Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onpas vaikea nykyisin voittaa jo pro tasolla. Oma molari imee jatkuvasti, vaikka voittaa laukaukset tyyliin 25-12. Ei millään saa 90% torjuntaprossaa yksittäisessä matsissa. Yritin sitä sitten nostaa vähentämällä laukaisu tarkkuutta ja kovuutta. Siinähän sitten vähän oma molari parani, mutta samalla maalinteosta tuli aika tuskaa...

Miksi ne on menny poistamaan ne vanhat hyvät maalivahti sliderit? Jos vähän sais omaa molaria parannettua ja vastustajan heikenettyä, niin ei menis hermot jatkuvasti :D Se korjais kaiken...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

lemmu sanoi:
Otetaan onlinessa matsi, niin nähdään kuka on kuka ;)

No ihan sama, otetaa, mut emmää tullu tähän keulii että olisin kovin maalintekijä, tulin vaan sanoo et reenillä voittaa pelejä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mulla tilttaa peli aika usein :(. Tulee jokin teksti disc is unreadable.

1. Clean disc
2. Restart console.

Ikään ennemmin ei oo muut pelit tiltannu.
Ja heti ekalla pelikerralla tilttas, joten onko vika pelissä vai onko X0 sanomassa sopimuksen irti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Hagis sanoi:
Mulla tilttaa peli aika usein :(. Tulee jokin teksti disc is unreadable.

1. Clean disc
2. Restart console.

Ikään ennemmin ei oo muut pelit tiltannu.
Ja heti ekalla pelikerralla tilttas, joten onko vika pelissä vai onko X0 sanomassa sopimuksen irti.
Boxi on hajoamassa. :(
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Itse pelaan tähtipelaaja tasolla, olisiko se nyt kolmanneksi vaikein. Pari huomiota on tullut tehtyä.
1. Maalin tekeminen on todella vaikeaa. Yleensä 20-30 laukausta 5min erillä ja 0 tai 1 maalia. Tappio tulee dynastyssa usein 1-2, 0-1, 0-2 lukemin. Mikä siinä maalin tekemisessä voi olla niin vaikeaa. Laukaukset yleensä tulevat siniviivan jälkeen tai sitten hyökkäysalueella pienen kieputuksen päätteeksi ja veto myös blokataan usein.
2. Puolustuspelaaminen. Tekoälyn puolustuksen läpi on vaikea saada syöttöjä ja ne yleensä katkotaan. Omassa puolustuksessa pakisto ottaa ja leviää ja yhtäkkiä maalilla on vapaana mies one-timeria varten. Myös omat tietokoneen ohjaamat pelaajat lähtevät harhailemaan puolustuksessani mutta eivät vastustuksen.
3. Ammattilainen-taso on liian helppo taas kun voitto tulee yleensä 4-1 ja laukaukset 40-20. Pitäisi joku välimuoto taso saada keksittyä.

Kuitenkin viihdyttävä peli.

Ps. Sattuipa hassu bugi ekassa matsissa näytösottelussa kun kiekko meni maaliverkon läpi maaliin maalin takaa. :eek:

Allekirjoitan juttusi täysin, ihankuin samat ajatukset itellä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onko free agenteille jotain tehtävissä, että dynastya pelatessa NHL-joukkueet eivät hanki kaikkia hyviä pelimiehiä FA-listalta heti joukkueeseensa, jolloin joukkueiden rostereista tulee "vähemmät aidot"? Turhiin joukkueisiinkaan (itsellä kaikki muut paitsi NHL -ja AHL-joukkueet) ei tarpeeksi paljon saa pelaajia sysättyä, kun monien joukkueiden pelaajamaksimi on jo täynnä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Helvettiku sitä Advantagea pelaajien ja maalivahtien välillä ei voi säätää Dynastyssa! Otteluista ois saanu tasasempia ja reilumpia ja tää 08 pelimekaniikka ois päässy parhaaseen nautintoonsa!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Olen tossa nyt pari peliä netissä pelannut ja enkä ole löytänyt valikkoa, mistä voisi vaihtaa kentänvaihdot manuaalisiksi. Vai onko niin, että niitä ei online pelissä voi vaihtaa? Myös kokoonpanojen muokkaaminen ei onnistu online modessa. Ärsyttäviä pikku mokia..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

made44 sanoi:
Olen tossa nyt pari peliä netissä pelannut ja enkä ole löytänyt valikkoa, mistä voisi vaihtaa kentänvaihdot manuaalisiksi. Vai onko niin, että niitä ei online pelissä voi vaihtaa? Myös kokoonpanojen muokkaaminen ei onnistu online modessa. Ärsyttäviä pikku mokia..
Rehellisesti sanottuna, jos pitää valita näiden ja sulavan onlinen välillä, otan ennemmin lagittoman nettipelin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kylläpä on mukava todeta semmoinen asia että peli vaan paranee sitä mukaa kun enemmän pelaa. Pienten sliderisäätöjen ja kovan treenaamisen tuloksena on se että minä vien ja AI vikisee All-Starilla. Tässä pelissä pitää oikeasti pelata kurinalaista karvaus- ja puolustuspeliä jotta AI ei pääse pyörittämään karuselliään omaan päätyyn.

