Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja opa95
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 [Ps3]

Pitää vaan osata pelata että sen saa. ;)

Jep, tästä se varmaan johtuukin. Kiitoksia. Ja jos et Torontolla pärjää, niin tee ihmeessä lisää omia pelaajia kurssin kääntämiseksi:rolleyes:.

EI mulla Phaneufin treidaaminen onnistu millään, ellei anna supertähteä vaihdossa. Itsellähän niitä ei kaikenlisäksi ole kuin ehkä yksi. Tosin pelaajaa, jonka overall on 85, kehittyvyys 88 ja ikä on 22, en vaihtaisi itsekään mistään hinnasta. Lisäksi omassa päivityksessä Phaneufilla on tulokassopparista viimeinen vuosi menossa, joten kesällä tulee kiva palkankorotus. Millähän rosteripäivityksillä täällä jotkut pelaa, kun oikeassa elämässä Phaneuf kirjoitti helmikuussa kauteen 2013-2014 asti ulotuvan sopparin, koska olisi ollut kesällä UFA. Palkkana vaatimattomat 7 milj./kausi.

Muutenkin olen sitä mieltä, että tekoäly suostuu vaihtoihin turhan helposti. Esim samanarvoisen kolmikymppisen saa vaihdettua päittäin parikymppiseen jne.

JanRei sanoi:
Hahahahah ku naurattaa sun sarkasmi.

Se on hyvä että sinuakin naurattaa. Se, että joku hehkuttaa löytäneensä hyvän ja tsekkaamisen arvoisen pelaajan, joka paljastuu tämän vuoden All-Star-kentällisen toiseksi pakiksi, sai minullekin hymyn huulille. Laita rosteripäivitykset kuntoon, niin ei ole kaverilla enää pitkää ja halpaa sopparia...

Viimeksi muokannut moderaattori:

rosteripäivitykset on ne uusimmat, huhtiluussa tulleet.
Kiva, että hymyilyttää vaikkakin oot missannu pointin.
Kerron selkeällää Suomen kielellä, jotta sinäkin sen ymmärrät:
Phaneufin "löytö" oli soppari suhteessa pelaajan arvoihin, ei itse pelaaja.

Kaikilla kun ei välttämättä ole aikaa tai kiinnostusta käydä jokaista pelaajaa pelissä läpi, kuten sulla, niin ajattelin antaa vihjeen.:rolleyes:
asia loppuunkäsitelty.

Suosittelen hankkimaan myös puolustukseen Steve Emingerin. Ekalla kaudella tehot tais olla jotain 76, mutta se kehittyy tosi nopeesti.

Itekki vähä nauroin et Phaneuf ois "löytö". Asiantuntijoiden mielestä Phaneuf on tällä hetkellä Lidströmin jälkeen maailman paras pakki. Sillo jo ku se Phaneuf oli kanadan nuorten MM-joukkueessa Crosbyn kanssa hän oli koko kisojen kirkkaasti paras pakki. Vois vaihtaa loistavan Timosen tähän jos Calgary suostuu...

Itekki vähä nauroin et Phaneuf ois "löytö". Asiantuntijoiden mielestä Phaneuf on tällä hetkellä Lidströmin jälkeen maailman paras pakki. Sillo jo ku se Phaneuf oli kanadan nuorten MM-joukkueessa Crosbyn kanssa hän oli koko kisojen kirkkaasti paras pakki. Vois vaihtaa loistavan Timosen tähän jos Calgary suostuu...

Ei hyväksy. Timonen vanhahko ja hyvä, Phaneuf taas nuori ja huippu hyvä.

no joo.. Ehkä sana "löytö" oli väärä tuossa yhteydessä. Mutta kaikki varmaan tajus mitä tarkoitin:D
Ite tarjosin 1-tradepickin huonomman pakin mukana ja suostuivat...

Ite tarjosin 1-tradepickin huonomman pakin mukana ja suostuivat...

No tämä selventää jo jonkin verran. Nuo ensimmäisen kierroksen varausvuorot ovat "aika" arvokasta kauppatavaraa. Kun ensin kirjoitit näin, niin oli aika epäuskoinen olo:

JanRei sanoi:
Ja eipä se nyt ihan staraa vaatinu, että sai sen joukkueeseen.

