Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitäs tuo meinaa, kun menee sinne joukkueen kokoonpanot paikkaan, niin se jotain sanoo, että kovalevyllä on jo liikaa tallennuksia sillä profiililla tai jotain ja sanoo että jotain pitää poistaa, ja että haluatko jatkaa. Vaikka ei mulla ees oo paljoa mitään tallennuksia. :confused:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Noniin, sitten tärähti minulle se rosteribugi, josta olen kuullut kauhujuttuja. NHL rosterit oli kunnossa, samoin AHL hyvällä mallilla. Olin sitten päivittämässä kotoista sm-liigaa kuntoon ja kappas...Blues, Jokerit tyhjänä pelaajista ja KalPassa joukkueessa vain 14 pelaajaa jäljellä. Eli peli on itsestään sitten poistanut pelaajia taivaan tuuliin.

Näin se homma etenee. Eihän tuohon mennyt kuin sellaiset 7 tuntia editointia. Täytyy varmaan ottaa "auto save" pois päältä ja tehdä backuppia tietyin väliajoin.

Joo. Voi olla että menee rosterien laitto toiselle päivälle. :p
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Perhana koitin NHL 07-asetuksiani tässä ja voitin 7-3 Buffalolla Toronton. Tasona oli All-Star..jos pro oli ni sit voi paljoo juhlii mut kyl mä all-starin muistaakseni laitoin! Kerrankin näinpäin!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Perhana koitin NHL 07-asetuksiani tässä ja voitin 7-3 Buffalolla Toronton. Tasona oli All-Star..jos pro oli ni sit voi paljoo juhlii mut kyl mä all-starin muistaakseni laitoin! Kerrankin näinpäin!
Noniin, siitä se lähtee!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nonii nyt tuntu ihan siltä että olis jotku palaset menny paikoillee. Eikä AI tunnu enää nii ylivoimaselta (all-star). Siltikin välillä ärsyttää ne koneen "turbovaihdot" eli kun AI on maalin tappiolla niin se alkaa sitten iha kunnolla pyörittää. Ja siitä pyörityksestä seuraa yleensä maali. Taitaa olla oman veskarin nollapelit ihan unelmaa vaa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mua ärsyttää kyl välil helvetisti miten paljon helpommin kone blokkaa vetoja ja saa omat syöttönsä sujumaan hyökkäysalueel paremmin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Peli ollut haettavana jo hyvän aikaa mutta ei ole sekoilultaan ja unettomuudeltaan saanut haettua. Vähän etukäteen arveluttaa jo, annoin taas vähän toiveiden nousta. Mutta ehkä tuo tietokoneen mahdollinen pikkuhuijaaminen ei vituta, jos pelaan vain kaverin kanssa. Saa sitten nähdä saako puolustamisesta ja maalinteosta siinämäärin nautittavaa mitä toivoisin. Hyvä kun joku jo vähän editoi maalivehteja yms., niin voidaan saada vähän tietämystä miten editoinnit vaikuttaa.

2k8 taitaa jäädä hyllylle, mitä arvioista katselin miten ohjaus ja napit on sijoitettu. Kuulostaa turhan hankalalta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tullut nyt muutamat matsit pelattua, joten hiukan mietteitä pelistä. Superstar- tasolla tuli todellakin todella pahasti kuokkaan, kun pari matsia tulin pelanneksi, joten oli nöyränä miehenä vaihdettava pykälää alemmas All-star tasolle.

Minnesodalla aloitin dynastyn All-starilla. Kahden matsin kokemuksella on ollut kohtuu tasaisia vääntöjä koneen kanssa. 1-3 tuli kuokkaan aluksi ja sen jälkeen dynasty jatkui 3-2 voittolla. Kyllä tälläkin tasolla kone yltyy välillä aikamoiseen pyöritykseen ja saa kyllä uskomattoman monta perättäistä syöttöä perille hyökätessään. Noh, kaipa sitä oppii jossain vaiheessa katkomaan ton koneen syöttöpelin tehokkaammin.