Hyökkäyspelissä kun vielä sotkee ketjujen välillä sopivasti taktiikoitaan niin hyvä tulee. Pelaamalla päädystä maalin eteen muutaman kerran alkaakin yllättäen viivasta löytymään tilaa laukauksille. Create a Play on myös mainio ominaisuus, itellä on käytössä 4 erilaista kuviota ylivoimapelille ja toiset 4 kuviota 5-5 -pelille. Lisäksi oon tehny pari "3-man rush" ja "2-man rush" -kuviota. Näillä kuvioilla ei mitään älyttömiä maalintekotilanteita tehdä vaan lähinnä laitetaan miehet liikkumaan siten että syöttöpaikkoja löytyy hyvin ja kuvion lopussa maalilla on porukkaa, lisäksi centterin laitan noissa kuvioissa yleensä asettumaan siten että se on valmiina puolustamaan keskellä hyökkäysaluetta sitten kun tulee kiekonmenetys...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Harmi, ettei uusintoja voi tallentaa ja lähettää muille. Tossa tuli niin selvä tilanne huijausmaalista. Taklasin kiekollista ensin siniviivan tuntumassa oikein kovin, mutta ei se siitä piitannut ja jatkoi matkaa. Toisen kerran taklasin hieman huonommin, mutta jatkoi matkaa. Pari kertaa onnistuin kunnolla kaivamaan kiekkoa pois, mutta eipä se siitä lähtenyt ja tekoäly sai toki maalin niin huonolla laukauksella, että ihan naurattaa. EA sais kyllä vääntää rehellisen tekoälyn, niin olisi varmasti maailman paras kiekkopeli. Toisaalta, yksi mahdollisuus nollapeliin olisi vain seistä oman maalin takana yhden maalin jälkeen. Aika tylsää sellainen kuitenkin olisi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tuntuu jotenkin oudolta 07:n jälkeen nyt kun on useita pelejä takana:
Jotenkin tuntuu ettei mikään yritys mene maaliin. Joko laukaus kilpistyy aina AI-pelaajaan tai sitten tietokone vain jotenkin hämmästyttävästi peittää yrityksen vaikka miten olisi vapaata paikkaa.
Tämä tosin tuntuu monesti toimivan vain tietokoneella, oma maalivahti kyllä imuroi milloin mitäkin laukauksia..
Hyvältähän tämä tuntuu mutta hieman on nyt turhautumista takana parin pelin jälkeen kun mikään ei uppoa, ei sitten millään.
Varmaan huonoa tuuriakin taas takana mutta silti, 07:ssa ikinä moista ongelmaa ollut. Tarvii varmaan hieman säädellä slidereita.

PS: hieman kun selailin vanhoja postauksia niin huomasin, että ainakin jotkut muut ovat samaa mieltä. Kiva huomata ettei olekaan yksin asian kanssa. Ei ehkä olekaan puhtaasti se kuuluisa "user error" :eek:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Voi #¤%"&, miksi tuo jankkaa joka kerta noista roster updateista kun yrittää etsiä nettipeliä? Aina löytyy muka uudet rosterit, vaikka valitsen Save kun ne on löydetty. Alkaa kyllästyttämään, varsinkin kun vastustaja löytyy ehkä joka kymmenennellä yrityksellä. Jos se on pakko tarkistaa joka kerralla, miksei sitä voi hoitaa huomaamatta taustalla.. :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Siinä bugittaa joku kun se haluaa ladata ne rosterit joka kerta. Ei kannata etsiä vastustajaa vaan luoda se matsi itse, niin ei pääse ne vastustajat karkailemaan sen vuoksi että lataat rostereita...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mä oon kyl aatellu pikkuhiljaa et on edessä iso breikki tosta pelistä tai sitte vaa lyön hanskat tiskiin ja myyn ton. 07:ssa oli hauskempaa kun tappiot ja voitot vuorotteli mut silti oli suht tiukkaa.

Ja unohtamattakaa PS2:sen NHL 2K7:aa. Loistavia pelejä..

Propsit kuitenkin tolle 08:selle monesta todella aidonolosesta jutusta. Muistuttaa todella paljon oikeeta lätkää..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Minä otin turpiini all-starilla about 20 matsia(10 min. erät) ja aika paljon practise modissakin tuli vietettyä aikaa ennenku alko kulkeen. Jos tuota peliä pelaa samalla tavalla kuin aikasempia EA:n lätkäpelejä niin PRO -tasoa korkeampaa vaikeustasoa ei kannata laittaa. Nuo 2 vaikeinta tasoa ovat todella paljon vaikeampia kuin edellisten pelien vaikein taso. Aattelin kirjottaa pitkän tarinan siitä miten minä dominoin AI:ta All Starilla, mutten ihan vielä ehdi(jos se nyt ketään kiinnostaa). Pitää saada penska nukkumaan ensin...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kirjota ihmees...välil tuntuu et peli on täysin hallinassa mut sitten odottaaki yhtäkkinen romahdusku kone paukuttelee maaleja.
 
Ylös Bottom