Toisekseen en minä kaikkia NHL08:n pelaajia ole käynyt läpi. Suht aktiivisella NHL:n seuraamisella tietää seurojen hyvät prospectit ja näillä tuppaa ainakin hyvä kehittyvyys olemaan.

Kolmanneksi jäi tämä askarruttamaan:

Jos sinäkin pelaat uusimmalla roster patchilla, niin miksi sinulla on todellisuuden vastaisesti Phaneufin tulokassopimusta pitkään jäljellä? Itsellä hänestä on tulossa kauden jälkeen UFA, kuten ennen helmikuuta oli oikeassakin elämässä.

no sitä minä en tiiä... Aloitin ensin kauden ja huomasin että rosterit oli vanhat, latasin uusimmat ja aloitin kauden alusta(poistin vanhan ja alotin aivan kokonaan uuden).
Katoin joukkueita läpi ja kyllä ne uusimmat oli:confused:
Eipä yllättäis vaikka olis joku bugi:D

Sillä 1varausvuorolla, ja vähän huonommalla pelaajalla saa jo Crosbynkin. Testattu on. :)

Kyllä mullakin Paneuffilla taitaa olla vielä se tulokas sopimus, vaikka pelaan sillä uusimmalla kok.pan päivityksellä nyt pingviineillä.

En saanu Phaneuffii ku sen kok oli 90!:D kaikkien nuorten kokonaisuudet on jo niin hyvii et niit ei saa joukkueeseen:mad:

Ajattelin että ois aika rekistöreityä, koska about puoli vuotta seurannut vain keskusteluja sivusta. :D

Aloittelin taas pitkästä aikaa pelaamaan NHL 08 kun GTA IV on tahkottu läpi. Dynastyn aloitin Anaheimilla ja nyt 36 peliä takana ja vaihtoja suoritettu melkoinen määrä ja nyt alkaa näyttää sopivalta.

Ketjut:

Michalek - S.Koivu - Selänne
T.Ruutu - Getzlaf - Afinogenov
Chimera - Kesler - Pominville
Ryan - Pahlsson - Sutherby

Pronger - Niedermyer
T.Kaberle - Beauchemin
Byfuglien - O'Donnel

Kiprusoff
Rask

Eli olen heivannut aika paljon vanhuksia pois kokoonpanosta. Thomas Vanek oli alunperin 1 ketjun laituri mutta meni loukkaantumaan pirun pitkäksi aikaa, joten vaihdoin sen Afinogenoviin ja Michalek siirtyi 1 vitjaan.

Tällä hetkellä Selänne johtaa joukkueen sisäistä pistepörssiä ja ollen koko pistepörssin 4:s. Tehoja miehellä on 36 pelissä 30 + 17 eli hurja maalitahti päällä, toivottavasti pysyy samanlaisena. Selänne 224 laukauksellaan johtaa laukaustilastoja ja toisena tulee Crosby jolla laukauksia on 156 :D.

Pakit nyt on aika perus. Pronger - Niedermyer nyt on itsestäänselvyys, tosin yritin Niedermyeria vaihtaa Phaneufiin mutta ei Calgary suostunut. Kaberlen tilalla oli aluksi Souray, mutta mies oli täysi floppi. Peliaikaa tuli 20+ min per peli ja lauoin sillä ainakin oli mahdollisuus ja 13 pelin pistesaldoksi tuli 0 + 4 :F. Byfyglienin otin Bergeronin tilalle, koska ikää on vähäsen ja kova lämäri.

Fankki kiittää ja kuittaa. Nyt röökin kautta takasin pelaamaan :).

Kaberlen tilalla oli aluksi Souray, mutta mies oli täysi floppi. Peliaikaa tuli 20+ min per peli ja lauoin sillä ainakin oli mahdollisuus ja 13 pelin pistesaldoksi tuli 0 + 4 :F

Tervetuloa...

