Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Aivan mahtava peli tämä NHL08 kyllä on. Ei menneet rahat hukkaaan heh :)
Toki nämä pienet bugit hieman polttaa käämejä, mutta kun paketti on muuten niin loistavasti kasassa, niin ei haittaa loppupeleissä tippaakaan.

Pelaaminen oli alussa melkoista hakemista, kun edellinen lätkäpeli jota olen pelannut oli NHL97, mutta kyllä se siitä sitten lähti suttaantumaan.
Vielä kun löytyisi suomalaisia pelaajia niin oksat pois! (vinkki vinkki) ;)

9,5/10 HaadCorrr suosittelee peliä lämpimästi kaikille heh hhe :cool:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Huh huh! Tänään pelasin jotain suomalaista vastaan varmaan 10 peliä :D Kaikis tuli turpaa mut aika tiukkoja pelejä ja muutaman pelin hävisin viimesellä minuutilla :mad: Ei vaan osaa lopettaa häviön jälkeen :D
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Voisko joku kertoa vähä vinkkejä puolustuspelaamiseen ihan ihmistä vastaan?

Mun suurin ongelma on että syötönkatkot ei tunnu onnistuvan vastustajan malliin ja pokecheckit onnistuu vain harvoin. Välillä tulee vastustajalle kauheita mylläköitä mun alueella kun en saa kiekko vitullakaan pois.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
Voisko joku kertoa vähä vinkkejä puolustuspelaamiseen ihan ihmistä vastaan?

Mun suurin ongelma on että syötönkatkot ei tunnu onnistuvan vastustajan malliin ja pokecheckit onnistuu vain harvoin. Välillä tulee vastustajalle kauheita mylläköitä mun alueella kun en saa kiekko vitullakaan pois.
Miten koitat tehdä syötön katkoja? itse katkaisen syötöt painamalla poke check -nappia oikealla hetkellä, juuri kun kiekko on ohittamassa pelaajaa. Älä tee sitä virhettä, minkä itse olen tehnyt jokaisessa Nhl:ssä, missä poke check on, eli koita ottaa kiekkoa pois tai katkoa syöttöjä pitämällä poke checkiä pohjassa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Haluaisiko kukaan vieläkään paljastaa minulle sitä, että onko peli oikeasti niin tyrätty, että en voi haastaa kaverilistalla olevia, NHL08:a pelaavia pelaajia valintani mukaan haastepeliin milloin lystää? Voinko siis pelata kaveriani vastaan VAIN ja AINOASTAAN turnauksien / liigojen kautta?


Selvennetään ettei vaan mennyt ohi: Kun painan NHL08:n valikossa X0-näppäintä, ja sieltä menen ystävälistaani jossa on vaikka pelaaja nimeltä "pelaaja2" onlinessä, ja NHL08:sin pauloissa. "Haasta otteluun" tms, eli se ylin valintakohta on AINA harmaana. Eli ominaisuus on siellä, mutta jostain syystä emme ole löytäneet keinoa haastaa toisiamme. Miten se tehdään?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Haluaisiko kukaan vieläkään paljastaa minulle sitä, että onko peli oikeasti niin tyrätty, että en voi haastaa kaverilistalla olevia, NHL08:a pelaavia pelaajia valintani mukaan haastepeliin milloin lystää? Voinko siis pelata kaveriani vastaan VAIN ja AINOASTAAN turnauksien / liigojen kautta?


Selvennetään ettei vaan mennyt ohi: Kun painan NHL08:n valikossa X0-näppäintä, ja sieltä menen ystävälistaani jossa on vaikka pelaaja nimeltä "pelaaja2" onlinessä, ja NHL08:sin pauloissa. "Haasta otteluun" tms, eli se ylin valintakohta on AINA harmaana. Eli ominaisuus on siellä, mutta jostain syystä emme ole löytäneet keinoa haastaa toisiamme. Miten se tehdään?

En nyt ole ihan varma, mitä kautta olet koittanut tota, mutta tehkääpäs silläviisiin, että toinen teistä luo pelin ja haastaa sitä kautta.

Eli: pelin alkuvalikosta Xbox Live->online game modes->online versus play->create session->unranked match->sitten aukeaa ruutu, jossa on modausmahdollisuuksia, mielenne mukaan sitten gamespeedit, erän pituudet jne, ja sitten tärkeä kohta, PRIVATE SESSION-kohtaan YES. Sen jälkeen kun säädöt on säädetty, ->create a session, jonka jälkeen pitäisi aueta kaverilistasi, josta voit valita sitten tyypin, kelle lähetät game inviten, jonka toinen voi hyväksyä ja eikun pelit käyntiin.

Toivottavasti tämä oli se ongelma, enkä nyt käsittänyt jotain aivan muuta :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

downfall sanoi:
En nyt ole ihan varma, mitä kautta olet koittanut tota, mutta tehkääpäs silläviisiin, että toinen teistä luo pelin ja haastaa sitä kautta.

