Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Kun painaa back nappia niin se lähtee seuramaan sitä pelaajaa, samasta napista ongelman pitäisi ratketa eli paina backia jos tulee toi ongelma.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

OskariB sanoi:
Muutama Xbox Live verkkoliiga mitä olen pelaillut, on valitettavasti lässähtänyt kesken kaiken. Nyt olisi kova hinku aloitella uutta verkkoliigaa, mikä pelattaisiin varmuudella loppuun asti. Kalastelen parilta muultakin foorumilta porukkaa mukaan. Jos olet kiinnostunut osallistumaan, niin huikkaahan asiasta minulle. Tällä hetkellä varattu seuraavat joukkueet:
Anaheim Ducks
Calgary Flames
Colorado Avalanche
Detroit Red Wings
Minnesota Wild
Montreal Canadiens
Nashville Predators
New Jersey Devils
New York Rangers
Ottawa Senators
Pittsburgh Penguins
San Jose Sharks
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs

Voisin lähteä Atlantalla matkaan! Tosiaa, nuo muutamat perustamani liigat ovat lähteneet suht ok liikkeelle, mutta lyssähtäneet nopeasti. Mutta jos mukaan mahtuu, Atlanta minulle!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Voisin lähteä Atlantalla matkaan! Tosiaa, nuo muutamat perustamani liigat ovat lähteneet suht ok liikkeelle, mutta lyssähtäneet nopeasti. Mutta jos mukaan mahtuu, Atlanta minulle!
En ole OskariB, mutta liigassa mukana kuitenkin.. eli, liiga on ollut jo maanantaista asti käynnissä ja kaikki joukkueet näin ollen ovat jo käytössä. Liigan kotisivut löytyvät osoitteesta http://www.oskarib.net/nhl08/
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Onkos muut huomannut, että jypin wallinheimo on väärän kätinen. Räpsä on vasemmassa kädessä vaikka pitäisi olla oikeassa, tätä ei kai voi vaihtaa itse mitenkään?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

scorn sanoi:
Onkos muut huomannut, että jypin wallinheimo on väärän kätinen. Räpsä on vasemmassa kädessä vaikka pitäisi olla oikeassa, tätä ei kai voi vaihtaa itse mitenkään?

Huomattu on, ja mitä ilmeisimmin sen voi vaihtaa muokkaa pelaajaa / edit player osiosta.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Huomattu on, ja mitä ilmeisimmin sen voi vaihtaa muokkaa pelaajaa / edit player osiosta.
Mun mielestä niiden "valmiiden" pelaajien kätisyyttä ei voi vaihtaa. Yks asia muuten tässä pelissä häiritsee itseä hyvin paljon, todella usein kun vedät plekseihin, niin kiekko menee siitä jotenkin ihmeellisesti katsomoon ja aloitus keskialueelle. Oikeassa lätkässä kiekko ei kyllä hirveän usein tuolla tavalla pompi meinaan.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Vittu menee hermot tähän peliin! Nyt meni jo toinen liigamatsi vituiks sen takia kun heitti pihalle ea-serveriltä vaikka netti ei pätkässykkän. Vittu ja 0-3 tappio tietenki. Tommoset tulokset pitäis mitätöidä! Vittujen kevät ku vituttaa :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
Vittu menee hermot tähän peliin! Nyt meni jo toinen liigamatsi vituiks sen takia kun heitti pihalle ea-serveriltä vaikka netti ei pätkässykkän. Vittu ja 0-3 tappio tietenki. Tommoset tulokset pitäis mitätöidä! Vittujen kevät ku vituttaa :mad:
Jos on kyse tästä liigasta, missä mäkin olen, niin sinun kohdalla yhden tappion ei pitäisi hirveästi painaa. Sen verran hyvää jäökeä olet tehnyt ;)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Diko sanoi:
Jos on kyse tästä liigasta, missä mäkin olen, niin sinun kohdalla yhden tappion ei pitäisi hirveästi painaa. Sen verran hyvää jäökeä olet tehnyt ;)