Sä et vaa osaa laukoa Souraylla:p Ite lauon aina längeihin tai kilpikäden ylämummoon... Mulla on nyt Souraylla takana yli 60 peliä ja edelleen mennään ihan hitusen alle piste / peli.:D

Tervetuloa...

Sä et vaa osaa laukoa Souraylla:p Ite lauon aina längeihin tai kilpikäden ylämummoon... Mulla on nyt Souraylla takana yli 60 peliä ja edelleen mennään ihan hitusen alle piste / peli.:D

Joo mä vedän noitten lisäks kilven alapuolelta ja patjan yläpuolelta sisään:) Ja Souraylla on myös hyvä rannari, joten oon ranteellakin tainnut verkkoa heiluttaa;)

E: Voi ******* oon rapakunnossa täs pelis vaik oon ihan ahkerasti pelannu. Viimesin voitto tuli...öö en muista ja nyt pelasin 3 peliä putkeen enkä tehny yhtään maalia! Maalivahdin torjuntaprosentti on miltei 70% ja Vanek laukoi 3 pelissä 3 tolppaa, Souray 2 ja Crosby2, lisäksi Malkin veti kiekon maaliviivalle jossa se oli bugin ansiosta noin 5 sek. Viimeses pelis olin vastustajan hyökkäysalueella yli 5 min ja lauoin noin 10 laukausta maalia kohti, joista 3 tolppaa eikä maalia tullut. Kun vastustaja sai sen pitkän pyörityksen jälkeen kiekon haltuunsa se luisteli siniviivalle ja veti ranteella kiekon yläpesään. Sen jälkeen sixaxis oli olohuoneen toisella puolella:D Tämän jälkeen svaihdoin Vanekin Hejdukkiin että saisin edes vähän maaleja aikaan.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko teillä samoja ongelmia änärin kanssa, kun peli lataa online peliä niin koko ps3 jämähtää siihen kohtaa jossa peli esittelee kontrolleja?
Myöskin kestää pirun kauan palata päävalikkoon online pelin loputtua?
Kun oot lopettanu online pelin ja palaat takasin päävalikkoon niin yhteys katkeaa ea:n palvelimiin?

Onko normaalia vai onko mun asetuksissa jotain häikkää???

ps. En oo kauheen kauaa kyseistä laitetta omistanut joten olkaa kärsivällisiä näissä "puupäitten" kysymyksissä.... :)

Ei tohon auta ku yks jippo:

Älä pelaa änäriä onlinessa, pas*in nettikoodi mitä peliteollisuus on koskaan markkinoille jakanut:D

Onko teillä samoja ongelmia änärin kanssa, kun peli lataa online peliä niin koko ps3 jämähtää siihen kohtaa jossa peli esittelee kontrolleja?
Kun oot lopettanu online pelin ja palaat takasin päävalikkoon niin yhteys katkeaa ea:n palvelimiin?

ps. En oo kauheen kauaa kyseistä laitetta omistanut joten olkaa kärsivällisiä näissä "puupäitten" kysymyksissä.... :)

Ihan normaalilta kuulostaa, valitettavasti... Tänään tuli pitkästä aikaa taas pelattua onlinen puolella, hauskaa puuhaa kaikesta huolimatta.

Olen luonut toisen käyttäjätilin PS3:een, millä pelaan vain offline-otteluja. Tämä sen vuoksi, että kerran kun pelaa onlinessä niin sen jälkeen valikot tahmaavat myös offlinen puolella.

Toi on ihan yleistä. Ja se johtuu pelistä ei laitteesta. Ainaki mulla se on menny ohi et peli tilttais ja oon onlinessa pelannu melkein 100 peliä ja pääsen melkein joka yrityksellä peliin:)

Eli kärsivällisyyttä. Kyllä se siitä "parantuu":D

Niimpä mä vähän aattelinkin...
Juu jos olis kyse jostain muusta pelistä heittäisin sen nii hele***tin pitkälle....
mut piru et on hauskaa paukuttaa... joten peli jää pumpuleihin...
Toivottavasti 09 korjataan nuo bugit...

sitä odotellessa...

Ylös Bottom