Eli: pelin alkuvalikosta Xbox Live->online game modes->online versus play->create session->unranked match->sitten aukeaa ruutu, jossa on modausmahdollisuuksia, mielenne mukaan sitten gamespeedit, erän pituudet jne, ja sitten tärkeä kohta, PRIVATE SESSION-kohtaan YES. Sen jälkeen kun säädöt on säädetty, ->create a session, jonka jälkeen pitäisi aueta kaverilistasi, josta voit valita sitten tyypin, kelle lähetät game inviten, jonka toinen voi hyväksyä ja eikun pelit käyntiin.

Toivottavasti tämä oli se ongelma, enkä nyt käsittänyt jotain aivan muuta :)
Leaderboardin kautta voi haastaa kavereita ranked matseihin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Varmasti paras NHL peli ikinä.


Puolustus AI on vain niin perkeleen tyhmää.

All-Star tasolla tulee 0-7 turpaan 10 min erillä, mutta Superstarilla enää vain 2-5:ttä:)
Hemmetin vaikeaa tehdä maali, mutta eniten vituttaa se että kone tekee samanlaisia takakulmalle syöttömaaleja. Ei auta karvata kiekollista yhtään, ku pitää jäpittää merkkaamassa one-timer laukojaa takatolpan tuntumassa.:mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Trancey sanoi:
mutta eniten vituttaa se että kone tekee samanlaisia takakulmalle syöttömaaleja. Ei auta karvata kiekollista yhtään, ku pitää jäpittää merkkaamassa one-timer laukojaa takatolpan tuntumassa.:mad:

Joo, livessä nykyää, ihan hyviä pelejä mut suurin osa jannuista hakee takakulmaonetimereitä tai venytys maaleja b-pisteide välistä/siniviivalta, kohtalaisen ärsyttävää, varsinki ku noita oikein haetaan, eikä vaan jos paikka tulee.. Ja kun pakit on vähä tyhmiä ni vaikee noita on yksin estääkkään, toki taklauksilla ja tökkimisellä onnistuu mut aika harvoin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Trancey sanoi:
Varmasti paras NHL peli ikinä.


Puolustus AI on vain niin perkeleen tyhmää.

All-Star tasolla tulee 0-7 turpaan 10 min erillä, mutta Superstarilla enää vain 2-5:ttä:)
Hemmetin vaikeaa tehdä maali, mutta eniten vituttaa se että kone tekee samanlaisia takakulmalle syöttömaaleja. Ei auta karvata kiekollista yhtään, ku pitää jäpittää merkkaamassa one-timer laukojaa takatolpan tuntumassa.:mad:

Totta. Tossa on mun mielestä suurin ongelma. Nimenomaan toi takakulmalla kyttääminen, eikä tekoäly osaa tehdä itse juurikaan mitään. Menee vähän turhan kaavamaiseksi pelaamiseksi, pakko myöntää. Livessä homma on vielä enemmän perseestä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Yksi aika ärsyttävä ominaisuus tässä pelissä on, että melkein aina kun saa maalin niin se menee joko yläriman tai tolpan kautta... Ja tietysti jalkoväli tuntuis olevan aika arka paikka tässäkin NHL:ssä...:D

Mutta kokonaisuudessaan ylivoimaisesti paras NHL koskaan!! Erityisen onnellinen olen siitä että ylivoimasta on jopa jotain höytyä...:eek: (aikaisemmissä alivoimalla oli helpompi tehdä maali)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

No joo nyt otin taas 08:sin hyllystä ja täytyy sanoa vinkkinä että: Vetojen määrillä ei ole p*skaakaan väliä vaan laaduilla ja 08:ssahan laatu on one-timer tai viivalämäri maskista. Ja superstarilla on suht helppo voittaa jos tulee hyökkääjällä alas ja suorastaan varjelee sitä omaa pömpeliä ja sitten pari terävää vastahyokkäystä niin se on siinä ,ja pelaa huolellista sekä rauhallista peliä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Torpedo 360 sanoi:
Onko ne kuinka ajan tasalla?


Voisi kuvitella että näin pitkän odotuksen jälkeen olisi sm-liigakin korjattu. Itse veikkaan että ainoastaan NHL on kutakuinkin ajantasalla.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kyllähän noi aika tämänhetken kokoopanoilta vaikuttaa.
Muunmuassa Capitalsiin tullut 2.kenttään N. Bäckström.
Selänne poistettu kentistä.
Ja jos en ihan väärin kattonut, kun äsken pelasin oli Kari Lehtosella uudet patjat
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jakez sanoi:
Kyllähän noi aika tämänhetken kokoopanoilta vaikuttaa.
Muunmuassa Capitalsiin tullut 2.kenttään N. Bäckström.
Selännettä poistettu kentistä.
Ja jos en ihan väärin kattonut, kun äsken pelasin oli Kari Lehtosella uudet patjat.


Aijai. Sen verran suostun realismista karsimaan, että selänteen isken anaheimiin kyllä vamasti.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitä vittua, jos teme on poistettu ni hv, sehän on jatkamassa kovaa vauhtia, suoraa pleijjareihi.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ara sanoi:
Mitä vittua, jos teme on poistettu ni hv, sehän on jatkamassa kovaa vauhtia, suoraa pleijjareihi.
Pitää kattoa oliko joukkueessa mukana, ei kuitenkaa ollu kentällisissä enää.
edit. Ei helvetti, ei ole. Vanhempi Niedermayer kylläkin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom