Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Kehotan kuitenkin antamaan pelin Default-asetuksille mahdollisuuden, ennen mitään Slidereiden muokkaamista. Henkilökohtaisesti en voisi edes kuvitella Slidereiden säätämistä, sillä se vääristäisi pelikokemukseni. Pelkään myös etten enää osaisi pelata netissä, muokattuihin Slidereihin tottumisen jälkeen.

En tiedä kuka tämä pm83 on, mutta oman suorituksen parantaminen muokattuja Slidereitä käyttämällä vaikuttaa aika pohjattomalta kaivolta. Jos peli on liian haastava All-Starilla tai Superstarilla, pelaa ihmeessä Prolla. Pro-vaikeustaso ei voi olla liian haastava kenellekään. Tietysti jos metsästätte Superstar-vaikeustasoa edellyttäviä Achievementtejä, ymmärrän tuskanne. Toisaalta tässä on kyllä vuosi aikaa hio taitojaan, ja kuten sanottua, itse olen jo suorittanut lähes jokaisen Superstar-vaikustason Achievementin, eikä siinä mennyt kuin tunti pari. Tämä siis vain esimerkkinä siitä, että Superstar-AI on voitettavissa ihan reilullakin pelillä, Default-asetuksilla.

Jaksamista vaan kaikille. :)

Pro-tasossahan on vikana lähinnä se et siin CPU on jo turhan köykänen. Hienoja maaleja kyl saa tehtyä Pro:lla.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Pro-tasossahan on vikana lähinnä se et siin CPU on jo turhan köykänen. Hienoja maaleja kyl saa tehtyä Pro:lla.

Aah, eli oletteko te näreissänne siitä, että Pro- ja All-Star-vakeustason välissä on liian suuri harppaus haastavuudessa? Pro on liian helppo, ja All-Star liian vaikea?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Aah, eli oletteko te näreissänne siitä, että Pro- ja All-Star-vakeustason välissä on liian suuri harppaus haastavuudessa? Pro on liian helppo, ja All-Star liian vaikea?
Itse olen ainakin tällaisen hyppäyksen huomaavinani.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kyl mä ainaki huomaan. Mun mielest All-Starilla tuskastuu helposti varsinkiku huomaa hallitsevansa matseja jne..CPU vaan rokottaa niin armottomasti, varsinki virheistä.

Ehkä pitäs laskee syötönkatkot minimiin ja jotain muuta säätöä et pärjäis.

Summa summarum tuntuu todella oudolta olla tämmöses tilantees EA-lätkäs! Mut ne jotku menneisyyden änärithä oli naurettavan helppoja välillä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Kyl mä ainaki huomaan. Mun mielest All-Starilla tuskastuu helposti varsinkiku huomaa hallitsevansa matseja jne..CPU vaan rokottaa niin armottomasti, varsinki virheistä.

Ehkä pitäs laskee syötönkatkot minimiin ja jotain muuta säätöä et pärjäis.

Summa summarum tuntuu todella oudolta olla tämmöses tilantees EA-lätkäs! Mut ne jotku menneisyyden änärithä oli naurettavan helppoja välillä.


Niinhän ne oliki, hienoo et on nyt haastetta oikeesti, älkääkä liikaa niitä slidereitä muutelko, ittensä huijjaamista :o
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tossa vähän aikaa sitten kirjottelin että Tähtipelaaja-taso eli All-Star on liian vaikea ja Pro liian helppo. Nyt kuitenkin maalinteko alkaa onnistua ja matsit päättyvät usein että minä ja AI molemmat teemme 1-3 maalia. Hyvä että nyt alkaa pelit luonnistua.
Huvikseni koitin äsken Superstarilla näytösottelua ja 7-1 tuli kuokkaan mutta vedot olivat aika samoissa...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

All-star taso on just sopiva. pitää vaan opetella puolustaan kunnolla ja pysyä maalin edessä ettei ne saa tehtyä one-timereita. ja kyllä niitä maaleja tulee kun vaan opettelee
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
En tiedä kuka tämä pm83 on, mutta oman suorituksen parantaminen muokattuja Slidereitä käyttämällä vaikuttaa aika pohjattomalta kaivolta. Jos peli on liian haastava All-Starilla tai Superstarilla, pelaa ihmeessä Prolla. Pro-vaikeustaso ei voi olla liian haastava kenellekään. Tietysti jos metsästätte Superstar-vaikeustasoa edellyttäviä Achievementtejä, ymmärrän tuskanne. Toisaalta tässä on kyllä vuosi aikaa hio taitojaan, ja kuten sanottua, itse olen jo suorittanut lähes jokaisen Superstar-vaikustason Achievementin, eikä siinä mennyt kuin tunti pari. Tämä siis vain esimerkkinä siitä, että Superstar-AI on voitettavissa ihan reilullakin pelillä, Default-asetuksilla.

