Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Tietääkö kukaan miten tuo pelaajan muokkaus tallennetaan dynastyssa? Haluaisin vaihtaa maskia mokelle, mutta aina vaihdon jälkeen ja ympyrällä poistuessa se vaihtuu takaisin normaaliksi. Dynastyn ulkopuolella kyllä onnistuu vaihto.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kudroc sanoi:
Tietääkö kukaan miten tuo pelaajan muokkaus tallennetaan dynastyssa? Haluaisin vaihtaa maskia mokelle, mutta aina vaihdon jälkeen ja ympyrällä poistuessa se vaihtuu takaisin normaaliksi. Dynastyn ulkopuolella kyllä onnistuu vaihto.

ei sitä voi tallentaa dynastyssä mitenkää.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

mites tuossa online pelissä menee se kuvakulma sen mukaan millä pelaajalla pelaa, ihan persiistä, kaksinpelejä kun pelaillut frendin kanssa niin siinä on hyvä kuvakulma, jotain tuossa säätelin mutta ei se vieläkään hyvä tunnu olevan. mitkä ne asetukset on ihan tuossa yksin ja kaksinpelissä?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miten voin erottaa pelaajan Dynastyssä.Minulla on kokoonpanot täynnä enkä voi hankkia uusia pelaajia vaikka haluasin joten pitää potkia joku pellolle joukkueesta mutta en ole löytänyt mitään nappia mistä tämmöisen toiminnon voisi tehdä tai missä sen voi tehdä? sopimuksissa?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

6one9 sanoi:
Miten oletuskontrolleilla (skill stick) alotetaan/haastetaan tappelemaan?
aloitus: vasemmalla ilotikulla ohjataan aloittajan mailaa ja oikeella runkataan juuri silloin kun tuo tuolla-mari on juuri tiputtamassa kiekkoa maahan, tappelu: kertokaa mullekkin :D
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Mikä v... siinä on, että kun pelaan onlinessa porukkaa vastaan, niin joka helv.. sälli ottaa aina OTTAWAN? Itse en ole edes kokeillu, mut vaikuttaa 08 YBER joukkueelta. Ainakin sillä paskatkin pelaajat onnistuvat pelaan siedettävästi. Musta on mukava kokeilla kaikkia joukkueita, mut alkaa jo ottaan päähän ku vastus on AINA ottawa senators. Poistoon koko joukkue...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

pate79 sanoi:
Mikä v... siinä on, että kun pelaan onlinessa porukkaa vastaan, niin joka helv.. sälli ottaa aina OTTAWAN? Itse en ole edes kokeillu, mut vaikuttaa 08 YBER joukkueelta. Ainakin sillä paskatkin pelaajat onnistuvat pelaan siedettävästi. Musta on mukava kokeilla kaikkia joukkueita, mut alkaa jo ottaan päähän ku vastus on AINA ottawa senators. Poistoon koko joukkue...

No mua vastaan otetaan aina DETROIT, v***n punasiipi seniori all-stars. Hyvähän se on tommosella joukkueella tehdä kovaa tilastoo :mad: Itte otan useimmiten Flyerssit, että ei sekään ny mikään rupusakki oo, mutta oikeestaan vaan yks tähtikenttä ja muut niin rivimiehiä ku voi olla.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

peikkis sanoi:
No mua vastaan otetaan aina DETROIT, v***n punasiipi seniori all-stars. Hyvähän se on tommosella joukkueella tehdä kovaa tilastoo :mad: Itte otan useimmiten Flyerssit, että ei sekään ny mikään rupusakki oo, mutta oikeestaan vaan yks tähtikenttä ja muut niin rivimiehiä ku voi olla.
Ja mua vastaan otetaan aina Entinen Disney Land! Pikkase ketuttaa se, sikspä en paljoo pelaakka ulkomaalaisten kanssa :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Miten tässä pystyy luistelemaan takaperin kiekon kanssa? Siis et vaikka on vstustajan hyökkäysalueella --> lähtee sieltä pois ja haluaisi omalla alueella luistela kiekon kanssa takaperin eli siis meni oman maalin taakse takaperin luistelulla, miten tämä tapahtuu? .. Olisin todella kiitollinen vastauksista
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

voisiko joku kokeneempi henkilö tehdä online liigan tonne nhl onlineen.vaikka nhl tai sm-liiga joukkueilla ja voisi ilmoittaa tänne siitä ja sitten voisi varata joukkueen yms.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

opa95 sanoi:
Miten tässä pystyy luistelemaan takaperin kiekon kanssa? Siis et vaikka on vstustajan hyökkäysalueella --> lähtee sieltä pois ja haluaisi omalla alueella luistela kiekon kanssa takaperin eli siis meni oman maalin taakse takaperin luistelulla, miten tämä tapahtuu? .. Olisin todella kiitollinen vastauksista

Painat kerran L2-nappia.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Diko sanoi:
Muuttakaa sliderit pois oletukselta. Itse boxilla olen pelaillut tähtipelaaja tasolla ja maalien eteen molempien pitää taistella tosissaan. Ei tule räkämaaleja samalla tavalla, kuin oletusasetuksilla.
Urli slidereihin:
http://fantasyprospects.com/blog/archives/11

Noi tuntuu ittestäkin hyviltä, pienillä muokkauksilla. Tähtipelaaja tasollakin kone vetää sentää joskus maalistakin ohi. Mutta miten noi asetukset saa käyttöön niin ettei joka pelin alussa täydy säätää kohdalleen. Kun menee päävalikon kautta asetusvalikkoon, siellä tallennettuna noi sliderit, mutta kun aloittaa pelin niin pelin asetukset ovat oletukset.

Ja kuinka usein rosteri päivityksiä on suunnilleen luvassa? Nykyisissähän alkaa olemaan jonkin verran vajausta...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kudroc sanoi:
voisiko joku kokeneempi henkilö tehdä online liigan tonne nhl onlineen.vaikka nhl tai sm-liiga joukkueilla ja voisi ilmoittaa tänne siitä ja sitten voisi varata joukkueen yms.
alempaan mahtuu, mutta on AHL-Liika
 
Ylös Bottom