri valitsee joukkueeksi taaaaas PIT!
Vie vähän intoa pelata aina "samaa" joukkuetta vastaan.

asiasta toiseen:joku kirjoittelin tällaisesta ongelmasta eri foorumissa

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=68950
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nonii sain simuloitua dynastyn ekan kauden(pelasin vain pari peliä) Montrealilla, kun haluan play-offist pelata ja tämä idioottipeli ei sitä anna pelkästään tehdä. Harmi kun tällä tyylillä ei vain saa noita tämän kauden joukkueita mukaan vaan ihan arpapeliä.

Ekalla kiekalla tulee vastaan Ottawa ja pelaan noilla täällä olleilla slidereilla. Ottawa oli konfferenssissa toinen ja minä seitsämäs.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Minkähän takia tässä ei ole semmoisia tavallisia jäähyjä, kuten pelin viivyttäminen-kiekko katsomoon, tai ryntääminen jne jne?

oon saanu ryntäämisestä monta kertaa jäähyn ja nhl:ässä ei tuu jäähyä jos kiekko menee katsomoon ja SM-liigakin on vanhoilla kokoonpanoilla ja säännöillä. ja kiekko katsomoon jäähy tuli vasta täksi kaudeksi.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

oon saanu ryntäämisestä monta kertaa jäähyn ja nhl:ässä ei tuu jäähyä jos kiekko menee katsomoon ja SM-liigakin on vanhoilla kokoonpanoilla ja säännöillä. ja kiekko katsomoon jäähy tuli vasta täksi kaudeksi.

Kiekko katsomoon sääntö on kylläkin ollut jo pari kautta sm-liigassa. Ihan alussa siitä tuomittii jäähy ihan missä kentän osa-alueella tahansa, sentään tajuttiin muuttaa pelkäksi puolustusalueeksi lopulta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

oon saanu ryntäämisestä monta kertaa jäähyn ja nhl:ässä ei tuu jäähyä jos kiekko menee katsomoon ja SM-liigakin on vanhoilla kokoonpanoilla ja säännöillä. ja kiekko katsomoon jäähy tuli vasta täksi kaudeksi.

Tuota en oo tiennytkään, ettei NHL:lässä oo tuota sääntöä. On muuten huippupeli, ja kohta oon dynastyssa pudotuspeleissä. :) Ja olen tehnyt muutamia pelaaja-vaihtoja tällä kaudella. Yhessä vaiheessa kautta mun 1ketju oli: Malkin, Crosby, Koivu (saku), Ja nyt on tällä hetkellä 1ketjussa muuttunut vain Koivu -->Vanek. 2ketjussa uusi pelaaja on vain Cheechoo San Jose Sharkseista. :)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tätä ketjuakin kun seuraa niin huomaa et miks kaikki pelaa onlinessa vain määrätyillä joukkueilla.
Olenkin ihmetellyt et mihin esim. ovat hävinneet kaikki "muut joukkueet".Tuntuu et ei ole muita kun :PIT,OTW,DET,COL,ANA,WAS(johtuiskohan kenties jostain venäläisestä????).
Joskus on vaan turhauttavaa pelata onlinessa kun Kaikki vastustajat ovat Pingviinien käyttäjiä.Tosin tuo sekin aikaPALJON nautintoa kun Losilla Kaataa ns.Tähtisikermän:D:D
Ei auta vaikka kuinka veivais niin Blaken takalisto osuu kivasti ja crosby sairastuvalle;):D

Eniten ehkä kyrsii kun odottaa nimimerkin mukaan et peli vois olla vaikka bostonia vastaan(bruinsforever) ja sit kaveri valitsee joukkueeksi taaaaas PIT!
Vie vähän intoa pelata aina "samaa" joukkuetta vastaan.

asiasta toiseen:joku kirjoittelin tällaisesta ongelmasta eri foorumissa

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=68950

Minä en edes jaksa pelata onlinessa, koska siinnä on niin paljon niitä onkelmia.
ja sori tuplat. :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt alkoi taas änäri kiinnostamaan muutenki ku onlinessa. Vaihdoin "supertähti" vaikeustasolle ja säädin sliderit kohallee.
Dynastyssa Washingtonilla.
Ennen pelasin ammattilaisella ja tilastot oli 20-1, nyt 23-6.Eli joutuu jo pelaamaan.
Pelit on ollu hyviä, varsinkin ku laitto 10min erät. Vedot pyörii molemmilla siinä 20-35 välissä ja maaleja tehty max 5/joukkue. Ja jopa siniviiva vedotkin menee nykyään maskin takaa:eek:
Jep noilla slidereilla onkin syytä pelata 10min erillä, muuten ei tule maaleja siten yhtään. Olen ollut erittäin tyytyväinen noihin slidereihin ja supertähti-tasoon, koska kone pelaa selkeästi realistisemmin sillä, mikä pakottaa myös pelaajan tekemään samoin. Alan taas nauttia tästä pelistä!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tätä ketjuakin kun seuraa niin huomaa et miks kaikki pelaa onlinessa vain määrätyillä joukkueilla.
Olenkin ihmetellyt et mihin esim. ovat hävinneet kaikki "muut joukkueet".Tuntuu et ei ole muita kun :PIT,OTW,DET,COL,ANA,WAS(johtuiskohan kenties jostain venäläisestä????).
Joskus on vaan turhauttavaa pelata onlinessa kun Kaikki vastustajat ovat Pingviinien käyttäjiä.Tosin tuo sekin aikaPALJON nautintoa kun Losilla Kaataa ns.Tähtisikermän:D:D
Ei auta vaikka kuinka veivais niin Blaken takalisto osuu kivasti ja crosby sairastuvalle;):D

Eniten ehkä kyrsii kun odottaa nimimerkin mukaan et peli vois olla vaikka bostonia vastaan(bruinsforever) ja sit kaveri valitsee joukkueeksi taaaaas PIT!
Vie vähän intoa pelata aina "samaa" joukkuetta vastaan.

asiasta toiseen:joku kirjoittelin tällaisesta ongelmasta eri foorumissa

http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=68950

olet oikeassa. esim minä en ole pelannut kuin noilla joukkueilla ja maa ja SM joukkueilla. Ainii tietty nhl:än tähdistöllä:D pitänee alkaa laajentaa joukkue valikoimaa.
 
Ylös Bottom