Jaksamista vaan kaikille. :)

Kysehän ei ole siitä, että helpotettaisi omaa urakkaa, vaan nimenomaan koitetaan luoda pelistä realistisempaa ja nautittavampaa. Itse en ole koskaan ainakaan nähnyt tarpeelliseksi "suorittaa" tai tahkota pelejä, ETENKÄÄN rakastamiani kiekko - ja urheilupelejä hampaat irvessä tarkoituksena vaan piestä vastustaja, vaan nimenomaan nauttia pelistä ja saada siihen realismia, johon PM:n sendimät kanadalaiskaverin kehittämät maalivahtieditoinnit tähtäävät.
Tottahan toki peli voi olla ihan ok myös default-asetuksilla, pelasin itsekin muutaman pelin niillä alkuun, ja lopputulokset aika samanlaisia kuin noilla PM:n slideilla, mutta ei läheskään niin nautittavaa tai realistisen oloista. Toki, makuasioita kaikki nämä, mutta pointti tässä olikin vain se, ettei tuo slidereiden säätämäisen peritarkoitus ainakaan kaikilla ole se, että juostaan siitä, mistä aita on matalin, vaan maksimoidaan pelinautinto.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Pelaan Team Matcheissä lähes poikkeuksetta vasempana pakkina, joten ehkäpä teidänkin pitäisi omistaa jokunen tunti puolustuspelin harjoittelemiseen.

Tässäpä ehkä olennaisin asia, kun aletaan miettimään yksittäisiä syitä voittoihin ja tappioihin :)
kerrankin tällä asialla on EA:n peleissä jopa merkitystä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Harmi ettei noista slidereiden vaikutuksista ei oikein saa varmuutta että miten ne tarkalleen ottaen vaikuttaa peliin. Esim. kun säätää shot accuracyn nollaan niin vaikuttaako se myös AI:hin samalla tavalla kuin minuun?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
Kysehän ei ole siitä, että helpotettaisi omaa urakkaa, vaan nimenomaan koitetaan luoda pelistä realistisempaa ja nautittavampaa. Itse en ole koskaan ainakaan nähnyt tarpeelliseksi "suorittaa" tai tahkota pelejä, ETENKÄÄN rakastamiani kiekko - ja urheilupelejä hampaat irvessä tarkoituksena vaan piestä vastustaja, vaan nimenomaan nauttia pelistä ja saada siihen realismia, johon PM:n sendimät kanadalaiskaverin kehittämät maalivahtieditoinnit tähtäävät.
Tottahan toki peli voi olla ihan ok myös default-asetuksilla, pelasin itsekin muutaman pelin niillä alkuun, ja lopputulokset aika samanlaisia kuin noilla PM:n slideilla, mutta ei läheskään niin nautittavaa tai realistisen oloista. Toki, makuasioita kaikki nämä, mutta pointti tässä olikin vain se, ettei tuo slidereiden säätämäisen peritarkoitus ainakaan kaikilla ole se, että juostaan siitä, mistä aita on matalin, vaan maksimoidaan pelinautinto.

Se on vaan silleen et joillaki meistä on kova kilpailuvietti ja vaikea sietää tappioita urheilussa saatika elämässä..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tässä tuli muuten mieleen näitä maalivahti-edittejä tehdessä että sehän on melkein etsittävä pelin jokainen maalivahti editoitavaksi, sillä CPU värvää dynastyssa aivan varmasti paremman mokken jo editoidun tilalle. No, pikkuhomma :D.

SM-liigassa maalivahdit kannattaa luonnollisesti editoida todella rankalla kädellä änärivastaavia huonommiksi. Varsinkin kun ottaa huomioon, että puukäsi-liigapelaajien arvot ovat keskimäärin 50-75.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Poro24 sanoi:
Tässä tuli muuten mieleen näitä maalivahti-edittejä tehdessä että sehän on melkein etsittävä pelin jokainen maalivahti editoitavaksi, sillä CPU värvää dynastyssa aivan varmasti paremman mokken jo editoidun tilalle. No, pikkuhomma :D.

SM-liigassa maalivahdit kannattaa luonnollisesti editoida todella rankalla kädellä änärivastaavia huonommiksi. Varsinkin kun ottaa huomioon, että puukäsi-liigapelaajien arvot ovat keskimäärin 50-75.


hei camoon... Meinaat siis editoida kaikki molarit paskoiks että pärjäisit? haha....
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Se on vaan silleen et joillaki meistä on kova kilpailuvietti ja vaikea sietää tappioita urheilussa saatika elämässä..

Samoin samoin, en mäkään siedä häviämistä missään muodossa, mutta ennenkaikkea haluan hävitä sit reilusti, jos häviän, sekä haluan haastetta, mutta siltikään pääasia ei ole vain summittainen runnominen pelejä läpi, vaan ns. nauttia siitä matkastakin. Tottakai voitto mielessä, mutta myös ne matkat sinne voittoihin. Ei vain numeroiksi tilastoihin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
Samoin samoin, en mäkään siedä häviämistä missään muodossa, mutta ennenkaikkea haluan hävitä sit reilusti, jos häviän, sekä haluan haastetta, mutta siltikään pääasia ei ole vain summittainen runnominen pelejä läpi, vaan ns. nauttia siitä matkastakin. Tottakai voitto mielessä, mutta myös ne matkat sinne voittoihin. Ei vain numeroiksi tilastoihin.