Eli muutaman matsin jälkeen ihan hyvillä mielin voi olla. Vaikeustaso on tosiaan edellisvuosista kiristynyt ja Superstar vaikutti melkein epäinhimilliseltä menolta. Haastetta luulisi siis ainakin piisaavan EA:n tämän vuotisessa lätkäpainoksessa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Yllättävän hyvän nettikoodin ne on tuohon saaneet väsättyä, just pelasin Teamplay:tä 2vs3 ja siinä oli ilmeisesti pari jenkkiäkin pelaamassa ja silti hyvin pyöri peli. Harmi vaan kun peli on niin nopeilla säädöillä ettei kerkiä mitään kikkoja heittämään kun pääsee läpiajoon. Noissa "ranked" matseissa on ilmeisesti nopeusasetuksena "medium" vakiona ja sitä ei pääse säätämään? Minulle ainaki liian nopea...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Itse pelaan tähtipelaaja tasolla, olisiko se nyt kolmanneksi vaikein. Pari huomiota on tullut tehtyä.
1. Maalin tekeminen on todella vaikeaa. Yleensä 20-30 laukausta 5min erillä ja 0 tai 1 maalia. Tappio tulee dynastyssa usein 1-2, 0-1, 0-2 lukemin. Mikä siinä maalin tekemisessä voi olla niin vaikeaa. Laukaukset yleensä tulevat siniviivan jälkeen tai sitten hyökkäysalueella pienen kieputuksen päätteeksi ja veto myös blokataan usein.
2. Puolustuspelaaminen. Tekoälyn puolustuksen läpi on vaikea saada syöttöjä ja ne yleensä katkotaan. Omassa puolustuksessa pakisto ottaa ja leviää ja yhtäkkiä maalilla on vapaana mies one-timeria varten. Myös omat tietokoneen ohjaamat pelaajat lähtevät harhailemaan puolustuksessani mutta eivät vastustuksen.
3. Ammattilainen-taso on liian helppo taas kun voitto tulee yleensä 4-1 ja laukaukset 40-20. Pitäisi joku välimuoto taso saada keksittyä.

Kuitenkin viihdyttävä peli.

Ps. Sattuipa hassu bugi ekassa matsissa näytösottelussa kun kiekko meni maaliverkon läpi maaliin maalin takaa. :eek:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tandor sanoi:
Yllättävän hyvän nettikoodin ne on tuohon saaneet väsättyä, just pelasin Teamplay:tä 2vs3 ja siinä oli ilmeisesti pari jenkkiäkin pelaamassa ja silti hyvin pyöri peli. Harmi vaan kun peli on niin nopeilla säädöillä ettei kerkiä mitään kikkoja heittämään kun pääsee läpiajoon. Noissa "ranked" matseissa on ilmeisesti nopeusasetuksena "medium" vakiona ja sitä ei pääse säätämään? Minulle ainaki liian nopea...


Joo paitsi nytte viimeset kuustuntia hakenu koko aja uutta kokoonpanopäivitystä vaikka sen tallentaa, joka viides peli jumittaa päivänimurmelinaefektillä ja vastustajan ettiminen, siis sellasen kenen kans voi pelata, kestää joku 10min, muuten ihan hauska nettipeliki.... Ite ku tota livee eniten pelaisin ni vituttaa tommonen hidastelu..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

En muista että kuka sanoi, että pelissä ei voi pelata seurajoukkueilla turnausta, mutta nyt kun kokeilin niin pystyy. Eli jonkinlaisen sm-liigan pelaaminen onnistuu.

-joukkueita voi valita 8-16. Ne jaetaan kahteen lohkoon.
-voi valita montako kertaa lohkon joukkueet kohtaavat toisensa. Maksimi on 3
-jatkomatsit voi valita, pelaako esim. paras seitsemästä
-voi valita matsien jatkoajat ym. tuleeko jatkoaikatappioista pisteitä jne.

Eli periaatteessa voi pelata liigan, jossa laittaa toiseen lohkoon 8 sm-liigaseuraa, toiseen loput 6 ja heittää mukaan vielä vaikkapa pari ruotsalaisseuraa. Tietysti ikävää on, että pelejä tulee kauteen vain 21 / joukkue ja toisen lohkon joukkueita pääsee haastamaan vasta playoffeissa. Mutta toisaalta mukavaa että edes näin pääsee pelaamaan sm-liigaseuroilla.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jees.. alkaapi pikkuhiljaa löytyä sopivat slider-asetukset. Mitä nyt taklauksia on minulla yleensä enemmän ja laukausmäärät on vähän turhan suuria välillä, johtuen siitä, ettei pysty asettamaan esim. kahdekan minuutin eriä. Tuo erän pituuden säätökin olisi varmasti helppo korjata jollain päivityksellä. Eiköhän pistetä adressia pystyyn? :)

Tulokset vaihtelevat sopivasti, mutta itse en ole vielä onnistunut ottamaan murskavoittoa tietokoneesta (all-star taso). Hiljaa hyvä tulee. :) Maalit ovat mukavan vaihtelevia.. välillä menee suora rannari yläkulmaan, välillä maskin takaa tullut lämäri lirahtaa molarin suojien välistä ja välillä kiekko kimpoilee onnekkaasti maaliin kuten oikeastikin. Ei kuitenkaan vielä ihan täydellistä, vaan selvästi parempaan päin kuitenkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anzi23 sanoi:
Jees.. alkaapi pikkuhiljaa löytyä sopivat slider-asetukset. Mitä nyt taklauksia on minulla yleensä enemmän ja laukausmäärät on vähän turhan suuria välillä, johtuen siitä, ettei pysty asettamaan esim. kahdekan minuutin eriä. Tuo erän pituuden säätökin olisi varmasti helppo korjata jollain päivityksellä. Eiköhän pistetä adressia pystyyn? :)

Tulokset vaihtelevat sopivasti, mutta itse en ole vielä onnistunut ottamaan murskavoittoa tietokoneesta (all-star taso). Hiljaa hyvä tulee. :) Maalit ovat mukavan vaihtelevia.. välillä menee suora rannari yläkulmaan, välillä maskin takaa tullut lämäri lirahtaa molarin suojien välistä ja välillä kiekko kimpoilee onnekkaasti maaliin kuten oikeastikin. Ei kuitenkaan vielä ihan täydellistä, vaan selvästi parempaan päin kuitenkin.

Voisitko laittaa slaiderisi tänne esille?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Voisitko laittaa slaiderisi tänne esille?
Voin toki. Ei ne kuitenkaan mahottomasti eroa noista pm83:n laittamista. En ole tehnyt mitään pelaajamuokkauksia tosin, ja pienia eroja joissakin asetuksissa. Nyt olen töissä, niin en ainakaan tähän palaan pysty pistämään. :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Miksei sliderit voi tallentua, vaan ne pitää aina säätää uudelleen koneen sammuttamisen jälkeen? (Koskee siis "Play now!"-pelaamista)
Miksei voi karvata kiekko lavasta ilman, että se johtaisi jatkuvasti kampitukseen?

Ei toi superstari kyllä oikein lähde. Johtuneeko siitä, että itse kun en voi pelata millään game speed 0:lla, kun se ei enää näytä jääkiekolta. Muuten tuossa ei oo mitään ongelmaa, mutta vastustajan molari vetää aivan käsittämättömiä pelastuksia jatkuvasti ja oma taasen ei saa kiinni edes normaaleja maskittomia vetoja...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Veeksi sanoi:
Miksei sliderit voi tallentua, vaan ne pitää aina säätää uudelleen koneen sammuttamisen jälkeen? (Koskee siis "Play now!"-pelaamista)
Miksei voi karvata kiekko lavasta ilman, että se johtaisi jatkuvasti kampitukseen?
Se on kyl veemäistä, että ne sliderit ei tallennu ku nois erikoisemmissa pelimuodoissa. :mad:

Sen poke checkin kanssa kannattaa olla tarkkana. Mieluummin sijoittumisella peittää rauhallisesti kaikista tärkeimmät linjat, ja sitten oikealla hetkellä huitaista nimenomaan kiekkoa/mailaa.. ei jalkoihin. Esim. kun jahtaat pelaajaa, niin ei kannata huitoa sillä mailalla perään, sillä se kompastuu todella usein - sinänsä realistista, mutta ärsyttävää jos meinaa koko ajan pelaajat lennellä. :p
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ne sliderit ei tallennu sen vuoksi kun pelin main menun alta löytyvissä asetuksissa ei voi vaihtaa vaikeustasoa, vaikeustaso on aina PRO. Sitten kun menee pelaamaan ottelua ja vaihtaa vaikeustasoa niin sliderit tottakai vaihtuu sitten defaulteiksi. Onneksi franchisessa homma toimii hyvin. Kannattaa myös huomata että practise modea joutuu myös tahkoamaan aina PRO:lla ellei mene franchisen kautta harjoittelemaan. Suosittelen kokeilemaan Superstar -tasolla 1vs1 treeniä, on nimittäin aika vaikeaa huijata se pakki... :)

Itseäni tuo ei häiritse pätkääkään kun pelaan ainoastaan franchisea, ihmetyttää kyllä tuollaiset kömmähdykset käyttöliittymässä. Ilmeisesti aikataulu on todella tiukka ja aika menee johonkin muuhun kuin tällaisten itsestäänselvyyksien korjaamiseen ja uusien pelimuotojen lisäämiseen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tandor sanoi:
Itseäni tuo ei häiritse pätkääkään kun pelaan ainoastaan franchisea, ihmetyttää kyllä tuollaiset kömmähdykset käyttöliittymässä. Ilmeisesti aikataulu on todella tiukka ja aika menee johonkin muuhun kuin tällaisten itsestäänselvyyksien korjaamiseen ja uusien pelimuotojen lisäämiseen.
Juuh.. eihä tuo itteäkää oikeastaan, ku pelaan enimmäkseen dynastya. Mietityttää vaan, että oisko esim. sellaisten asioiden kuin vapaasti valittavan erän pituuden ja slider-asetusten tallentamisen lisääminen kovin vaikeaa jollakin päivityksellä... :cool:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
En muista että kuka sanoi, että pelissä ei voi pelata seurajoukkueilla turnausta, mutta nyt kun kokeilin niin pystyy. Eli jonkinlaisen sm-liigan pelaaminen onnistuu.

Jeps... Mutta tuossa on sellainen ikävä juttu, että kaikki joukkueet pääsevät playoffeihin. Nyt kun peli on näin haastava, niin harmittaa pelata reilut 20 matsia ilman sitä pelkoa ettei pääse pudotuspeleihin.

Eipä pidä antaa tuon kuitenkaan häiritä. Pitää raapustaa liigarosterit kuntoon ja pistää turnee pystyyn.
 
Ylös Bottom