Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kysellään taas tyhmiä. Millä napilla haastaa/alottaa tappelun classic näppäimillä? Ohjekirjassa on et selectillä, mutta mitään ei koskaan tapahdu.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

6one9 sanoi:
Kysellään taas tyhmiä. Millä napilla haastaa/alottaa tappelun classic näppäimillä? Ohjekirjassa on et selectillä, mutta mitään ei koskaan tapahdu.

L1+kolmio
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Onko muilla pelaajilla ongelmia tän pelin kaa?

Mulla on aika pahoja, meinaan KOLME kertaa peräkkäin peli tilttas kun yritin pelaa kaverin kaa aulasta! Siinä sitten alotat alusta lataa kokoonpano päivityksiä, mitkä kestää ikuisuuden lataa ja peli aina jymähtää ihan siinä alussa ku pitää painaa startii!! Mul alkaa pahasti ketuttamaan kyseinen pelleily. Ja tää ei oo eka kerta ku pelit on jääny kesken prkl!!!
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

onko kellään tietoa, että onko tässä huomenissa tulossa jonkinlaista Rosteripäivitystä?
Kun pelissä kerrotaan: EA:n palvelimet ovat suljettuna tunnin ajan, kahden aikaan yöllä (PST)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

perseestä tuo online, jämähtelee vähänväliä kun on joukkueen valinnut, mistään napista tapahdu mitään muuta kun ps napista ja tarvii mennä kokonaan pois. hermo menee.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

perseestä tuo online, jämähtelee vähänväliä kun on joukkueen valinnut, mistään napista tapahdu mitään muuta kun ps napista ja tarvii mennä kokonaan pois. hermo menee.

oon kuullu et pitää avata jotain verkkoja (lukee manuaalissa)
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Perseestä koko peli. Itellä avopaikka niin eiköhän pelaaja "jäädy" ja menee liikkumattomaksi. Ja tottakai tietokone rankaisee jatkoajalla jostain ihan ihme paikasta. Onneksi tilttas toisen Sedinin ruman ja huijaus voittomaalin jälkeen niin voi pelata pelin uudestaan. Helvetisti muuten tilttailee peli.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Perseestä koko peli. Itellä avopaikka niin eiköhän pelaaja "jäädy" ja menee liikkumattomaksi. Ja tottakai tietokone rankaisee jatkoajalla jostain ihan ihme paikasta. Onneksi tilttas toisen Sedinin ruman ja huijaus voittomaalin jälkeen niin voi pelata pelin uudestaan. Helvetisti muuten tilttailee peli.

ja sama vika onlain puolella :mad:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Meikälle ei vielä ole onneksi jämähdellyt peli. En tiedä sitten mistä johtuu, mutta onnekas kait olen. Onlinepuolella peli kyllä miettii aina hetken, kuten käynnistyksenkin yhteydessä. Tiedä sitten on auto-savella/tickereillä tuohon merkitystä. Pitääpäs tsekata toi manuaali noista porttien säädöistä, kun kaveria vastaan ei online hänellä toiminut, vaikka CoD4-hostaus onnistui. Saapa availla vähän portteja.

ps. millä kielellä peliä pelaatte? itellä lontoo..onkoha tuolla mitään merkitystä?
pps. Ramsen mainitsema jäätyminen on kyllä tapahtunut, mutta jatkuu peli mietinnän jälkeen. On tämä silti huomattavasti jouhevampaa kun laginen PES-online.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

peli kyllä miettii aina hetken, kuten käynnistyksenkin yhteydessä.

Ton käynnistyksessä "miettimisen" oon todennu johtuvan siitä, että on päivitetyt roosterit ladattu. Jos poistaa ne niin ei tuu sitä odotusta käynnistyksessä eli ilmeisesti niitä lataa/miettii hetken siinä alussa.

Pitääpäs tsekata toi manuaali noista porttien säädöistä, kun kaveria vastaan ei online hänellä toiminut, vaikka CoD4-hostaus onnistui. Saapa availla vähän portteja.