Kyllä, ite ainaki tykkään kans esim jos kaverin kans pelaa et on hyvä matsi, toki haluan kans aina voittaa mut ei jollai räkämaaleilla voitto esim hirveesti tyydytä :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
En tiedä kuka tämä pm83 on, mutta oman suorituksen parantaminen muokattuja Slidereitä käyttämällä vaikuttaa aika pohjattomalta kaivolta. Jos peli on liian haastava All-Starilla tai Superstarilla, pelaa ihmeessä Prolla. Pro-vaikeustaso ei voi olla liian haastava kenellekään. Tietysti jos metsästätte Superstar-vaikeustasoa edellyttäviä Achievementtejä, ymmärrän tuskanne. Toisaalta tässä on kyllä vuosi aikaa hio taitojaan, ja kuten sanottua, itse olen jo suorittanut lähes jokaisen Superstar-vaikustason Achievementin, eikä siinä mennyt kuin tunti pari. Tämä siis vain esimerkkinä siitä, että Superstar-AI on voitettavissa ihan reilullakin pelillä, Default-asetuksilla.

Jaksamista vaan kaikille. :)
Hei. Nimeni on pm83. Olen suuri konsolikiekon ystävä. Realistisen sellaisen.

Ensinnäkin minua ei kiinnosta tippaakaan montako achievement pistettä minulla on. Achievement pisteet eivät ole minulle mittapaalu, jolla vertailla omaa pelaamistani muihin. Pelaan pelejä aivan muusta syystä. Toisekseen sliderit on tehty peliin sitä varten, että niitä voi rukata oman maun mukaan. Itse koen defaut-sliderit esim. aivan liian nopeatempoisiksi. Jos sinä tykkäät pelata default-asetuksilla niin sehän on oikein mukavaa, mutta jos jotkut haluavat rukata slidereita tai editoida tiettyjä arvoja pelaajilta saadakseen pelistä enemmän "oikean" tuntuisen niin anna heille mahdollisuus tehdä niin.

En halua pelata pro-tasolla monestakin syystä: Ei stick-collisionia, teköäly on luonnollisesti heikompi ja yksinkertaisesti se on liian helppo taso omaan makuun. Superstar-taso on pelissä täydellinen ja kun maalivahteja muokkaa, pelistä tulee vieläkin nautittavampi.

Hyviä lätkähetkiä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
hei camoon... Meinaat siis editoida kaikki molarit paskoiks että pärjäisit? haha....
Nyt ymmärsit taas ihan väärin. Downfall jo asian perustelikin hyvin viestissä #708. Samalla tavalla tuossa huononee omatkin maalivahdit, eli konehan tekee entistä kovemmalla prosentilla maaleja. Eli minusta tuntuu, että pärjään näiden muutosten jälkeen entistä huonommin :D.

Dynastysta joutuu pitämään taukoa editointien vuoksi, niin tuli vedeltyä 10 minuutin erillä kaksi SM-Liigamatsia maalivahtien kokonaisarvojen ollessa 70 ja 71. Tulokset varsinaisten peliaikojen jälkeen 1-1 ja 0-0. Ehkä olen oppinut puolustamaan, ja unohtanut samalla miten tehdään maaleja, mutta liian vähän verkko soi edelleen. Huomattavasti lisää täytyy laskea arvoja tuostakin O.O.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Nyt viikonlopun mättämisen jälkeen peli maistuu entistä paremmalle, kun all-star ei ole enää mahdoton vaikeustaso. Puolustuksen kanssa ei saa kyllä pelleillä yhtään, sillä tietokone rankaisee oikeasti heti. Mutta sama toimii kyllä toiseenkiin suuntaan, jos tietokone tekee virheen, saan siitä kyllä usein maalin tehtyä. Kovin usein tietokone ei kyllä virheitä tee, joten aika paljon tulee tehtyä maaleja pitkän rakentamisen ja pyörittämisen päätteeksi.

Mitään pahalta huijaukselta vaikuttavaa en ole havainnut. No ehkä 1v1 tilanteissa tietokone vie kiekon hieman turhan usein. Aloituksissa aloittavan pelaajan taidot tuntuvat vaikuttavan todella paljon, sillä 3. ja 4. kentän senttereillä en voita aloituksia käytännössä koskaan, mutta ykkösen sentteri voittaa vähintään 80% aloituksista.

Mutta juu, kyllä viikonlopun alussa vielä hajotti, kun tappioputki venyi ja venyi. Nyt ollaankin jo voittoputkessa :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kuinka uudet nuo rosterit ovat? Meinasin vaan että rupeisin niitä vääntämään ja jatkoajan kautta meinasin tehdä mutta mistä kohtaa kannattaa aloittaa? Tarkoitan nyt NHL-kokoonpanoja!
 
Ylös Bottom