Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mulla hyytyi kone ensimmäisessä pelissä, mutta sen jälkeen ei ole ollut ongelmia. Eilinen päivä meni lähes kokonaan tätä hakatessa, Dynastya pelaan toistaiseksi Pro-tasolla, matsit on jännittäviä vääntöjä ja lopputulokset on aina maalimääriltään realistisia. Voitot ja tappiot ovat menneet aika tasan. Netissä on tullut myös pelailtua paljon, todella koukuttavaa touhua vaikka turpaan tuleekin, eilen tuli aika moneen otteeseen todettua "vielä yksi matsi".

AI:ssa ottaa päähän oikeastaan ainoastaan tuo puolustajien passiivisuus, äijät tuntuvat lähinnä seisoskelevan paikoillaan ja usein edessä pyörivää irtokiekkoakaan ei viitsitä napata haltuun. Oma pakittaminen lähti sujumaan huomattavasti paremmin kun ymmärsin miten noita LB/RB-nappeja kuuluu käyttää. Sama juttu laukauksissa, tietokone upottaa välillä vähän turhan helpolta näyttäviä vetoja yläkulmaan tms, mutta onnistuu ne itseltäkin kun tajusi alkaa nostamaan katseen ylös ennen vetoa (Vision Control nappi pohjaan siis). Vielä kun oppisi vääntämään tuota tähtäystattia muualle kuin ääriasentoihin.

NHL-pelit vuosilta 98-2006 jäivät väliin, 07:n omistin mutta siitä en syystä tai toisesta innostunut läheskään näin kovasti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Maajoukkue-turnaus superstarilla on riemukasta ja raivostuttavaa pelattavaa. Heikot maat kuten Italia kaatuu suurinumeroisesti 6-3, keskivahva kuten Sveitsi kaatui vielä tasaisen väännön jälkeen 2-1, mutta Tsekki vei 4-1 ja jenkit 8-1 (johdin jopa alussa S Koivun huikealla harhautuksella). :)

No ekassa playoff-pelissä Valko-Venäjä kukistui jälleen 3-2, vaikka olin jo 2-0 häviöllä. Huikea peli :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
ei voi ymmärtää. miten voit vaihtaa 08:n jälkeen vielä 07:aan =O. eikö susta sit oo hyvä että pakit osaa puolustaa tällä kertaa?

En ymmärrä puhettasi, osaan puolustaa 07:ssa paljon paremmin. Eikä ne ihan kujalla ole ne 07:sen CPU-pakit. Matsit on tiukkoja, joskus voitan minä, joskus CPU.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
En ymmärrä puhettasi, osaan puolustaa 07:ssa paljon paremmin. Eikä ne ihan kujalla ole ne 07:sen CPU-pakit. Matsit on tiukkoja, joskus voitan minä, joskus CPU.

08:n demon jälkeen kun kokeili vielä kaverin kanssa 07:a niin en vain voi ymmärtää miten aikaisemmin tuota 30 fps:n peliä ole huomannut. Tuohan tuntui pelkältä nykimiseltä. 08 on vain paljon sulavampi ja luistelu niin paljon realistisempi, joten tuo jo saisi minut valitsemaan 08:n. Tosin koko versiota en viime viikolla saanut kun tuo Gigantti ei peliä ollut hankkinut, mutta ehkä jo tänään. Katsellaan sitten uudestaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Tragedy sanoi:
08:n demon jälkeen kun kokeili vielä kaverin kanssa 07:a niin en vain voi ymmärtää miten aikaisemmin tuota 30 fps:n peliä ole huomannut. Tuohan tuntui pelkältä nykimiseltä. 08 on vain paljon sulavampi ja luistelu niin paljon realistisempi, joten tuo jo saisi minut valitsemaan 08:n. Tosin koko versiota en viime viikolla saanut kun tuo Gigantti ei peliä ollut hankkinut, mutta ehkä jo tänään. Katsellaan sitten uudestaan.

Nojoo kyllähä pientä nykimistä on havaittavissa, mut mulle on iskostunu todella hyvin selkärankaan 07:sen pelattavuus ja pystyn hallitsee ettei puolustajat heittelehdi puolelta toiselle.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

m00se sanoi:
Muutetaan statseilla helpommaks "kilpailuviettiin" vedoten: Tolla ei ole mitään tekemistä kilpailuvietin kanssa, kilpailua kun ei pääse noilla konsteilla syntymään. "V***U MÄ OON KOVA JÄTKÄ, VEDIN ÜBER-MEGASTARA-TASOLLA KONETTA TAULUUN 10-0!!! ENKÄ MUUTTANU VASTUSTAJIEN STATSEJA EES MITENKÄÄ ÄLYTTÖMÄSTI" Tommonen touhu on pelkkää oman egon valheellista pönkitystä ja ittensä kusettamista, vakuuttelua omasta paremmuudesta. Samanlaista käyttäytymismallia tapaa mm. vaimonhakkaajista. Mitäs sitten kun niitä statseja on muutellu alakanttiin ja kauden päätteeks draftista löytyy kavereita ketkä pieksee sun Jagrit ja Crosbyt silmät kiinni yhellä kädellä?

