Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

"Veteraanina" lähdin Superstarilla tahkoamaan, ja kyllähän sitä turpaan on tullut. Kyse ei ole niinkään siitä etteikö maaleja saisi tehtyä, vaan siitä että tarvii opetella puolustamaan, jotta hankittu johto myös pysyisi :rolleyes:. Kone tekee kyllä todella kovalla prosentilla maaleja, mutta omatkin maalit syntyy kyllä niiltä samoilta sektoreilta.

Nim. hävisin juuri 3-1 johdon 3-5 tappioksi:D.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitäs tuossa, kun olen noi sm-liigan kokoonpanot päivittänyt nytte tässä, niin selostaja sanoo itse tehtyjen pelaajien nimet :rolleyes: Esim Ilveksen Mike Bishain olen tehnyt itse peliin, koska sitä ei pelissä ole, niin pelissä selostaja sanoo Bishai, eikä sen numeroa. Eikös ennen ole aina selostaja sanonut itse tehtyjen pelaajien numeron vain.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Mitäs tuo meinaa, kun menee sinne joukkueen kokoonpanot paikkaan, niin se jotain sanoo, että kovalevyllä on jo liikaa tallennuksia sillä profiililla tai jotain ja sanoo että jotain pitää poistaa, ja että haluatko jatkaa. Vaikka ei mulla ees oo paljoa mitään tallennuksia. :confused:
Sanoo tuota myös kun menee tekeen niitä kuvioita sinne create a play hommaan. Eli mikä voisi olla?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mä oisin valmis myymään tän pelin 360-version..privaattiviestiä vaa ja tarjouksia. Vastailen ainakin illan aikana ihan varmasti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Sanoo tuota myös kun menee tekeen niitä kuvioita sinne create a play hommaan. Eli mikä voisi olla?

se tarkoittaa sitä että kun tekee muutoksia niin se tallettaa ne sen vanhan talletuksen päälle esim create playssä vaan muistuttaa että jos teet muutoksia kuvioon niin vanha kuvio korvautuu sillä uudella ei mitään vakavaa siis
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Hei. Nimeni on pm83. Olen suuri konsolikiekon ystävä. Realistisen sellaisen.

Ensinnäkin minua ei kiinnosta tippaakaan montako achievement pistettä minulla on. Achievement pisteet eivät ole minulle mittapaalu, jolla vertailla omaa pelaamistani muihin. Pelaan pelejä aivan muusta syystä. Toisekseen sliderit on tehty peliin sitä varten, että niitä voi rukata oman maun mukaan. Itse koen defaut-sliderit esim. aivan liian nopeatempoisiksi. Jos sinä tykkäät pelata default-asetuksilla niin sehän on oikein mukavaa, mutta jos jotkut haluavat rukata slidereita tai editoida tiettyjä arvoja pelaajilta saadakseen pelistä enemmän "oikean" tuntuisen niin anna heille mahdollisuus tehdä niin.

En halua pelata pro-tasolla monestakin syystä: Ei stick-collisionia, teköäly on luonnollisesti heikompi ja yksinkertaisesti se on liian helppo taso omaan makuun. Superstar-taso on pelissä täydellinen ja kun maalivahteja muokkaa, pelistä tulee vieläkin nautittavampi.

Hyviä lätkähetkiä.

Sliderit on ilman muuta tehty säädettäviksi, jotta pelaajat voivat pelata mieleistään jääkiekkoa. En uskalla sanoa pystyvätkö pelaajat itse säätämään pelistä "realistisemman", ainakaan tietoisesti, mutta ainakin sellaisen minkälainen käsitys kullakin on jääkiekosta, ja miellyttävästä sellaisesta.

Minun älähdys kohdistuikin heihin, jotka väittävät Superstar AI:n olevan mahdoton ja ylivoimainen, ja kehotin heitä harjoittelemaan ennen kuin he sukeltavat Slidereiden pohjattomaan kaivoon.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Bernhardt sanoi:
Sliderit on ilman muuta tehty säädettäviksi, jotta pelaajat voivat pelata mieleistään jääkiekkoa. En uskalla sanoa pystyvätkö pelaajat itse säätämään pelistä "realistisemman", ainakaan tietoisesti, mutta ainakin sellaisen minkälainen käsitys kullakin on jääkiekosta, ja miellyttävästä sellaisesta.

Minun älähdys kohdistuikin heihin, jotka väittävät Superstar AI:n olevan mahdoton ja ylivoimainen, ja kehotin heitä harjoittelemaan ennen kuin he sukeltavat Slidereiden pohjattomaan kaivoon.

Oonkoha mä ainoo joka pysy jollaitapaa heti ekal kerral Superstaril vastustajan kyydis? tiukka matsi oli jne..mut sitten sama Vancouver-mikä lie olikaa toinen jengi vastakkain uudelleen All-Star tasolla ja peli nopeesti 0-5.:confused:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Oonkoha mä ainoo joka pysy jollaitapaa heti ekal kerral Superstaril vastustajan kyydis? tiukka matsi oli jne..mut sitten sama Vancouver-mikä lie olikaa toinen jengi vastakkain uudelleen All-Star tasolla ja peli nopeesti 0-5.:confused:

Hehe, et ole yksin, olen voittanut ensimmäisestä kahdeksasta ottelusta Superstaria vastaan kuusi. Pelasin kyllä netissä useita matseja ennen offline-urakan aloittamista, ja takana on myös n. 100 peliä Pro-tasolla demossa, joista osa niistäkin ihmistä vastaan. Vaikea verrata.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kaveri joka omistaa XO:n sekä ps3 kyseli tossa että kumman ostais XO360 vai ps3 version.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

X360 siinä on seksikäs 60 FPS, niinpä se on sulava kuin hunaja.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

käkikotka sanoi:
Tavallaan..mulle riittää et on 07, tiukat pleijarit menossa.

ei voi ymmärtää. miten voit vaihtaa 08:n jälkeen vielä 07:aan =O. eikö susta sit oo hyvä että pakit osaa puolustaa tällä kertaa?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Heh. Oletin että jos joku luovuttaa, niin se olisin ensimmäisenä taas minä. Mutta empä kerennyt peliä hommaamaan sitten ajoissa. Nyt pitää tyyytyä toiseen sijaan, niisk.