Mulla ainakin auttoi tarvittavien porttien aukasu ja NATin säätö siihen kun joidenki kanssa ei päässy pelaan (useimpien kanssa toimi kyllä sitä ennenkin) ja muutenki se online alko toimiin jouheemmin. Ei oo varmaan kertaakaan jäätyny sen jälkeen.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

ps. millä kielellä peliä pelaatte? itellä lontoo..onkoha tuolla mitään merkitystä?
pps. Ramsen mainitsema jäätyminen on kyllä tapahtunut, mutta jatkuu peli mietinnän jälkeen. On tämä silti huomattavasti jouhevampaa kun laginen PES-online.
Suomeksi pelailen. Joo peli kyllä jatkuu tuon ukon jäätymisen jälkeen mutta miks jäätyä. se pitää just siinä avopaikassa jäätyä. Ja yksinpelistä siis puhuin. Nettipelejä en ole varmaan pelannut kuin kymmenkunta.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Heh, uus nopo saapui tänään teidän jo änärin omistavien joukkoon! Minä, nimittäin :D
Tässä nyt päivän hakannu tätä, vallan mainiota peliviihdettä.. Tosin online-puolelle en ole vielä rohjennut mennä kun tää peli on vielä vähän tällästä säätämistä totutellessa tohon skill stick- hommaan :p Ammattilainen- vaikeustasolla oon nyt pelannu ja pelit sujuu vaihtelevasti.. Alotin ekan Duckseilla dynastyn, ensin tappio Torontolle, sit voitto.. Sit huomasin, että en ollu päivittäny rostereita niin päivitin siinä ne ja alotin uuden, Buffalolla :eek: Nyt 3 peliä pelattu, 2 voittoa, 1 tappio..
Maalimäärät tuntuu pysyvän kivasti realistisissa luvuissa (toisin kuin PC:n -07:ssa :eek:) ja laukauksia tulee sekä itselle että vastustajalle 15-30, eli ihan siedettävissä luvuissa nuokin vielä pysyvät.. Mutta sitten taklaukset.. Itse heitän n. 30-50 taklausta per peli, mutta vastustaja jää järkiään alle kymmeneen, yleensä saa n. 5 pelissä :eek: Mikäs mättää, joku asetusjippo vai?.. Vinkkejä nobolle? :p
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt rupesi vituttamaan tämä peli... Dynasty-modessa peli saattaa jämähtää juuri ottelun päätyttyä kun painan poistu pelistä-kohtaa. Ikävintä tässä on se, että tätä sattuu todella usein, aina saa pelätä statsien puolesta. Kuvitelkaapa kun olette juuri voittaneet elintärkeän matsin kauden kannalta ja sitten peli jämähtää paikoilleen... Vihanhallinta kurssia voisi harkita pikku hiljaa, sillä pelottavan usein mieleni tekee heittää PS3 ulos ikkunasta tämän tapahduttua...
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Nyt rupesi vituttamaan tämä peli... Dynasty-modessa peli saattaa jämähtää juuri ottelun päätyttyä kun painan poistu pelistä-kohtaa. Ikävintä tässä on se, että tätä sattuu todella usein, aina saa pelätä statsien puolesta. Kuvitelkaapa kun olette juuri voittaneet elintärkeän matsin kauden kannalta ja sitten peli jämähtää paikoilleen... Vihanhallinta kurssia voisi harkita pikku hiljaa, sillä pelottavan usein mieleni tekee heittää PS3 ulos ikkunasta tämän tapahduttua...

Mulla menee nykyään poistu-pelistä valinnan jälkeen ruutu täysin mustaks ja näyttäis siltä ettei mitään tapahdu. Aluksi luulin että nyt jäi jumiin, muutaman ekan kerran jälkeen huomasin että se kuitenkin lataa ittensä pelin tilastot valikkoon. Useiten itellä on tiltannu kun kalenterissa simuloi eteenpäin, tai sitten kun aloittaa pelin "pelaa seuraava ottelu"-valinnasta ohi kalenterin. Eipä noista suuremmin ole haittaa kunhan vaan muistaa tallentaa aina matsin jälkeen, tietenkin harmittaahan se käynnistellä uudelleen.