Muuten ihan aiheellinen vuodatus, tosin hivenen turhalla volumella :D mut tää viimeinen reväytti perseen totaalisesti :D Susta tulis hyvä k-18 Stiller :)

Mutjoo, samaa mieltä olen siitä, että mun mielestä älytöntä valittaa pelin paskuudesta, kun kerrankin häviää koneelle, osaamatta pelata. Tokihan se vituttaa, ei sillä, mutta nyt kun meillä on peli, jossa on about 10v ajan mukana roikkuneet lastentaudit korjattu suht' hyvällä menestyksellä ja päästy pikkuhiljaa asiaan, niin jengi on heittämässä pyyhettä kehään. Mut tosiaan, ei se multa ole pois. Ihmettelenpä tässä vain.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Noniin siis ihmettelen sellaista vieläkin, että kun menen vaikka joukkueiden kokoonapanot paikkaan, taikka niihin harjoitus juttuihin, niin kone sanoo näin "Tallennuslaitteeseen hard drive on tallennettu kohteelle nhl profiili sallittu enimmäismäärä tiedostoja. Aiempi tiedosto on korvattava, jotta uuden tiedoston voi tallentaa. Haluatko varmasti jatkaa?" Eli tuleeko muille tälläistä, ja mitä tämä tarkoittaa? :confused:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Noniin siis ihmettelen sellaista vieläkin, että kun menen vaikka joukkueiden kokoonapanot paikkaan, taikka niihin harjoitus juttuihin, niin kone sanoo näin "Tallennuslaitteeseen hard drive on tallennettu kohteelle nhl profiili sallittu enimmäismäärä tiedostoja. Aiempi tiedosto on korvattava, jotta uuden tiedoston voi tallentaa. Haluatko varmasti jatkaa?" Eli tuleeko muille tälläistä, ja mitä tämä tarkoittaa? :confused:

Minulla on sama "ongelma". En tiedä sen paremmin, kuin mitä viesti suomen kielellä lupailee.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jahas. Jotain 7 peliä takana, pro:lla vasta pelaan ja totuttelen.

Siis ei epäilystäkään, että tämä on kolmetoista metriä 07:aa parempi, ei siinä mitään. Mutta kitistään nyt muutamasta asiasta.

- Edelleenkin nuo sliderit hämmästyttää. Säädin nopeuden minimiin, ja aikamoista vauhtia ne siellä vieläkin menevät. Syötönkatkot maksimiin, no, tietokone katkoo aika hyvin, omat äijät sitten aika paljon vähemmän.

- Omien äijien kädettömyys kyllä paistaa silmään, vaikka olisi kuinka "mennään päälle"-taktiikat päällä ja aggresiivisuutta säädetty. Puolustaminen edelleen vähän turhan millintarkkaa touhua mieleeni välissä, ja AI:n ohjaamat pakit seisoskelevat aikalailla tumput suorina kun syöttöjä menee tonnikaupalla vierestä ja kiekko pyörii naaman edessä.

- Tietokone kyllä huijaa välissä. Takaa-ajoasemassa läpsähtelee aivan omituisia lerppuja häkkiin, ja välissä syöttörumba hyökkäysalueella on aivan fenomenaalista.

Pelataan nyt vielä lisää, sillä eihän tämä huono ole. Voi vaan olla, että oma mielenkiinto ei riitä yksinpelailuun kovin pitkälle. Saa nähdä viikonloppuna kun kaverin kanssa otetaan matsia, että paljonko nuo sliderit siinä sitten vaikuttaa, kun jotkut tuntuu tosiaan vaikuttavan vain CPU:hun. Jos kaverin kanssa jaksaa yli 10 peliä pelata, niin ei kai tätä sitten tarvitse maahan kaivaa ja pissata päälle. Kuten 07:lle olisi pitänyt jo aikaa sitten tehdä, en vaan ole muistanut.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Joo se pelin nopeusslideri on kyllä perinteistä EA:ta, ainoa pelattava nopeus mulle on miniminopeus joka on kyllä ihan ok. Se vaan tuossa ihmetyttää että onko se niin hirveän vaikeaa tehdä semmonen slideri jossa skaala ois vaikka 0-20. Ois kiva tietää että säätääkö tuota nopeusslideria kukaan ikinä nopeammalle kuin default, gamespeed sliderin kun laittaa täysille niin on melko hupaisan näköistä jo peli.

