Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

NHL 08 (Xbox 360)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tiong
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jakez sanoi:
Pitää kattoa oliko joukkueessa mukana, ei kuitenkaa ollu kentällisissä enää.
edit. Ei helvetti, ei ole. Vanhempi Niedermayer kylläkin.


Joo onneks on suomen tiimissä ees.. Ihme touhua haha..
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Pystyiskö/jaksaisko viittisiksä :p vilkasta Chicagon tulokkaiden Toewsin ja Kanen arvot? Kiits :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

m00se sanoi:
Pystyiskö/jaksaisko viittisiksä :p vilkasta Chicagon tulokkaiden Toewsin ja Kanen arvot? Kiits :)
Kane 78 ja Toews 79. Onko mitään tietoa että onko PS3:lle tullut rostereita kun ei viitsisi turhaan raahata tv:tä ja konetta huoneesta toiseen.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Torpedo 360 sanoi:
Kane 78 ja Toews 79. Onko mitään tietoa että onko PS3:lle tullut rostereita kun ei viitsisi turhaan raahata tv:tä ja konetta huoneesta toiseen.

Ohhoh, odotin enemmän kun kundeilla ollu kuitenkin ihan kohtuu hyvä tahti päällä...
Kane 18 7+14=21
Toews 16 7+7=14

Niin ja siis suuret kiitokset :)
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

m00se sanoi:
Ohhoh, odotin enemmän kun kundeilla ollu kuitenkin ihan kohtuu hyvä tahti päällä...
Kane 18 7+14=21
Toews 16 7+7=14

Niin ja siis suuret kiitokset :)
Eipä mitään. Joo ja verrannollisesti taas Ruotsin bäckströmillä on arvot 82. Pientä viilausta ehkä joihinkin pelaajiin. Pricen arvot ovat esim 74. Joku PS3 omistaja voisi pistää tietoa että onko nuo rosterit tullut PS3:lle ja onko tietoa onko edes tulossa.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Torpedo 360 sanoi:
Eipä mitään. Joo ja verrannollisesti taas Ruotsin bäckströmillä on arvot 82. Pientä viilausta ehkä joihinkin pelaajiin. Pricen arvot ovat esim 74. Joku PS3 omistaja voisi pistää tietoa että onko nuo rosterit tullut PS3:lle ja onko tietoa onko edes tulossa.

Tätä kanssa ite ihmettelin, mutta Bäckström on varmaa otettu Elitserien rostereista sellaisenaan?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mitäs achievementsejä tässä on? Itse olen saanut vasta yhden; tein maalin kahden miehen alivoimalla amattilaisvaikeustasolla.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mites on achievementin kanssa on että

Goalie's nightmare
50
As the lead NHL® 08 Profile Score 70 Goals with one player in Dynasty Mode

Eli pitääkö tulla samalla kaudella, samassa runkosarjassa vai koko dynastyn aikana vain yhteensä?
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Motamoro sanoi:
Mites on achievementin kanssa on että

Goalie's nightmare
50
As the lead NHL® 08 Profile Score 70 Goals with one player in Dynasty Mode

Eli pitääkö tulla samalla kaudella, samassa runkosarjassa vai koko dynastyn aikana vain yhteensä?

Runkosarjassa yhdessä kaudessa. Itse nakutin Ovechkinilla ensimmäisellä kaudella sen 75 häkkiä ja 69 syöttöä runkosarjassa ja 25 maalia play-offseissa :D
GO RUSSIA!
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Jokke79 sanoi:
Tätä kanssa ite ihmettelin, mutta Bäckström on varmaa otettu Elitserien rostereista sellaisenaan?

No ei Bäckström kuitenkaan mikään Crosby tai Ovechkin ole. 82 on kuitenkin jo aika hyvä alle 20v jätkälle...
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

ite huononsin bäckströmin 79 overalliin. toewsin ja kanen overallit on hyviä 79 ja 78, mutta kun kattoo arvoja niin molemmilla jotain 85-90 tärkeimmät arvot. mutta ei kannata kattella ketään äijjää overallin perusteella, koska se ei kerro totuutta vaan pelaajan arvot ;)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

xlt sanoi:
No ei Bäckström kuitenkaan mikään Crosby tai Ovechkin ole. 82 on kuitenkin jo aika hyvä alle 20v jätkälle...

Mutta kuten kirjoittaja totesi on Bäckström otettu suoraan sellaisenaan Elitserienistä, huvittavaa sinällään että kuva&tasot ovat samat mutta kaveri on silti edelleen myös Elitserienissä. Ja miksi tämä on myös huvittavaa, muille NHL.n(tai AHL:n) siirtyneille Euroopassa pelaaville pelaajille(esim. Kontiola, Viuhkola, Lindgren) on vaihdettu tasot alkuperäisestä vastaamaan oikeaa "NHL-tasoa", mutta kavereita ei kuitenkaan ole siirretty seuroihinsa... tämä piti siis itse tehdä. Katotaanpas onko Hilleri saatu myös rightiksi, kun en muistanut viimeksi katsella.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Muutama Xbox Live verkkoliiga mitä olen pelaillut, on valitettavasti lässähtänyt kesken kaiken. Nyt olisi kova hinku aloitella uutta verkkoliigaa, mikä pelattaisiin varmuudella loppuun asti. Kalastelen parilta muultakin foorumilta porukkaa mukaan. Jos olet kiinnostunut osallistumaan, niin huikkaahan asiasta minulle. Tällä hetkellä varattu seuraavat joukkueet:
Anaheim Ducks
Calgary Flames
Colorado Avalanche
Detroit Red Wings
Minnesota Wild
Montreal Canadiens
Nashville Predators
New Jersey Devils
New York Rangers
Ottawa Senators
Pittsburgh Penguins
San Jose Sharks
Tampa Bay Lightning
Toronto Maple Leafs
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

xlt sanoi:
Runkosarjassa yhdessä kaudessa. Itse nakutin Ovechkinilla ensimmäisellä kaudella sen 75 häkkiä ja 69 syöttöä runkosarjassa ja 25 maalia play-offseissa :D
GO RUSSIA!

Itelläni on nyt hyvällä mallilla Dynastyn kausi Tampa Baylla. St. Louis näyttäis olevan oma maalipyssy 5min erillä All-Star tasolla 13+2 ;) 13 matsia takana ja joukkueella on 18pistettä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Suurln osa verkkoliigoista kaatuu mielestäni siihen, että joukkueita on mukana aivan liian suuri määrä. Jos niitä on yli 20, niin varmasti joukkoon mahtuu muutamia joita ei homma kiinnosta täysillä ja leikki jää kesken. Jos taas mukana olisi tyyliin 12 hommasta oikeasti innostunutta ihmistä, niin liigat tulisi melko varmasti pelattua loppuun. Ei se joukkueiden määrä ole aina tärkeintä.
 
Vastaus: NHL 08 (Xbox 360)

Mulla on mennyt yks verkkoliigapeli ja melkein toinen vituiks sen takia, että yhtäkkiä kamera on alkanut seuraamaan ohjattavaa pelaajaa kiekon sijaan. Miten ihmees se tapahtu ja miten sen saa pois? Yks peli meni myös vituiks kun peli heitti mut matsista ulos. Sekoilee kyllä tämä NHL 08 aivan liikaa :mad:
 
Ylös Bottom