No joo, muttaku on jo 2 peliä menny ton takia. Ne pisteet voi olla loppukaudesta tärkeitä :D Sattuivat vielä molemmat olemaan saman konfrenssin joukkueita. Ärsyttävän buginen peli on kyllä :(
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
No joo, muttaku on jo 2 peliä menny ton takia. Ne pisteet voi olla loppukaudesta tärkeitä :D Sattuivat vielä molemmat olemaan saman konfrenssin joukkueita. Ärsyttävän buginen peli on kyllä :(


Itsellä ei ensimmäisten kuuden viikon pelailun jälkeen ole enää pitkiin aikoihin tullut tuota bugia. Kymmeniä pelejä veivattu ongelmitta. Kannattaa poistaa pelaajaprofili NHL08:sta, ja luoda se uudelleen. Tallennuksia ei ole pakko poistaa. Tämä siinä tapaksessa että joudut vielääkin aina koneen käynnistettyäsi lataamaan rosterit ennen nettipeliä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Juu, alotin just tänää kauden Coloradolla. Äsken hävisin vancoureville 1-0, ei mennyt sitte millään... Njoo, Pavel Datsyuk-Shane Doan-Ryan Smyth toimii aika hyvin. Theodore maalis, Norrena varalla. Doanilla 5+5 tehot tällä hetkellä. : P
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

cchaou sanoi:
Itsellä ei ensimmäisten kuuden viikon pelailun jälkeen ole enää pitkiin aikoihin tullut tuota bugia. Kymmeniä pelejä veivattu ongelmitta. Kannattaa poistaa pelaajaprofili NHL08:sta, ja luoda se uudelleen. Tallennuksia ei ole pakko poistaa. Tämä siinä tapaksessa että joudut vielääkin aina koneen käynnistettyäsi lataamaan rosterit ennen nettipeliä.

Mutta menetänkös tossa sitte pisteeni, ottelut ja ranking sijoitukseni? On jo 14 pistettä ja rank 920, ettei millää viittis :P
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

moi!

siis eikö tässä voi normi kautta pelata sm-liigalle. kyllä pc ainakin pysty tänään tulee xbox 360 ja ajattelin tämän sille hankkia mutta jos tuota sm-liiga ei voi kautena pelata jää kyllä hyllylle.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

thaimonen sanoi:
moi!

siis eikö tässä voi normi kautta pelata sm-liigalle. kyllä pc ainakin pysty tänään tulee xbox 360 ja ajattelin tämän sille hankkia mutta jos tuota sm-liiga ei voi kautena pelata jää kyllä hyllylle.

Sen verran peliin itsekkin olen tutustunut että SM-liigaa ei voi pelata kuin näytösotteluina. Tämä siis PS3 versiossa, muista en tiedä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

oi kun kiva. Peli valittaa rosteriaina kun meen nettipelii. Netissä on usein varmaa maalia tekevää seuraa, ja kaiken lisäksi en saanut 75 pisteen achievementtia kun tuli 50 peliä täyteen :mad:
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
oi kun kiva. Peli valittaa rosteriaina kun meen nettipelii. Netissä on usein varmaa maalia tekevää seuraa, ja kaiken lisäksi en saanut 75 pisteen achievementtia kun tuli 50 peliä täyteen :mad:

Pari/kolme/neljä/viiskuusseittemä sivua aikasemmi neuvvotaa miten välttää ton rosterijutun.. Noihin dorkiin on vaan totuttava joka urheilu-pelin nettipeleis, kyl sieltä välillä onneks paukkuu fiksua seuraa, ja ite oppinu sen verran pelaa et voittaa yleensä noi "varmaa maalia" hakevatkin.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
ja kaiken lisäksi en saanut 75 pisteen achievementtia kun tuli 50 peliä täyteen :mad:

Johtuu siitä että olet keskeyttänyt pelin/pelejä, pitää pelata alusta loppuun kaikki 50 peliä, jotta saat sen achievementtin.
 
Ylös Bottom