Torpedo 360
Member
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)
Ja ps3 ei sitten saanut kokoonpano päivityksiä?
Ja ps3 ei sitten saanut kokoonpano päivityksiä?
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jakez sanoi:Pitää kattoa oliko joukkueessa mukana, ei kuitenkaa ollu kentällisissä enää.
edit. Ei helvetti, ei ole. Vanhempi Niedermayer kylläkin.
Kane 78 ja Toews 79. Onko mitään tietoa että onko PS3:lle tullut rostereita kun ei viitsisi turhaan raahata tv:tä ja konetta huoneesta toiseen.m00se sanoi:Pystyiskö/jaksaisko viittisiksä vilkasta Chicagon tulokkaiden Toewsin ja Kanen arvot? Kiits
Torpedo 360 sanoi:Kane 78 ja Toews 79. Onko mitään tietoa että onko PS3:lle tullut rostereita kun ei viitsisi turhaan raahata tv:tä ja konetta huoneesta toiseen.
Eipä mitään. Joo ja verrannollisesti taas Ruotsin bäckströmillä on arvot 82. Pientä viilausta ehkä joihinkin pelaajiin. Pricen arvot ovat esim 74. Joku PS3 omistaja voisi pistää tietoa että onko nuo rosterit tullut PS3:lle ja onko tietoa onko edes tulossa.m00se sanoi:Ohhoh, odotin enemmän kun kundeilla ollu kuitenkin ihan kohtuu hyvä tahti päällä...
Kane 18 7+14=21
Toews 16 7+7=14
Niin ja siis suuret kiitokset
Torpedo 360 sanoi:Eipä mitään. Joo ja verrannollisesti taas Ruotsin bäckströmillä on arvot 82. Pientä viilausta ehkä joihinkin pelaajiin. Pricen arvot ovat esim 74. Joku PS3 omistaja voisi pistää tietoa että onko nuo rosterit tullut PS3:lle ja onko tietoa onko edes tulossa.
Diko sanoi:Mitäs achievementsejä tässä on? Itse olen saanut vasta yhden; tein maalin kahden miehen alivoimalla amattilaisvaikeustasolla.
Motamoro sanoi:Mites on achievementin kanssa on että
Goalie's nightmare
50
As the lead NHL® 08 Profile Score 70 Goals with one player in Dynasty Mode
Eli pitääkö tulla samalla kaudella, samassa runkosarjassa vai koko dynastyn aikana vain yhteensä?
Jokke79 sanoi:Tätä kanssa ite ihmettelin, mutta Bäckström on varmaa otettu Elitserien rostereista sellaisenaan?
xlt sanoi:No ei Bäckström kuitenkaan mikään Crosby tai Ovechkin ole. 82 on kuitenkin jo aika hyvä alle 20v jätkälle...
xlt sanoi:Runkosarjassa yhdessä kaudessa. Itse nakutin Ovechkinilla ensimmäisellä kaudella sen 75 häkkiä ja 69 syöttöä runkosarjassa ja 25 maalia play-offseissa
GO RUSSIA!
Nyt löytyy rosterit myös PS3lleTorpedo 360 sanoi:Joku PS3 omistaja voisi pistää tietoa että onko nuo rosterit tullut PS3:lle ja onko tietoa onko edes tulossa.