Miten Dynasty:ssä näkee suojaamattomat pelaajat, jos sellaisia on?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ihan näin pikkaisena offtopickina, kun tuo oma PS3en osto lähestyy niin, koskas NHL09 on ilmestymässä, että kannattaako enää ostaa NHL08 vai odottaa jo seuraavaa versiota?
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Ihan näin pikkaisena offtopickina, kun tuo oma PS3en osto lähestyy niin, koskas NHL09 on ilmestymässä, että kannattaako enää ostaa NHL08 vai odottaa jo seuraavaa versiota?

eiköhän se syksyllä ilmesty niin kuin aina ennenkin.
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Heh, uus nopo saapui tänään teidän jo änärin omistavien joukkoon! Minä, nimittäin :D
Tässä nyt päivän hakannu tätä, vallan mainiota peliviihdettä.. Tosin online-puolelle en ole vielä rohjennut mennä kun tää peli on vielä vähän tällästä säätämistä totutellessa tohon skill stick- hommaan :p Ammattilainen- vaikeustasolla oon nyt pelannu ja pelit sujuu vaihtelevasti.. Alotin ekan Duckseilla dynastyn, ensin tappio Torontolle, sit voitto.. Sit huomasin, että en ollu päivittäny rostereita niin päivitin siinä ne ja alotin uuden, Buffalolla :eek: Nyt 3 peliä pelattu, 2 voittoa, 1 tappio..
Maalimäärät tuntuu pysyvän kivasti realistisissa luvuissa (toisin kuin PC:n -07:ssa :eek:) ja laukauksia tulee sekä itselle että vastustajalle 15-30, eli ihan siedettävissä luvuissa nuokin vielä pysyvät.. Mutta sitten taklaukset.. Itse heitän n. 30-50 taklausta per peli, mutta vastustaja jää järkiään alle kymmeneen, yleensä saa n. 5 pelissä :eek: Mikäs mättää, joku asetusjippo vai?.. Vinkkejä nobolle? :p

Kukkaa halua auttaa? :confused:
Myös tuo kiekon laidoista kimpoaminen on vähän outoa, vaikka kuinka kovaa laitaan iskeytyisi, jämähtää kuin magneettiin kiinni.. Ton varmaan vielä osaan hoitaa asetuksilla kun nyt meen säätämään :p

E: Tai sitte en osaa :eek: Vanhoissa änäreissä pysty vielä säätämään miten se sieltä kimpoaa :cool:
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Suomeksi pelailen. Joo peli kyllä jatkuu tuon ukon jäätymisen jälkeen mutta miks jäätyä. se pitää just siinä avopaikassa jäätyä. Ja yksinpelistä siis puhuin. Nettipelejä en ole varmaan pelannut kuin kymmenkunta.

Meikällä ei oo peli vieläkää offlinessa jumahdellut millään tapaa. Se rostereiden lataus varmasti vaikuttaa siihen "miettimiseen". Ihme vaan kun missään ei näy latauskuvaketta..
 
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Kukkaa halua auttaa? :confused:
Myös tuo kiekon laidoista kimpoaminen on vähän outoa, vaikka kuinka kovaa laitaan iskeytyisi, jämähtää kuin magneettiin kiinni.. Ton varmaan vielä osaan hoitaa asetuksilla kun nyt meen säätämään :p

E: Tai sitte en osaa :eek: Vanhoissa änäreissä pysty vielä säätämään miten se sieltä kimpoaa :cool:

Jostain taitaa saada jonkin sortin "slaidereita" millä voi tuota koneen pelaamista säätää. En vaan ole missään niihin törmännyt. NHL 2K8:ssa ne pysty lataan suoraan pelin kautta, mut ei tässä. Muistaakseni tässä threadissa tuosta on ollut puhetta, laitan linkkiä kun noihin törmään.
 
Ylös Bottom