Pro -tason omasta AI:sta en oikein osaa sanoa mitään kun en oo kokeillut, ite alotin all-starilla ainoastaan sen takia kun minä tykkään hävitä 100-0 aluksi ja sitten pikkuhiljaa oppia pelaamaan ja voittamaan. Nyt kun about 40 matsia 10 minuutin erillä + treenit on takana niin superstarilla voitan ja häviän ja kivaa on. Aivan sairaan hyvää kiekkoa 90% ajasta. Silloin kun ei oo kivaa niin vastassa on yleensä Penguins tai joku muu kova porukka ja AI pyörittää minut ihan solmuun.

En tiiä mistä se johtuu että esim. Toronton pyöritin 4-1 ja Bostonin 2-0 ja molemmissa matseissa vastustaja jäi alle 20 laukaukseen maalia kohti eikä viettäny hyökkäysalueella aikaa kuin about 5 minuuttia yhteensä. Sitten tulee joku toinen matsi ja meno on täysin päinvastaista, en pääse mihinkään ja AI pyörii minun alueella kuin ampiaisparvi. Vaan tylsäähän se olis jos pelkkiä voittoja tulis...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
En ymmärrä puhettasi, osaan puolustaa 07:ssa paljon paremmin. Eikä ne ihan kujalla ole ne 07:sen CPU-pakit. Matsit on tiukkoja, joskus voitan minä, joskus CPU.

jokainen nyt osaa puolustaa 07:ssa! Puolustus on ihan kuraa ja vastustajan voittaa aina joku 15-5 omilla slidereilla, jotka on vaikeemmat kuin superstar-taso. Ei miellyttävää lätkää siis, mutta 08:ssa on haastetta vaikka muille jakaa. Mikset sitten pistä helpompaa vaikeustasoa?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
Muuten ihan aiheellinen vuodatus, tosin hivenen turhalla volumella :D mut tää viimeinen reväytti perseen totaalisesti :D Susta tulis hyvä k-18 Stiller :)

Mutjoo, samaa mieltä olen siitä, että mun mielestä älytöntä valittaa pelin paskuudesta, kun kerrankin häviää koneelle, osaamatta pelata. Tokihan se vituttaa, ei sillä, mutta nyt kun meillä on peli, jossa on about 10v ajan mukana roikkuneet lastentaudit korjattu suht' hyvällä menestyksellä ja päästy pikkuhiljaa asiaan, niin jengi on heittämässä pyyhettä kehään. Mut tosiaan, ei se multa ole pois. Ihmettelenpä tässä vain.

:D Kiitti, välillä pitää päästellä höyryjä :p
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Anrii sanoi:
jokainen nyt osaa puolustaa 07:ssa! Puolustus on ihan kuraa ja vastustajan voittaa aina joku 15-5 omilla slidereilla, jotka on vaikeemmat kuin superstar-taso. Ei miellyttävää lätkää siis, mutta 08:ssa on haastetta vaikka muille jakaa. Mikset sitten pistä helpompaa vaikeustasoa?

Pro-tasohan on naurettavan helppo?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Ei edes superstar ole epäreilu, pirun haastava se kyllä on. Vaan Littman tais sanoakin että all-star ja superstar on tänä vuonna molemmat vaikeampia kuin 07:n superstar.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
All-Star taso on epäreilu.

Tähän ottaisin mielelläni perusteluja. Itse ainakin pärjään siinä nyt vallan mainoisti ensin 10 peliä Prolla pelattuna ja sitten 15 All-Starilla (suurin osa niistä tappioita) mutta sitten maalintekovainuni heräsi ja alan voittamaan matseja ja nyt viimeisimmästä 15 matsista All-Star tasolla on 10 voittoa tullut.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Tähän ottaisin mielelläni perusteluja. Itse ainakin pärjään siinä nyt vallan mainoisti ensin 10 peliä Prolla pelattuna ja sitten 15 All-Starilla (suurin osa niistä tappioita) mutta sitten maalintekovainuni heräsi ja alan voittamaan matseja ja nyt viimeisimmästä 15 matsista All-Star tasolla on 10 voittoa tullut.

Kerropa miten peli rupes sit kulkee..ja mil joukkueel pelaat? Onko hyvä maalivahti? Kovalchukin kaltasia maalitykkejä?
 
Ylös Bottom