Ei vaan, tänään haen ja viikonloppuna mätetään kaverin kanssa sitten kunnolla.

Tuossa ajassa ehtii jo vähän oppia jotain, säätelemään slidereita ja vaikka editoimaan pelaajia mieleisekseen jos ei sliderit riitä, ja katsoa sitten. Odottaisin että ainakin kaveria vastaan voisi olla ns. hauskaa, jos yksinpeli alkaa vituttamaan.

Jos ei synny sellaista "jee"-tuntumaa tai "no koitetaan nyt säätää vielä kerran"-asennetta niin enköhän mäkin äkkiä ala itkemään. Kirjaimellisesti itkemään. Housuihin. 07:aan en kyllä vaihda, se nyt on niin susi että vieläkin tekee vihaiseksi.

Pääsisiköhän taas nuorille vuosille ominaiseen "tänään editoidaan saatana koko liiga kuntoon 10 15 tunnissa ja kunnolla"-fiiliksiin. NHL 2004:n kanssa (pc) jaksoi editoimista tehdä helvetisti. Tosin johtuen siitä että jokaista pelaajaa ei tarvinnut muokata erikseen ohjelmilla. Jollain NHLViewillä vaan pudotteli esim. kaikkien molarien tiettyä arvoa kerralla, jos ei miellyttänyt.

No, saa nähdä sano mummu ku pää irtos.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

pm83 sanoi:
Itse koin nämä sivut hyödyllisiksi päivittäessäni. Toivottavasti näistä on apua urakassa.

http://elemenohpe.fileave.com/NHL08Guide.txt
http://www.thebreakaway.net/forums/showthread.php?t=8480
Kiitoksia. Hommaa on kyllä aika pirusti noissa. Ja ainut miinus puoli niin tuossa kun sanotaan että pelaa vaikka Anaheimissa niin onkin farmissa ja sieltä pitää niitä etsiä. Kokoonpano päivitykset eivät ole varmaan edes tulossa pitkään aikaan joten kaipa nuo on jotenkin väännettävä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Vois kyllä kohta itekin harkita koko paskan myymistä, kun ei vaan voi pelata välillä edes yhtä ottelua ilman jäätymistä yms. Ja EA:n pelit tuntien tän bugin korjaaminen tois tilalle jonkun vielä rasittavamman.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Liekö tuo mahdollista, että jäätymisongelmaisilla olisi konsolissa jotain rikki, joka ei kuitenkaan yleensä haittaa pelaamista/esiinny muissa peleissä.. sillä omalla konsolilla on nyt takana noin 50 matsia, käytännössä pelin ollessa käynnissä noin 8-10h per päivä julkaisusta lähtien, ilman yhtään jäätymistä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Woe kiesus mitä kitinäää!!! Pää hajoaa pienemmästäkin...

Pistetään nyt pökköä pesään siitä huolimatta että on tän jälkeen kaverit vähissä:

Peli liian vaikea: Opettele pelaamaan

En voita, en tykkää eli peli on paska: Elämä on välillä vaan niin pirun kovaa. Ihan tosissaan jos ollaan niin just näillä avuilla (onneks) nyypät tippuu suht nopeesti kelkasta.

Muutetaan statseilla helpommaks "kilpailuviettiin" vedoten: Tolla ei ole mitään tekemistä kilpailuvietin kanssa, kilpailua kun ei pääse noilla konsteilla syntymään. "V***U MÄ OON KOVA JÄTKÄ, VEDIN ÜBER-MEGASTARA-TASOLLA KONETTA TAULUUN 10-0!!! ENKÄ MUUTTANU VASTUSTAJIEN STATSEJA EES MITENKÄÄ ÄLYTTÖMÄSTI" Tommonen touhu on pelkkää oman egon valheellista pönkitystä ja ittensä kusettamista, vakuuttelua omasta paremmuudesta. Samanlaista käyttäytymismallia tapaa mm. vaimonhakkaajista. Mitäs sitten kun niitä statseja on muutellu alakanttiin ja kauden päätteeks draftista löytyy kavereita ketkä pieksee sun Jagrit ja Crosbyt silmät kiinni yhellä kädellä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Minä sain pelin kerran jumiin. Kikkailin rostereiden kanssa, tallensin oman roster1:n nimelle roster2 ja sen jälkeen kävin livessä mutkan ja hain online rosterit ja tallensin ne roster1 nimellä. Tämän jälkeen menin franchisen practise -modiin ja peli jumiin pelaajia valittaessa.

Roster1:lle deleteä ja taas toimi. Vähän haiskahti siltä tuo että franchise haisteli jotain pelaajaa roster1:stä mutta sitä ei siellä ollut ollenkaan koska olin vaihtanu sen rosterin nimen roster2:ksi. Paha sanoa tietysti 1 kerran perusteella mutta tuossa minun ykkösketjussa on luotu pelaaja ja se oli treeneihin menossa ja sitä pelaajaa ei tässä tapauksessa tietenkään roster1:ssä ole ollenkaan.
 
Ylös Bottom